Suunnaton Ihastuminen ja sen loppu

sulle/sulle

Ystävän päivänä voi kai kertoa jutun, kun nuorena yli 20v ihastuin neitoseen ja pohdin kuinka uskaltaisi lähestyä? Kaverini sanoi, että hän kysyy sopivan tilaisuuden tullen. Lupa oli tullut ja pyörailin kauniina sunnuntaina lähistölle ja näin hänet kotinsa keinussa. Kyllä jännitti hän oli huomattavasti nuorempi. Hän ilahtui ja luvattiin tavata toistekkin ja tapailtiin, tuskin jalat tapasi maata niin onnellinen olin ja pelkäsin pahinta. Olin töissä viikot ja syksyllä eräänä päivänä tavatessamme julkisella paikalla, hänen katseensa oli kylmä ja kääntyi pois sanomatta sanaakaan.
Jälkeen päin sain tietää, että kaverini oli halunnut paikalleni ja kertonut, että minulla on joka kylässä tyttö, vaikka hän oli ensimmäinen.. Kyllä se kylmäsi, aurinkoinen päivä muuttui mustaksi, kun myöhemmin näin eikä reakoinut mitenkään! Ajattelin ottaa vaan opiksi, kavereihin ei kannata luottaa, mutta itseensä sitä enemmän:))

78

3368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohtalon kolhima

Sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua vai onko? Joskus kymmeniä vuosia sitten ei ainakaan köyhemmän pojan ollut soveliasta lähestyä rikkaan talon tyttäriä, tai voi joutua nolatuksi, josta juttu jäi kiertämään..
      Parasta oli siirtyä tuntemattomalle paikkakunnalle, siellä oltiin kiinnostuneita uusista ihmisistä ja voi valikoida parasta elämänkumppania, eikä jutut kulje...

• sul/sul

Tänä päivänä voi vaihtaa mielenkiintoisia mielipiteitä "virtuaalisesti"(mitähän tarkoittanee) jopa tuntemattoman kanssa. Kauniit ajatukset, runot sanonnat saa aikaan mielenliikutusta ja illuusioita(mitähän se tarkoittaa) toisesta.
      Arkihan ja näkeminen voisikin palauttaa maan pinnalle.
      Elähdyttäviä hetkiä silti voi kokea ja on kokenut..
      Elää olen saanut, elää päivän jokaisen... sanotaan laulussa..

• sulle

Niin kaunis niin viattoman suloinen nuoruuden rakkaus kun voi olla.Luottamus ihmiseen kärsi kovan kolauksen.Petoksella vei "ystävä" tyttösi...
      Nyt varmaan mietit,että ehkä hyvä niin.Olet varmaan saanut paremman ja rakkaan sielunkumppanin,niin uskon ja toivon.Kaikkea hyvää elämääsi,virtuaaliystävä.
      Arjen tuollapuolen tavataan ja halataan.

• sul/sul

Näinhän siinä vähän kävi, mutta koskaan en jäänyt riipaksi kellekään.
      Ajattelin johdatusta ja se oli elämän koulua. Kolhut kun niistä ottaa opikseen auttaa kummasti elämässä.
      Ikävänkin kokemuksen jälkeen voi katsoa taakse ja huomata, että ne oli tarpeelisia. Suurimpia pettäjiä on olleet hyvät kaverit, siis miehet..
      Onneksi en murehdi niitä ne on ollet opetusta..
      Ajatus on positiistä, paitsi johtavista politikoista..

• hemuli85

aika ilkeä kaveri sulla. etkö voisi selittää tytölle ettei se pidä paikkaansa ja sinulla on edelleen tunteita häntä kohtaan? kerro rehellisesti tunteistasi ja ihastuksestasi, se olisi minun neuvoni.

• sulle

Odotin pitkän illan
      turhaksi tiesin sen
      kuitenkin pitkän illan
      odotin toivoen...
      Virtuaalihalit,kaikkea hyvää..
      Mielenliikutus ja monta kultajyvää
      Sulle virtuaaliystävä.

