proairsoft

namelessssssssssssss

proairsoftiin tuli ne avajaistarjoukset SR-16 Combo, jousiviritteinen ja M4A1 Combo, jousiviritteinen. onko ne ihan leikkikaluja kun on niin halpoja?
ja kumpi olis parempi?

68

2208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äsköne

      ja toimiiko ne talvella?

    • pakkeli91

      ite kiertäisin nuo aika kaukaa mut toimii talvella yhtä huonosti ku kesäll

    • prosoft

      ne on tosi hyviä !!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Marked One

      Yleensä kaikki vemppurynkyt ovat melko huonoja ja heikkoja ilman varaosia ja korjaamismahdollisuutta.

      Itsestäni nuo kuitenkin näyttävät jopa ihan kelvollisilta pyssyiltä. Ulkoisesti siisti ja sisäisesti (se, mitä nyt noista kuvista näkee) vaikuttaa melko simppeliltä. Tarkoittaen siis sitä, että ei ole paljoa pikkuosia, jotka hajoaisivat.

      Talvella en kuitenkaan tuollaisella pelaisi, ylipäätänsä muovin kestävyyden takia sen heikentyessä kylmällä säällä.

    • jokurandomhemmo

      tiiättekö onko nuo silleen automaattisia, että lataat kerran ja ammut lippaan tyhjäks vai että joudut lataan uudelleen joka laukauksen jäläkeen?

      • m4cex

        vemput on kertaviritteisiä, eli pitää ladata joka kerta erikseen


      • gta
        m4cex kirjoitti:

        vemput on kertaviritteisiä, eli pitää ladata joka kerta erikseen

        ei aina


    • gta

      osta sr-16 combo

      • Airsoftionkivaa

        Äh haluaisin poistaa sr 16 combosta etutähtäimen mutta siinä ei ole ruuveja eikä muitakaan reikiä... Mutta jos kiikaritähtäimellä näkee tähdätä eikä vain mustaa etutähtäintä niin ei mitään.


    • joku

      onks täs vempus tai vempuis sarjaa???

    • samä

      Miten sen saa sarjatulelle

      • hohoo ala

        VEMPUISSA EI OLE SARJAA...... suosittelen että ette osta asetta ollenkaaan kun olette nii tyhmiä


      • airhard

        Painamalla yhtä aikaa kolmionäppintä ja R2-näppäintä.


    • HUOH!!!

      Minä ainakin itse olen ostamassa tuon M4A1 combon paljon nätimmän näkönen kun sr-16 combo ja lyhyempi niin helpompi käsitellä. Se on totta että pitää joka laukauksen välissä ladata, mutta ainakin kudit lähtee melkein satasta eikä mitää viittäkymppii. Itse olen aloittelia niin en mitään hyberkallista asetta edes tarvitse.
      http://proairsoft.com/acatalog/info_PROM4A1.html siinä on M4A1 ja kuten lukee niin helposti kenttäpurettavissa.

      • Fugahaga

        Huom. 100 m/s .12g kuulilla, ja 50 m/s .20g kuulilla... No joo, ihan ok ase aloittelijalle... Kestää sen luulisi ainakin.. Muuta en menis sanomaan. Kenttäpurku on melkein kaikissa aseissa mahdollista, joten se ei periaatteessa ole paketin "ominaisuus". Jos pitemmän päälle aattelit tuommosella pelata (~1V), niin se ei tule onnistumaan. Mieluummin ostat käytetyn sähkön.


      • Njoo...
        Fugahaga kirjoitti:

        Huom. 100 m/s .12g kuulilla, ja 50 m/s .20g kuulilla... No joo, ihan ok ase aloittelijalle... Kestää sen luulisi ainakin.. Muuta en menis sanomaan. Kenttäpurku on melkein kaikissa aseissa mahdollista, joten se ei periaatteessa ole paketin "ominaisuus". Jos pitemmän päälle aattelit tuommosella pelata (~1V), niin se ei tule onnistumaan. Mieluummin ostat käytetyn sähkön.

