Mietitköhän sinä koskaan minua niin kuin minä mietin sinua. Oletkohan koskaan ajatellut, että vieläkin merkitset minulle, paljonkin.
Tiedät sen vaikutuksen, joka sinulla on minuun, siksi olen kiitollinen tavastasi, jolla käytit vastuutasi. Et leikitellyt.
Tämä on sinulle, nainen.
Mietin
19
541
Vastaukset
- Myöhäistä...
Minä en ainakaan merkitse Hänelle yhtään mitään, ole koskaan merkinnytkään, sen mies on osoittanut aika selkeästi - luovutin lopulta.
- ??
Olette siis kumpikin luovuttaneet?
- surraa vaan
Kyllä mä aika paljon ajattelenkin
- mietin usein(n)
minäkin erästä tiettyä miestä.Hän ei tiedäkään,kuinka paljon hän minulle merkitsee ja miten paljon hän on elämääni vaikuttanut,vaikkei siinä ole ollutkaan...ehkä saan tuon kaiken kertoa hänelle jonain päivänä,toivon ainakin.
- (M)
Niin minäkin...
- tähän vaan
Tuppaan tähän väliin että mulla on tasan samat ajatuskset kuin sinulla ja olen nainen
- Kerro se
Jo huomenna, jos mahdollista!
Aika kuluu eikä kenelläkään ole varmuudella jäljellä enempää kuin tämä hetki... - myöhäinen ajatus
Olimme hänen kanssaan joskus yhdessä.
- turhaakokotouhu
Suomessa saman nimisiä on tuhansia ellei kymmeniä tuhansiakin.
Miksi ei kukaan uskalla kirjoittaa toisen etunimeä tänne?
Kukaan ei voi tietää kenelle kirjoitetaan.- harv, nimi
Milloin olet itse laittanut ?...juu, sitähän mä vähän arvelinkin..
- turhaakokotouhu
harv, nimi kirjoitti:
Milloin olet itse laittanut ?...juu, sitähän mä vähän arvelinkin..
Aina kun olen täällä jollekin kirjoittanut!
Harvoin käyn ja harvoin siksi kirjoitan.
- pitkä muisti
Mä oon leikitellyt yhden viestin verran muualla kuin täällä, jo kuukausia sitten sekä yhden lurituksen verran täällä toisella palstalla. Enempää en tohtinut, kun en juurikaan tiedä ihastukseni privaelämästä tosiasioita, tapasimme hänen työnsä merkeissä. Enemmän hän minusta tietää kuin minä hänestä.
Viestiini, siihen joka oli avoimesti minulta, ei tullut kaikua, hänellä lie siihen syynsä. Ei tule pieneen mieleenkään enempää stalkata, hiljaisuus on stop-vastaus sinänsä.
Tylsää, mutta ei järin yllättävää. Todennäköisyys, että hän olisi ollut kotaktiin halukas/vapaa, oli luokkaa yksi per ääretön. Kiville meni sekin lotto.
Hieno mies. Kiehtova kypsemmän iän pakkaus. Käy silmänilostakin, toivottavasti osuu koristamaan näköpiiriä jossain kaupungilla jonkun kerran, varmasti vielä osuukin tässä tuppukylässä pääkaupungiksi. - päivänsäde (n)
Minne tämä menee? Kertoisitko jotain hänestä?
- vaatimaton ko?
Mietin kyllä joka päivä, mutta vain itsekseni. Muuta en voi/voinut.
- Myöhässä taas?
Ok dyydsit nyt se mun ihastus kunnon pyöritykseen. Me kahdestaan ja joka paikassa. Polttakaa sydän kunnolla molemmilta. Että näen eteenpäin taas. Naiselle kaunis päivä!
- myöhäinen ajatus
Miksi et ole muuta voinut muka?
- - -
Leikitkö sinä itse hänellä? Satutitko häntä?
Ajattelet siis vain itseäsi! - *muuan nainen*
Ehkäpä itsekin teit vaikutuksen. Monesti ei itse tajua omia vaikutuksiaan. Sen lähinnä tuntee sydämessään. Erään kohdalla kävi näin. Ihminen, jota ei unohda. Hän jätti jäljen, joka pysyy.
- Mietin
mielessäni vain, että onko sinulla vain ja ainoastaan tarkoitus käyttää minua koston välikappaleena. Ja satuttaa minua sanoillasi. Löytyykö sydämestäsi normaalia tunnetta, kun välitetään toisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve442931Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922793On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1032147Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl512031Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611772Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?201648