En tykkää ensimmäisestäni

Trueteenlover

Ensi viikolta vien tytöltä (16) neitsyyden ja se vie minulta (20) poikuuden ja suudelma hänen kanssaan on minun ensisuudelma. En pakota tyttöä millään lailla ja me ollaan puhuttu siitä paljon. Nyt sitten kun tehdään sitä, niin se on vasta toinen kerta kun tapaan tytön. Ainoa ongelma on kortsujen osto, koska se hävettää ihan sairaasti ja se että en tunne vetoa yhtään kyseiseen tyttöön. Olen vain siksi hänen kanssaan, koska hän tykkää minusta paljon ja olen liian kiltti jättääkseni hänet. Mikä avuksi?

17

455

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kortsu

siitä vaan petiin,mitä tuota ajattelet.pusuja riittävästi,hierontaa tyttö alkaa tärisemään,silloin se on valmis.kuteet pois.ole kuitenkin hellä.
      kortsujen osto ei ole sinun iässä mitenkään erikoista ,menet markettiin,ostat jotakin muuta samalla ,ei siihen kukaan kiinnitä huomiota.
      muista älä pety eka kertaan,kukaan ei ole seppä syntyessään.on harjoittelu kertaa,eikä välttämättä tunnu miltaan,voi aiheuttaa molempiin kipua,joskus kuitenkin on aloitettava,
      älä menetä tyttöä.

• trueteenlover

Jep, ostan kaikkee muuta ja käyn ihan heti, kun kauppa aukeaa. Mutta olisi parempi menettää tämä tyttö, mutta ei siihen, että se suuttuis tai pettyis, mutta muuten vaan, koska en pidä tytöstä

• mr.nice guy 26

Jotenkin tuntuu että tiedät itsekkin mitä sinun pitäisi tehdä;jättää tyttö.
      Tiedän itsekkin kilttinä ihmisenä että tuollaiset on vaikeita asioita koska ei halua satuttaa toista.Nyt vaikka tyttö vihaisi ja suuttuisi niin se on pienempi paha kuin että menisit viemään neitsyyden ja jättäisit sen.Silloin tyttö voisi kokea että käytit sitä vain hyväksi.
      Tytöllä on vähän aikaa pahamieli ja kyllä se siitä tokenee.Ensmäiset kerrat tälläisissä asioisssa on niitä mistä oppii sen että kaikesta selviää,vaikka tekisikin kipeetä.

Tunnut järkevältä nuorelta mieheltä kun ajattelet asiaa niin että sinullakin pitää olla tunnetta mukana,mikä on aivan oikein.Uskon,että te molemmat löydätte kumppanit
      jolloin on molemmin puolin tunnetta ja silloin olette iloisia tahoillanne että ette menneet tämän pitemälle.

• trueteenlover

No on mulla pieni kipinä hänen suhteen ja katson tosiaan pystynkö rakastumaan häneen. Netin avulla on vaikee rakastua, koska ei voi lähettää tunnetta.

• g.ret

No haloo! Et mene sen kanssa sänkyyn, kun et kerran edes tykkää siitä! Jätät sen ja sllä selvä. Voi huh huh taas.....

• mr.nice guy 26

Siis olette netissä tutustuneet.Tuota,voin kertoa kokemuksesta että netissä tutustumisen kääntöpuoli on se että toinen ei välttämättä ole sellainen kuin mielessään kuvittelee.Pienetkin rikkeet siihen omaan kuvitelmaan rikkoo myös tunnelmaa.
      Ja toisekseen,kyllä parempi on tutustua toiseen rauhassa ihan livenä ennen kuin menee pitemälle.Joten,nyt "pistoolikoteloon" ja aikalisä.Edetkää rauhassa jos jatkatte.Ja jollei tule oikeita tunteita niin parempi mennä eteenpäin.

• Trueteenlover

No täytyy nyt kattoo miten etenee. Perimmäisenä syynä on minun ongelma, eli haluaisin nätin tytön. Tämä tyttö on kyllä nätti omalla tavalla, mutta ei mikään laiha, vaan aika lihava. Ei se niinkään haittaa, mutta ongelmana on kaikki kaverit, koska en tiedä mitä ne sanoo. Ja mietin aina mielessäni, että miksi minua rumemmat jätkät saavat laihoja ja kauniita tyttöjä, joten miksi minun täytyisi tyytyä ei niin nättiin ja ei niin laihaan tyttöön? Ja onhan siinä sekin, että pakko ottaa tämä tyttö, koska parempaa en saa.

• mr.nice guy 26
        Trueteenlover kirjoitti:

No täytyy nyt kattoo miten etenee. Perimmäisenä syynä on minun ongelma, eli haluaisin nätin tytön. Tämä tyttö on kyllä nätti omalla tavalla, mutta ei mikään laiha, vaan aika lihava. Ei se niinkään haittaa, mutta ongelmana on kaikki kaverit, koska en tiedä mitä ne sanoo. Ja mietin aina mielessäni, että miksi minua rumemmat jätkät saavat laihoja ja kauniita tyttöjä, joten miksi minun täytyisi tyytyä ei niin nättiin ja ei niin laihaan tyttöön? Ja onhan siinä sekin, että pakko ottaa tämä tyttö, koska parempaa en saa.

Ihan ensinmäisenä,tytöt eivät ole panopuita mihin miehet voivat laskea lemmeneesteensä.Eikä vastaavasti mies ole mikään "discotikku" mistä tytöt hakevat iloa.
        Todellinen seurusteleminen perustuu AITOON välittämiseen, ei siihen että hengaa jonkun kanssa ja saa seksiä.Jos haluat jotain viedä näytille niin hanki puudeli.

