olen itse tumma ja tulinen, mielestäni kaunis nainen. olen hyvässä kunnossa ja poikaystäväni kehuu minua kauniiksi ja on ihanan romanttinen. kaikki on siis täydellistä suhteessamme. mutta minulla on ongelma. tulen kateelliseksi jos meitä vastaan kävelee kaunis nainen joka kohdistaa katseensa poikaystävääni. Ja, jos tv:ssä on kaunis nainen/naisia, niin rupean aina miettimään että haluisiko hän vielä kauniimpaa.. se tulee aina mieleeni. eli mitä voisin tehdä tälle asialleni, tiedän että hän rakastaa minua koko sydämestä eikä muuttaisi minussa mitään. mutta en kestä, jos tv:ssä on kauniita naisia joita mieheni näkee , vaikka se onkin vain tv! :D sama juttu jos vastaan kävelee nainen. ärsyttävää... haluan päästä tästä eroon, mutta en kehtaa sanoa asiasta miehelleni koska hän pitäisi varmasti minua sitten liian mustasukkaisena..
auttakaa:/ hermostuttaa jos mieheni näkee muita kauniita naisia
26
2092
Vastaukset
- Daddy Cool
Sulla on vaan huono itsetunto ja mahdollisesti hieman läheisriippuvuuden piirteitä, vaikea sonoa noin lyhyen viestin perusteella.
Minusta sinun kannattaa käydä juttelemassa ammattilaisen kanssa. Eihän itsetuntoa hetkessä korjata, mutta sieltä voisit saada hyvän startin. Sinun ei todellakaan tarvitse olla paras ja kaunein nainen miehesi silmissä, riittä kun olet riittävän hyvä, myös psyykkisesti ollaksesi rakkain.- Silmukkaa tarjoat
Onko ammattilainen jokin ylijumala sinulle,kauniista naisista?Heidän käsissä ovat monet tulleet vanhoiksi ryppyisiksi ämmiksi lääkemäärillään.Hyppäisit itse siihen kuoppaan mitä muille tarjoot,jo ennen kuin kuitenkin lankeet siihen.
Silmukkaa tarjoat kirjoitti:
Onko ammattilainen jokin ylijumala sinulle,kauniista naisista?Heidän käsissä ovat monet tulleet vanhoiksi ryppyisiksi ämmiksi lääkemäärillään.Hyppäisit itse siihen kuoppaan mitä muille tarjoot,jo ennen kuin kuitenkin lankeet siihen.
Hyvä Silmukkaa tarjoat,
ei hän siellä lääkkeitä alkaisi syömään. Keskustelu on aina avartava tilanne, kun se on rakentava. Muilla voi olla ajatuksia, joita kohdehenkilö ei ole osannut ajatella.
Tämä nainen tarvitsee nyt paljon kehuja, sillä kyse on juurikin itsetunnosta. Tulee mieleen, että onko joku edellinen jättänyt hänet tai kehunut hänelle muita naisia..
- 17
Opettele elämään sen tunteen kanssa että miehiä kiinnostavat aina kauniit naiset, ei sellaista äijää ole syntynytkaään joka vain yhtä huomioisi.
Itseäsi vai stressaat turhaan kun tuollaisia mietit. - Naainen1
en mä ammattilaisen apua tarvi, tiedän että itsetuntoni ei ole parhaimmillaan, mutta tuo toinen kommentti sai jo paljon paremmalle tuulelle :) kiitos.
- sutkaus
Ei siinä ole mitään pahaa, jos käy muutaman kerran pohtimasa ulkopuolisen ihmisen kanssa itsetuntoasioiden taustoja. Työskentelen itse sairaanhoitajana psyk. polilla, ja usein asiakkaat saavat jonkun oivalluksen omasta olostaan ihan muutamalla käynnillä, ja tämän oivalluksen myötä pystyvät suhtautumaan itseensä hieman armollisemmin... Ei polillakäyntiin mitään psykiatrista ongelmaa tarvitse olla, ainakaan täällä omalla paikkakunnallani.
