Oho.... kokkolalainen Nelli sai kenkää Voice of Finlandin kaksintaistelussa. Tossa tuli aikamoinen täystyrmäys tyttelille mikähän sillä meni pieleen ? Tosin muistan, kun viime kesänä rankkuri oli hommissa ja naapurin kissaa tapettiin...........
Nelli =)
21
757
Vastaukset
- Musamaikka
Arvostelu meni alta arvostelun. Nelly oli huomattavasti parempi kaikilla osa-alueilla. Noh,näkeehän sen kun katsoo raatia!!!
- Vinkuliisa
Siltä pääs itku, oli vähä hoono häviäjä. Nuin siinä käy ku ei käy karaokessa joka ilta siinä tulee tositoimissa paskanen loppu.
- AamuLypsäjä
Mun mielestä toi olisi sopinut paremmin kutsumaan ptrui lehmät iltalypsylle kotiin.
- olihan se laulaja
no ei viitsi ketään loukata olihan se
- Isku-Jooseppi
Ei mitään, Nelli on ihan seksikkään näköinen blondi. Mää en kyllä saanu kummankaan laulusta mitään selvää ja sanatkin huikkuivat liian voimakkaan soiton alle niin minä ainakin muun puutteessa olisin valinnu jatkoon paremman näköisen Nellin eikä mitään mine ei osata puupökkelöä.
- Nelinkontin
Joo soiton läpi, kuitenkin olisin valinnut Nellin hänellä on hieno erikoinen ääni, erottui taviksista.
Siitäpä vaan sitten eteenpäin pää pystyssä. - Halko-Hese
Tähkältä ainaki puuttuu musiikkikorva nimittäin jatkoon päässy Valerie veti niin nuotin vierestä, ettei millään voi ymmärtää, että pantteri poviblondi Akselin Heidi, joka sentäs osas laulaa sai menolipun himaan ?? Nelllin olis kanssa pitäny näyttää vähän paljasta pintaa eikä pukeutua kirkkokuoron kolttuun niin nyt sitten kävi näin.
- Ja*Pyh
Oli siellä muutaki vääryyttä. Mitä vasten kilpailun kovat sanat Hammarstenin siskot Isabella ja Bettina pantiin samaan kehään ? Ei niin järjen häivää ! Täyttä pässeilyä koko kisa, muutenki tuomarit hoitoon tai johonki.
- Nähty monet kerrat
Nelli oli liian kiltti tyttö Suomen vaativille musiikkimarkkinoille. Nykyään pitää olla niittejä naama täynnä ja tatuointeja päästä varpaisiin sekä vähintään lesbo, että pääsee top-ten porukkaan.
- Kulta_Korva
Kuulosti pahasti ruostuneelle saranalle. Onko Kokkolan laulajien taso tosiaan näin matala ? Missä kaikki kultakurkut luuraa ? Hu huuuu !
- Hoosianna
No ei tuon ääni nyt niin häävi ollu, sori vaan. Ite harrastan karaokea ihan vaan omaks iloks ja vissiin vähän muidenki, koska kehuja olen saanut, silti en koskaan lähtis mihinkään tommoseen tv-formaattiin itteeni nolaamaan, ennemmin jatkan baareissa laulelemista.
Kyllähän se itsetuntoa nostaa kun joku kehuu hyväksi, mutta sitte jos menis telkkuun ja lentäski ulos ku leppäkeihäs, hävettäs ihan sata lasissa että enkö ollukka niin hyvä.
Tässä Nellin ja sen toisen kaksintaistelussa parempi ääninen mun mielestä voitti.- kakru
Jos omasta mielestä veti hyvin, niin mitä häpeämistä siinä on ja varsinkin jos on itsetunto kunnossa.
- Huonompi voitti :-(
Minun mielstä Nelli olisi pitänyt päästä jatkoon, lauloi ainakin paremmin kuin tämä kaksintaistelu parinsa. Jatka ihmeessä laulamista Nelli!
- Toinenkaan hääppönen
Kahtoin eilen uudestaan sen esityksen niin kyllä se laulaminen kuulosti simmoselta vaikeroinnilta niinku olis maha kovalla tai jotain.
- semmosta sattuu.
Kahesta huonosta vähän parempi voitti.
- MansePoppari
Nelli tekee vielä comebackin saattepa nähdä, vähän laulutunteja niin se on siinä.
- nelllukka
kuka Nelli?löytyykö esim youtubesta videoo hänestä?
- samaa miekin
oli nätti pimu lehtikuvassa.
- reinokoirakokkolasta
nelli on kiltti koira se aina haukkuu minulle
- rouvahuuhka
nelly ja reino koira äänestävät niinistöä
- hoitoatarvisukko
nellin omistaja istuu bingossa utelias ukko harrastaa salaisia asioita joista ei voi kertoa kenellekkään. harrastaa asioita pimeydessä. sairas ukko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve523022Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932816On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622678Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä962593Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä302577Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1092287Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1431900Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk631885