Pidatko kielikylvyista?
Motoriikka-gallup
16
71
Vastaukset
- 5.linja
Itse pidan suunnattomasti. Jo tanne kavely tuotti monenlaista mielihyvaa.
( Onhan se tehokasta.
Tehokas kielikylpy kestää vuosia, ja opettajien olisi hyvä olla kaksikielisiä.- 5.linja
Herrajumala!
En mina ainakaan, vaikka olisin sitten nainen. Jotain rajaa pitaa olla. 5.linja kirjoitti:
Herrajumala!
En mina ainakaan, vaikka olisin sitten nainen. Jotain rajaa pitaa olla.Kyllä se vain hyvää voi tehdä miehillekin
- 5.linja
xena-183 kirjoitti:
Kyllä se vain hyvää voi tehdä miehillekin
Hienoa. Ma menen heti tasta kylpyyn. Aivan kamala nalka ja taalla on hiton kylma.
Pidän. Kuuntelen usein unkarin ja venäjänkielistä musiikkia, vaikken ymmärrä muuta kuin fiiliksen. Kansojen oma musiikki tuntuu jossain niin syvällä, ettei sanat suomennettuna ole sama asia.
- 5.linja
Cuul.
Ma osaan matkia unkarin kielta, silla mulla on hyva savelkorva. Menee ihan taydesta keneen tahansa unkaria osaamattomaan ihmiseen.
Olen taidostani hyvin ylpea. 5.linja kirjoitti:
Cuul.
Ma osaan matkia unkarin kielta, silla mulla on hyva savelkorva. Menee ihan taydesta keneen tahansa unkaria osaamattomaan ihmiseen.
Olen taidostani hyvin ylpea.Ei matkiminen ole mikään kielikylpy. Pösilö.
- 5.linja
maniamaria kirjoitti:
Ei matkiminen ole mikään kielikylpy. Pösilö.
Ompas, sille toiselle.
Ei saa nimitella ihmisia. Sellainen on tuhmaa ja brutaalia. 5.linja kirjoitti:
Ompas, sille toiselle.
Ei saa nimitella ihmisia. Sellainen on tuhmaa ja brutaalia.Mutta minähän olen tuhma ja brutaali. Pitäiskö tässä nyt alkaa olla hyvempi, jotta lounaspalstailu olis mukavampaa..
Kielikylpy vaikkapa Vysotskin musiikin parissa saa aikaan jotain, jossa mieli on hetken pelottavan kaukana omasta turvallisesta pesästä. Mutta toisaalta kaikki aistit käytössä.
- ~cissi~
Naiset ovat luonnostaan kaksikielisiä
- määmy
Tarkoitat kaksinaamaisia.
- ~cissi~
määmy kirjoitti:
Tarkoitat kaksinaamaisia.
On (työ)miehelläkin kahdet kasvot, hymyttömät ja hymyilevät
En erityisemmin.Olen laiska ihminen ja musta olis mukavaa jos ulkomaillakin kaikki puhuis Suomea. Siksi mä en halua matkustaa ulkomaille yksin. Pitää olla joku toinen suomenkielinen mukana, että voi jakaa kokemuksia. En ikinä viittis seurustella ulkomaalaisen kanssa, kun Suomen kieltäkään en ymmärrä, jos mies sitä puhuu :P Vieraassa kielessä olis liikaa tulkittavaa.Menisi liian vaikeaksi.
en liiemmin,
kissamme sen sijaan pitävät
murPidän. Puumpliissiä :) Arvaa mitä se tarkoittaa? Entäs hätti hätti! (ja taputtaa päätään)? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve442931Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922793On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1032147Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl512031Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611772Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?201648