Lumi kammo!
Osa ihmisistä ei opi lumian käyttöä!
Onko E7 edelleen NOKIA paras puhelin?
18
266
Vastaukset
- r i k u
Mulla E7 ja olen tosi tyytyväinen varsinkin belle päivityksen jälkeen. Itse odottelen seuraavan tai sitä seuraavan sukupolven windows puhelimia ja vasta sitten teen niiden osalta ostopäätöksiä.
- EI7
E7 on ehkä paskin ja bugisin koskaan valmistettu nokian luuri!
Se ei millään päivityksillä eikä kehumisilla siitä mikskään muutu.
Ja tuosta on valitettavasti huolto/luurin vaihto todistusta omalta ja tuttavien kohdalta aivan tarpeeksi todisteeksi...susi mikä susi.
No en tosin kyllä itse ainakaan myöskään meinaa sotkeutua minkäänlaisiin lumia sun muihinkaan hömpötyksiin. - r i k u
Parilla kaverilla myös E7 ja ei heillä myös ole mitään pahaa sanottavaa luurista. Itse en ole törmännyt mihinkään bugiin tämän kolmen kuukauden aikana kun E7 minulla on ollut. No muutama juttu hävis belle päivityksen jälkeen, mutta ei minun maailmani siihen kaadu. Minulla on ollut myös samsung android luuri ja kyllä sen kanssa oli niitä ongelmia ja siksi palasinkin takaisin noksun käyttäjäksi. No ei varmaan tämä E7 ole maailman parhain puhelin, mutta niin kauan kuin pelittää niinkuin pitääkin, se riittää. Ja se qwerty näppis on tässä E7 ihan huippu ja suurin syy tämän luurin omistamis halulle ainakin minun kohilta.
- ITSpiellikkö
Hyvällä omallatunnolla se on ainoo, jonka voin hankkia firman puhelimiksi..
Muut ovat sitten enemmän tai paljon enemmään arveluttavia. - TonyPetteri
Meillä on firman työntekijöiden käytössä 24 kpl E7 puhelimia ja 90% on toiminut moitteettomasti ja käyttäjät ovat olleet tyytyväisiä. Yksi puhelimista oli maanantai kappale, joka aiheutti vähän harmaita hiuksia. No se parin huoltokeikan jälkeen vaihettiin ja nyt ei ole ollut ongelmia. Toisen puhelimen käyttäjä sai ehkä itse omalla toiminnallaan puhelimen sekaisin. Minä itse olen ollut tyytyväinen myös, vaikkakin voisi se vähän kevyempi olla :) Viidestä tähdestä antaisin neljä E seiskalle. ****
- make .
e7 ja muihinkin vanhempiin symb 3 puhelimiin saa enää carla päivitystä johtuen alitehoisesta prossusta (vaatimus 1 ghz),mutta kyllä ne silti menee vuosia bellelläkin,nokia 500,700,701 päivittyy carlaan.
- bellettäjä!
make . kirjoitti:
e7 ja muihinkin vanhempiin symb 3 puhelimiin saa enää carla päivitystä johtuen alitehoisesta prossusta (vaatimus 1 ghz),mutta kyllä ne silti menee vuosia bellelläkin,nokia 500,700,701 päivittyy carlaan.
No vuosi varmaan menee, ennen kuin carla tulee. Ja belle on parasta mitä symbianille on koskaan tullut. Toimii E7 puhelimessa sulavan loistavasti.
- Mangot syödään!
On se! Lumia ei pärjää, lumia liian vaikea käytää!
pitäis opetella pitkäääääään,, - nokian 1
Nokia 3310 on paras edelleen.
- Repe U
Minulla on toi 3310 puhelin.
- 3310...........
niin on minullakin
- Petteri Q
Minulla on työkaluna ollut E7 noin vuoden. Mitään ongelmaa ei ole ollut. Olen päivittänyt aina, kun olen huomannut uuden päivityksen tulleen. Puhelin pelittää ihan hyvin.
Ne päivitykset itsessään ovat osin ihan persiasta. Nokian väki luulee, että kaikki ihmiset käyttävät puhelinta Facebook, Twitter tms. hömpän takia. Tai sitten he kuvittelevat, että jokainen kuuntelee musiikkia päivät ympäriinsä.
Nokia on kokonaan unohtanut ns. businesskäyttäjät. Ilmeisesti siksi, että keskenkasvuiset hypettävät ja ostavat suurempia määriä puhelimia, kuin aikuiset.
Mutta puhelimessa sinänsä ei ole ongelmia. - +++++!?+kkdfdd
tunnistautuisitko ensin
- E7
Tunnistauduttu, kiitos vinkistä!
- E7
Pikaisen testailun ja N8:n testailun pohjalta sainoisin E7:n olevan erityisen hyvä vaihtoehto. Tuon hintaluokan älypuhelinta näppiksellä ei muita ole.
Belle päivityksen kera on kyllä harvinaisen hyvä. - AT1985
Meillä firmassa ainakin 30 prosenttia e7 luureista käynyt huollossa. Niin hidas ja buginen paska, ettei mitään rajaa. Menee hermot joka kerta, kun sitä käytän. Nyt Lumia 920 hankittu ja toiminut kuin unelma.
- lumia 900
monet firmat vars valtion ovat siirtyneet lumia kauteen,näin myös meillä valtion firmassa ja ollaankin oltu tyytyväisiä 900:n ominaisuuksiin sekä kestävyyteen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194919Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä543925Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603503Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942858On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732658Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1362397Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta572289Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582084