Miehen erotessa meistä

onnen perhe

aikanaan ( vieraan naisen käskystä ja tullessa väliimme) sovimme miehen kanssa, ettei hän tuo naisiaan meille eikä vie väkisin lapsia naistensa luo, koska me emme sitä halua, emme halunneet olla koskaan tekemisissä semmoisten miehennaistenk anssa, jotka rikkoivat perheemme.
Halusimme, että lapset saavat onnellisen lapsuuden ilman ulkopuolisia huonoja vaikutteita, ja niinhalusivat lapsetkin, he halusivat nähdä isää vain ilman uusia naisiaan. Sen mies on toteuttanut eikä ole tuonut naisia meille, emmekäme ole menneet heidän luo.
Tämä malli sopi meille erinomaisesti kun meidän ei pakolla ei tarvinnut nähdä ex miehen naisia tai että he kuuluisivat perheeseemme, emme voineet niin kuvitellakkaan. Lapset ovat aikuisia, ja ovat aina sanoneet että olen paras äiti, kun en ole pakottanut näkemään isän naisia ja he ovat saaneet olla heistä rauhassa.
Kannattaa kuunnella lapsia,m itä he haluavat ja mitä ei, niin me teimme, ja pitkällä tähtäimellä se kannatti. Olemme lasten kanssa monesti miettineet, että millaista olisi jos ex miehen naiset olisivat tulleet tutuiksi meillä, miten paljon huonompaa olisi elämämme nyt. Mutta niin ei käynyt ja olemme etuoikeutettuja ihmisiä, kun ei ole tarvinnut sulauttaa vieraita ja ylkpuolisia ihmisiä perheeseemme emmekä me vieraan naisen perheeseen.

17

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halaus sinulle

Pettäminen on yksi kauheimmista asioista parisuhteessa. Kannattaisi hakea apua vaikka kirkon perheasiainneuvottelukeskuksesta. Siellä hyvät ammattilaiset eikä maksa mitään.
      Olen puolestasi pahoillani ja on oikein hyvä, että suojelet lapsia. Heidän ei tarvitse nähdä isänsä vaihtuvia kumppaneita.
      Voi hyvin ja aurinkoa teille kevääksi.

• Buahahahahahahahahaa

Jaksoit olla 4 päivää vastaamatta itsellesi.....LOL!!!!

• narttum

kyllä koira koran tuntee...

• Sä olet juntti

Ääliö.

• miinaska

Sain käsityksen, että tällä äidilläkään ei ole uutta miestä? Koska jos olisi, ei hänkään olisi saanut näyttää lapsilleen uutta miestä, koska tämänlainen tapahtuma olisi ollut varmasti yhtä vahingollinen lapsille kuin ex miehensä uudet naisetkin? eikös vain?

Jos lasten äiti voi kieltää hänen lapsensa tutustumasta ex miehensä uuteen naiseen voi ex mieskin kieltää lasten äitiä hankkimasta uutta miestä samoin perustein..

vastaappa nyt aloittaja, että oletko sitten asunut yksinäsi näiden lapsien kanssa?
      sain tämän käsityksen koska viestissäsi oli, että lapsesi ovat sanoneet sinun olevan paras äiti koskaan nyt kun ovat aikusia...

• morsetus

hyvin hoksattu:miinaska

joo tollain tuo oikein meneekin,, jos sä äitinä kiellät ex miehesi uudet naiset sun lapsien elämästä, niin tietysti biologinen isä tulee kieltämään sun uudet miehet lapsien elämästä, koska olet itse näin asian määritellyt, etkö olekkin?

• 6+20

Sama teksti jo varmaan 5-7 kerran parin vuoden sisään hei huhuu oisko aika vaihtaa jo säveltä ja alkaa elää elämää??

• 13131313

Tätä on jo jatkunut 8v lissu on valittanut täällä tästä samasta asiasta vuodesta -04 ja loppua ei näy....

