Kokemuksiani 'haluttuna' olemisesta

Mies1985

Eritoten mesessä.
En nyt laske tähän niitä kertoja kun suojaikärajan ylittänyt ja OK-näköinen nainen on ihastunut minuun kunnolla (näitä kertoja on n.3) mutta ihastus laantunut ennen tapaamista.

13v lihava tyttö; (nyt vanhempi ja edelleen mesessä). Koki jonkinlaisen pikaihastumisen minuun (en muista ehtikö nähdä minua vai ei) ja sen jälkeen samana hetkenä pikaraivostuksen kun en antanut vastakaikua. Kerran tyttö myös vihjaili että istuu alasti koneella ja voisi laittaa camin. En katsonut. Nykyään kirjoittelemme tavallisia 'hyvän päivän' juttuja ja myös vähän neuvon koska tytöllä kuuluu olevan ongelmia ja myös taipumusta tulla hyväksikäytetyksi. Saan aina kuulla miten ihana ihminen olen vaikka en hirveästi tee.

13v androgyyni, romuluinen tyttö; (nyt paljon vanhempi) Väitti myös olevansa ihastunut minuun ja poti kiinnostusta tuhmien puhumiseen. Menetti neitsyyden 13-vuotiaana mikä oli ilmeisesti hyvin positiivinen kokemus. Hän myös kuvitteli minulle epätavallisen suuren peniksen ja hänen fantasiansa olivat yhdyntäkeskeisiä. Sen jälkeen hyvän päivän mesetuttu muttei enää nykypäivän kontakti.

14v, lihavahko tyttö; Menneen ajan lyhytaikainen hyvän päivän tuttu. Poti kovaa kiinnostusta ja mankui minua paljastamaan penikseni webcamissa. Myös tyrkytti itseään todella säälittävällä tavalla mistä minulle tuli suorastaan pahoinvoiva olo. Onneksi tuo episodi meni ohi ja taisipa hänelle kapsahtaa poikaystäväkin varsin pian.

17v, hassun näköinen ja hidas tyttö; Meillä oli toistemme numerot ja hän pommitti minua soitoilla joihin en vastannut. Hän vaati minua suorasukaisesti masturboimaan webcamissä johon en suostunut vaan etsin aivotoiminnan merkkejä. Niitä ei hirveästi löytynyt ja tytön kirjoitus oli kömpelöä. Ihastumisen tunteiden välissä hän oli myös vihainen minulle.

Kai voisin laskea tähän yhden noista vakavista meseihastumisista joka oli 17v rumahkoja piirteitä omaava mutta kaukaa katsottuna passelin näköinen tyttö joka tyypilliseen tapaan asui kaukana. Onnistuin katsomaan hänen ulkonäkövirheitään läpi sormien ja odotin kovasti hänen tapaamistaan. Heti kuvani nähtyään hän oli aivan myyty ja alkoi leikillään puhumaan yhteisistä lapsista. Yhdessä vaiheessa hän sitten vetäisi tekstarin avulla kaverikortin jonka jälkeen surin hetken. Sen jälkeen hän sai meseraivarin ja sanoi minulle todella rumasti. Tämän jälkeen sain soiton johon en vastannut ja vastaajaani viestin jossa hänen kaverinsa hykerteli ja sanoi että ex-ihastus haluaisi pyytää anteeksi. Mieleni teki selvittää mistä on kysymys mutta ylpeyteni antoi minun odottaa seuraavaa yhteydenottoa jota ei koskaan tullut.

3

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

mielenkiintoista...

• Vakavasti ottaen

Lopeta lasten ahdisteleminen.

• suomihuora=15nussima

Monenkohan miehen nussimia nämä mese-teinit jo ovat? Nopeat syövät hitaat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      90
      7512
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      121
      6247
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4377
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      233
      3014
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2608
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      22
      1838
    7. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      168
      1362
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1358
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      741
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      676
    Aihe