- ansa s
Juu meillä mies harrasti sitä samaa,tuijotteli kauniita naisia lainkaan välittämättä minusta,ravintolassa,kaupassa,kaupungilla,missä vaan,pitkään ja hartaasti.Ja usein vielä mainitsi ,että siinäpä kaunis nainen.
Minua se häiritsi, vaikka en ole huonolla itsetunnolla varustettu tai mustasukkainen.
Tuli vaan sellainen tunne,että hän ei huomio minua lainkaan, vaan pitää itsestäänselvyytenä.
Tein sitten piruuttani kerran vastaiskun,laittauduin niin halvatun hienoksi kun osasin.
Parasta päälle ,avonaista kaula-aukkoa jne.ja mieheni HERÄSI, tunnetko tuon tai tuon tyypin kun ne sua tuijottaa,hän kommentoi.
Nautiskelin sen illan huomiosta ja mieheni mustankipeydestä ,myöhemmin asia puhuttiin ja hän ymmärtää nyt, miltä toisesta voi tuntua tuollainen käytös.
Kyllä katsella saa miehiä ja naisia, mutta kohtuus kaikessa.
Kannattaa kokeilla :) - bimu9999992
ansa s kirjoitti:
Juu meillä mies harrasti sitä samaa,tuijotteli kauniita naisia lainkaan välittämättä minusta,ravintolassa,kaupassa,kaupungilla,missä vaan,pitkään ja hartaasti.Ja usein vielä mainitsi ,että siinäpä kaunis nainen.
Minua se häiritsi, vaikka en ole huonolla itsetunnolla varustettu tai mustasukkainen.
Tuli vaan sellainen tunne,että hän ei huomio minua lainkaan, vaan pitää itsestäänselvyytenä.
Tein sitten piruuttani kerran vastaiskun,laittauduin niin halvatun hienoksi kun osasin.
Parasta päälle ,avonaista kaula-aukkoa jne.ja mieheni HERÄSI, tunnetko tuon tai tuon tyypin kun ne sua tuijottaa,hän kommentoi.
Nautiskelin sen illan huomiosta ja mieheni mustankipeydestä ,myöhemmin asia puhuttiin ja hän ymmärtää nyt, miltä toisesta voi tuntua tuollainen käytös.
Kyllä katsella saa miehiä ja naisia, mutta kohtuus kaikessa.
Kannattaa kokeilla :)Hei
Minulla on käynyt ihan samanlailla! Siis mieheni katselee naisia ja luulee etten huomaa. Sitten aloin juuri tekemään noin, että laittauduin hienoksi kun mentiin baariin. 5 ihan tuntematonta miestä tuli pyytämään tanssimaan tai muuten vain juttelemaan, yksi halusi ottaa minut kainaloonsakin istumaan.
Mieheni sitten valitteli kun tuntemattomat miehet tulivat iskemään minua, ja tulevat vieläkin kun baariin mennään porukassa. Hän saa siis katsella naisia ja jutella naisille ja kaveerata naisten kanssa ja mennä limusiiniajelulle 7 muun naisen kanssa (oikeasti tapahtui, mieheni oli ainut kutsuttu mies limusiiniin), mutta minä en saa nähdä kaveri miehiä tai heti kun joku mies tulee juttelemaan, mieheni saa hepulin.
Sain siis tarpeekseni siitä ja en jaksa pyydellä mieheltäni anteeksi jos vastaan puhelimeeni jos joku toinen mies soittaa. Koska hänkin vastaa naisille. Suuttukoon sitten.
- Assadaami
Mina vedan tilanteen toisin pain. Puolisoni on komea (uskallan nain sanoa) ja saa paljon katseita naisilta. Sen huomatessani hymyilen vain onnellisena, silla he voivat katsoa ihan vapaasti ja vaikka yrittaa koskeakin (paino sanalla yrittaa) silla sen pidemmalle eivat paase.