• Lapsen oikeus

Ymmärän, että kirjoittaja kertoo, että isällä vaihtuu jatkuvasti naisystävät. Tämä ei ole hyväksi pienille lapsille, eikä aikuistenkaan lasten ole pakko hyväksyä jos isi ei pysty sitoutumaan yhteen naiseen - "peter pan", on huono esimerkki lapsilleen. Hyvä äiti, tsemppiä!

• naikkonen.

kyllä lissun exällä on vain yksi nainen, lissu nyt puhuu kaikki monikossa, toisinaan hän kertoo koko naisarmejan vieneen miehensä väkisin kotootaan.

• kukkulan kuningatar

Jos olisit avoimini mielin antanut lasten tavata isän uutta vaimoa, heidän asenteensa olisi toinen. SINÄ olet tämän mielipiteen heidän päähänsä iskostanut, sitä sanotaan kuule aivopesuksi, että niinkin hyvä äiti sitä olet. Oletko sinä antanut lapsillesi mahdollisuuden kertoa mitä he haluavat? Et. Lapset varmasti olisivat sanoneet haluavansa tavata isäänsä, mutta sinun mielipiteesi on se ettet sinä siis halunnut lasten tapaavan entisen miehesi uutta naista. Oliskos ollut aika päästää irti ja hankkia oma elämä, ilman katkeruutta???? Selitäpäs miten elämänne olisi huonompaa jos lapset tuntisivat isänsä uuden puolison? Siis sinun elämäsi olisi huonompaa, sitähän sitä tarkoitat. Säälittävää pitää lapsia tekosyynä omaan katkeraan toimintaan. Tämä malli on varmasti sopinut sinulle, eikös niin. Eipä siis ihme että miehesi halusi moisesta tyrannista eroon. Kukin tyylillään. Sinussa lienee lapsille tarpeeksi huonoa vaikutetta, voi lapsi parkoja, lienevätkö terveitäkään mieleltään?
      Lapsen onneen tarvitaan niin vähän, lapsi rakastaa pyyteettömästi molempia vanhempiaan, SINÄ teit numeron toisesta naisesta, jota ilman lapast olisivat hyvinkin tyytyväisenä voineet viettää aikansa heidän kanssan, jos siis et olisi itse lyönyt omaan mielipidettäsi heidän päähänsä.
      Mikä etuoikeutettu sinä olet? Narsisti raukka.

• onnen perhe me

Emme vaan kyenneet ottamaan semmoista riskiä, että laspet olisivat saaneet vääriä vaikutteita täysinulkopuolisista ja vieraista isän naisista. Jos lapset olisivat muuttaneet isän luo, niin en voisi kuvitellakkaan tilannetta, etten tuntisi omia lapsiani jos vastaan tulisivat. En voisi enää olla lasten kanssa tekemisissä, jos olisin suotunut siihen että täysin vieras ihminen haukkuisi lapsiani päivät pitkät ja tekisi heidän olonsa kurjaksi.
        Se että lapset ovat nyt erittäin onnellisia, on minusta hyvä asia, ja tiedän että olen kaikkeni heille antanut ja suojannut isän naisilta, jotka ei ole hyvää seuraa lapsilleni.
        Juu mies halusi miestä eroon, kyllästyi lapsiinsa ja nyt kun ei ole lapsia ei ole vastuuta, eipä ole muutakaan, ressukalla.
        Viis siitä mitä sinä ajattelet, minulle merkitsee vain lasten onnellisuus, jha sitä he ovat, ja täysin minun ansioitani, mies ei kyennyt siihen. Lapseni on myös sanoneet, että olen maailman paras äiti, tietävät että ratkaisumme oli oikea.
        Miksi meidän olisi hyväksyttävä vieras ihminen perheeseemme??? Ei hän kuulu meille, eikä meidän sukuun millään lailla.
        Jos mies ei kyennyt olemaan isä minun kanssani, niin miten kykenisi olemaan sitä vieraan ihmisen kanssa, meidän lapsien kera, no ei mitenkään, ja siihen leikkiin emme lähteneet, lapset ei maksa isän hölmöilyjä, maksakoot itse.

