Windows-kasista tulee taas,

El Mondo

Uusi pettymys linux-hihhuleille !
On se vaan ihmeellistä, että linux peräkammari koodaajat ei saa kunnon käyttöjärjestelmää "kasaan" ?
Nyt on jo "pupu" hihhulien pöksyissä ja lisää on tulossa, kun Beta tulee kuun lopussa koeajoon !
Vaikka, eihän se linux% enää voi kovin paljon huonommaksi mennä 0.74% promillesta, joten.........?

27

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • El Mondo

      Näin se vaan kehitys etenee Windowsin johtamana ja seiskakin on jo käytetyin käyttöjärjestelmä pöytä ja läppis koneissa ja kasi sitten ottaa taulujen ja puhelimien valtaamisen, niin mitäs sitten jää linuxsille ? Servujen pyöritys ???????

      http://news.softpedia.com/news/HP-Promises-Windows-8-Tablets-x86-Configurations-Arrive-First-250736.shtml

    • windows 8

      "Servujen pyöritys ???????"

      höpön löpön servuille tuli noutaja jo windows 2003:sen muodossa. Ei nyt sentään liioitella.

      • El Mondo

        Vaan sitä 500 supermyllyn ja servujen ylistys on niitä linux hihhulien viimeisiä vaikerruksia ja annan hihhuleille jotakin aihetta ylistellä sitä linux-rypistystä, sillä taitaa tulla noutaja tämä vuoden aikana linux-kurttauksen jokapojan käyttiksenä ja se jää nörttien ajankulu harrastukseksi, joten..........................?


      • Tuotahan sinä intät. Miten se ”noutaja” näkyy?


      • windows 8
        blaah kirjoitti:

        Tuotahan sinä intät. Miten se ”noutaja” näkyy?

        "Tuotahan sinä intät. Miten se ”noutaja” näkyy"

        Ei sitä yksinkertaisesti pysty ilmaisemaan, mutta linuxille on kyllä tulossa koko ajan noutaja yhä ahnaammin ja ahnaammin. Johtuu linuxin ylimielisestä kommuunista joka elää edelleenkin vuodessa 1998. Siinä todellisuudessa windows on vain läjä sontaa mikä bsodittaa viiden minuutin välein, kerää itseensä viruksia, ja MS:n Serveri-divisioona on pelkkä vitsi, ja pelkän LAMP:n voimin vain mennään.

        Tokihan MS ei tuosta ole kyennyt vielä vuonna 2012 parantamaan mitenkään jumalattomasta insinööri-effortista huolimatta jossa ongelmat on ratkaistu järjestyksessä ja windows suunniteltu yhä paremmin moderneihin tietoteknisiin haasteisiin.

        Ei ole minun ongelmani toisaalta jos ei kykene näkemään että millaisia tuotteita Windows 7 ja Server 2008 r2 on tänä päivänä, valitettavasti kelkka kiihtyy kiihtymistään koko ajan ja nyt on jo 2010-luku.


      • windows 8 kirjoitti:

        "Tuotahan sinä intät. Miten se ”noutaja” näkyy"

        Ei sitä yksinkertaisesti pysty ilmaisemaan, mutta linuxille on kyllä tulossa koko ajan noutaja yhä ahnaammin ja ahnaammin. Johtuu linuxin ylimielisestä kommuunista joka elää edelleenkin vuodessa 1998. Siinä todellisuudessa windows on vain läjä sontaa mikä bsodittaa viiden minuutin välein, kerää itseensä viruksia, ja MS:n Serveri-divisioona on pelkkä vitsi, ja pelkän LAMP:n voimin vain mennään.

        Tokihan MS ei tuosta ole kyennyt vielä vuonna 2012 parantamaan mitenkään jumalattomasta insinööri-effortista huolimatta jossa ongelmat on ratkaistu järjestyksessä ja windows suunniteltu yhä paremmin moderneihin tietoteknisiin haasteisiin.

        Ei ole minun ongelmani toisaalta jos ei kykene näkemään että millaisia tuotteita Windows 7 ja Server 2008 r2 on tänä päivänä, valitettavasti kelkka kiihtyy kiihtymistään koko ajan ja nyt on jo 2010-luku.

        ”Johtuu linuxin ylimielisestä kommuunista joka elää edelleenkin vuodessa 1998. Siinä todellisuudessa windows on vain läjä sontaa mikä bsodittaa viiden minuutin välein, kerää itseensä viruksia, ja MS:n Serveri-divisioona on pelkkä vitsi, ja pelkän LAMP:n voimin vain mennään.”