• kateudestako johtui

Ihan sanattomaksi vetää aloittajan kertomus.. Silloin kun kaksi ihastunutta kohtaa niin sehän on aika herkkää. Jos siihen joku ulkopuolinen tulee mustamaalaamaan toista osapuolta niin järkyn katalaahan sellainen touhu on.

• Sul/sul

Kaunista kaunista kaunista vain, sain viestin ystävältäin...
        Missä hän mahtaa ollakaan, kuinka jakselee..
        Vaikka tiemme ei koskaan kohtaakkaan,
        ajatukset vallan saa ja teitämme kaunistaa..
        Muista iltaru...

• Aloittaja1
        kateudestako johtui kirjoitti:

Ihan sanattomaksi vetää aloittajan kertomus.. Silloin kun kaksi ihastunutta kohtaa niin sehän on aika herkkää. Jos siihen joku ulkopuolinen tulee mustamaalaamaan toista osapuolta niin järkyn katalaahan sellainen touhu on.

"Kateutestako johtui"
        Hänellä oli talossa rahaa autoja moottoripyörä aikaa, minulla vain polkupyörä, töitä, aikomus eteenpäin, tyttö oli kaunis hyippu-urheilija. Vuosikymmenien jälkeen hän sanoi, että odotti minun tulevan.
        Tuleeko suuresta ihastuksesta suuri pettymys, jos ei olla aivan yhtä "lääpällään" ja kilpailijoita ilmestyy? Ei päästy siitä keskustelemaan.. Kummankin pitää yrittää kokoajan parastaan palvella toista. Tuottaa päivittäin iloa ja nauruakin

• En sano
    • Ystäväsikö21
    • sulle

Kiitos huolenpidosta,olen hämmentynyt...
      Elämä on parhaimmillaan kun se tulee kyselemättä ja arkailematta,
      kun sitä ei ole ansainnut eikä voinut ennakoida..

Elämän tarkoitus on olla onnellinen,sanoi Da lai Lama.

• Sulle/sulle

Kiitos samoin! On jotenkin yllättävän kummallista, olla hämmentynyt!
      Hienoa, kun tämä hämmennys jatkunut näikin pitkään suorastaan "fantastista":)
      Nuo 2 viestiä viestisi päällä on kauniit kappaleet jotka soi klikkaamalla..

• sulle

Kiitos ihanan tunteellisesta musiikista!!
        "Minä pidän Sinusta
        äiä koskaan unohda sitä
        vaikka huomista ei tulisikaan meille
        olen kiintynyt kiintymykseen.."

• sulle
        sulle kirjoitti:

Kiitos ihanan tunteellisesta musiikista!!
        "Minä pidän Sinusta
        äiä koskaan unohda sitä
        vaikka huomista ei tulisikaan meille
        olen kiintynyt kiintymykseen.."

Älä koskaan unohda sitä...
        koskettavaa ja syvästi inhimillistä ystävyydestä kertovaa biisiä kuuntelin..Wau kuin hienot sanat siinä..
        omppuvarkaissa olen,ei haittaa,jookosta :D

• Sulle/sulle

Kyllä "jookosta":) Joskus ikuisuus sitten kujin junassa, siinä voi kanssamatkustajan kanssa jutella asioita joita ei voinut sanoa, eikä kertoa tutulle. Oli hedelmällisiä keskusteluja. Kumpikaan ei tiennyt mitään toisesta ja ikinä ei tavannut uudelleen..
      Olemme likimain samanlaisia junanmatkustajia, mutta on vahva seinä välissä ja laitamme vain kirjeen oven alta aina toiselle;)
      Sinulla on kokemusta erityisesti yhdestä asiasta tunteista, jotka myrskysi myös siellä kertomasi mukaan, kuinka vahvasti se vaikuttaa tajuntaan?? Analysointia vain. Ihmettelen itse onko ylimääräiselle onnelle tarkoitusta??