        Siellä lukee kyllä 94m/s (0.20g) , niin silloin lähtee varmaan vähän kovempaa pienillä kudeilla. Saattaa se olla että se on ihan muovipaska mutta kokeillaan...


    • proosofter

      moro! olen lukenut teidän juttuja, mutta siitä huolimatta ostin m4a1 combon. Olen testannut sitä ja se vaikuttaa aika hyvältä! luulisin että se kestää ainaki 2v , jos sitä säilyttää hyvin. s anon et se on aika hyvä ase aloittelialle.

    • Sepotus

      Proosofter: kiva kuulla itse tilasin just paripäivää sitten tuon M4A1 combon ja nyt se on jo postissa mut menee sen nouto huomiseksi :dd Millanen se "vipu" homma on siinä siis ku joka kudin jälkeen täytyy vetää? Onko raskas? Siis aattelin pidemmän päälle jos menee esim. 3h viikonloppupeliin. Ja kyl varmaan siihen voi vetästä jotain silikoniöljyä.

      • Nään rysk nöön raks nuun

        Sen nimi on luisti. Ja ei todellakaan ole raskas jos sulla on lihasta. Ei olis kannattanu mennä tilaa. Nääs se on paska.


    • SoooFtarI
      • Sepotus

        Ei budjetti riitä ainakaan pariin vuoteen vielä tommosiin.


    • Sepotus

      Joo no menin jo ostaa eikä sille voi mitään mut mulla on ollu ennen vemppuhaulikko jota vois sanoo kivääriks ku ampus yhen kudin kerrallaan eikä ottanu vuodenkaan jälkeen päähän. Tosin en käyny "virallisis" peleis pelaamas vaan 6-8 kaverin porukalla mentiin yleensä lähimetsään omistajan luvalla. En usko et toi ase on pettymys tai ainakaan paha sellanen.

    • proosofter

      joo... kylllä mää oon aika varma et se kestää, koska se tuntuu aika kestävältä.Sit se on myös aika tarkka... nii et luulen et ei tuu oleen pettymys XD

    • xD

      Mulla toi M4A1 ei ammu ollenkaan kuulia vaikka oisin ladannu:(

    • Sepotus

      xD: Lähetä se takaisin Proairsoftille ne korjaavat sen jos se on ollu jo valmiina rikki ku sait sen siellä oisko ollu infossa lukee nii.

      • proosofter

        nii.. kyl ne sen korjaa =D


    • Sepotus

      Tuli mullekkin se m4a1 on muuute hyvä 8)

    • proosofter

      sepä hyvä!!

    • Sepotus

      Ainut et alkaa ketuttaa nois peleis välil ku kaikil muil on sähköt :p :D

    • Hehe..

      Musta tuntuu ettei proosofter osaa käyttää koko asetta ;D Yrittää laukasta varmistimella tai jotai

      Ostakaa cyman sähköase

    • MUSTAKAAPU

      PROAIRSOFTISSA ON YHDEN VUODEN TAKUU

      • Kosmonde

        Totta!


    • hh

      ennen pari kuukauttta sitte oli 6kk takuu en tiiä mikä tilanne nyt

    • jetsulleen

      Mulla on kummatki ja on hyviä aloittelijalle

    • ###

      Sama ostaa proairsoftista GSG:n alle 70e hintaan sähköase, jos haluut halpaa asetta jolla voi ampua sarjatulta!!!!! Voi vi**u!

      • gsg

        oon saamaa mielt ite oon aattellu semmost mut pitää viel vähän kerätä........


      • Raisa kari
        gsg kirjoitti:

        oon saamaa mielt ite oon aattellu semmost mut pitää viel vähän kerätä........