        Tuskin tuollainen porukka pahemmin harjoittaa kehitystyötä. Taitaa olla melkoinen Russellin teekannu koko noutaja. Voin minäkin väittää vaikka, että näppäimistöni alla asuu näkymätön vaaleanpunainen yksisarvinen.


      • El Mondo
        blaah kirjoitti:

        ”Johtuu linuxin ylimielisestä kommuunista joka elää edelleenkin vuodessa 1998. Siinä todellisuudessa windows on vain läjä sontaa mikä bsodittaa viiden minuutin välein, kerää itseensä viruksia, ja MS:n Serveri-divisioona on pelkkä vitsi, ja pelkän LAMP:n voimin vain mennään.”

        Tuskin tuollainen porukka pahemmin harjoittaa kehitystyötä. Taitaa olla melkoinen Russellin teekannu koko noutaja. Voin minäkin väittää vaikka, että näppäimistöni alla asuu näkymätön vaaleanpunainen yksisarvinen.

        Kirjoituksistasi saa kyllä sen kuvan, että ................ siellä "asuu",

        Se ))) vaaleanpunainen yksisarvinen. (((


    • El Mondo

      Se on "näkymätön", kuten linuxsen % promilletkin !

    • El Mondo

      Kuun lopussa sitten nähdään, mikä on se "valmis" kasi ulkonäöltään ja miten se soveltuu pöytä PC.in ja taulunäyttöihin, joten.....................?

    • ubuntu-käyttäjä

      Ikävä pilata ilosi, mutta Windows 8 ei tule vaikuttamaan linux-piireissä millään tavalla. Yksikään linux-käyttäjä ei vaihda siihen eikä se vaikuta muutenkaan linuxin kehitykseen tai suuntaan mitenkään. Mulle Windows 8 on jälleen yksi pieru, joka haihtuu kuin pieru saharaan. En tule siis sitä ostamaan milloinkaan. Ei vaikuta elämääni millään tavalla.

      • no kai sinä

        ubuntu-käyttäjä sentään käyt sellaisen laittoman jakelun siitä win 8 noutamassa, sellaisia laittomia koodekkejakin kun käytät vaikka olisi ihan laillisiakin tarjolla


      • windsows 8

        "Yksikään linux-käyttäjä ei vaihda siihen eikä se vaikuta muutenkaan linuxin kehitykseen tai suuntaan mitenkään"

        löpön löpö. Jännitys tiivistyy lähinnä sen suhteen että mitkä win8 uudet ominaisuudet on surkeasti kopioitu linuxiin jälleen kerran :P


    • ubuntu-käyttäjälle .

      "En tule siis sitä ostamaan milloinkaan"

      Nyt sitten menee Microsoft konkurssiin, kun et osta !

      • kyllä se kuitenkin

        vaikuttaa linkun kehitykseen, se linkku joutuu aina sitä tekniikkaa seurailemaan mitä nämä isot toimijat kehittelevät tai sitten putoaa kelkasta kokonaan niinkuin jossain vaiheessa varmaan käykin


    • El Mondo
    • El Mondo
      • sherlock26

        Windows Store? Sehän on kuin Ubuntu Software Center tai Mac App Store.


      • El Mondo
        sherlock26 kirjoitti:

        Windows Store? Sehän on kuin Ubuntu Software Center tai Mac App Store.

        Hah !

        Monkey see and monkey do !


      • El Mondo

      • sherlock29

      • dälli .
        sherlock29 kirjoitti:

        Heh, näinhän asia on.

        Samaa mieltä.


    • El Mondo
    • El Mondo

      Taitaa tlla juuri sellainen käyttöjärjestelmä Win-"8",sta, jota jo kuukausia sitten "povasi" ?
      Kyllä siitä tulee todella "linux-rypistyksen" turma ! Vaan jo on aikakin saada androidit ja ubutubut pois pro käyttiksien "kehistä", siis...............................?

      • Typo korjaus

        oops !

        tlla = tulla


    • MSN tiedoittaja
      • ubutubu käyttäjä

        Linuxsen maallinen vaellus on pian FIN or THE END !


      • V.P.Lehtonen
        ubutubu käyttäjä kirjoitti:

        Linuxsen maallinen vaellus on pian FIN or THE END !

        ???????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe