Voi kaltaisensa kohdata.
http://www.youtube.com/watch?v=MS6uMpEEOKw&feature=related
Kun yössä yksin vaeltaa..
22
913
Vastaukset
- :DDD
Katso heti
pääset kirjautumaan sähköpostiisi tästä osoitteesta:
https://owa.hus.fi/CookieAuth.dll?GetLogon?curl=Z2F&reason=0&formdir=1 - kaltainen
http://www.youtube.com/watch?v=vk6dWGAMc_M&feature=related
Ymmärthän sinä varmaan, että minä en halua vaeltaa yksin? Se olisi minulle aivan liian raskasta se.
Sinä teit valintasi ja valitsit sen elämän, mikä sinulla nyt on, ja jos olet siitä huolimatta yksin, en voi asialle mitään.- ap.
Sinä et ole hän.. Eikä kyse ole pikkusiskostakaan ! kertsi on soinut koko päivän mielessäni, siksi laitoin sen tänne..
Niin, ei kai kukaan yksin haluaisi vaeltaa, mutta joskus on niinkin tehtävä. - aikahan se kuluupi
ap. kirjoitti:
Sinä et ole hän.. Eikä kyse ole pikkusiskostakaan ! kertsi on soinut koko päivän mielessäni, siksi laitoin sen tänne..
Niin, ei kai kukaan yksin haluaisi vaeltaa, mutta joskus on niinkin tehtävä.Niin, mutta nämä olivatkin hänen ajatuksiaan sinulle, hän ajattelee noin koska sinä olet upputunut itseesi ja elelet täällä palstahörhönä päiväst toiseen.
Ihmiset elää nyt, ja tarvitsee toista ihan joka päivä.
Minua ei kukaan kaipaa täällä eikä siellä, minä osaan elää silleen. - ap.
aikahan se kuluupi kirjoitti:
Niin, mutta nämä olivatkin hänen ajatuksiaan sinulle, hän ajattelee noin koska sinä olet upputunut itseesi ja elelet täällä palstahörhönä päiväst toiseen.
Ihmiset elää nyt, ja tarvitsee toista ihan joka päivä.
Minua ei kukaan kaipaa täällä eikä siellä, minä osaan elää silleen." elelet täällä palstahörhönä päiväst toiseen." sinähän varsinainen näkijätäti olet.. Silmäsi vain ovat sumeat.
Empä ole hörhöillyt täällä, että pieleen meni. - Älynnystyrä
ap. kirjoitti:
" elelet täällä palstahörhönä päiväst toiseen." sinähän varsinainen näkijätäti olet.. Silmäsi vain ovat sumeat.
Empä ole hörhöillyt täällä, että pieleen meni.Hoohhoijakkaa, minun silmäni ovat yhtä terävät kuin älyni.
- Näinpä..
Hieno biisi :)
- kulkija vaan
hieno kappale, yössä ystävää tarvitaan, liian raskas on tie muuten taivaltaa
- ap.
Totta näin on !
- Tarvitsen heitä
Ilman toisia ihmisiä ei jaksa elää. Olen onnellien, olen kohdannut ymmärtäviä ihmisiä, rakkaita. Ja sydänystävän. Jo ajatteleminen lämmittää. . .
Iloa iltaan ja merkittäviä kohtaamisia jokaiselle.
- nykyään.
EN tiedä missä hän kulkee
- ap.
Tämä kulkija kulkee siellä missä ennenkin..
- yössäkö.
ap. kirjoitti:
Tämä kulkija kulkee siellä missä ennenkin..
Millainen kulkija hän oli jonka kohtasit
- ap.
yössäkö. kirjoitti:
Millainen kulkija hän oli jonka kohtasit
Hänessä oli jotain samaa, kuin minussa ..
- olen pahoillaan.
ap. kirjoitti:
Hänessä oli jotain samaa, kuin minussa ..
En ole etsinyt enkä vaeltanut pitkään aikaan
olen oikeastaan jo unohtanut hänet. - ap.
olen pahoillaan. kirjoitti:
En ole etsinyt enkä vaeltanut pitkään aikaan
olen oikeastaan jo unohtanut hänet.Luulen ettei hänkään ole unohtanut..
- kaipasin.
ap. kirjoitti:
Luulen ettei hänkään ole unohtanut..
Se ihana tunne oli parasta mitä muistan,hänelläkin on vahvat tunteet minua kohtaan.
- poistuu yöhön.
kaipasin. kirjoitti:
Se ihana tunne oli parasta mitä muistan,hänelläkin on vahvat tunteet minua kohtaan.
siis oli ?
nämä on niin koukuttavia
- isosisko =)
- ; ; ; ; ;
Kaunis kappale. Tuo jostain syystä mieleen hänet. Kohta taas yksin vaeltamaan tonne pimeyteen... ;) Hyvää viikonloppua eräälle erityiselle, jota en yrityksistä huolimatta pysty unohtamaan. Pitäkää kivaa :)
- 4.06 x 4
Niin. Niin voi tapahtua, ja tapahtuu. Vesku on... hmm, taidanpa kuunnella neljännenkin kerran :)
- ap.
Kuuntele toki, Veskun ääni on parantunut iän myötä, siihen on tullut omaa särmää.
"Tapahtuu "..hmm..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194909Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543922Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603493Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362386Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta562284Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084