Onko se totaly kiellettyä...

Kun niin tykkäisin!

pyytää varattua ulos kahville (taka-ajatus treffit) ?

Entäs jos varattu lähtee, niin oonko ihan sika jos jatkan liehittelyä?

20

640

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qazse

Joo, on kiellettyä

• Azca

Riippuu naisen parisuhteesta - hyväksyvätkö he vuoroin vieraissa käynnin.

• Kun niin tykkäisin!

Siis mähän en halua siitä naisesta mitään "irtonumeroa", vaan haluun sen itselleni!

Niin onko se nyt niin väärin jos yritän tehdä siihen vaikutuksen ja ihastumaan muhun?Mä luulen että saan sen tänään lähtee ulos mun kans!

• Azca
        Kun niin tykkäisin! kirjoitti:

Siis mähän en halua siitä naisesta mitään "irtonumeroa", vaan haluun sen itselleni!

Niin onko se nyt niin väärin jos yritän tehdä siihen vaikutuksen ja ihastumaan muhun?Mä luulen että saan sen tänään lähtee ulos mun kans!

Olisi varmaan reiluinta jos hän on polyamorinen, että hän voisi olla avoimesti suhteessa kummankin kanssa. Ei tulisi ilkeätä varastamista.

Tietenkin tollaset on vähän tabu aiheita niin on vaikea ottaa keskusteluksi, "hei oon ihan kauheen ihastunut suhun... ootko polyamorinen? voisiksä alkaa olen mun kanssa myös?"

Mutta jos ei satu oleen tälläinen yksi sadasta, niin on se toisten parisuhteeseen väliin meno so totally forbidden.

• empaattisuus nolla?

Molemmilla osapuolissa vastuu pitäisi löytyä mutta ehkä piirun verran isompi vastuu on varatulla.
      Jos niillä on parisuhde, missä voi katsoa petetyksi tulemisen kun toinen lähtee vieraille treffeille, se kertoo silloin siitä varatusta jotain.
      Miksi haluaisit olla sellaisen kanssa, joka viitsii pettää, koska se voi tapahtua ihan hyvin myös oman parisuhteesi kohdalla?

• Kun niin tykkäisin!

Siis ihan viattomille kahveille mentäs!Meillä on yks yhteinen viaton jutun aihe, jolla saan sen lähtemään ulos.Ei kai se pettämässä ole naistaan jos lähtee kahville?

• aina saa tykätä

Siis ihan viattomille kahveille mentäs!Meillä on yks yhteinen viaton jutun aihe, jolla saan sen lähtemään ulos.Ei kai se pettämässä ole naistaan jos lähtee kahville?

Mikä viaton... Eikö tossa ollut se takaa-ajatus? ;)
        Ei se pettämistä ole mutta oletko ollut suhteessa, missä saisit tietää avokkisi lähtevät jonkun hottiksen kanssa kahville yhtäkkiä? Miltä se tuntuisi? Ei kukaan ole sua syyttämässä mistään, eikä tarkoitus ole pilata iloasi. Toivottavasti vain tiedät mitä teet ja otat samalla muutkin huomioon.
        Että siitä vain liehittelemään muina naisia mutta jos se menee vakaville vesille, siinä on sitten muva soppa syntynyt.

• Kun niin tykkäisin!
        aina saa tykätä kirjoitti:

Mikä viaton... Eikö tossa ollut se takaa-ajatus? ;)
        Ei se pettämistä ole mutta oletko ollut suhteessa, missä saisit tietää avokkisi lähtevät jonkun hottiksen kanssa kahville yhtäkkiä? Miltä se tuntuisi? Ei kukaan ole sua syyttämässä mistään, eikä tarkoitus ole pilata iloasi. Toivottavasti vain tiedät mitä teet ja otat samalla muutkin huomioon.
        Että siitä vain liehittelemään muina naisia mutta jos se menee vakaville vesille, siinä on sitten muva soppa syntynyt.

Niin niin mulla on taka-ajatus kyllä, mutta periaattessa se varattu lähtee viattomille kahveille!
        Se että mun mielestä ei ole väärin jos yritän tehdä siihen vaikutuksen, se ei oo mun "soppa" jos se haluu tavata jatkossakin.Jos se ihastuu muhun, ni se on sen varatun asia miten soppansa keittää!"

• Hyvää kahvia

Niin niin mulla on taka-ajatus kyllä, mutta periaattessa se varattu lähtee viattomille kahveille!
        Se että mun mielestä ei ole väärin jos yritän tehdä siihen vaikutuksen, se ei oo mun "soppa" jos se haluu tavata jatkossakin.Jos se ihastuu muhun, ni se on sen varatun asia miten soppansa keittää!"

Lopeta jo se p.askan jauhaminen viattomista kahveista! Sulla on tarkotus iskeä se muija ja sillä siisti. Tee mitäs lystäät. Mutta jos mun naistani tulisit pyyteleen "kahveille" niin nokkas tulis kipeeks!

• vähäntasoo
        Hyvää kahvia kirjoitti:

Lopeta jo se p.askan jauhaminen viattomista kahveista! Sulla on tarkotus iskeä se muija ja sillä siisti. Tee mitäs lystäät. Mutta jos mun naistani tulisit pyyteleen "kahveille" niin nokkas tulis kipeeks!

ny on taas yks putsi heränny rapuloissaa meuhkaamaan,pidä kuule vaa hikinen naises,en koskis viiden metri seipäälläkää !

