Kiinteistömaailma hyväksyy jo miinustarjouksia!!!

20+5

Kiinteistömaailma on ruvennut hyväksymään miinustarjouksia. Tarjosin reilusti alle ns. aloitushinnan ja kas kummaa tuli ehdotus tulla katsomaan kohdetta ja tekemään tarjous kirjallisena. Ja tarjous oli tarkallee 37% alle aloitushinnan.
Taitaa todella olla reippaan puoleinen hintasyöksy tulossa.

19

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luki.

Tämä kuulostaa hyvältä,sikäli piristit tilannetta kun muulit on maksaneet päämärkänä ostoksistaan.

Olenkin kauhistellut tätä kuinka pirusti ne maksoivat kodistaan ilmaa.

Tee vaan rivakka tarjous jos koti on mieluisa.

• 20+5

Ei kiinnosta niin paljoa, ensi viikolla tulee vielä parempia tarjolle halvemman (Vouti) välittäjän kautta. Kävin juuri niillä näytöillä viime pyhänä ja kohde oli toinen niistä. Tuttu vouti kertoi tulossa olevista "välitettävistä", että nyt kannattaa pitää pää kylmänä ja odotella. Myytävää tulee kuulemma yhtenä "kyrpänä" kevät kesällä.
      Joten siirryn noihin halvempipalkkaisiin välittäjiin.

• 5+16

Sama juttu.
        Kaverini veli on voutina ja kertoi että -80% on tosiasia.

Oisko yhteinen tuttu?

Oikein naurattaa jo etukäteen.

Näin se mersu ostetaan!

• sellainen "tarjous"

Eli et tehnytkään mitään tarjousta, kunhan huutelit puskista. Neiti siellä toisessa päässä varmaan haistoi tilanteen...

Taisit keksiä koko jutun... itse en ainakaan jaksaisi soitella perään, jos jo lähtöhinta on pielessä kohteen huonoon kuntoon nähden.

• OmaKotiOmaLupa

Ei minun kennoseinäisen, siihen hyvään aikaan rakennetun, rintamamiestaloni arvo ole laskussa..sahanpuru eristeet joudun kyllä vaihtamaan eteisestä ensi talveksi kun reinot oli jäätynyt lattiaan kiinni. Muuten kuitenkin omistajan onnellinen elämä. Ps. Öljylämmityshän on oikein!

• ilmainen neuvo

Ole varovainen. Tarjous sitoo ostajaa ja voit joutua taloudellsieen vastuuseen jos sinulla ei sitten olekaan rahaa ostaa. Niin että varovaisuutta näihin leikkimielellä tehtyihin tarjouksiin.

• 20+5

En ole tekemässä tarjousta, tiedustelin kohteliaasti, että onko aloitushinta alin mahdollinen josta lähdetään liikkeelle. Vastaus oli sanatarkasti:" Voitte tehdä tarjouksen myöskin alempaan hintaan, viemme jokatapauksessa tarjouksen omistajalle. Voimme sopia esittelyajan mikäli Teitä kohde kiinnostaa" näin neiti puhelimessa ilmoitti. Kohde on aivan liian vanha ja paljon remppaa vaativa.
      Ei kiinnosta meitä. Mutta halusin periaatteessa varmistaa tilanteen.

• 1+6=???

Eipä yllätä. Sitä ihmettä saakin odottaa, että tuhnu vihdoin ja viimein tekisi oikeasti tarjouksen. Aina löytyy joku tekosyy: rommaus tulossa kulman takana, kohteessa vikaa, välittäjässä vikaa, muuttaminen on niin hankalaa ja on niin kylmäkin.

• Jep, aivan selvä

romahduksen merkki, kun kiinteistövälittäjä lupaa viedä lähtöhintaa pienemmän tarjouksen myyjälle. Voi ziisus teidän tuhnujen kanssa.

Ei sitten tullut mieleen, että hyvin todennäköisesti myyjä olisi pyyhkinyt tuolla -37% tarjouksellasi takapuoltansa. Niin, eihän se tietenkään tule mieleen. Se on tuhnulle juhlan paikka, jos välittäjä suostuu kertomaan myyjälle, että joku on tarjoamassa kohteesta pilkkahintaa.

Totta mooses välittäjä pyrkii saamaan kaupat aikaiseksi hinnalla millä hyvänsä, eli hän mielellään kokeilee kepillä jäätä, ja vie naurettavatkin tarjoukset myyjälle.

• 20+5

Mulla nyt sattuu olemaan kylläkin vanha OKT ja Rivarikolmio ( ollut 5v vuokralla)
      mutta etsiskelen sellaista okt:tä johon voin rakentaa pienen teollisuushallin pihalle.
      Talo saisi olla taajama alueella. En joksa enää ruveta rakentamaan on jo sen verran ikää, hallin kuitenkin joutuu rakentmaan se riittää mulle.
      Tämänhetkisen talon tontille ei kaavan mukaan ja tontin koon takia saa rakennuslupaa. Joten sen takia olen etsimässä uutta paikkaa. Ystävällisin terveisin super "Mulkku".