• sulle

Analysointia. vain ?
      Onko olemassa ylimääräistä onnea
      jos,niin lähetä tännekin,jookosta...
      Kiitän siitä ja säilytän sen sydämessäni.

• sulle/sulle

Analysointia lisää:)
      Mielenkiintoista:) Piuhaa pitkin, herkkinä ajatuksia, musiikkina, hauskoina analisointeina, ettei voi pidättää hymyä;))
      Kaikki vaatii hiukan kehittelyä ja leikkimielisyyttä, että se sopii sydämmmeen:)
      Kaikkein parasta lie, että saajan mieliala nousee huomaamatta ja päivät näyttää valoisemmilta, hymy kareilee suupielestä, jopa puolitutuille ja ihmettelee "mikä minuun on tullut"..
      Jähetään varovaisesti :) "jookosta"!

• sulle

Antaa ajan kulua ilman suunnitelmaa tai määränpäätä.
      Ei elämä karkaa eikä lopu kesken,
      eikä kuu lakkaa nousemasta.
      Kaikki on terveellistä
      mistä tulee hyvälle tuulelle,eikö vain..

• sulle/sulle

Näin on ilman suunnitelmaa, tavoittaisi vaan tuon maan taas:)) Välillä joku pyörre nostaa kun illalla istahtaa ja muistaa mielen retket ajatuksen autereessa:)
      Jokaisesta ainutlaatuisesta virtuaalihetkestä haluaa pienen pienen onnen pisaran..
      Joka kuivahtaa toivon ettei lopullisesti..
      Tuuli on aina viimehetket ollut hyvä ja myötäinen..

• sulle

Virtuaali retket ja hetket..usein elän muissa maailmoissa kun mietin niitä..
      Sitten arki tupsahtaa tupaan ja reaalimaailma ilmoittaa itsestään..
      Mutta on hyvä olla pakopaikka jossa käydä välillä tankkaamassa ja taas jaksaa arkea.
      Unelmat ovat kevyitä kantaa,niiden siivin jaksaa kauas..Sinä virtuaaliystävä olet kaukana,mutta kuitenkin lähellä;mielessä.

• sulle/sulle

Koukkaamme virtuaali illuusion kevyeen maailmaan jossa voi käyttää sanoja joita ei muuten kai käyttäisi.
      Merkillisin on musiikin muoto käyttää viestinä? Ihan hyvä se on mutta sanotaan monesti paljon enemmän, kuin on tarvetta..
      Siksi en ole uskaltanut käyttää. Olen vain rytmien ja vanhojen muisteluiden takia(paitsi joitakin viimeaikoina) ja hyvä niin sain hyvän maininnan, että pysyn sävelessä, kun on itse harjoitellut. Kaikki vanhat menee vaihtoon:)
      Yöllä tulee monesti hyvin lennokkaita runoja, mutta aamulla ne on haihtuneet, jotka pitäisi laittaa sellaiseen muotoon, että vain harva hoksaisi mitä ne tarkoittaa.. Niin kaukana olet, niin tuntematon, kuin kuu taivaalla silti ihailen sitä, hyvä näin..

• sulle

Musiikki tai laulunsanat kertovat rivien välistä tunteista,joita ei reaalimaailmassa näytetä eikä kerrota,eikö vain...
      Jos kaksi toisilleen tuntematonta ihmistä tanssii lähekkäin,heille ei sovi laulaa konkreettisista asioista...
      Onneksemme emme ole aivan tuntemattomia vaan tuntevia ihmisiä..
      ja Sinua on siunattu-huomaan-luontaisella huumorilla;kaikki vanhat menee vaihtoon,heh.. :)

