On vähän alkanut harmittamaan, kun ei yhtäkään seurustelusuhdetta takana koko elämässä ja ikää 24.
Kerran pari olen ollut ihastunut, mutta aina tunteet olleet yksipuolisia. Minuun on ollut ihastuneita paljon ja monet jopa todella mukavia, mutta itsellä ei ole syttynyt heitä kohtaan mitään tunteita.
Tarvitsisi todella laajentaa, sillä tiedän, että haluan vakavan suhteen ja niin edelleen. Olen suhteellisen nätti ja muilta kysyttäsessä mukava ja hyvällä tavalla mieleen jäävä persoona.
Ei todellakaan siis ole kyse siitä etteivätkö miehet kiinnostuisi minusta. Tuttavapiiri on vaan liian pieni ja tahdon todella tavata miehen joka vie jalat alta.
Tämähän ei onnistu ellei mahdollista uusiin miespuolisiin törmäämistä, mutta miten se nyt sitten on mahdollista? Ei arkipäivän tohinassa ehdi kaupan hyllyjen välissä metsästää ja baareista saa mukaan vain niitä joita ei kiinnosta kuin seksi.
Mutta mitäs JOS kadulla/kaupassa/pusitossa/kirjastossa jne.. tulee kiva könsikäs vastaan? Miten siinä sitten toimit tekemättä itseäsi idiootiksi?
Miehen etsintää...
18
389
Vastaukset
- ..................
oletko monellekkin jakanut reikääsi?
- """"""""""""""""""""
Onko puheentuotto sinulle yhtä vaikeaa kuin tässä annat vihjettä?
- kohtalon jelppiä..
Mitäs hittoa tällä tiedolla teet? Neitsyt en ole, mutta eipä voi kokemuksella rehvastella.
- ............
kohtalon jelppiä.. kirjoitti:
Mitäs hittoa tällä tiedolla teet? Neitsyt en ole, mutta eipä voi kokemuksella rehvastella.
älä huora valehtele.
- llllllllllllllllllll
............ kirjoitti:
älä huora valehtele.
No on sulla ongelma...
- .......
llllllllllllllllllll kirjoitti:
No on sulla ongelma...
ei mulla mtn ongelmaa ole. huora mikä huora.
- kohtalon jelppiä.,,,
....... kirjoitti:
Olisinki horo ja pystyisinkin vaan yhden illan juttuihin, niin olis elämä helpompaa.
:D - Älyn perse
....... kirjoitti:
Pää kiinni ja kaada sitä minttuviinaa lisää suuhun.
- Kohtalon jelppiä....
Niin ja sekin kyllä kiinnostaisi, että miten mies tajuaa ettei ihan heti olla sänkypuuhiin ryhtymässä. Se on se suurin ongelma ollut. En harrasta kertapanoja ja sitten, kun ei anna niin ei kuulu tyypeistä mitään, vaikka muuten olisi ilmaissut, että kiinnostusta on.
- Pidä linjasi
Säilytä linjasi, se on tosi hyvä, äläkä stressaa turhista! Olet täydellinen just sellaisena kuin sinä olet sille sun oikealle ihmiselle. Musta on ainakin mukavampi ajatella, että vain harva ja valittu on päässyt aivan lähelle kuin että samassa sängyssä (jossa myös tuleva rakaskin tulee olemaan) olisi pelehtinyt kymmeniä eri ihmisiä ja kymmenien ihmisten smagmat muhisivat patjoissa.
- kolmas mies
Kyllä, kyllä kannattaa pitää tuo 'linja'. Sanoisin kuitenkin, että kun 'löydät' keskustelukykyisen ihmisen, joka sytyttää niin ainakaan itse ei ehkä kannata liian kauan pitää tiukkaa linjaa.
Muuttumaton totuus on kuitenkin se, että kaikille miehille myös "saaminen" on äärimmäisen tärkeää. Sitä kun ei oikein voi millään muulla kompensoida, vaikka kuinka olisi henkistynyt ja luonnostaan keskusteleva yksilö. Tässä mielessä itsestään ei ehkä kannata antaa 'pihtaavan normittajan' vaikutelmaa. Toisaalta on varmaan loogista, että henkisen yhteyden kautta myös tuo ylenpalttinen 'pihtaaminen' aika nopeasti hiipuu niiden potentiaalisten keinovalikoimien joukosta.
Alun jälkeen ei siis kannata liikaa laskelmoida... - tää on nykyaikaa
Nyt nenä pois niistä hömppäleffoista/kirjoista ja niiden fantasiamaailmasta, ja kiinni realistiseen, tylsään tosielämään. Odotat elämältä/rakkaudelta/mieheltä liikoja ja nyt sotkeudut omaan nirsouteesi ja epärealistisiin odotuksiisi.
- Anti-idiootti
Listasit ongelmiasi niin parisuhteen löytymisen kuin itsesi persoonan suhteen aika roimasti tuossa:
-Kerran pari olen ollut ihastunut, mutta aina tunteet olleet YKSIPUOLISIA
-Minuun on ollut ihastuneita paljon ja monet jopa todella MUKAVIA, MUTTA itsellä ei ole syttynyt heitä kohtaan mitään tunteita.