Eli,jollet ymmärrä tuosta niin lähdet aivan väärästä päästä asiaa;Ulkonäöllä ei käytänössä tulisi olla juurikaan merkitystä vaan oikeasti sillä mitä tunteita se tyttö herättää.Tämä tyttö kun ei herätä näköjään mitään muuta kuin maksimissaan panetuksen niin jätä tyttö rauhaan.Kuten edellä jo totesin, tuosta ei seuraa pitemmän päälle kuin tunne puolelle haavoja.

• Tuu kaapista

Oot homo?

• 12+9

Onko sulla tippunut muutama ruuvi päästä? Menet hänen kanssaan sänkyyn,vaikka et edes pidä hänestä? Haluat vain menettää neitsyytes jollekkin niin sun ei tarvitse hävetä,että olet vielä neitsyt. Kannattaisikohan etsiä sellainen tyttö,että tunteet on molemmanpuoliset. Säälistä ei kannata tytön kanssa olla ja jos vielä jätät hänet sen jälkeen niin sitä nyt voi melkein jo sanoa hyväksikäytöksi...

• nynnyyy

Mulle kortsujen osto on ainakin merkki että se puoli on ok. Ei sun kuulukaan tykätä niistä ketä panet. Et rupea rakastuilemaan noin nuorena tai pian löydät itses isänä. Kuvittelet että parisuhde on tavoite, koska sun äitis on opettanut. Kolmikybäsenä heräät ruma ja motkottava akka vieressä ja haikailet panovuosiasi jotka käytit kortsujen häpeilyyn ja muijakaverin miellyttämiseen.

• tosiaaaanko

nynnyyy on oikea sonni! Se nylkyttää ja panee...

Onnea vaan elämässä,et vois olla enempää hukassa!!!

• Trueteenlover

Joo, ei me tehdäkkään sitä. Syy: Tytöllä alkoi kuukautiset. Kyllä me aiotaan silti "leikkiä" Mutta hyvä vaan, eipähän tartte ostaa kortsuja, eikä vehjekkään ole valmis. Kiitos esittämiseni, ettei kiinnosta kouluaikoina, lääkäreiden jotka eivät kysy eikä kato ja itelleni, kun kiinnostuin vasta nyt kyseisestä asiasta

• Trueteenlover

Mitä ihmeen vihaa tämä on herättänyt? "Hanki, joku toinen tyttö josta välität" Oispa se todella niin helppoa, mutta kun ei ole. Netin avulla hankin ja oon käynyt kaikki läpi, siis lähettänyt viestin ja sit tehnyt uuden profiilin ja taas kokeillut kaikki läpi. Siis yhdessä maakunnassa. Tämä tyttö oli sentään kuin onnen potku, koska hän ei ole samanlainen ämmä kuin muut, niin en aio luopua hänestä,vaikka en tykkääkkään hänestä.
      Edelleen painotan sitä, että on vaikea löytää tyttöä, joka pitää minusta, koska on niin paljon parempia jätkiä olemassa kuin minä. Jätkiä joilta löytyy rahaa, lihasta ja Bemari

• Cold biats

Olet jo iso poika. Nyt netin ihmemaa kiinni, pois sieltä peräpitäjästä kaupunkiin ja ulos jututtamaan tyttöjä! Tietenkään sun ei tarvi eikä kuulukaan tykätä näistä naisista joita panet. Nautit vaan elämästä.

Tommosten Mr Nice Guy 26:ten ohjeet voi tunkea kyynärvarren syvyyteen hevon peräpäähän.
        "ihan ensinmäisenä,tytöt eivät ole panopuita mihin miehet voivat laskea lemmeneesteensä."

Miten niin ei?

"Eikä vastaavasti mies ole mikään "discotikku" mistä tytöt hakevat iloa."

Ja tasan ovat. Paitsi tietysti kiltit pojat ovat niitä joiden olkapäätä vasten sitten itketään kun diskotikku petti ja jätti tai ei rakastunutkaan.

"Todellinen seurusteleminen perustuu AITOON välittämiseen, "
        Se perustuu aika usein siihen että kuvittelee ettei voi saada muuta ja miehillä etenkin siihen, että kun saa hyvää seksiä joltain kivan näköiseltä naiselta niin kuvittelee että aaahh tää on rakkautta. Gut check!! Naisilla nuorempana omaan epävarmuuteen, sitten siihen kuka mies on vetävin, sitten lompakkoon ja lopulta ehkä välittämiseen tai epätoivoon nelikymppisenä. Noin siis YLEENSÄ. Poikkeuksiahan löytyy aina joka sääntöön.

"Ulkonäöllä ei käytänössä tulisi olla juurikaan merkitystä"

Sillä on tasan merkitystä niin parisuhteissa kuin seksisuhteissakin - molemmille sukupuolille ja tunteille myös.

"tuosta ei seuraa pitemmän päälle kuin tunne puolelle haavoja. "

Elämä on tunnepuolen haavoja. Niitä tulee. Jokainen on vastuussa ihan itse itsestään.

• citten

Hyi helvetti, nimim. cold biats!

Tämä just on nykymaailmassa vikana...

Ja mr. nice guy 26: kiitos että olet olemassa vastapainona näille idiooteille!

• Trueteenlover

Hei! Cold biats on oikeassa! Kannattaa vähän kattoo ympärille. Ulkonäön takia sitä ollaan yhdessä, sen huomaa heti ja sitten jos haluaa tarkemmin kattoa, niin kannattaa kattoa miehen autoa eli lompakon paksuutta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      89
      7458
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      117
      6189
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      159
      4326
    4. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      42
      3076
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      229
      2958
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2866
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      88
      2577
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2318
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      186
      2249
    10. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1795
    Aihe