• sul/sulle

Sinäpä sen sanoit, musiikin mukana siirtyy mielikuvien maailmaan, kauniimpiin kuin todellisuus on..
      Minusta jos kaksi tanssii, niin mielestäni mies maalaa kaunista kuvioiden taulua ja jos "pensseli" seuraa kuvioita hyvin, voi lopuksi huokaista olipa hieno tanssi(taulu) :))
      "tuntemattomia vaan tuntevia" hieno lause:)
      Vanhat tallenteet menee "kenties" vaihtoon, tekemisissäni..
      Eräs tuttuni joka PK:sta kertomista jotuista lyhyestäkin voi aina miettiä, mitä hän halusi sanoa, aina on "ketunhäntä" kainalossa, niin värikkäästi ilmaisee.. Harvat tajuaa edes hänen sanojen merkitystä

• sulle

Tauluvertaus oli hieno,aivan näin. sen kauniin taulun..
      Rajoittunut ajatusmaailma ei kuulu luovan ihmisen ominaisuuksiin.
      Ilman heikkoutta ihminen on luonteeton,mua ainakin heikottaa välillä,olet sen varmaankin pannut merkille...onko sulle käynyt koskaan niin tai myönnätkö/kiellätkö sen?Matka jatkuu,kiitos että kevennät mieltäni pirteillä viesteilläsi,täällä ja toisaalla!

• sulle/sulle

Kaikille tekisi joskus terää harrastaa sanallista ilakointia ihmisen kanssa joka osaa vastata realistisesti, kuin Sinä.
      Istutaan virtuaalisesti poutapilvillä, tai rantakivillä ja mietitään syntyjä syviä.
      Ei ole tullut heikkoutta päin vastoin, mutta käsi voi täristä hiukan tässä tilanteessa, meinaa mennä ohi nappulan, siis innosta ja jännityksestä..

En myönnä enkä kiellä;) "kevennys" matka jatkuu, tänään se meni hiihtämällä:))

• sulle

Eikö jännää..emme ole livenä tavanneet,olen kuullut silti äänesi ja nähnyt kuvasi.Sinä et ole minua.Sana-ilakointia olemme käyneet jo tovin matkaa,aina se sykähdyttää ja sitä odottaa mielessään..Jos sitä ei olisi jotain hienoa puuttuisi elämästä ja mikään ei ole turhaa,mistä jää kaunis muisto.
      Tänään hiihdän musiikin tahdissa,sellaisen,josta Sinäkin pitäisit..

• sulle/sulle

Totta kirjoitit "kuomaseni" :)
      On kuin linnut visertäisi ja aamukaste kimmeltäisi ruohikossa..
      Keväinen käen kukunta tuo ajat nuoruuden mieleen silloin pläjähti kesä todella päälle, kohta vaihtuessa syksyyn..
      Minullakin muutamia kauniita muistoja, vaikka ne ei toisaalta olleetkaan loppujen lopuksi sitä, mutta parempi muistaa vain se kaunis osa ja unohtaa muu.
      Olet taitava sanankäyttäjä halutessasi, siihen takertuu ja haluaa kuulla lisää.

• sulle

Muistoja...kuin huumaavasti sireenit tuoksuivat ja mansikat maistuivat.
      Lavalta kuului musiikki aittaan saakka ja romantiikkaa tihkui mieli...
      Mennyt aika on enää muistoja ja nostalgiaa,niin hyvää ja kaunista.

• sul/sulle

Oliko Sinulla kokemuksia jopa aitasta? Siellä sai hyvät unet kesäkuumilla ja ilma oli raikas!
      Liekkö Sinulla ollut myös aittaromantiikkaa, se lienee oma lajinsa:)
      Kauniit muistot mielessä kuin kauniit elokuvat joita ei ole vielä tehty, voi mennä omista kohtauksistaan toisiin, ilman pikakelausta:))

• sulle

Enkelit lyövät vetoa seuraavasta siirrostani..
      Huikausevaa
      jos sitä katsoo pilvenreunalta
      vaara pudota.
      Sinä pysyt mielessäni
      vaikka lähtisit pois..
      Elokuvienkin loppukohtaus
      on aina paras,eikö vain..

