totuudessa???
21. Sillä niinkuin Isä herättää kuolleita ja tekee eläviksi, niin
myös Poika tekee eläviksi, ketkä hän tahtoo.
26. Sillä niinkuin Isällä on elämä itsessänsä, niin hän on antanut
elämän myös Pojalle, niin että myös hänellä on elämä itsessänsä.
Puhuttelevat jakeet, kuka kirjoittajista osaa tulkita ne,
13
89
Vastaukset
- 30-
"Poika tekee eläviksi, ketkä hän tahtoo."
Ihmisen tahdon varassa ei olekkaan pelastus vaan "Poika tekee eläviksi, ketkä hän tahtoo."? Niinpä ,Poika tekee eläväksi kenet tahtoo.
Pojalla on myös elämä itsessänsä, eli hän on Poika omassa persoonassaan
eikä ole Jumala, niinkuin monet kirjoittavat.
Herra Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan, Valtaa, Voimaa ja Armoa, eivät
ole muut kokeneet, kuin ne uskovat, jotka ovat uudestisyntyneitä ylhäältä.
Ja jotka Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika on eläväksi tehnyt, AAMEN!- be2
Ihminen voi muuttaa mieltään, korjata tapansa, tehdä parannuksen omassa elämässään.
Mutta ; Älä pidä muita jumalia.
Johannes 14
10 "Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja
I s ä, - j o k a - m i n u s s a - a s u u, - t e k e e - t e o t, - jotka ovat hänen.
11 Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden."
Matteus 10
20 "Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä."- be2
Huomasitko ekivaari Matteus 10 puhuu teistä ja teissä olevasta isän hengestä, ei siitä, että että teissä on Pojan henki.
Huomasin, että samaa Jeesus tarkoitti puhuessaan itsestään, että "Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen." [Joh. 14:10]
Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika sanoo:
7. Kuitenkin minä sanon teille totuuden: teille on hyväksi, että minä menen pois. Sillä ellen minä mene pois, ei Puolustaja tule teidän tykönne; mutta jos minä menen, niin minä hänet teille lähetän.
8. Ja kun hän tulee, niin hän näyttää maailmalle todeksi synnin ja vanhurskauden ja tuomion:
9. synnin, koska he eivät usko minuun;
10. vanhurskauden, koska minä menen Isän tykö, ettekä te enää minua näe;
11. ja tuomion, koska tämän maailman ruhtinas on tuomittu.
12. Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa.
13. Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
14. Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.- be2
Jeesus otti profeetoilta, hänen puheensä ei ole hänen omaansa vaan profeettojen ennen häntä.
Etsikää siis totuutta.- kulmakivenseurakunta
Suosittelen sinulle be2, että tutkit Raamattuasi tarkemmin niin löydät totuuden
"ehkä" sieltä, kuka puhuu ja kenen sanoja puhuu.
Jeesus puhuu näin, mieti sitä be2!
6. Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta. He olivat sinun, ja sinä annoit heidät minulle, ja he ovat ottaneet sinun sanastasi vaarin. - §+§
kulmakivenseurakunta kirjoitti:
Suosittelen sinulle be2, että tutkit Raamattuasi tarkemmin niin löydät totuuden
"ehkä" sieltä, kuka puhuu ja kenen sanoja puhuu.
Jeesus puhuu näin, mieti sitä be2!
6. Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta. He olivat sinun, ja sinä annoit heidät minulle, ja he ovat ottaneet sinun sanastasi vaarin.kulmakivenseurakunta nim. Jeesus ei henkilökohtaisesti kirjoittanut mitään,
edes sitä kenen kirjoitukset olisivat hänen lausumiaan.
Mistä löytyy 10 opetuslapsen tekstejä? Nikean kirkolliskokous päätti tuhota
ja kieltää kuolemanrangaistuksen uhalla niiden lukemisen ja halussapidon.
Luukas ja Paavali eivät koskaan tavanneet Jeesusta,Luukas kirjoitti kuulo-
puheista,Paavali hallusinaatioistaan. Tuomioistuimissa ei hyväksytä
todisteiksi kuulopuheita eikä hallusinaatioita. Lopettakaa valehtelu,jookosta? - kulmakivenseurakunta
§+§ kirjoitti:
kulmakivenseurakunta nim. Jeesus ei henkilökohtaisesti kirjoittanut mitään,
edes sitä kenen kirjoitukset olisivat hänen lausumiaan.
Mistä löytyy 10 opetuslapsen tekstejä? Nikean kirkolliskokous päätti tuhota
ja kieltää kuolemanrangaistuksen uhalla niiden lukemisen ja halussapidon.
Luukas ja Paavali eivät koskaan tavanneet Jeesusta,Luukas kirjoitti kuulo-
puheista,Paavali hallusinaatioistaan. Tuomioistuimissa ei hyväksytä
todisteiksi kuulopuheita eikä hallusinaatioita. Lopettakaa valehtelu,jookosta?Älä sitten valehtele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Jaahas, taas olette TE Jeesuksen kieltäjät hyökkäämässä palstalle koko joukolla. Tämä on helluntailaisuudesta keskusteleva palsta, ja siihen ei kuulu missään tapauksessa Jeesuksen kieltäminen. Olette kaukana pelastuksesta ja Jumalan yhteydestä. Koska TEILLÄ ei ole Poikaa, ei ole myöskään Isää. Turhaa selitellä mitään oman järkenne ja filosofisia järjen päätelmiä valhe-evankeliuminne tueksi. TEHKÄÄ PARANNUS, Herran Jeesuksen nimessä ja veressä, sanoo Kaikkivaltias Jumala, Jeesus Kristus ! Ilm. 1:8.
Mohikaani27, missä jakeessa Jeesus Kristus, Herran Sebaotin Poika on koroittanut itsensä Herra Sebaotiksi????????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1314501Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k803250- 1021530
- 881385
- 96917
- 79794
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18762- 42710
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 42628