Naapurin luonnevika pilaa ympäristön viihtyisyyden

Naapurista huolestun

Tämä saattaa olla klisee, mutta pakko tästä oli alkaa kirjoittamaan, kun vaivaa suomalaisessa hyvnvointiyhteiskunnassa tällainen.

Eli; meillä naapurissa asuu onneton perhe. Perheessä on ylipainoinen(ihan helvetin ruma) akka, sillä nyhveröksi alistettu mies ja pahaa vauhtia kieroon kasvamassa olevia lapsia. Naisella on terveyden kanssa ongelmaa niin yläpäässä kuin fyysisestikin, ja todennäköisesti persoonallisuushäiriö näin katudiagnoosina. Aina kun tätä eukkoa näkee, tulee oikein paha olo ja tuntuu jotenkin väärälle, että tuollainen saa vapaalla jalalla kulkea levittelemässä mm. perättömiä ikäviä vääristeltyjä juttuja ihmisistä ja omasta miehestäänkin.
Aina siis puhuu pahaa tämä pahansuopa. Sitten tietenkin kun ihmisiä ihmetyttää tämä, niin totta kait moni sortuu mielipiteitä aiheesta vaihtamaan, eli joidenkin kriteereiden mukaan samanlaiseen jauhantaan kuin tämä itse pahansuopainen akka, ja se tympäisee - mutta kun asioista on puhuttava, ei voi itse diagnoosia tehdä ja sanoa päin naamaa jos ei ole varmuutta ja kyse omasta näkemyserosta.

Kotielämä näillä on sitä, että on todellakin muutama lapsi hommattu miehelle ristiksi, mutta akan nimenomainen tarkoitus oli hankkia lapsia miehelle RISTIKSI, itse kun makaa vain ja jurouaa. Selkeästi näkee, että mieheltä on viety aivopesulla ja hankisellä väkivallalla miehisyys, identiteetti ja kyky päättä elämänsä kulusta, kun akka ja lapset rajoittavat kaikkea. Lapsilla ei ole edes kunnioitusta isäänsä kohtaan, kun siihenkin on oikeuden heiltä riistänyt tämä persoonallisuushäiriöinen eukko, jota kaikki vihaavat ja välttelevät - se kyllä tyhjentää akut sillä toiminnallaan, että levittelee kaikista pahansuopaa ja ilkeää juttua. Jokainen tietää kun hänen kanssaan harvoin asioi, että kohta positiivinenkin juttu on käännetty jotenkin negatiiviseksi ja levitelty pitkin kyliä. Mies ei saa edes sukulaisissaan käydä ja jos saa, niin aina kaikki lapset mukaan ja kauhea hulabaloo, joka sekin keskeytetään kun akka soittaa kesken kyläilyn kotiin miehen muka sairauteensa tai vastaavaan perustuvalla määräyksellä. Alkoholinkättö tuossa talossa on sitä, että akka määrää milloin mies juo ja mitä juo sekä minkä verran, eli hallitsee humalatilaakin. Itse joskus erehtynyt tuonne istumaan iltaa - suomeksi sanottuna siihen paskaan seuraan- niin siellä juottamalla juotetaan ihmistä ja sitten kuulustellaan oikein mojovien asioiden kuulemisen toivossa, että saisi sitten taas omat lisät lisätä juttuun negatiivisyyttä korostaakseen ja pääsee kylille puhumaan. Ja ihan takuulla kuulee koko tienoo heti seuraavana aamuna viimeistään mitä on humalainen suustaan päästellyt, paljonko joi, mihin aikaan lähti ja missä kunnossa.

Olen huolissani tuosta miehestä ja lapsista, jotka tuon luonnevikaisen hullun kanssa kieroon silminnähden kasvavat. KPhta naapurissa asuu ongelmaisia teinejä, ei tuosta muuta voi tulla, kun nyt jo ei aikusia kunnioiteta yhtään ja äitiinsä ollaan tulossa tai vetöydytty, eli naapureiksi ei sellaisia halua kukaan,
Olen huomannut, että mieskin on kallistumassa pahansuopaisuuteen, mutta ihmekös tuo, kun kotona on varmaan helpompi olla itsekin ilkeä ja nauttia toisten asioiden utelusta ja pahanpuhumisesta ihan emäntänsä tyytyväisenä pitämiseksi, niin ei tarvitse omia ongelmia pöydälle nostaa.
Esimerkiksi oma psygiatriksi koulutettu emäntäni ei halua olla ko. naisen kanssa missään tekemisissä, koska tuntee tapauksen entuudestaan kouluajoilta ja tunnistaa ammatillisesti ongelman, ja lapsillemme olen sanonut, että välttää tuota perhettä. Itsehän he luulevat kovinkin fiksua kuvaa itsestään antavansa, mutta kyllä jos jostakin joku puhuu hyvän sijaan pahaa, niin tästä perheestä ja ihan kun tuo touhu ja kuvio näkyy selvästi ulkopuolisille.
Olen miettinyt jopa lastensuojeluun ilmiannon tekemistä, koska eihän se väärin ole jos tarkastuksella käyvät? - Vai mihin tästä voisi ilmoittaa?