• sä pelotat mua
        onnen perhe me kirjoitti:

Emme vaan kyenneet ottamaan semmoista riskiä, että laspet olisivat saaneet vääriä vaikutteita täysinulkopuolisista ja vieraista isän naisista. Jos lapset olisivat muuttaneet isän luo, niin en voisi kuvitellakkaan tilannetta, etten tuntisi omia lapsiani jos vastaan tulisivat. En voisi enää olla lasten kanssa tekemisissä, jos olisin suotunut siihen että täysin vieras ihminen haukkuisi lapsiani päivät pitkät ja tekisi heidän olonsa kurjaksi.
        Se että lapset ovat nyt erittäin onnellisia, on minusta hyvä asia, ja tiedän että olen kaikkeni heille antanut ja suojannut isän naisilta, jotka ei ole hyvää seuraa lapsilleni.
        Juu mies halusi miestä eroon, kyllästyi lapsiinsa ja nyt kun ei ole lapsia ei ole vastuuta, eipä ole muutakaan, ressukalla.
        Viis siitä mitä sinä ajattelet, minulle merkitsee vain lasten onnellisuus, jha sitä he ovat, ja täysin minun ansioitani, mies ei kyennyt siihen. Lapseni on myös sanoneet, että olen maailman paras äiti, tietävät että ratkaisumme oli oikea.
        Miksi meidän olisi hyväksyttävä vieras ihminen perheeseemme??? Ei hän kuulu meille, eikä meidän sukuun millään lailla.
        Jos mies ei kyennyt olemaan isä minun kanssani, niin miten kykenisi olemaan sitä vieraan ihmisen kanssa, meidän lapsien kera, no ei mitenkään, ja siihen leikkiin emme lähteneet, lapset ei maksa isän hölmöilyjä, maksakoot itse.

Kerrohan nyt, mitenkä olette sopineet sen, että sulla oliskin uusi mies? Mihin hänet pistäisit tai pistit kun sopimushan olisi koskenut sinuakin? Musta on aivan kamalaa, ettet ole lastesi antanut itse päättää, tapaavatko isänsä uutta naista. Aivopessyt sä heidät olet. Toivottavasti nyt jo uskaltavat itse päättää, miten isänsä suhteen toimivat. Surullista, niin surullista.

Sulle ei merkitse mikään muu maailmassa mitään kuin se, ettei kukaan pääse sanomaan, ettet olisi hyvä äiti. Olet mun mielestäni tosi pelottava. Säälin lapsiasi. Vaikka isä olisi minkälainen tahansa, niin äidillä ei ole oikeutta manipuloida lapsia puolelleen.

• heil lissu
        onnen perhe me kirjoitti:

Sinä olet maailman pas'oin äiti, parasta olisi ollut, ettei susta olis äitiä tullu lainkaan.
        Olet täys natsi.

• Vai toisinpäin?

Minusta, jos parisuhteessa on tehty se mitä voidaan tehdä ja tai kumppani avusta ja yrityksestä huolimatta jatkaa pettämistä/juomista/lyömistä, ei monesti ole muuta vaihtoehto kuin erota. Lapsille ongelmaisessa kodissa eläminen voi olla isompi trauma kuin ero, jonka jälkeen asia käsitellään ja eletään onnellisesti.

Jos ero tulee, paras isä/äiti yrittää tulla toimeen ex-kumppanin kanssa ja näyttää lapsille että vaikka aikuiset eroavat silti lapsilla on se toinenkin vanhempi ja äiti/isä on lapsen puolella ei häntä vastaan (isän/äidin vieminen lapselta mm. haukkumalla on lapsen edun vastaista).

Minusta myös hyvä isä/äiti näyttää lapsilleen, että vaikka ero tuli ja siitä on surullinen, silti elämä jatkuu, asioista voidaan puhua ja vaikeuksista pääsee yli. Vaihtuvat kumppanit ei tee lapsille hyvää, mutta jos aito rakkaus löytyy sen ei pitäisi olla paha asia. Hyvä vanhempi kertoo, että myös isän/äidin uudesta saa tykätä (lapselle on henkisesti raskasta, olla aikuisten kilpinä ja pelinappuloina) ja auttaa lasta asiassa. EI ole lapsen etu, jos hänet aivopestään vihaamaan uutta ja se taatusti vaikuttaa lapsen hyvinvointiin kun hän on etävanhemmallaan hoidossa. Erovaiheeseen sekaantuneiden uusien kanssa tietysti on paras antaa lapselle aikaa tottua eroon, ennen kuin uusi esitellään ja muutenkin uusien ihmisten tuominen lapsen elämään pitää osata tehdä rauhallisessa tahdissa.

