Olen ylpeä sinkku

Nautiskelija +30

Pakko kompata kaikkia ihania sinkkuja täällä!

Olen puhdasverinen sinkkumies ja neitsyt yli 30v. ja olen siitä ylpeä. Jos joskus kuitenkin törmään kohtaloon ja saan seurakseni miellyttävän naisen. Rennon, välittävän, huumorintajuisen, ei niin pilkunpäälle pätevän söpöliini-ihkun niin kelpaa kyllä. En tekisi nimittäin pahaa edes pienelle hämähäkille.

Vieraat naiset yleensä kehuvat ja ihmettelevät silmät pyöreinä valintaani olla sinkku. Antaa ihmetellä. "Miksi,miksi,miksi???" Huoh, tuota pidän jo KIROSANANA, sillä sanahan suorastaan huokuu toisen ihmisen valinnan häpäisyä.
Niin ja olen sitten itsekin kurkkuani myöten täynnä näitä huonossa parisuhteessa eläviä ruikuttajia, ja täytyykin tässä taas itsekseni vain rennosti todeta, että "menkää muualle ruikuttamaan niitä "oikeaoppisen" elämänne ohjeita."
Ei kiinnosta moiset ongelmat.

Joskus myös todella tuntuu siltä kuin nämä parisuhdehelvettiä elävät muka siistiä - kulissiperheet olisivatkin vain kateellisia sinkkuudelleni ja siksi yrittäisivät peukaloida asioitani parisuhteeseen päin, tai jonnekin muualle...päin, päin*****tä.
Mitenkään ystävällisiiltä heiden palaverit eivät ole koskaan kuulostaneet, vaikka yritystä niissä toki on aina ripaus ollutkin. Se on sitä väkinäisyyttä, mikä päälimmäisenä leimaa heiden tapaa ohjata sinkkua väkinäiseen suhteeseen, vastoin tahtoaan.

Huonossa parisuhteessa painivat tapaavat myös toisinaan pulista takana kunniaa loukkaavia "homppelijuttuja", mutta kasvotusten ollaan niin makeaa, että ihan yököttää.
He myös pieksevät joskus naisiaan, mitä en voi käsittää muulla kuin sillä että suhde on väkinäinen. Siis henkisesti, kuin myös fyysisestikin alistavat näitä. Peri-Suomalaista luonnevikaako? Mene, tiedä.

Kateellisuutta, sitä heissä heissä riittää, mikä ei liene mikään isonluokan yllätys. Se kun on myös se parisuhteettomuuden helppo ja rento vaihtoehtoelämäminen katsokaas.
Ei tarvitse stressata turhia kun voi tehdä mitä huvittaa - ja melkein milloin vain!

Nyt tämä vapauden lintu lähtee ulos ylös ja ihanan kirpeään pakkaseen ja sanon kaikille ihaniille sinkuille, että ottakaa chillisti ja nauttikaa vapaudesta!
Kaikilla sitä ei näköjään ole omasta tahdostaan johtuen.

Päättäkää asioistanne itse, älkääkä antako sen naapurinne huonossa parisuhteessa elävän kaljapellen tulehduttaa puhdasta vapaudenmieltänne!

11

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkuudesta luopuja

Joo, sinkkuja katsotaan liikaa kieroon nykyään. Pitää varmaan otta nainen väkisin.

• Sirkkuliini vaan

Ihan sama tilanne täällä. Kaikki lähipiirin parisuhteelliset riitelevät keskenään. Ei kasvata tuollaien kiinnostusta parisuhdedraamoihin kyllä yhtään.
      Nykyään sinkkuus taitaa olla se suurin kateuden aihe. Varsinkin jos on vielä hyvän näköinen ja ystävällinen sinkkusirkku.

• eräs mies

Parisuhde on kyllä joskus yhtä helvettiä. Kynnys asua naisen (ja samalla kenenkään) kanssa on noussut parisuhteiden kireyden jäljiltä aika korkealle.

• Jorma Ionesco

Minä olen kyllä kateellinen niille keillä on fiksu, seksikäs, kaunis ja huumorintajuinen tyttöystävä.

• Nautiskelija +30

No onhan noitakin ymmärrettävästi. Tunne kun on molemminpuolinen jokseenkin. Meinaan kateus voi olla tässä hommassa molemminpuolista. Siis voi olla, ei aina tietenkään.
        Itse en kuitenkaan kadehdi lähipiirini suhteita, vaikka kauniita naisia heillä onkin kyllä.
        Suhteet ovat olleet vain niin riitaisia ja täynnä täysin älyttömiä vetoja piristää väkisinkin kuihtuvaa suhdetta, keinolla millä hyvänsä.
        Ei nappaa niin ei nappaa.

• Jorma Ionesco

Mitähän varten tähän tuli miinuksia. Aika luuseria sakkia liikkeellä.

• Jorma Ionesco
        Nautiskelija +30 kirjoitti:

No onhan noitakin ymmärrettävästi. Tunne kun on molemminpuolinen jokseenkin. Meinaan kateus voi olla tässä hommassa molemminpuolista. Siis voi olla, ei aina tietenkään.
        Itse en kuitenkaan kadehdi lähipiirini suhteita, vaikka kauniita naisia heillä onkin kyllä.
        Suhteet ovat olleet vain niin riitaisia ja täynnä täysin älyttömiä vetoja piristää väkisinkin kuihtuvaa suhdetta, keinolla millä hyvänsä.
        Ei nappaa niin ei nappaa.

Kuulostaa alemmin koulutetun white trash väen touhuilta. Omat ystäväpariskuntani ei riitele ainakaan julkisesti.

• Miinusmies
        Jorma Ionesco kirjoitti:

Mitähän varten tähän tuli miinuksia. Aika luuseria sakkia liikkeellä.

Anteeksi, se oli vain pikku vahinko.

• Lack of love

Itse en viihdy tippaakaan sinkkuna.
      Haluan rakastaa ja olla rakastettu.
      Haluan jakaa ilot ja surut.
      Tuntuu että elämä ilman elämänkumppania ei ole kuin puolikasta elämää.
      Olen ollut hyvässä suhteessa, mutta rakkaani muutti Taivaaseen.

• Cobra'

Kyllähän sen ymmärtää ettei kaikista ole erakoksi.

• Robot von rusenberg
        Cobra' kirjoitti:

Kyllähän sen ymmärtää ettei kaikista ole erakoksi.

Totta puhut. Mutta se, että väkisin seurustelee/makailee jonkun kanssa kuulostaa aina todella järjenvastaiselta.
        Ymmärrän kyllä yskän jos on aidosti rakkaansa menettänyt.

Voimia kaikille heille ja hyvää kevät talvea myös!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      100
      7825
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      146
      6582
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4705
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      242
      3207
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      98
      2722
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      69
      2160
    7. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      12
      1886
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      147
      1828
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      23
      1675
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1614
    Aihe