-Olen suhteellisen nätti ja muilta kysyttäsessä mukava ja hyvällä tavalla mieleen jäävä persoona. (mutta et sytytä todennäköisesti niitä miehiä joita haluaisit, joten voivoivoivoivoivoivoivoiv)
-Ei todellakaan siis ole kyse siitä etteivätkö miehet kiinnostuisi minusta. (näinhän sinä selität itsellesi..................)
-Tuttavapiiri on vaan liian pieni (mutta kiinnostuneita on kuitekin paljon?)
-tahdon todella tavata miehen joka vie jalat alta. (prinsessaunelmat jatkuvat)
-Ei arkipäivän tohinassa ehdi kaupan hyllyjen välissä metsästää ja baareista saa mukaan vain niitä joita ei kiinnosta kuin seksi. (ihastut siis ja ne könsikkäät vie jalat alta jotka haluaa vain seksiä?...oliskohan tuossa jotain ongelmaa?)
-Mutta mitäs JOS kadulla/kaupassa/pusitossa/kirjastossa jne.. tulee kiva könsikäs vastaan? Miten siinä sitten toimit tekemättä itseäsi idiootiksi?
Suotta huolehdit ainakaan tuosta asiasta että teet itsestäsi idiootin kun kaiken tuon perusteella OLET JO.
Tavoittelet kuuta taivaalta ja toisin kuin nuo miehet et ole tajunnut vielä millainen mies on sinun TASOISESI. Todennäköisesti joku mies vie sinulta jatkosssa "jalat alta", panee sinua ja jättää sinut.
Sen jälkeen et opi mitään vaan jatkat koska haluat tuntea saman "jalat alta" fiiliksen ja olla "kivan könsikkään" kanssa.
Lopulta olet kurttuinen vanha emäntä parin pennun kanssa jotka olet pyöräyttänyt noiden kanssa ja mietit että mikä ihme meni vikaan.
Siinä vaiheessa ne muut "todella mukavat" miehet alkavat ehkä kiinnostaa ellet edelleen elä prinsessasaduissa.
Mutta älä huoli, et ole yksin. Suurin osa naisista on tuollaisia nykyaikana.
Väittävät että miehet etsivät vain seksiä ja loput ovat "todella mukavia" mutta eivät vie jalkoja alta.
Seuraa vain pil-luasi kuten tähänkin asti.- Kolinaapäässäs
Mikäs katkera tilitys tää on?
"Suurin osa naisista on tuollaisia nykyaikana."?????
Siis on paha jos ei jaa jokaiselle ja tahtoo omata vähän arvokkuutta. Selvä.
- Sunder
Itse taidan kuulua tähän todella mukava, mutta ei vie jalkoja alta kategoriaan ja en todellakaan edes harkitsisi suhdetta naisen kanssa, jonka tiedän harrastaneen yhden yön suhteita. Tämä siksi, että minulle seksi edustaa läheisyyttä, ei vain mekaanista suoritusta ja hetkellistä hyvänolon tunnetta. Nainen joka harrastaa yhden yön suhteita ei ajattele seksistä samoin, vaan hänelle seksi on "vain seksiä", eikä sillä ole mitään tekemistä läheisyyden kanssa.
- liikaa vaatimuksia
Saisit varmaan miehen mut sulla on varmaan niin ovat vaatimukset. Älä aina etsi sitä komeinta ja rikkainta. Ne on just niitä mulkeroita jotka pitää naista nyrkin ja hellan välissä. Ota joku ATM joka olis tosi onnellinen jos sais edes jonkun naisen
- K0htal0njelppiä
No mutta tuossa juuri vika. En ole etsinyt mitään komeinta yms. eikä kyllä kiinnosta olla se "edes joku"
Kivaa siinä sitten olla se, jonka kanssa ollaan kun ei muitakaan saada. Ne johtaa riitaisiin eroihin. On nähty. :(
Mun pointti tässä jutussa oli se että miten löytää ketään kun ei tahdo olla jakorasia eikä treffata kymmeniä ääliöitä säälistä.
Ja tutkitusti on olemassa ihmisiä jotka eivät koskaan koe rakastumisen tunnetta. Taitavat olla juuri niitä jotka hokevat sitä että älä elä pilvilinnoissa.
Olen sen kerran ollut kunnolla ihastunut (eikä tyyppi ollut mikään komein tai rikkain, mutta tykkäsin vain älyttömästi) se ei vaan ollut molemmin puolista sitten. Sen jälkeen on tosin ollut hyvillään siitä että tietää miltä homman PITÄÄ tuntua.
- one point
Kuten jo aiemmin todettua: vaikka et ole jakorasia niin ei kannata kuitenkaan asettaa niitä ehtoja vain yksipuoleisesti.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettetkö voi olla kriittinen. Tarjolla on varmasti muitakin kuin kusipäitä, yleensä sen huomaa "pienistä signaaleista" keskustelussa. Siinä vaiheessa kun tällainen yksilö löytyy, kannattanee antaa myös vastapuolelle mahdollisuus tehdä valintoja.
Nekin, jotka ei ole kusipäitä haluaa varmuudella myös fyysisen suhteen. Liiallinen pidättyminen tässä asiassa ei liene se paras vaihtoehto. Olennaisinta on kuitenkin sinun oma, oikein asetettu kriteeritasosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve583183Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama62957Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä422926Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932826On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132317Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl542056Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661941