yhden ominaisuuden ansiosta .. ja se on: paras komentorivi
Linux on käyttöjärjestelmistä paras
9
301
Vastaukset
- l-i-n
Linuxessa parasta on sen eri versioiden sopivuus käyttäjien omaan makuun soveltuminen.
- Free.
Niin ja että ovat ilmaisia. Jos ne maksais niin ei tulis kokeiltua niin montaa eri jakelua.
- le lux
bash komentorivin saa minne vaan, ei vain linuxeihin
- Witux menee
No komenna vaikka siellä jossain: aptitude search browser
- oot kännissä
Witux menee kirjoitti:
mix wituss
- ^wTDFe
Witux menee kirjoitti:
Aptitude ei ole komentotulkin käsky vaan erillinen ohjelma.
Se sama komentorivi niissä muissakin unixinsukuisissa on.
- Pentti Nelonen
Asensin Ubuntun niin olen yllättynyt että miten hyvin tämä toimii. Hävettää kun olen haukkunut sitä niin paljon.
Kippis- -OPETTAJA-
Yleensäkin on aina järkevämpää arvostella vasta kun tietää arvosteltavasta asiasta jotain, eli kokeilematta Ubuntua ei voi arvostella sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1164402Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783200- 1001473
- 881328
- 95869
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18703Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696- 42687
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111663- 43649