• sul/sulle

Loppukohtaus on hyvä jos kaikki päättyy onnellisesti!
      Ollaampa varovaisia siellä pilvenreunalla:)
      Tämä olotila paras, kun kauniit viestit sinkoilee ja saa kauniita mietteitä.
      Sinut myös muistan, jos menet, Sinulla on vapaus, en pidättele ketään.
      Hyvä vaan jos viestitellään jatkossakin.
      Vastasin myös sinisilmälle, hänen hyvälle tarinalleen seuraava alla..
      Mukavaa naisten päivää!

• sulle/sulle

Tämäkö olikin tämän elokuvan loppukohtaus?
      Uusi katsottuna, sehän on hienoa, jos enkelit lyövät vetoa!
      Korkealle kerta heitolla(pilv..)!
      Kiitos kumminkin ajastasi, olikin jännää, näin virtuaaliseti..
      Tarkoitat kai, "sinä pysyt mielessäni, vaikka lähtisin pois"..
      Oli miellyttävää, en muista pahalla, kun kaikki oli positiistä.
      Iloitsen puolestasi..

• sulle

Niin paljon hyvää ja kaunista..jostako voi luopua..
      Yritän löytää palan itsestäni ja olla
      Sinulle jotain..
      Välillä tulee heikotus ja ihmetys..
      nytkö jo luovutit minut pois
      Mennyt aikamuoto kertoo sen
      suren sitä vielä pitkään..en iloitse.

• sulle/sulle

Pääsin kirjoituksestasi toiseen lopputulokseen, että olet löytänyt uuden paremman ystävän ja heität sen "rätin" takaisin..
      Saahan ihmisillä olla vaikka kuinka monta ystävää..
      Muutamat sanat voivat aiheuttaa vieroitusoireita..
      En minä omista ketään, en ketään..
      Iloitsen jos ystäväksi tunnustautunut on ystävä
      En katkaise ystävyyttä, josta saa hyvää mieltä.
      Löydämmekö ratkaisun
      Valvoin ja mietin, siinäkö se oli?
      Toivottavasti ei..

• sulle

Ystäviä ei ole koskaan liikaa,tosiystäviä..tuskin lainkaan.Valvon ja mietin minäkin;jos tätä ei olisi,jotain kaunista ja jännittävää puuttuisi..Hassuttelua ja todellisuuspakoa arjen vastapainoksi.Tässä pähkinä purtavaksi;-"Pelko koputti ovelle usko avasi eikä siellä ollut ketään-.

• sulle/sulle

Ystäviä ei tosiaan ole liikaa ja tosiystäviä tuskin lainkaan!
      Täytyy kokeilla laitoja, vai kokeileeko elämä, mutta jännää tämä on vaikka sivulliseta tässä ei ole mitään jännää..
      Kurkistetaan tavallaa kielletyn verhon taa..
      Vaalitaan ystävyyttämme..

• sulle

Niin ja jos Oikeasti uskoo johonkin,ei pelolle silloin ole sijaa..
      Laitoja on kokeiltu tässä virtuaaliystävyydessä,onneksi ne pitivät,toivottavasti siitäkin vielä vahvistuivat :)Matka jatkuukin nyt hyvällä mielellä ystävyyttä vaalien.

• sulle/sulle

Oikein hienoa, on levollinen mieli.
      Hienosti sanottuna "ystävyyttä vaalien":)
      Tehdään näin, ettei kukaan huomaa meitä virtuaaleja:)

• sulle

Helpotuksen huokaus :)Joka päivä oppii jotain jos haluaa...
      Levollinen mieli nyt,naulan kantaan!
      Aavistus kevättä rinnassa jatketaan matkaa
      mun ystäväin :)

• sulle/sulle

Juu mieli on niin levollinen, kuin olisi saanut synnin päästön.
      Kiitos siitä Sinulle!
      Jatketaan matkaa kaukana toisistamme liki "tuntematon" Ystäväni!
      Hyvä näin:))

• sulle

Synninpäästö,aivan näin.
      Sisäinen lapseni niin nauttii tästä :)
      Mielenrauhaa sisäistä rauhaa armeliaisuutta,meille kaikille..
      Ystävinä jatketaan!

