Ihana Johanna Tukiainen blogaa raskaasta paluustaan Helsinkiin. Julia on päättänyt jäädä Tukholmaan, Artosta paljastui tosi pahoja juttuja, ja Johanna on ollut ypöyksin. Onneksi hän ei kuitenkaan toteuttanut itsetuhoisia ajatuksiaan vaan pääsi niistä yli.
Muista Johanna että perheesi, ystäväsi, koirasi ja me kaikki fanit rakastamme sinua. Sinulla on niin paljon annettaavaa tälle maailmalle ettet saa mennä pois vielä pitkää, pitkäänn aikaan. Olet niin paljon parempi ihminen kuin ne muutama äänekäs sinua haukkuva näätä.
Lukekaa uusin blogi!
http://johannatukiainen.seiska.fi/
Johanna kertoo paluusta Helsinkiin
22
991
Vastaukset
- Hohhoijaa...
...ja tämän mainospalan tarjosi itse Johanna Tukiainen.
Jälleen kerran... - n
Eihän sitä rasukkaa kukaan muu kehu kun se itte.Mutta iteppä on soppansa keittäny ja miettiköön tykönään,miks ei kukkaan odota kentällä tai missää muuallakaan.Paitti oikeuslaitos.
- juuri näin
nii, miksiköhän johanna on yksin?????
oliskohan ihan omaa saavutustaa?????
mihinköhän itsekeskeisyys, valehtelu/paskanpuhuminen, väkivaltasuus mahtaa johtaa muuhun kuin yksinäisyyteen.
nii makaa ko petaa, turha ulista ja yrittää kerätä säälipisteitä.
erittäin epätasapainonen ihminen, ei voi muuta sanoo. hoitoon pääsy ei olis kovinkaa vaikeeta, nii o julkisesti huuellu itsetuhoisiaa ajatuksiaa. - Näätä
Mielisairasta hommaa puhua itsestään kolmannessa persoonassa!
- näädätperseestä
Johanna on paras!! Näädät kateellisia ja katkeroituneita akkoja jotka purkaa Johannaan pahaa oloa.. Näätien ukot pettäny ymsyms.. no eipä se ihmeekää oo!!
- Näätä
näädätperseestä kirjoitti:
Johanna on paras!! Näädät kateellisia ja katkeroituneita akkoja jotka purkaa Johannaan pahaa oloa.. Näätien ukot pettäny ymsyms.. no eipä se ihmeekää oo!!
Mistä Johannalle voisi olla kateellinen? Läskeistä? Alkoholin ja hullunlääkkeiden sekakäytöstä? Herpeksestä? Itsetuhoisesta käytöksestä? Ulosottoveloista? Täydellisestä talentin puuttumisesta?
Jos olisin kateellinen, niin kohdistaisin kateuteni johonkin kauniiseen ja menestyvään naiseen, kuten esim. Jenni Vartiaiseen tai Chisuun:) Vaan kun en ole kade! - oiugygx
Näätä kirjoitti:
Mistä Johannalle voisi olla kateellinen? Läskeistä? Alkoholin ja hullunlääkkeiden sekakäytöstä? Herpeksestä? Itsetuhoisesta käytöksestä? Ulosottoveloista? Täydellisestä talentin puuttumisesta?
Jos olisin kateellinen, niin kohdistaisin kateuteni johonkin kauniiseen ja menestyvään naiseen, kuten esim. Jenni Vartiaiseen tai Chisuun:) Vaan kun en ole kade!Mä oon ainakin kateellinen kun se pääsi thaimaanmatkalle. En kyllä tajua millä rahoilla kun nehän "pöllittiin". Mutta kyllä mua ottaa päähän kun itse teen pienipalkkaista työtä ja elän kädestä suuhun ja jäädyn täällä pakkasessa kun jotkut mun verorahoilla matkustelee lämpimään!
- Pink girl 78
oiugygx kirjoitti:
Mä oon ainakin kateellinen kun se pääsi thaimaanmatkalle. En kyllä tajua millä rahoilla kun nehän "pöllittiin". Mutta kyllä mua ottaa päähän kun itse teen pienipalkkaista työtä ja elän kädestä suuhun ja jäädyn täällä pakkasessa kun jotkut mun verorahoilla matkustelee lämpimään!
Älä huoli, ei Johanna sinun tai kenenkään muunkaan rahoilla ole reissannut.
Johanna tekee tasokasta showtaan ahkerasti ja saa siitä palkkaa. Ihanalla Johannalla on oikeus tehdä rahoillaan mitä haluaa! Kateellisten näätien kannattaa laittaa oma eroottinen tanssi- ja laulushow pystyyn ja myydä keikkoja jos rahkeet riittää. Harvalla riittää mutta Johannapa onkin tehnyt hurjasti töitä julkisuutensa eteen! - Kylläpä oon "kade"
Pink girl 78 kirjoitti:
Älä huoli, ei Johanna sinun tai kenenkään muunkaan rahoilla ole reissannut.
