Miehet

Citynainen

ovat palvoneet autoja kautta aikojen. Naisena en ymmärrä tätä ----jatkeena pidettävää koslaa että täytyy hankkia aina niin iso ettei kykene edes lunta puhdistamaan katolta muuta kuin jakkaran avulla.

13

69

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puskalisko

minusta se on aika liikuttavaa, ja bonuksena tulee se että voi oikeasti nauraa makeasti miehelle, joka muuten on niin vakavasti otettava.

Inistään jostain pikku naarmusta... :D

• Citynainen

Kyllä minäkin citymaasturin hankkisin jos oikea väri löytyisi vaihtoautossa.

• puskalisko
        Citynainen kirjoitti:

Kyllä minäkin citymaasturin hankkisin jos oikea väri löytyisi vaihtoautossa.

niin minäkin, totta mooses. Mutta sellainen sitimaasturi on iso ja kunnioitettava kapine eikä tavitse mitään silitystä tai kynsilakalla paikkaamista. Perkele rysäytetään siitä läpi mistä ei muuten pääse, sehän sen idea on.

• OHO!

Mitäs sinä palvot??
      Häpykarva-gallup!

1. Minkä ikäinen olet? Mies vai nainen?
      2. Sheivaatko alapääsi? Millä tavalla? Miksi?
      3. Mitä mieltä olet posliinista?
      4. Mitä mieltä olet karvaisesta alapäästä a) miehellä, b) naisella?

Omat vastaukseni:
      1. Nainen 22v
      2. Sheivaan ihan kaiken pois, olen sheivannut 16-17-vuotiaasta asti, koska minusta karvaton alapää on hygienisesmpi ja paljon kivempi. Inhoan karvoja. Minun mieheni ei ole koskaan nähnyt minulla karvoja alapäässä.
      3. Posliini on mielestäni paras hygienisyyden ja mukavuuden ja ulkonäön takia.
      4. Mielestäni karvat kuuluu miehille eikä naisille.

• Suuri enenmmistö miehistä on aina ollut kiinnostunut tekniikasta. Ylensä siitä on ollut hyötyä, kun on kehitelty kaikkea elämää helpottavaa apuvälinettä, kuten nyt sitten vaikka auto.

Jotkut sitten vain eivät ole kohtuuden ystäviä, jonka seurauksena kaupungissa ajetaan energiasyöpöillä ja tilaa vievillä citymaastureilla. Ja se hulluus sitten perustellaan vaimolle hänen ja lasten turvallisuudella. Oih ja voih!

• puskalisko

hyvä Ratikan setä, jos sitimaasturilla rysäyttää kolarin jonkun surkean pösön kanssa, niin arvaa kumpi autoista menee ruttuun !!1!1!!

Joku viherpiipertäjä hippi varmaan sulloo 4-lapsisen perheensä siihen pösöön, ja mitä siitä seuraa kun törmää SITIMAASTURIIN. Ei sitä perhettä ja sen turvallisuutta millään pösöllä taata.

Kato mä oon hyvä tässä kärjistämisessä. Ryhdyn äärioikeistolaiseksi paskiaiseksi ja ympäristöterroristiksi, mä oon hyvässä vireessä. Seuraavaks tuet pois kaikilta köyhiltä ja mistään saavutetuista eduista ei tartte vikistä !1!!!

Luuletko että voisin pärjätä kunnallisvaaleissa?

• Citynainen
        puskalisko kirjoitti:

hyvä Ratikan setä, jos sitimaasturilla rysäyttää kolarin jonkun surkean pösön kanssa, niin arvaa kumpi autoista menee ruttuun !!1!1!!

Joku viherpiipertäjä hippi varmaan sulloo 4-lapsisen perheensä siihen pösöön, ja mitä siitä seuraa kun törmää SITIMAASTURIIN. Ei sitä perhettä ja sen turvallisuutta millään pösöllä taata.

Kato mä oon hyvä tässä kärjistämisessä. Ryhdyn äärioikeistolaiseksi paskiaiseksi ja ympäristöterroristiksi, mä oon hyvässä vireessä. Seuraavaks tuet pois kaikilta köyhiltä ja mistään saavutetuista eduista ei tartte vikistä !1!!!

Luuletko että voisin pärjätä kunnallisvaaleissa?

Kyllä minunkin pikkuautolla jo yhden pösön puskee ojan pohjille jos edessä jurruttaa.. Perheitä en jyräisi koskaan enkä sinua suosittelisi kunnallisvaaleihin. Muissa vaaleissa olet tainnut pärjätä joten ei siitä sen enempiä. Pyhäpäivää kaikille teille:)

• Ratikka-Kyösti

Ei pidä aina paikkaansa. Antaisin mielelläni naisen osta itsellensä oma auto ja kierrättää ajelemessa minun shoppailujani.

Naisille on ensimmäinen vaatimus mieheltä auto ja ilmaiset kuskaamiset ja kyllä Mersu kelpaa paremmin, kuin Lada

• Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun joudun komppaamaan anssia. Jos auto on naiselle ongelma, hommaa itse sellaisen ja kuskaa miestä sillä mukisematta.

• Yhtä hyvin

tajuttavissa,kuin miksi naisella pitää olla seinän kokoinen peili.
      Näitä ihmeellisyyksiä ja esineellistämisen esimerkkejä kyllä löytyy puolin jos toisinkin.
      Koolla varmaan on sitten merkitystä.Käytti sitten apuvälineitä tarkoitukseen jos toiseenkin..ja syystä tai toisesta..
      Elämä on.

• tuuli tuo terveiset

Ostavat niin kalliita autoja ettei rivitalon/osaketalon pihaan ole enää katosta varaa hankkia..

• ....

Saati handsfreetä. Ajelevat käsi korvalla, keskellä tietä tai liikenteen tukkona. Köyhyys alkaa just siitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      25
      5059
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4061
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      75
      3625
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2483
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      78
      2173
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2127
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1664
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1525
    Aihe