Hän täyttää tänä vuonna jo 28 vuotta eli on siis vanha. Hän kertoi, että työpaikallaan miehet katselevat parikymppisiä nättejä harjoittelijatyttöjä.
Hän myös harmitteli sitä, että menetti parhaat vuotensa 17-20, siihen että oli on off suhteessa miehen kanssa, jolta sai aika ajoin turpaansa.
Onneksi olen löytänyt uusia 18 vuotiaita kamunaisia koska kaveripoika suhde perustuu yksinomaan naisen korkeaan seksuaaliarvoon ja häneen seksuaaliseen valtaansa, jos ne häviävät niin suhde raukeaa kuin YYA-sopimus.
Kamunainen tuntuu olevan sinut rusinoitumisensa kanssa
18
159
Vastaukset
- Neurologi
Onko sinulla joku aivovamma?
Arvaa kaksi kertaa, laitoinko plussaa vai miinusta tälle sun kirjoitukselle. Mä vaan ihmettelen sua, että mitä säkin kolmekymppinen aikuinen mies viitsit haukkua täällä oman ikäisiäsi naisia vanhoiksi ja parhat päiväänsä nähneiksi, kun monet näistä naisista ovat vielä sua itteäsi nuorempia!!
Itse täytän kohta puolin kolmekymmentä ja pidän vielä itseäni nuorena, kuten myös yli kolmekymppisiä naisia, jotka eivät ole yhtään liian vanhoja noin seurustelumielessä.
No mulle on kyllä ihan sama, vaikka kirjoittelisit päivät pitkät täällä tällaisia vastaavanlaisia kirjoituksia, kun et tule koskaan saamaan näitä parikymppisiä nuoria naisia. Oikeastaan noin nuoria ei voi vielä kutsua edes naisiksi, kun ovat vasta just nippa nappa teini-iän ylittäneet.- kyselen ma
Heippa DarkFear,
Näin kolmekymppisenä miehenä itsekin, haluaisin kysyä, että oletko saanut paljonkin PlLLUA tuolla naisten mielistelyllä? - no kyselyyn vastaus
kyselen ma kirjoitti:
Heippa DarkFear,
Näin kolmekymppisenä miehenä itsekin, haluaisin kysyä, että oletko saanut paljonkin PlLLUA tuolla naisten mielistelyllä?Kysytään nyt samalla että kuinka sitä PILLUA irtoaa noin yleensä?
- nuorimies+30v
30v mies on nuori poikanen joka on vasta puhkeamassa kukkaansa.
30v nainen on jo vuosia sitten parhaat päivänsä nähnyt ja jyrkkenevän alamäensä alussa kohti muumioitumistaan. - ATM=paskakasa ever
nuorimies+30v kirjoitti:
30v nainen on jo vuosia sitten parhaat päivänsä nähnyt ja jyrkkenevän alamäensä alussa kohti muumioitumistaan.Ihan sama. Mutta missä vaiheessa "kukkaa" te alatte saada piparia? Jopa ennen niittokonettako?
kyselen ma kirjoitti:
Heippa DarkFear,
Näin kolmekymppisenä miehenä itsekin, haluaisin kysyä, että oletko saanut paljonkin PlLLUA tuolla naisten mielistelyllä?Mulla ei ole tapana puhua henkilökohtaisista asioistani tällä palstalla, tai nettipalstoilla yleensäkään.
Eikä se ole musta mitään mielistelyä, jos pitää yli kolmekymppisiä (myös naisia) vielä nuorina. Kaikki miehet kun eivät ajattele naisasialuuserin tavoin. Vai oletko itse hänen kanssaan samoilla linjoilla, kun tunnut tota idioottia niin kovasti puolustelevan?- Naisasialooseri.
Olen minä sellaisen pari kertaa kyllä sänkyyni saanut ja kerran olisin saanut eräältä 19 vuotiaalta, mutta jätin väliin koska hän seurusteli AKTM kaverini kanssa.
30 vuotias nainen voi kelvata panoksi, mutta seurusteluun tarvitaan nuorempi.
Tottakai sinä olet nuori, koska olet mies. Moni mies on kolmekymppisenä vielä pojankloppi, Jasmin Mäntyläkään ei niin nuorta edes huolisi. nuorimies+30v kirjoitti:
30v nainen on jo vuosia sitten parhaat päivänsä nähnyt ja jyrkkenevän alamäensä alussa kohti muumioitumistaan.Kyllä vaikutat säkin aika idiootilta, kun et osaa yhtään asiallisesti keskustella ja keskityt täällä vaan haukkumaan naisia heidän iän perusteella.
Kyllähän se tämän palstan taso on nähty jo aikoja sitten, kuinka täällä on hyvin vähän asiallisia ja hyvätasoisia kirjoittajia, kuten mä olen yksi harvoista.- hyppää pätkä
Naisasialooseri. kirjoitti:
Olen minä sellaisen pari kertaa kyllä sänkyyni saanut ja kerran olisin saanut eräältä 19 vuotiaalta, mutta jätin väliin koska hän seurusteli AKTM kaverini kanssa.