• sulle/sulle

Kauniisti sanottu, olen samaa mieltä!
        Mielen rauha on tullut
        Ystävinä jatketaan, hyvä näin!

• laulujenlyömä
    • sulle/sulle
    • sulle

Kiitos!Ihanan suloista musiikia korvilleni":Milloin ystävä matkaani liityt
      milloin hahmosi nähdä mä saan..
      Silloin kukkivat vihreinä niityt
      huomaan kukkivan routaisen maan".

• sulle/sulle

Kaunis runo, niin milloin, se arvoitus on
      Täytyy kumminkin harkita tarkkaan,
      että ystävyys jatkua vois.
      Kiinnostus siihen on melkoinen
      Milloinko tapaamme, taivasko
      ainoastaan tietää sen!

• sulle

Tuon laittamasi laulun sanat siinä toistin ja tässä toisesta lainaus ,sopinee tähän..?
        "Sä jossain lähelläni oot
        ilma ympärilläin mun
        lähelläni oot,oot ruoho jolle laskeudun..
        On matka meidän välillämme tää
        vain ajatus ei yhtään enempää.."

• sulle

Tää ystävyys...
        Sain kestävän
        mä tunnesiteen loppuelämän
        ei maailmassa yhtä pysyvää
        kuin ystävyys on meidän tää.
        Jos päätämme niin.

• sulle

Ystävyys on paljon traagisempaa kuin rakkaus
      se ei lopu koskaan.
      Silti suurin onni elämässä on vakuuttuneisuus siitä,että meitä rakastetaan meidän itsemme tähden tai pikemminkin siitä huolimatta,eikö vain..

• sulle/sulle

"Asiantuntijat" on sanoneet, ettei nainen ja mies voi olla ystäviä? Minä taas olen haaveillut, että jos olisi ystäviä mies ja nainen.
      Siinä olisi hyvä pohtia sellaisia asioita joita ei voi miehet eikä naiset pohtia keskenään.
      Ystävyys lienee kuin nuotio, molempien pitää tuoda siihen poltettavaa, jos vaan toinen pitää hehkua yllä, se voi sammua..
      Rakkaudessa ei sanat riitä teot puhuu puolestaan. On yhteisöjä joissa ei sanota rakkaudesta mitään, vaan pienet teot paljastaa toistuessaan sen..

• Sul/sul
      • sulle

Tuttu tunne läikähti sydämessä...
        Olet kuin tuuli jota en voi koskettaa
        mutta silti tunnen sen ihollani.
        Olet kuin ääni jota en voi nähdä,
        mutta silti kuulen sen.
        Olet kuin tarina toisesta maailmasta,
        jonne en voi koskaan päästä.

• sulle

WOW tämä on tosi riemastuttava ja suloinen sanoitus!!Joku tämän neuvoi jakamaan,jaan sen täällä Sinun kanssasi kuunnellen...
        Sielua ruokkii ja sydäntä ilahduttaa.Vaarana on liika kiintyminen tuntemattomaan..
        Odotus viestistä,,jota ei näy seuraa pettymys.

• sulle/sulle

Olihan kaunista joka sana..
      Kun tuntui, että pohja oli pois, toit pohjan.
      On aivan aiemmin kuvailemiasi oireita itselläkin..
      Olenko läheisriippuvaiseksi tullut?
      Keskiyö, se on se aika jolloin "höpelyys" tiivistyy!
      Pohditaan, kuin EU päättäjät ajankuluessa
      niillehän on kaikki mahdollista:)
      Puhutaan Venäjän vaarasta ja politiikasta yleensä.
      Niin ja tietysti hymyillään:))

• sulle/sulle

Jäi joku sana pois edellisestä. "Pohditaan, kuin EU päättäjät ajankuluessa
      niillehän on kaikki mahdollista:) Myös meidän tapaaminen mahdollista, jos tahdotaan..
      Puhutaan tapaamisessa Venäjän vaarasta ja politiikasta yleensä.
      Niin ja tietysti hymyillään ja ihmetellään:))"