Tunne sinakin avoimesti ylpeytta itsestasi, muut voivat katsoa miestasi, mutta hanpa valitsikin SINUT. Nokka pystyyn nainen, miehesi olisi mennyt menojaan jo aikoja sitten jos et kelpaisi omana itsenasi. Ala tarvele hyvaa suhdetta aiheettomalla mustasukkaisuudella vaan ole onnellinen. - Knossos,Kos
Mulla oli viime kesä tosi huono.Yritin löytää pihamailta uusii ystävii.Tapasin bad boys and bad girls seurueen.Moukkamies haukkui mut kelvottomaksi naiseksi joka kulkee suu auki.Kysyin, millainen on tarpeeksi kaunis nainen.Sisältä ja ulkoa.
Se mies, joka oli jengin pomo, selitti, että hänen kaverinsa haluavat alistuvia naisia.Kaunista katsottavaa on siis meikattu ja huoliteltu nainen, hän sanoi.Mutta lisäksi, naisen pitää osata rakastaa miestä oikein, ei vain näyttää hyvältä!
Mä huomasin, että muut huomasivat että hallitsen vain kaksi kotimaista kieltä ja enkun suullisesti muttei lukiotasolla.Tämä siis peiteilmaisu mitä en osannut ja he osasivat. Opin kuitenkin heiltä tiettyjä ehostamiskikkoja joiden avulla saan itsestäni vamppimaisen naisen.PS. he arvioivat rintojani kuolleeksi mateeriaksi.Olin silloin 39 kg n painoinen bulimikko, nyt terve 45kg ja rintaliiveissäni oikeaa ihmiskehoa.- 1
Vaikuttaa itäeurooppalaiselta nahkatakki-mafiajutskalta, ei ymmärrä.
- 467k6trl
Jos olet mielestäsi kaunis ja hyvässä kunnossa niin miksi sitten olet niin mustasukkainen.
Aika ristiriitainen lausahdus.
Exäni oli juuri kuvauksesi kaltainen ja erohan siinä tuli aikamme tapeltua. - Hommaa
Niin isot silikoonit että ei naama näy niiden takaa niin asiat paranee,tämä on sitä pettämätöntä naisten logiikkaa.
- Tiedä itse paremmin
Kun ulkokuori kuuluu olevan kondiksessa niin käännä katse seuraavaksi sisäiseen elämääsi, henkiseen kanttiin, mielen puoleen ja ala kasvattaa ja panna sitä järjestykseen. Se on ihan yhtä lailla työ ja tehtävä kuin ulkonäöstä ja terveydestä huolehtiminenkin.
Itseäni auttoi joskus riittämättömyyteen tämä: aina löytyy kauniimpi, viisaampi, rikkaampi, parempi, hoikempi, ahkerampi ... Kun kilpailu muitten kanssa on turhaa, niin kilpaile oman itsesi kanssa ja kasva sisältä sellaiseksi, ettei muiden arviot ja / tai arvostelu hetkauta. Se ihminen, joka sinä olet, on sisälläsi, ei ollenkaan se kuori, joka sinusta näkyy ja jota voi sormella osoittaa. - joku vaah
Minä ymmärrän tämän. Mutta kun minä huomaan, että muut naiset katsovat miestäni, niin minä myös tiedän, että hahaa minä olin parempi :D
- tr32er
Just noin se menee! Mieheni ei ole mikään "hillitön adonis", mutta ihan kivan näköinen ja sujuvasanainen. Naisilla - varsinkin miehen työkavereilla firman bileissä - on "hunku" nojailla miehen olkapäähän ja kertoa murheitaan ja siinä sivussa muutakin... Alkuun jonkin verran "närästi" olla näkemässä tällaista, mutta pidemmän päälle tulin siihen tulokseen, että siitä vaan sitten. Mies on valinnut minut eikä hän tunne vetoa työkavereitaan kohtaan.
