Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
Missä näet kaivattuasi?
26
464
Vastaukset
- Anonyymi00001
En paennut, kun viimeksi nähtiin, oli vaan muuten kiire.
- Anonyymi00003
Just...
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Just...
Millä logiikalla Koet, että esim tällaisen sisällön vihjeet kuuluu sinulle/ teille tai että mihin tällaiset aiheet voisi liittyä, pakkomielteinen palstan kautta visioija? T
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Millä logiikalla Koet, että esim tällaisen sisällön vihjeet kuuluu sinulle/ teille tai että mihin tällaiset aiheet voisi liittyä, pakkomielteinen palstan kautta visioija? T
Eikö sun pakkomielteisenä palstan kautta visioijana pitäisi tietää?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikö sun pakkomielteisenä palstan kautta visioijana pitäisi tietää?
Saa kai sitä oudoksua tätä maanista pakkomiellettäsi muiden nk seurusteluasioita tms kohtaan kuin yrittäisit hallinnoida muiden elämää heidän välisiä ihmissuhteita tms. Keskittyisit keksimään vaikka niitä asioita minkä takia jotain yksilöä tulisi paheksua ja ajaa ahtaalle tai mitä tällä kekeilyllä tavoitteletkaan sitä sää mitä tilää ym kulahtaneisen sloganien jodlailun myötä sen sijaan, että etsit näitä yhteisiä tuttavia tmv bipolaarista soopaa
- Anonyymi00002
Toivottavasti ei tuo ere…
- Anonyymi00019
Lämmin läikkä housuissa
- Anonyymi00005
En häntä pakene, mutta joskus tai usein poistun tilanteiden takia.
- Anonyymi00006
Ja kun ei ole "häiriöitä" tulee välillä hellä tunne, ennen tuli aina.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja kun ei ole "häiriöitä" tulee välillä hellä tunne, ennen tuli aina.
Miksi vaan välillä? Sivusta
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi vaan välillä? Sivusta
Suurin syy varmaan on epätietoisuus. Ei ole mitään järkeä olla sydän auki, jos aina sattuu ja kai se jossain välissä vaan laantuukin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Suurin syy varmaan on epätietoisuus. Ei ole mitään järkeä olla sydän auki, jos aina sattuu ja kai se jossain välissä vaan laantuukin.
Aa, siis sydänmessä lämmin tunne, luulin että miehellä oli jossain muualla lämmin tunne.
- Anonyymi00009
Haluan vain pois tilanteesta.
- Anonyymi00011
Mistä se johtuu, tiedätkö?
- Anonyymi00022
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mistä se johtuu, tiedätkö?
Joo. Luulen niin. Jos emme juttele, voin ajatella että hänkin pitää minusta.
Jos juttelemme, voi selvitä, että ei pidä.
Sivusta - Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Joo. Luulen niin. Jos emme juttele, voin ajatella että hänkin pitää minusta.
Jos juttelemme, voi selvitä, että ei pidä.
SivustaAlussa ajattelin myös noin, mutta jatkuessaan aloin ajatella, että epätietoisuus on pahempi.
- Anonyymi00013
Hellä tunne valtaa mielen, tekee mieli rutistaa kainaloon ja silittää poskea. Ehkä elämä suo mahdollisuuden siihen vielä oikeassa hetkessä, silloin kun ilo eikä suru on läsnä ja tapaamisen jännitys sekä odotuksen kaipuu tekee sen luontevaksi tavaksi päästä hänen lähelleen.
https://www.youtube.com/watch?v=TJTn58IPC5Q&list=RDTJTn58IPC5Q&start_radio=1 - Anonyymi00015
Töissä näen ihaninta naista. Varmaan näytän jotenkin kummalta kun olen niin lätkässä häneen.
- Anonyymi00018
Tunnen sen kuuman aallon, joka väreilee välillämme, vaikka emme asiasta toisillemme sanokkaan. n>m
- Anonyymi00020
Olen ehkä paennut...
- Anonyymi00026
Jaa ehkä.
- Anonyymi00023
Hänen työpaikalla, olen vaan 😐 ja odotan vuoroani, ja sitten sanon, kiitos.
- Anonyymi00024
Miksi pitäisi paeta? Ennemin voisik ysyä että oliko se vieras muna niin hyvää että sen takia kannatti tuhota kaikki?
- Anonyymi00027
Hän saa mut raiteiltani. Se ärsyttää mua. Mä jäädytti ja tuijotan häntä.
- Anonyymi00028
Taitaa muillakin mennä ihan samoin, jos paljon tunteita herännyt.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Taitaa muillakin mennä ihan samoin, jos paljon tunteita herännyt.
Kyllä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131354Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511289- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1171010- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473