• Face the facts

On se moraalisesti tuomittavaa, mutta sä aiot tehdä sen ja katsoa, josko mimmi vaihtais nykyisensä suhun. Ei kannata nimittää sitä taka-ajatteluksi tai viattomaksi kahvitteluksi. Sulla on viritelmä ja pallo on seuraavaksi viritelmäsi kohteella. Älä täällä kysele kun kuitenkin aiot sen tehdä.

• jopwe

Just näin! Tosin voi pi olla et AP tulee tyhjin käsin himaan...

• Kun niin tykkäisin!
        jopwe kirjoitti:

Just näin! Tosin voi pi olla et AP tulee tyhjin käsin himaan...

En tullut eilen tyhjin käsin himaan!Toisessa kädessä oli Siwan safkakassi ja toisessa Luonnonystävällistä paskapaperia.

Sillä oli prkl tyttöystävä mukana.
        Kahvi oli hyvää ja munkki maukasta.En tarjonnu.

• zzzzZZZZzzzzzxoxoxo

Ei se väärin ole, jos oikeasti välität siit tytöst. Pelleilemään ei kannata ruveta tuossa. Mutta yhtälailla se riippuu myös siitä toisestakin, ja siitä, millainen suhde heillä on. Jos sen omatunto ei kolkuta tai jos suhde ei toimi, niin anti mennä vaan.

• f4ck

sä oot sika jos sä huijaat sitä tarkoitusperiesi kanssa. Mut jos sä sanot sille suoraan ett olet ihastunut ja se saa ite sitte sanoo juuei tai nomikäettei, ni sitten se menettelee. Osaat sitte vaa ottaa ei:n oikein etkä intä etkä jatka etkä ole säälittävä kerjääjä. Avoimuus on tässäki hyvä, tollainen kieroilu ei ainakaa tee siihen vaikutusta.

• näin on.

En nyt jaksa lukea kaikkia kommentteja, että tämä saattaa kyllä olla jo sanottu, mutta.

Mun mielestäni vastuu on jokaisella ihmisellä itsellään siitä, mitä menee tekemään. Sä saat pistää jalan oven väliin, jos kestät mahdolliset seuraukset ja se varattu ihminen, se vastaa omasta suhteestaan; lähteekö se sun mukaan vai pysyykö suhteessa. Suhteet kumminkin kaatuu usein. En näe siinä mitään väärää, että rakkaudenkohteet vaihtuu. Toki siinä saattaa sattua siihen varatun puolisoon, mutta ajatellaan vaikka nyt näin: sattuuhan suhunkin pitkään, jos olet ihastunut tähän varattuun ja haluat sen kipeästi itselles.

• Kun niin tykkäisin!

Oikeesti en aio mennä kenenkään toisen "eväitä syömään"!
        Mä tarkoitin vaan sitä, että onko se niin väärin tehdä itseään tykö varatulle?

Meillä oli ihan mukava kahvihetki eilen, vaikka en odottanutkaan että se tulee tyttiksen kanssa.Käsitin kuitenkin puheista, että sen tyttis oli menossa samaa matkaa jonnekkin muualle ja tuli sit kans kahville, että olis se tytsi tullut jokatapauksessa.

Mun tarkotusperät on tuoda itseni esille tykkäämälleni tytölle, hauskana ja charmanttina ja sellaisena johon annan sille mahdollisuuden ihastua.

Siis kun jos ei *katso, kuuntele ja kokeile*, ei mitään voi saavuttaa.Ainakin se tyttö on tietoinen että oon olemassa!

• näin on.

Oikeesti en aio mennä kenenkään toisen "eväitä syömään"!
        Mä tarkoitin vaan sitä, että onko se niin väärin tehdä itseään tykö varatulle?

Meillä oli ihan mukava kahvihetki eilen, vaikka en odottanutkaan että se tulee tyttiksen kanssa.Käsitin kuitenkin puheista, että sen tyttis oli menossa samaa matkaa jonnekkin muualle ja tuli sit kans kahville, että olis se tytsi tullut jokatapauksessa.

Mun tarkotusperät on tuoda itseni esille tykkäämälleni tytölle, hauskana ja charmanttina ja sellaisena johon annan sille mahdollisuuden ihastua.

Siis kun jos ei *katso, kuuntele ja kokeile*, ei mitään voi saavuttaa.Ainakin se tyttö on tietoinen että oon olemassa!

Sun motiivit vaikuttaa tosi huonoilta tuomittaviks. Et tee mitään väärää.

• wiwjnlfb

Sama tilanne kuin alottajalla, voi huoh.

• Miksi??????!!!!!

Tässäpä sulle ajatusta: Sä voit yrittää tätä varattua tyyppiä ja saada sen leikkimään tulella, mutta ketä se hyödyttää????Sä saat joko sen itselles ja alat siis seurustella tän pettäjän kanssa. Tosi hyvä pohja lojaalille ihmissuhteelle. Vaihtoehtoisesti tyyppi leikkii vähän sun kanssa, mutta sit palaa kuitenkin tyttöystävänsä luo....silloin sulla paska mieli kun et kelvannu, sillä paska mieli kun meni säätämään suhteen ulkopuolella ja tällä tyttöystävällä varmaan kaikista paskin olo kun sitä petettiin jollain asteella. Sille valehdeltiin ja sen selän takana touhuttiin..Mitä vitt-??? Mistä nämä toisten suhteiden rikkojat ja nää tyypit jotka pettää suhteissaan sikiää?

Seurustelun pohja on luottamus. Jos et voi luottaa rakastamaasi ihmiseen mitä sulle oikein jää?? Ei yhtään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      89
      7458
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      117
      6189
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      159
      4326
    4. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      42
      3066
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      229
      2958
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2866
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      88
      2577
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2318
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      186
      2249
    10. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      15
      1787
    Aihe