Niinistö,naisten silmänilo!

komea pressa!

Komea mies ikäisekseen ja suomen naisten silmänilo. Kiva katsella meidänk aikkien naisten komiaa miestä! Vaikka ikää on rapiat 60 v, niin komeus on tallella.

Onnitelkaamme kaikki naiset Niinistöä hyvästä voitosta, hän oli sen ansainnut, eikös vaan? Kiakki naiset ovat lääpällään niinistöön. Upean näköinen pressa meillä, ei paremmin olisi voinut käydä.

Eikös vain kaikki suomen naiset ihailekin?? Kyllä.

7

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarruta Niinistö

Kenelle on kenelle ei. Minua suorastaan iljetti naisten käyttäytyminen siellä Finlandai talolla tuloksen julkistamisen jälkeen , kun naiset menivät onnitelemaan , iästä riippumatta roikkuvat kaulassa kiinni. Älytöntä käyttäytymistä.

Kun onnitellaan uskon heillekin ei niin kovin tuttua henkilöä, niin silloin arvokkaasti käden puristus ja nöyrä kumarrus. en usko Niinistön kovin nauttineen noista roikkuvista naisista, kunnioitus myös hänen puolisoon kohtaan on paikallaan.

Häntä voivat kauniilla halauksella onnitella vain lähisukulaiset, ei ketkään muut.
      Samoin on monien esiintyjen kohdalla, ihmiset roikkuu heidän liepeissään ja kuulemma pyrkivät takatiloihin ja hotellihuoneisiin, jotenkin on äly karannut.

Koeta ajatella, kun tuntemattomat roikkuu sinun rinnuksillasi, minua ainakin etoisi aika tavalla.

Niinistö täyttää 64 vuotta, moni muukin on ihan yhtä hyvännäkäköinen samassa iässä, ei tehdä hänestä mitään ihmeellistä, kun ei sitä ole.
      Nyt odotan pikemmin hänen saavan aikaan todella yhtenäisen Suomen ja eritoten ymmärtävän että Suomi ei ole Helsinki vaan kaikki kunnat, joista Itä-Suomi lienee Lapin lisäksi jäänyt kaikkein kehnompaan osaan.
      Nyt kiireesti keskittymää purkamaan Helsingistä ja tuomaan eloa eri maakuntiin, jotta nuorten työttömyys ja huono-osisuus saadaan kuntoon, samalla hoituu moni muukin asia, kun kuntiin saadaan todellisia veronmaksajia.
      Kun hän voisi vielä vaikuttaa tuohon palkkatulon suurruuteen, sillä eihän oel mitään mieltä, että jotkut ihmiset saavat palkkatuloja jo kuukaudessa kymmeniä tuhansia, ei heidän työnsä voi koskaan olla sen arvoista, siitä olen ihan varma.
      Meillä juuri mennään siinä väärään suuntaan, että yriteään rahalla saada johtajia, samoinkuin kuntiin lääkäreitä, se ei ole millään tavoin oikein , Ei näiden tiedot ja taidot voi olla niin suuria ja lisäksi nukkuvat ha herrat ja narritkin yönsä joten ei siinä vuorokaudessa ole niitä tuntejajaan suuri palkkaiselle yhtään enempää.
      Puhutaan aina verojen nostoista, eikö voitaisi puhua myös palkkojen suuruuteeen puuttumisesta, sillä samaan lopputulokseen silläkin päästäisiin.
      Nyt ollaan menossa pahasti kahtiajakoon, jossa on todella rikkaat ja todella köyhät, kaipaako kukaan torppariaikaa.

Kun tuli esiin, että on vähän heikko kyky kestää odotusta, vieteriä voi kasvatta, vaikka avaamalla solmuja aina kun, kukkapaketeista, ongen siimasta, kasvattaa kummasti pitkämielisyyttä. On parempi hieman harkita, ennekuin laskee sammakoita suustaan.

• silmäniloa

No, en ole kyllä Niinistöön lääpällään, vaikka on se ikäisekseen ihan hyvin säilynyt. Oma mieheni on paljon komeampi, mutta minulla onkin hyvä miesmaku. :D

• ylimilinensarvikuono

Makunsa kullakin ja luonne verottaa paljon, kuten Niinistöä.

• --------------------
    • hangover-77

hyi!! verisilmä niinistö komia??????????? nooh,kukkiihan ne potutkin. ja mitenniin hyvin säilynyt? ryppynen kun mun...nooh.. kuitenkin minusta ihan kaamee. joskus nuorempana oli viel immeisen näkönen,nyt näyttää kestokrapula iskeneen.

• Itse olen

jo hyvän matkaa yli 4-kymppinen, mutten kyllä sanoisi Niinistöä komeaksi. Mielestäni on vanhemman näköinen mitä ikänsä.

• kaikki naiset tykkää

Mä olen 22 v ja musta sauli on tosi komee. Olin häntä katsomassa monella paikkakunnalla kun kampanjoi, ja erittäin komea, siisti ja puhui hienostuneesti. Asiallinen ja erittäin komeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

Uskon että on monelle naielle ihanne ja toive mieheksi. Kaikki naiset lääpällään kun sauli tulee.

Se vaan on komea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      115
      7888
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      150
      6618
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4735
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      243
      3225
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      101
      2734
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      102
      2232
    7. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      12
      1896
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      149
      1865
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      29
      1710
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1614
    Aihe