- Naainen1
kiitos paljon teille ihanille ihmisille jotka parannatte huomattavasti mun itsetuntoa :) noi kirjoitukset tuli tarpeeseen ja puhutte asiaa. ei muutakun elämässä eteenpäin hyvin mielin :P
- älä lyö
opi elämään sen tosi asian kanssa että on muitakin kauniita ihmisiä kuin sinä. ja voi sitä rakastua vähemmänkin kauniiseen ihmiseen sillä hänellä voi olla muita ulkoisia piirteitä jotka kiehtoo... kukaan ei voi kiehtoa jokaista eikä olla kaunis jokaisen silmissä. se sisäinen kauneus liiton pitää yllä eikä ainoastaan ulkokuori ja rakastuessaan toinen ihminen on kaunis toisen silmissä:)
- Naainen1
Kiitos ihanista ja kannustavista kommenteista! :)
- realismia peliin
Ei jos, vaan kun. On kai tässä maailmassa muutakin, kuin sinun pärstä. Hanki harrastus.
- Niuhottajat
Jumala on luonnut vitinkin muun ohella miehen iloksi.Miksi pitäisi hävetä silloin jumalan luomaa?Ei Jumala sitä pelkästään Pappeja ja lääkäreitä varten luonnut senparemmin kuin kuin jotain bedofiilejäkään varten.Vetäkää se päähän jos on päänsärkyä monopolikentästä.
Jos sinun mies on niin hyvän näköinen, että muutkin katsoo, niin on teillä sitten molemilla silmää kauneudelle... vai eikö itselläsi silmät jää kiinni kun jotain kivaa näet? :D
Ole huoletta miehesi katselee kauniita naisia samoin kun hän katselisi kaunista lintua,älä ole mustasukkainen se varmin tapa päästä eroon miehestäsi
- Kylätie on hiljainen
"mutta en kestä, jos tv:ssä on kauniita naisia joita mieheni näkee , vaikka se onkin vain tv! :D sama juttu jos vastaan kävelee nainen. ärsyttävää... "
Vietimme mieheni kanssa tuossa juuri viikon maalla mökissä metsän keskellä. Meillä ei ollut televisiota, katseltiin vain toisiamme. Ei tullut tiellä vastaan naisia (eipä kyllä miehiäkään) ja kylän baarissakin oli myyjää lukuunottamatta vain ukkoja. Suosittelen maalle muuttoa!- Maaseutu ei o erämaa
Kyllä meillä täällä maalla on kaikki nykyajan kotkotukset eikä kylätiekään niin hiljainen ole, ettei ketään kulkisi mutta aika harvassa maalaiskylässä on baaria.
Joten tarkoittanet suositella muuttoa erämaahan, jossa mieli ei pääse vääntymään vinkuralleen kanssaihmisten katseista, sanoista, myötäelämisestä, -olosta ja osallistumisesta.
- ksjerouii
Jo nyt on p--le! Ei se aina välttämättä ole kyse mustasukkaisuudesta, vaan loukkaamisesta. Tuolla joku kertoi ukkonsa jopa maininneen akalleen, että olipas kaunis nainen. Jos oma nainen on mukana, mielestäni on loukkaavaa sanoa oman naisensa yli/ohi tuollaista tai muutenkaan osoittaa ihailevansa. Monet naiset nielee ja murehtii asiaa ja masentuu. Alistuu loukkaukseen. Minä olen ukolleni sanonut, että kattele ja ihaile yksikses niin paljon kun haluat, mutta kun minä olen mukana, en loukkaavaa käytöstä hyväksy. Ja piste. Minulla on omanarvontuntoni, jonka yli ei kävellä. Jos minut on haluttu akaksi, minua myös kunnioitetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama265069Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve763632Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732708Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl782173Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525