Ap, oletko miettinyt että ääriharvoin pettämisen syy on vain toisessa osapuolessa? Näissä harvoissa tapauksissa pettäjä on sairas (mm. maaninen) tai patologinen pettäjä. Yleensä pettämisen taustalla on tyytymättömyyttä: ihminen ei tule kuulluksi, nähdyksi tai hyväksytyksi ihmisenä, parisuhde tai seksielämä on muuttunut valtataisteluksi ja henkinen tai fyysinen läheisyys on kadonnut. Syistä huolimatta pettäminen ei koskaan ole oikein tai oikeutettua ja siitä pettäjä vastaa yksin.

• normaalit ihmiset me

Meillä ei koskaan ole ollut mitään miestä vastaan, kunhan ei tuo naisiaan meille, eikä pakota meitä näkemään heitä.
        Perheenrikkojat ei kuulu meidän piiriin, heillä ei ole mitään asiaa meidän normaalien ihmisetn joukkoon, meidän perheeseen, jossa ei hyväksytä moisia ihmisiä. Lapset ei koskaan ole saaneetnähdä isän naisia, jotka rikoivat pehreemme, ettei saa ääriä vaikutteita semmoiseta että perheen voi jättää koska tahansa omista ei tarvi välittää. Se että semmoinen isä osui meidän kohdalle, on surullista, mutta siitä mies kärsii yksin, ei me.
        Meillä lapset on voineet erittäin hyvin, kun ei ole tarvinnut pakosti nähdä isän naisia jotka ei ole hyvää seuraa meille. Siihen emme lähteneet, että suostumme menemään haukuttaviksi ja kiusatuiksi miehenkotiin jossa on hänen naiset.
        Jos niin olisimme tehneet, en tiedä millaista olisi elämämme nyt, ei ainakaannäin onnelista kuin nyt, semmoiset naiset ei kuulu meille, jotka rikkoo onnellisen perheen.

• Lissuuuu
        normaalit ihmiset me kirjoitti:

Meillä ei koskaan ole ollut mitään miestä vastaan, kunhan ei tuo naisiaan meille, eikä pakota meitä näkemään heitä.
        Perheenrikkojat ei kuulu meidän piiriin, heillä ei ole mitään asiaa meidän normaalien ihmisetn joukkoon, meidän perheeseen, jossa ei hyväksytä moisia ihmisiä. Lapset ei koskaan ole saaneetnähdä isän naisia, jotka rikoivat pehreemme, ettei saa ääriä vaikutteita semmoiseta että perheen voi jättää koska tahansa omista ei tarvi välittää. Se että semmoinen isä osui meidän kohdalle, on surullista, mutta siitä mies kärsii yksin, ei me.
        Meillä lapset on voineet erittäin hyvin, kun ei ole tarvinnut pakosti nähdä isän naisia jotka ei ole hyvää seuraa meille. Siihen emme lähteneet, että suostumme menemään haukuttaviksi ja kiusatuiksi miehenkotiin jossa on hänen naiset.
        Jos niin olisimme tehneet, en tiedä millaista olisi elämämme nyt, ei ainakaannäin onnelista kuin nyt, semmoiset naiset ei kuulu meille, jotka rikkoo onnellisen perheen.

Älä nyt hyvänen aika vertaa ittees normaaliin ihmiseen........
        Kirjoitetaanputkeenjokainensana,niin tuleepitempivalitus..........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      128
      4462
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      78
      3220
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1520
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1365
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      95
      889
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      742
    7. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      55
      719
    8. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      706
    9. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      697
    10. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      673
    Aihe