• sulle

Tämä palsta on tehnyt minut läheisriippuvaiseksi,vai Sinäkö olet sen saanut aikaan..Hassu tunne ja ennakko-odotus kun tänne tulee,mitä kaunista ja hyvää nyt..?
      Maailmaa parannamme eri linkissä,tämä on omanlaisensa maailma;suhteet ja tunteet :)tällaista hassuttelua,vai liekö höperyyttä..?Sitäkin ihminen kaipaa reaalimaailman lisäsi,eikö vain..?

• sulle/sulle

Minä näytän ainakin kaipaavan, Sinusta tulevaa "euffoorista" tunnetta.
      Voi olla, että sana ei ollut oikein kirjoitettu, mutta suurta hyvänolon tunnetta tuot elämääni ja varmaan säteilet sitä kaikkialle.
      Muistelen, että oli alunperin toisin päin, mutta on yhdessä tehty jotain kaunista, vai olisiko parempi, että on rakennettu unelmien puutarha, josta löytyy aina uutta ihailtavaa, "katso tätä, tai tuota, ym"..
      Muistan levysi "sydän ei unohda rakastavaa..." oliko se noin:)
      Onko Sinulla ollut nykyään parempi olo kuin ennen, tarkoitan viestittelyä?

• blondi/brunetti

Naakkayhdyskunta on juoruajien onnela...
      Pohja putosi heidän toimestaan ystävyydeltäkin,kaikelta viattomalta hupsuttelulta.
      Lilliputtien maa..loppuviimein.

-Vain pimeässä näkyvät tähdet
      vain hiljaisuudessa kuuluu laulu..-

• su/su

En tunne naakkojen tapoja, joskus nähnyt illan koontumislentoja josta kuuluu jonkinmoinen kinastelun ääni..
      Itse en tykkää kinastella, se ei hyvin lopu..
      Kevyitä huulia voi heittää, jos on huumorintajuinen vastapuoli..
      Tähtitaivaalla näkyy tähden lentoja, mutta ei ehdi toivoa mitään, ennen kuin se sammuu..

• sulle

Lempeät tuulet..se onnea on...

Tiedätkö,suurin este reaalimaailmassa tapaamiselle on pelko.
      Suuri pelkoni on;jos joskus sukset menisivät pahasti ristiin
      jostain syystä,paljastaisitko minusta kaiken kaikille..
      Toisaalta luotan Sinuun,mutta ihmiseen pettymyttymistä on ollut liikaakin
      ja sitä en enää kestäisi.Se olisi hyppäys tyhjän päälle...

• su/su

No sellainen tapaaminen oli ajatuksella leikkimistä..
      Ei riskeerata..
      Toisaalta on Sinulla kokemusta hiihtämisestä, kun tiedät kuinka Sukset voi mennä ristiin:)) En levittele kenenkään asioita mihinkään..
      Olet oikeassa heikoille jäille ja tyhjän päälle ei kannata mennä

• sulle

Niin,puhumisen historiaa meillä ei ole,pelkkää kommentointia ja reagointia toisen sanoihin,täällä..
      Olisi vaarana tulla myöhästyneiden sanojen tulva livenä.Niitähän on kerääntynyt...
      Sinä järkevä...minä tunnetyyppi.

• sulle

Sinä hiihtelet lumilla..minä tanssiparketilla.
      Hyvä niin,järki ja tunteet on hyvä pitää erillään.
      That is.

• su/su

Hiihtokelit loppu ja kuntokin reistaa..
      Niitä ajatuksia ja jalkoja kannaattaa pitää maassa.
      Niitä sanojen tulvia voi käsitellä joskus, kun suurin tulva on alentunut..
      Ollaan vaan järkevästi tavallisia ystäviä..