Tottakai sinä olet nuori, koska olet mies. Moni mies on kolmekymppisenä vielä pojankloppi, Jasmin Mäntyläkään ei niin nuorta edes huolisi.Kolmekymppinen mies jonka on kerran saanut ja kerran olisin saanut.
VAIKUTTAVAA, mistä näitä tulee??? Naisasialooseri. kirjoitti:
Tottakai sinä olet nuori, koska olet mies. Moni mies on kolmekymppisenä vielä pojankloppi, Jasmin Mäntyläkään ei niin nuorta edes huolisi.No mä kyllä ajattelen eri tavalla näistä asioista, enkä todellakaan pidä yli kolmekymppisiä millään tavalla vanhoina. Mun mielestä reilu kolmekymppisenä ollaan vielä nuoria, oli kyse sitten miehestä tai naisesta, ei se sukupuoli siinä yhtään mitään ratkaise.
Tällä palstalla kun ei koskaan osata ajatella sitä, että yli kolmekymppiset ovat usein fiksumpia, avarakatseisempia ja keskustelutaitoisempia kun jotkut parikymppiset, puhumattakaan sitten jostain 17-vuotiaista.- realismus
DarkFear kirjoitti:
No mä kyllä ajattelen eri tavalla näistä asioista, enkä todellakaan pidä yli kolmekymppisiä millään tavalla vanhoina. Mun mielestä reilu kolmekymppisenä ollaan vielä nuoria, oli kyse sitten miehestä tai naisesta, ei se sukupuoli siinä yhtään mitään ratkaise.
Tällä palstalla kun ei koskaan osata ajatella sitä, että yli kolmekymppiset ovat usein fiksumpia, avarakatseisempia ja keskustelutaitoisempia kun jotkut parikymppiset, puhumattakaan sitten jostain 17-vuotiaista.Kysymys - miksi ihmeessä pitäisi olla/on jotenkin tärkeää olla nuori? No lapsentekomielessä, muuta syytä en näe...
- Jatka samaa rataa
hyppää pätkä kirjoitti:
Kolmekymppinen mies jonka on kerran saanut ja kerran olisin saanut.
VAIKUTTAVAA, mistä näitä tulee???On siinä muutama kerta hanskattu, ei voi muuta sanoa. Naisasialuuserilla on lottopäivä joka päivä. Miljoona puhtaana käteen nääs...
- Mistäs muka...
Tottakai sinä olet nuori, koska olet mies. Moni mies on kolmekymppisenä vielä pojankloppi, Jasmin Mäntyläkään ei niin nuorta edes huolisi.Aika vaikea uskoa että naisasialuuseri olisi muka saanut jotain alle parikymppisiä tyttöjä sänkyynsä. Mistä sä oot tollaista seuraa muka saanut, kun oot antanut ymmärtää ettei ne naiset koskaan edes lähtisi baareista sun mukaasi?
Voisi sullakin mahikset parantua naisrintamalla, jos suostuisit huolimaan vaikka yli kolmekymppisiä naisia parisuhteeseen. Mutta kun et kerran huoli niin saat sitten tyytyä olemaan yksinäsi. - hahashashdad
kyselen ma kirjoitti:
Heippa DarkFear,
Näin kolmekymppisenä miehenä itsekin, haluaisin kysyä, että oletko saanut paljonkin PlLLUA tuolla naisten mielistelyllä?Nimimerkille "kyselen ma": Paljonko sinä olet saanut PILLUA vai oletko yhäkin neitsyt? Epäilen jälkimmäistä. Tai jos pillua olet saanut, niin varmaan joltain tuksuvalaalta.
- hahahehehhohoh
Tottakai sinä olet nuori, koska olet mies. Moni mies on kolmekymppisenä vielä pojankloppi, Jasmin Mäntyläkään ei niin nuorta edes huolisi.Yksikään kaltaisesi atm ei jättäisi "teininaista" väliin, vaikka se olis seurustellut kenen aktm-kaverin kanssa. Valehtelet niin että tänne asti haisee. :-D
- Naisasialooseri.
hahahehehhohoh kirjoitti:
Yksikään kaltaisesi atm ei jättäisi "teininaista" väliin, vaikka se olis seurustellut kenen aktm-kaverin kanssa. Valehtelet niin että tänne asti haisee. :-D
Enää en jättäisikään ja olenkin katunut katkerasti että jätin senkin tilaisuuden käyttämättä.
- Jooooooohho
Pituuskasvun ohella myös henkinen kasvu on jäänyt ko. kirjoittalalta vajavaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1197901Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1516628Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834745Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2433225Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012734Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1032236Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121896- 1501875
Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa291710Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971614