• 1+6=???

Kummasti sinulla tarina muuttuu koko ajan:

Aluksi: "Tarjosin reilusti alle ns. aloitushinnan..."

Sitten: "Kohde on aivan liian vanha ja paljon remppaa vaativa.
        Ei kiinnosta meitä. Mutta halusin periaatteessa varmistaa tilanteen. "

Onko voudilla muuten paljonkin tarjolla taajamassa sijaitsevia, kohtuu uusia, ei remonttia kaipaavia omakotitaloja, joiden pihalle voi rakentaa teollisuushallin? Vai onko tuo enemmän sitku-päiväunta?

• 20+5

Tilanne on juuri tuo jonka olen kertonut. Ei se siitä mihinkään ole muuttunut.
      Jokainen taaplaa tyylillään, toisilla on velkaa, toisilla ei. Vanha sananlasku sanoo:
      Raha on vanha keksintö, toisilla sitä on enempi ja toisilla sitä on vähempi, mulla nyt sattuu olemaan vähän enempi. On tullu oltua hyvissä hommissa koko ikä ja ei ole perseaukisena tarvinnut elvistellä.

• 1+6=???

"Tilanne on juuri tuo jonka olen kertonut"

Niin siis kumpi: olet tehnyt tarjouksen vai et ole? Kun olet yllä kertonut tehneesi molemmat.

"Raha on vanha keksintö, toisilla sitä on enempi ja toisilla sitä on vähempi, mulla nyt sattuu olemaan vähän enempi. On tullu oltua hyvissä hommissa koko ikä ja ei ole perseaukisena tarvinnut elvistellä. "

Päiväunissa on tosiaan se hyvä puoli, että todellisuuden ikävistä rajoitteista ei tarvitse välittää ja rahaa ja omaisuutta voi aina tarvittaessa kuvitella lisää.

(Jos olet oikeasti varakas, mitä epäilen, niin kai ymmärrät kuinka naurettavaa on yrittää elvistellä sillä anonyymissä nettikeskustelussa, jossa kaikki ovat vähintään Apulian varakuninkaita???)

• 20+6

Ketjun aloittajalla oli tilaisuus jutella Voudin kanssa, kun tämä kantoi aloittajan kaikki kolme huonekalua hankeen vuokrayksiöstä.

Kateus on kiimaakin suurempi voima.

• 20+5

Ihan oikeesti, tein aluksi tarjouksen suullisesti; sähköpostin välityksellä pyysin soittopyynnön. Puhelussa ilmoitin mitä voisin tarjota ko. kohteesta, kunhan käyn
      katsomassa kohdetta onko edes mahdollisuuksien rajoissa. Ei ollut. Välittäjä pyysi tarjouksen kirjallisena jos kohde edelleen kiinnostaa. Ei valitettavasti kiinnostanut.
      Olen sen verran tehnyt kauppaa eläessäni( yli 40v/63V) että, en nyt ihan ensimmäiseksi lennä vipuseen niissä hommissa. Joskus on onnistanut ja joskus ei, onneksi onnistuneita on hieman enemmän.
      Otan kyllä joskus päivätorkut, ja tähän mennessä oon ollut aina herätessäni yhtä "rikas" ei ole mennyt eikä tullut lisää.

• 20+5

Kyllä minä kyseisen Voudin kanssa juttelin jo paljon ennenkuin hän siirtyi voudin
      hommiin. Olin n. 4 vuotta hänen esimiehensä. Käyn vielä silloin tällöin moikkaamassa häntä.

• tinkivaraa

Voi herranpieksut sentään.

Ainahan hinnoissa tinkivaraa on ja "lähtöhinta" on aina tarkoittanut sitä, että siitä lähdetään tinkimään.

Kyllä nyt muulit on lentäneet pahasti retkuun, jos ovat huijareille ENEMMÄN maksaneet, huh huh tätä t.....ää kansaa, kusettajat retkuttaa

• kasvakaa

Ikuiset pikkupojat täällä "sotii" keskenään. :D

• Piriarska Vesalasta

Tarjosin eilen omakotitalosta Espoossa -90% pyyntihinnasta ja pyysivät katsomaan. Sen jälkeen menin näytölle Kaivopuiston rantaan, ja tarjosivat 100m2 lukaalia viidelläkymmenellä tonnilla.

En ostanut, koska kohta rommaa 100%. Asun edelleen täällä Vesalassa ikkunattomassa yksiössä vuokralla, koska vielä ei ole oikea aika ostaa arvoasuntoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      89
      7448
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      117
      6179
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      158
      4314
    4. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      39
      3022
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      228
      2951
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2866
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      88
      2577
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2318
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      186
      2239
    10. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      15
      1777
    Aihe