        Vitun idiootti kakara. Et ymmärrä vitsiä... Se ase on paska.. Miten voi olla noin tyhmä ihminen... Oot samaa mieltä siitä, että se on paska. Ja aiot kerätä rahaa siihen ja ostaa sen. Tsiisus... O-pet-te-le


    • Valkosurma

      Tilasin M4A1 karbiinin, ja huomenna nouran sen postista. Saa nähdä oliko ase edes vaivan arvoinen. Osaako joku sanoa, notta kestääkö se teleskooppi tukki yhtään mitään, vai onko se vain ulkonäön takia siihen laitettu? En aio käyttää asetta taistelutilanteissa joissa on mukana oikeastia puoliautomaattisia, tai täysautomaattisia sähkörynkkyjä, mutta kun todettiin kaveriporukan kanssa notta pelataankin kertaviritteisillä pyssyillä, niin että nopeudesta tulee toisarvoista, ja tarkkuus nousee ainakin yhtä tärkeäksi kuin oikeissa sotilasoperaatioissa. Katotaan ny onko tarjoustuotteesta mihinkään, ja toimiiko tuo meidän uus pelitapaXD

      • temppa

        mielestäni molemmat ovat ihan hyviä mutta sr16 compo on tarkempi ostaisin mielummin sen


    • Valkosurma

      M4A1-karbiini on juurikin tuote kuvaustaan vastaava; notkumaton ja nitisemätön, mutta yksi pikku vikakin löytyy. "Ase" saattaa sylkeä kuulan ladattaessa ulos ennen aikojaan, ei tosin kuin ammuttaessa, vaan kuula lieruu ulos piipun suusta. Tarkkuus on yllättävän hyvä 20g:n kuulillla runsaaseen 30 metriin asti, ja ihmisen kokoiseen objektiin osuu n. 50 metrin päästäkin takuu varmasti. Suosittelen, jos tarkoituksena on kehittää tarkkuutta ja aseenkäsittelytaiotoa.

    • miten on?

      Kuulostaa hyvältä. Voiko SR16/M4A1 etutähtäintä irrottaa/liikuttaa? Kiinnostaa koska haluan vaihtaa "hand guardin" eikä välttämättä ole täsmälleen saman pituinen..

    • Valkosurma

      Etutähtäin liikkuu ylös ja alas, mutta irrottamista en takuusyistä suosittele. Latausjärjestelmästä vielä sen verran, että koska se on samanlainen kuin aidossa sarjatuliaseessa, on se ainakin kestävä, mutta taistelutilannetta ajatellen hitaampi ja aavistuksen verran raskaampi käyttää, kuin jos se olisi samanlainen kuin esim. Kalashnikovissa, eli sivulla. Latausjärjestelmän hankaluus tulee esiin vain koska ase on kertaviritteinen. Suosittelen tästä pikku epäkäytännöllisyydestä huolimatta. Ite lataan niin, että pidän oikean käden kahvassa ja nyppään vasemmalla. Aseen teleskooppitukin kestävyys ja käytännöllisyys olivat myös iloisia yllätyksiä. Ja hopup toimii loistavasti. Ja ai niin, takatähtäin on loistava!

      • dänks

        Kiitos vastauksesta. Hauska kuulla että nautit aseesta. Takuuasioilla ei niin väliä, mutta ilmeisesti kuitenkin hankala siirtää sen etutähtäimen paikkaa piipulla. No samapa tuo, sillä huomasin, että tuo SR-16 on haluamaani tarkoitukseen liian lyhyt, ei taida mahtua tuo ajattelemani hand guard sittenkään. Maruin jousi-M16 olisi sopivampi pohja projektille, mutta hintaa onkin sitten melkein tuplat, vaikka sekin proairsoftin mukaan "tarjous" lol niillä tuntuu olevan joka ase tarjouksessa...


    • Valkosurma

      Kyllä se M4A1:n etutähtäin siis liikkuu, ja sen liikuttaminen on periatteessa helppoa, eikä olisi sinulle luultavasti mikään ongelma, mutta maruin M16 JOUSItoimisena on ehkä liian hintava vaintoehto kummallekaan combolle, eli sanoisin että älä osta.

    • aanddy

      miten a4a1 combo ladataan kuen oo tajunnu:/

    • Kempoooo

      itte oot paskakoira.

    • kaverilla on

      lataus toimii ylhäältä veto kahvasta tähtäimen takaa

    • airsoft10vv

      Ne on tosi jaskoja. Osta mielummin joku muu.