Johanna tekee tasokasta showtaan ahkerasti ja saa siitä palkkaa. Ihanalla Johannalla on oikeus tehdä rahoillaan mitä haluaa! Kateellisten näätien kannattaa laittaa oma eroottinen tanssi- ja laulushow pystyyn ja myydä keikkoja jos rahkeet riittää. Harvalla riittää mutta Johannapa onkin tehnyt hurjasti töitä julkisuutensa eteen!"Johannapa onkin tehnyt hurjasti töitä julkisuutensa eteen!"
Jep, on ryypännyt ja rellestänyt hurjasti.
- Keikkaa pukkaa
Julian päätös viettää aikaa Tukholmassa on todella hieno ratkaisu hänen alkoholismin kannalta. Johkun seurassa pyöriminen olisi vain syventänyt syöksykierrettä. Sehän jo nähtiin Julian tultua hoidosta ja heti Johkun seuraan keikoille.
- kakkaset näädät
Johanna on kaunis. Siinä on jo niin paljon kadehtimisen aihetta suomalaisille.
- Öööööööh...
kakkaset näädät kirjoitti:
Johanna on kaunis. Siinä on jo niin paljon kadehtimisen aihetta suomalaisille.
Kaunis??? Jaa mistä kohtaa? Reilusti ylipainoinen, päihdeongelmainen, keski-ikäinen, itsetunto-ongelmainen ja itsetuhoinen tantta. Kauneudesta jos puhutaan, niin voidaan puhua vaikka Jenni Vartiaisesta. Tuksusta ei kaunista saisi kaikilla tämän maailman kauneusleikkauksillakaan.
Ai niin joo, mutta täähän oli taas näitä Johannan omia "näätä"-kirjoituksia. Vaihda nyt hyvä ihminen jo levyä. :D - FrTT
Muistaakseni Johanna on maininnut, että heidän vanhempansa asuvat Sollentunassa. Silti hän aina puhuu Tukholmasta. Varmaan glamourimpaa näin, koska Sollentuna on oma kuntansa eikä siis niin glamour.
- n
Mistä kohtaa Johanna on kaunis?Ei ulkoa ,eikä sisältä.Väkivaltanen alkkis on kylläkin.kaikki ei ole näätiä,jotka johannaa arvostelee!onpahan vaan niilläkin silmät päässä.Sinulle joka väitit,että näätien ukot pettää,ni ei pidä paikkaansa.Sehän oli Johannan mies mikä lähti aina karkuun,muilla ne pysyy kotona väkivallattoman
akan ja puhtaiden lakanoiden välissä:) - viimeinen kylähullu
Kylähullujahan on ollut läpi historian.
Meidän kylällä oli aikoinaan mustaan viittaan pukeutunut hiippahattuinen karvainen mies joka työnsi ketjutonta polkupyörää jonka tarakalta hän myi ruutupaperille mustekynällä tekemiä koukeroita. Hän halusi että hänestä käytetään nimeä: "Taiteilija"
Toinen oli bensaa juova hippi joka liikkui talvellakin ilman paitaa ja luuli olevansa vuorotellen intiaani tai lukkimies.
Jossu... Niin joo. Baariruusun näköinen tankki joka luulee olevansa tanssija, laulaja ja malli.
Ihan samaa sarjaa kuin nuo kaksi edellä mainittua.- rallallallallaaaa
Laulussa sanotaan, etta "anna kaikkien kukkien kukkia" ja jos muistan raamattua oikein niin siella puhutaan jotekin siihen tapaan kuin: synniton heittakoon ensimmaisen kiven. Ei meista kukaan ole taydellinen, mutta miksi niiden muiden ihmisten vikoja / erilaisuutta on niin vaikea hyvaksya?
- Niin metsä vastaa...
rallallallallaaaa kirjoitti:
Laulussa sanotaan, etta "anna kaikkien kukkien kukkia" ja jos muistan raamattua oikein niin siella puhutaan jotekin siihen tapaan kuin: synniton heittakoon ensimmaisen kiven. Ei meista kukaan ole taydellinen, mutta miksi niiden muiden ihmisten vikoja / erilaisuutta on niin vaikea hyvaksya?
Voi martin pallit, pysytään nyt asiassa!
Ei kai meistä kukaan synnitön ole, mutta ero on siinä, ettei meistä monikaan julkisesti edes esitä parempaa kuin mitä on.
Jos tyrkyt omalla toiminnallaan provosoivat - ojentavat kiviä - niin mitä väärää olisi siinä, että niitä välillä viskotaan takaisinkin.
Eivät täällä kirjoittavat näitä "artisteja" väkisin ole taviselämästä kiusattavakseen raastaneet. Ensin olivat salarakkaat ja tekstiviestit, siten paljon muuta - ja vasta sen jälkeen kivet alkoivat lentää. - Huskin kamu
Oliskohan toi pensamies Lahesta Huski nimeltään . Oli muuten veikeä mies ja tosi on , että farkkuliivit pelkästään päällä . Oli sitten kesä tahi talvi . Oleskelee nykyään ilmavoimissa .
- arrivedertsi
johanna on läpimätä sanonko mikä----tuskin monikaan jäis kaipaamaan
- jk
vai nin
- perkele
mene jumalauta hoitoon.
- naisen väkivaltaisuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1217930Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1516668Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834775Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2453245Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012744Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1072266- 1501915
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121906Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa311720Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971624