Mun on aivan pakko jakaa tää tarina anonyyminä jossain :D Tiedän myös, että täytyisi vain kysyä tältä ihmiseltä suoraan, mutta annan nyt silti palaa!
Elikkä, itsekin olen vasta kohta parikymppinen ja mies minua 5 vuotta vanhempi. Tutustuttiin aikalailla mun rohkeasta alotteesta ja jatkettiin facebookissa ennen ekaa kunnon tapaamista. ;D Alussa hän itseasiassa kyseli paljon sellasia juttuja, kuten "missä asut?" "mitä opiskelet..." ja "hieman" shokeeraantu ilmeisesti ikäerosta, mikä on musta hassua, koska ei se yleensä miehiä haittaa:D Alusta asti se olin mä, joka järjesti meidän tapaamiset. En tiiä onko hän tosi huono järjestelemään tollasia vai mikä siinä on. Ekalla kerralla vaan hengailtiin kaupungilla ja juteltiin. Ei ollu yhtään samalainen flirtti kun "onlinessä";P
Sit näitäkin on ollu, että känneröisessä oon päätynyt sinne ja jotain on harrasteltu, yleensä oon jääny sit myös pitäks ajaks seuraavana päivänä ja nähny hänen kavereita ja ties mitä:D Eikä häpeilly, vaikka nojailin häneen jne.
Mä jotenkin alusta asti kai vähän ajattelin, että onkohan tässä jotain pelimiesjuttua menossa, kun mies on tosi hyvännäköinen, bilettelee aika paljon ja ilmeisesti naispuolisia kavereitakin löytyy.
Okei, mut se ongelma tässä on nyt se, että mä en oikeasti tiedä yhtään, että missä mielessä se musta on kiinnostunut. Se ei ole varmaan kertaakaan järjestänyt näitä tapaamisia itse, se oon aina minä joka lopulta kysyy, että tehdäänkös huomenna näin tai voinko tulla sinne yöksi. Mut innoissaan se mun seurassa silti on. Ainut, millon hän "järjestää"(tai ainakin yrittää) on lauantai illat, kun tulee viestiä, että "missä meet" tai keskellä arkea tulee viestejä facebookissa, että "tuu tänne;D"(Ja en ehkä arkena lähde sinne tepastelemaan kiireiden takia) Tosi ahdistavaa kun noi antais heti tosi pelimieskuvan, mutta sit hän kuitenkin tulee kun mä pyydän ja on valmis tekemään muutakin kun sänkyleikkejä. Hän suostuu auttaa minua koulujutuissa ja työjutuissa ja kertoo kyllä elämästään niinä kertoina kun nähdään. Se flirtti on aika paljon vähentynyt sellaisesta tosi ilmeisestä, mutta viime lauantaina sieltä tuli esim sellaista settiä, että huhhuh :D Jos en nyt esimerkiksi pitäisi yhteyttä, niin voi olla, että seuraavan kerran tekstaisi ehkä ens lauantaina tai facebookissa jotain tulis selittelemään.
Musta joskus tuntuu, että esitän ehkä itsekin vaikeammin tavoiteltavaa kun mitä olen, ja en halua niihin flirttiviesteihin vastata liian ilmeisesti, koska en halua hänen saavan sitä kuvaa, että mä tahdon vain sellasta "friends for benefits"-suhdetta. Toisaalta taas, mä usein odotan, että hän ottaa yhteyttä esimerkiksi lauantaisin, niin ehkä hän ei itekkään osaa tiedostaa, että tässä voisi olla jotai.
Tiedän, että mun täytyy vain puhua asiasta, mutta jotenkin pelottaa, että sitten jos se kiinnostus ei olekaan sellaista mitä toivoisin, niin tää ei pysyisi ennallaan. Mulla on tavallaan kaksi suuntaa, mihin tää voi mennä. Joko paljon parempaan tai paljon huonompaan, ja siksi tahtoisin ensin kysyä näkemyksiä täällä.
Onko hän kiinnostunut?
helsingfors
0
234
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1298016Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1567115Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834866Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2493305Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012764Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1272352- 1531990
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari171933Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa411750Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?2061685