9

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talouspaperi...

Eikö parasta olisi olla ajattelematta heitä? Ja jättää kyläilyreissut väliin?

• Runqpaperi

Jos naapurissa kasvaa ongelma, se ongelma tulee näkymään ja kuulumaan vaikka kuinka silmät ka korvat ummistaa.

• talouspaperi...
        Runqpaperi kirjoitti:

Jos naapurissa kasvaa ongelma, se ongelma tulee näkymään ja kuulumaan vaikka kuinka silmät ka korvat ummistaa.

Kuinka vaikeaa on luoda omat rajansa? Suomenkielestä löytyy sana ei ja sitä soveltamalla naapurin kanssa voi päästä hyvinkin pian selvyyteen, mikä sopii ja mikä ei. Manipuloinnilla ja provosoinnilla tyhminkin naapuri voi ryhtyä tekemään juuri kuin itse haluaa, mutta se pitää suunnitella ensin. Uhriksi ei tarvitse heittäytyä.

• Naapurista huolestun
        talouspaperi... kirjoitti:

Kuinka vaikeaa on luoda omat rajansa? Suomenkielestä löytyy sana ei ja sitä soveltamalla naapurin kanssa voi päästä hyvinkin pian selvyyteen, mikä sopii ja mikä ei. Manipuloinnilla ja provosoinnilla tyhminkin naapuri voi ryhtyä tekemään juuri kuin itse haluaa, mutta se pitää suunnitella ensin. Uhriksi ei tarvitse heittäytyä.

Niin se on tehtänä, rajoitettava entisestään kontaktia heihin. Hoitoon voisivat mennä koko talonväki ja helpottaisi miehen ja lasten oloa kun hullu akka
        lyötäisiin lukkojentaakse, mutta ei voi kuin pelastaa itsensä ha jättää tuo porukka puheineen omaan arvoinsa, eli ummistaa silmät ja korvat.

Mikä se Suomenlielen sana on muuten?

• Naapurista kuuluu

Kannattas sunkin emännän ottaa hatkat, kun et osaa edes sen ammattia kirjoittaa oikein, kyllä se varmaan häpee sua silmät päästään Ai niin, mutta eihän ne psykologit todellisuudessa näe nenänpäätään pitemmälle.

• kkkkk0000

Ihan kun oisit mun naapurreista jutun kirjoittanut. Ulkonäöstä asti meni kaikki nappiin. Pahansuopa tämäkin akka ja näkee kilometrien päähän miten mies ja lapsi on alistettu sen akan toimesta. Ämmä laahaa isoa ahteriaan komeasti eteenpäin ja on niin olevinaan ja mies ja lapsi tulee maata viistäen perässä eikä uskalla ottaa itse kantaa mihinkään asiaan. Akka vaan makaa ja lyllertää eteenpäin mutta silti niin kovaan ääneen aina selittää mitä kaikkea remppaa ja kasvimaanhoitoa on taas tehty, vaikka tosiasiassa hän itse on maannu sohvalla ja ottaanut nokosia, kun mies ja lapsi tekevät hommia hikipäässä, kun valmista pitää saada heti, kun se niin helppo hommakin on!

Itselläni välit täysin tulehtuneet kyseisen perheen kanssa, ja olenkin jättänyt heidät omaan arvoonsa, enkä edes yritä mitenkään päästä juttusiin enää. Tosin tämä ihanainen nainen välillä huutelee rapussa perääni ties mitä törkeyksiä, mutta jos yritän aloittaa keskustelua aiheesta hänne kanssaan hän lipeää paikalta. Ei ole siis rohkeutta kohdata ihmisiä oikeasti. Että näin..

• Hanki elämä

Tässä oikein esimerkki kyttääjästä joka tietää asian kuin asian. Sun kaltasen tyypin vois haastaa vaikka kotirauha häirinnästä kun noin tarkkaan tiedät perheen asiat. Olisko sun aika hankkia mies ittelles? Oot aika nolo

• Helevetin juntti naa

Yllämainittu/avauksessa mainittu porukka asuu Tammelankadulla,heille ei ole onneksi luoja lapsia suonnut

• Huumorilla pärjää

Täytyy siinä äijässäkin olla jotain vikaa jos ei ole kelvannut kenellekkään muulle kuin laiskalle isoperäiselle rumalle juoru ämmälle.

On se äijä ainakin saanut perheensä sillä muuten olisi taivasalla jos ei tossunalla.

Ottakaa se eukko ihan huumorilla niin helpottaisi kummasti. Kertoiltaa kaikenmaailman tarinoita, siis paskaa joilla se eukko saa mälläillä ihan sielunsa kylläydestä jos sillä ei ole muutakaan tekememistä tai ei jaksa tehdä mitään niin saa ainakin leukaluitansa louskuttaa jotta perä leviää entisestäänkin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      20
      4978
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      3996
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      72
      3574
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2443
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2328
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2113
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2067
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      124
      1528
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1495
    Aihe