• Aikuinen mies
    • sulle

Tiesitkö sen kuinka paljon merkitset mulle..
      sydämeni kaivatulle..
      Taidan jakaa tämän sietämättömän koskettavan kappaleen
      Voiko enempää sanoa,kiitos

• aikuinen mies

Kiitos itsetuntoni kaipaa kirjoittamasi kaltaista vahvistusta..
      Huomasin sen vasta kun laitoit esille kappaleen..
      Kiitos hyvä vastaus:)

• sulle

Välinpitämättömyys on meille vierasta..
      tarpeen tullen kipinätkin lentevät...
      On siinä välillä itsetunto kovilla.
      Päästää lähelle.. ollakseen niin kaukana.
      Ripaus rakkautta.Lähimmäisen rakkautta..
      Sulle

• aikuinen mies

"Päästää lähelle.. ollakseen niin kaukana.
      Ripaus rakkautta.Lähimmäisen rakkautta..
      Sulle"

Kauniisti sanottu!
      Onkohan tämä välittämistä, yleensä puhumalla voisi mennä bänks, mutta kirjoittaessa on aikaa miettiä sanomisiaan ja huomaa välittävänsä toisesta,
      siis välitän Sinusta..

• Sulle

Elämä on aina suora lähetys.Livenä.
      Miettimisaikaa olisi hyvinkin,jos malttaisi...
      Kiitos lämpimästä vastaanotostasi,koskapa
      välillä kipinät lentelevät.
      Onneksi Sinä palautat luottamukseni
      olemalla aito ja sympaattinen.Aikuinen mies.

• aikuinen mies

Laitoin tämän päiväisen liikuttavan kappaleen sivulleni.
      Kerään ja teen niistä levyn itselleni..
      Osaat valita sanat hyvin, "elämä on livenä"!
      Sitä ei tule aina huomattua..
      Elämämme on aarre, joka on meissä itsessämme,
      kun vaan hoksaamme sen..
      On minulla ollut siihen "aavistus"..

• Sulle

Kai liian monta kertaa
      anteeksi sain kun,
      liian monta kertaa
      päivän harmaaksi tein sun..
      Ei liian monta kertaa
      kertoa näin voi

Ei sulle ole vertaa
      Kiitos kun sun Luoja loi...

• aikuinen mies

http://www.youtube.com/watch?v=ikGZr4VRxH4

Hienoja runoja teet kiitos! Meitä enkelit koskettaa! Klikkaa ylläolevaa linkkiä vaikka lienet kuullutkin sen, siinä osuvia paikkojakin..
      Olet antanut mullekin anteeksi monesti..
      Kiitos luojalle, että olet olemassa!

• tää

Menee ihan iholle:Elän kanssasi unelmaa
      jopa elämää suurempaa..
      Tämä hetki tässä näin tekee hellämieliseksi..
      Sinut on varustettu vahvalla itsetunnolla,
      toisin kuin minut..matto lähtee helposti jalkojen alta
      pienestäkin poikkipuolisesta sanasta...
      Kiitollinen olen Sinusta,tuntematon ystävä!

• aik. mies

Sanos muuta!
      Ei tämä ole oikeaa todellisuutta, tekeekö mielikuvitus mukanaan tepposia..
      Eletään silti sen mukana unelmaa..
      Ei ollut nuorena itsetuntoa, kaikki muut tutui olevan oikeassa..
      Nyt ne muut on hiljaa..
      Epävarmaksi tässä muuttuu sielujen sinfoniaa kuunnellessa..!

• JohnnyTheRebel

Löysin todella kivan testin, tein sen ja nyt haluan jakaa tämän riemun myös teidän kanssa!
      Kannattaa kokeilla, mutta muista tehdä ohjeiden mukaan.
      Tämä on oikeesti hauska ja toimiva...
      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

6. Ja nyt, toivo jotain.

Tulokset tulossa!

Tässä avain tähän kaikkeen:

1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      24
      5037
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4046
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      74
      3612
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2473
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2348
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      76
      2159
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2117
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1654
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1515
    Aihe