    • Kinnel

      miten on kannaatako? mul on nyt toi postis ja kaveril sähkö. jännittä minkälainen se sitte loppuenlopuks on ...... :)

    • Jannnekanne

      Hirviän hyvä on :) Ite ostin nyt tuli jaon hyvä :)) Laukaukset on tarkkoi ja aika suoria :)
      Suosittelen !

    • 2v softannut

      Ostat vaa cyman:D

    • ..................

      Ostakaa oikeasti suoraan sähköase,Noilla vempuilla ei tee omasta mielestäni Paskan vertaa.

      • QoRw4

        No jos olette ostaneet, niin neuvon että ette rynkytä ja kohtele kaltoin sitä latauskahvaa. Se osa joka ottaa kiinni latauskahvaan männässä, halkeaa aika helvetin helposti. Ja uusia mäntiä noihin ei saa.


    • Erittäin kokenut

      Kannatan ASG GSG G36C tämä kannataa ostaa minulla on tämä maksaa pro airsoftissa 69 euroa..

      • Helvetin mursu *-*

        Paskat sä mikään kokenut oot -_-


    • Lol xd

      Kannattaa ostaa käytettynä jousitoiminen pistooli

    • KariKariKari

      osta mun super x-9 normi toi paketti hinta 150e mut en oo voinu mennä mihkää ku asun kaupungis nii saat sen 80e

    • hahhahhhhaaaaaaaaaaa

      no ne ei oleleikkikaluja ja katoin niitä nii päädyntähän tulokseen että SR-16 Combo on parempi

    • proairsoft

      Onko tuossa sr 16 ssa liian pitkä toi perä esim 150 senttiselle?

    • proairsoft

      Onko tuossa sr 16 ssa liian pitkä toi perä esim 150 senttiselle?

      • Mene lähimpään airsoft-kauppaan tai peliin jos siellä olisi täyspitkä M16 ja koita kuinka hyvin sopii sinulle, mahdotonta sanoa pituudesta. Btw. molemmat aseet on p*skoja mikäli et jo huomannut.


      • heh..
        finsoft kirjoitti:

        Mene lähimpään airsoft-kauppaan tai peliin jos siellä olisi täyspitkä M16 ja koita kuinka hyvin sopii sinulle, mahdotonta sanoa pituudesta. Btw. molemmat aseet on p*skoja mikäli et jo huomannut.

        noh, ite aion hakea tuollaisen sr-16 kun nyt 69€ saa, katsoo sitten minkälainen pettymys on :)


      • heh.. kirjoitti:

        noh, ite aion hakea tuollaisen sr-16 kun nyt 69€ saa, katsoo sitten minkälainen pettymys on :)

        Ompahan on menetyksesi, softauksesi voi loppua siihen kun ei vanhemmilta enää rahaa tule uuden aseen ostoon huomattuasi nopeasti kuinka p*ska ase kyseessä


    • LiveRolePlayer

      Hyvä ase on semmosille jotka pelaa kavereiden kaa jossain metässä. En ehkä kuitenkaan ottais isompiin peleihin.

      • Sopii pelkästään takapihapeleihin ellei ole kiinnostusta nolata itseänsä yhdistyksen tms. peleissä.


    • Tuomas tuhkamuna

      Sr-16 combossa onenemmän lisävarusteita ja muita mahdollisuuksia ja painoeroa on huimat 600g joten haistakaa mulkku,m4a1 on muovine lelu

    • snake556

      Molemmat ovat kylläkin ihan leluja minulla oli SR-16 avivan paska oli lataus oli niin maan helvetin jäykkä mutta kenttäpurku oli hyvin helppoa kaksi tappia irti ja se oli siinä suosittelen alottelijalle jotain hyvin halpaa CO2/kaasupistoolia tai joku halpa uusi tai käytetty sähkö

    • Aseenostaja

      Ei kannata ostaa mitää vemppuu ite oon ennen pelannu mauser sr pro:la vaikka se on kerta viritteinen nii se on snipu jos ostatte aseen nii ostakaa vaikka pienellä budjetilla esim. Cm16 70€ ja pienellä vaivalla siitä saa uuden verosen kun maksaa 20€ lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe