Kaverit ei pidä yhteyttä.

sdgreryer

Mitä tehdä kun kaverit ei pidä yhteyttä? Suurin osa heistä kyllä on jo naimisissa ja tulossa tai jo on perhettä. Mutta eniten mua loukkaa se, että edes sinkkukaverit ei pidä minkäänlaista yhteyttä. olen jo kurkkuani myöten kyllästynyt siihen, että minä olen aina se joka soittaa ja pyytää käymään yms. Ihan niin ku mua ei olisi olemassakaan paitsi silloin kun tarvitsevat apua johonkin. Miten tässä tilanteessa tulisi toimia. Oon joskus ollut soittelematta useampaan viikkoon mutta ei siitä ole mitään tehoa. Pitäisikö vaan unohtaa tällaset kaverit vai mitä?

16

2545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13

Jos unohdat kaikki kaverit olet ennenpitkään kuin minä, yksinäistäkin yksinäisempi vanha pieru.

• blablablaaa

Joo vähän sama tilanne, yksikin kaveri ei ikinä soita ei tekstaa ei mitään, mutta sitten kun esim autossa on jotain vikaa niin huomaan, että kännykkään on tullut 7 puhelua hetkessä. Tuntuu muutenkin, että olen vain hätävara, jos ei saa ketään muuta niin soittaa mulle. Kokeilin kerran, että enpä sitten minäkään ota häneen yhteyttä niin eipä mennyt putkeen sekään..

• masentaa :(

Sama homma täälläkin. Eipä kukaa soita, ei mitään.

• yksin kotona

Nii täälläkin. itse pidin aikoinani yhteyttä mut kukaan muu ei koskaan soittanut mulle. Nyt olen iha ypö yksin

• 11

No on sulla varmaan vanhemmat, veljiä, sisko yms.

• hbv

"No on sulla varmaan vanhemmat, veljiä, sisko yms."

Se ei ole sama asiat kun kaverit ja ystävät.

Niinkun huomasin noissa ylemmissä kirjotuksissa että soitetaan kyllä jos apua tarvitaan.
      Itsellä semmonen tilanne että jos livenä näkevät niin saattavat kysyä mitä kuuluu ja sitten tulee "Äkillinen meno" johonkin....

Itse kun koittanut esim naamakirjassa pitää yhteyttä ja puhu omista asioistani.
      Vastauksina on "Juu juu" "vai niin" "se on semmosta"
      Tai muuta vastaavaa että ei vois kiinnostaa blaa blaa blaa.

Yhtä kaveria pääsin onneksi näpäyttämään viime kesänä ja sain siitäkin itsekkään mulkun maineen..
      Ja tarinahan meni näin.

Olin tuossa kylillä moottoripyörän kanssa ja pysähdyin kylille tupakoimaan ja kattomaan menoa mikä on niin yks kaveri joka ei pidä mitään yhteyttä niin ajoi
      Akkansa kanssa viereen ja hänen akkansa kysyi "Hei onko sulla heittää 50€"
      No itse mietin mitä sanoa tuohon takas "No siis hei kiitos kysymästä minullekkin kuuluu kanssa ihan vitun hyvää!!!"
      No sieltähän tuli vastaus "No haista vittun sitten"

No eipä tartte onneksi olla senkään pariskunnan kanssa tekemisissä.
      Mut hyvät yöt kaikille

• 2+1

Kovin tutulta kuulostaa. Kaveripariskunnat näkee kyllä keskenään, mutta sinkkukaveri on vaan hätävara esine, jota käytetään kun tarvitaan jotain :(

• semmosta.

Tuttu juttu. Mä tein yks kesä testin kun rupes korpeemaan. Meillä oli tapana porukalla liikkua festareilla ym. Sit oli yhdet vakifestarit tulossa minne aiiiina mentiin. Mä en kysellä keltään mitään että koska mitä millon miten (juu nou, normi järjestelyt) Eikä kukaan mulle mitään kertonutkaan.

Sit tuli festarit ja keräsin kamani ja läksin sinne. Matka oli pitkä joten pysähdyin yhdelle huoltsikalle. Ja ne mun kaverit oli siellä. Kaikki samas porukas, kamat pakattuna, asuntovaunut, jne.

Että niin paljon mun kaverit musta välitti ettei ne ees viittiny mainita että ovat lähdössä saatika kysyä että oonks mä tulossa tai mentäskö kimpassa. Ihmettelivät vaan että ai säkin oot täällä...

Että jos ne pidä yhteyttä niin ei niitä kiinnosta, tai sitte sä oot vaan niin tylsää seuraa.

V****** kaverit.

• yksinäinen lintu

Samoja fiiliksiä. Parikymmpisenä oli paljon kavereita ja pidettiin tosi paljon yhteyttä, nähtiin ja käytiin yökerhoissa. Nyt lähes kaikki ovat naimisissa ja niillä on perheet. Kukaan ei soita ja muutenkin on aina ihan yksin. Keskustelu on välillä hankalaa, kun itsellä ei ole lapsia ja on sinkku ja muut puhuvat lapsistaan ja arjestaan. Tuntuu, että on tippunut jonnekin väliin, josta on hankala päästä ylös. Lisäksi yksinäisyys tällaiselle sosiaaliselle ihmiselle on tuskallista. Se on johtanut masennukseen ja kun masennus on tullut, niin ei ole enää edes voimia tehdä asioita, joiden kautta voisi tutustua samankaltaisiin ihmisiin. Sitä paitsi kaltaiseni ihmiset ovat vähemmistöä eli sellaiset, jotka eivät edes haaveile perheestä omakotitaloineen. Aika umpisolmussa elämä on tällä hetkellä ja masennus on pahentumassa. Kaikki johtuu pitkälti yksinäisyydestä ja tietynlaisesta ulkopuolisuuden tunteesta suhteessa omaan ikäluokkaan. Osaan kuitenkin vetää roolia ja esittää, että kaikki on hyvin...tarpeen vaatiessa. Se on myös kuluttanut voimia loppuun ja välillä tuntuu, että olisi helpompi luovuttaa kaiken suhteen. Kukaan ei tiedä, miltä todellisuudessa sisälläni tuntuu.

• 30 ja sinkku

Paljon tuntuu olevan ihmisiä samanlaisessa tilanteessa kuin minäkin..
      Kukaan ei ehdi nähdä, kun on niin paljon menoja ja kiirettä. Vain sitten, kun tarvitaan apua, niin soitto minulle ja mun pitäis rynnistää paikalle.

Kenties oon sitten niin ikävä ihminen, ettei mun kanssa kukaan halua viettää aikaa.
      En tiedä jäiskö mua oikeesti kukaan ikävöimään, jos kuolisin pois.

• yksin hyvä

joo mä olen yksinäinen ja näin on hyvä olla ! ei tule ainakaan pettymyksiä ! kaikessa löytyy positiivinen puoli ! tsemii kakil ja nauttikaa yksin olostanne ! se on ihanaa !

• mac11

Tiedän tunteen!Eihän yksinäisyydessä ole mitään positiivistä.Olen yrittänyt olla niin kiltti ja kaikki.
        Mitä pitää tehdä???????

• ypö1n

Täälläkin kohtalontoveri. Ja minäkin tein testin, enkä ottanut yhteyttä keneenkään moneen kuukauteen. Ei ne ottanut minuun mtn yhteyttä, ei kiinnostanut olenko hengissäkään. Itse lopulta tekstasin usean kk päästä.

Nöyryyttävää olla aina se joka kerjää tapaamista. Vaihtioehto on olla todellakin totaalisen yksin.

Joku mainitsi sukulaiset , kaikilla ei ole niitäkään käytännössä. Sisaret ei halua tavata. Muutaman kerran vuodessa näen heitä, vaikka kaksi asuuu samalla paikkakunnalla. Viikoittain soitan/ txtaan ja usein pyydän käymään tai että mentäsi yhdessä jonnekin kirpparille tmv. Ei kelpaa seurani.

• m23v.

Minulla oli samantyyppisiä ongelmia pari vuotta sitten, kun olin masentunut.
      Tein samanlaisia testejä että en pitänyt yhteyttä pariin kuukauteen ja odotin yhteydenottoja kavereilta.

Lopulta kun pääsin eroon masennuksesta niin kaverit alkoi taas pitämään yhteyttä oma-aloitteisesti.

Tosin paras ystäväni on alkanut pitämään yhteyttä koko ajan harvemmin, kun hän on nyt parisuhteessa ja hengailee vain tyttöystävänsä kavereiden kanssa.
      Tuosta naisesta olen saanut sellaisen käsityksen, että hän ei tykkää siitä, jos kaverini pyörii omien kavereidensa seurassa.
      On kuulemma jopa saanut väkivaltaisia mustasukkaisuus kohtauksia turhasta.

• perhe on paras

Samaa täälläkin. Yhteyden ottoja ei tule muuten kuin apua tarvittaessa. Aiemmin minulla oli kavereita reilusti ,ymmärrän kyllä että perheellisillä on omat menonsa.
      Itse olen perheellinen ja talous kunnossa ,en tarvi enkä pyydä ilmaista apua missään muodossa.

Jostain syystä seurani ei kelpaa enää muille kuin omalle vaimolle ja tyttärelle ,minua ei pyydetä kylään tai yhtään mihinkään.
      Olen kyllästynyt tyrkyttämäään itseäni muille koska vastaukset on aina saman kaltaisia.
      just oltiin iltaa istumassa sen ja sen kans nyt ei vähään aikaan viitti lähtee ,kuitenkin jo samana iltana ollaan menossa
      minua ei tosin muistettu kysyä,,
      Joo soittelen kun tullaan sinne teille päin ja koko kesä menee eikä mitään kontaktia. kiirettä kuulemma ei ehdi soittaa vaikka on työtön.
      sitte kun mulle soitetaan niin mul on autossa akku loppu onko kaapelia,tuu antaan virtaa, lainaa satanen tai onko mulla jonku puhelin numeroa.
      Ei auta mitään vaikka en soittaisi kenellekkään ,ketään ei tunnu kiinnostavan minun elämä.
      Ennen kun olin poikamies kävin perheellisillä tutuillani kylässä koska ajattelin että minun helpompi käydä heillä kuin heidän pakata koko orkesteri ja tulla minun luokseni. eipä tunnu toimivan enää perheellistymisen myötä olen menettänyt kaikki kontaktini ystäviini.

• 86n

En tiedä miksi vaivaantua soittamaan kaverille, kun jonkun aikaa ollut sellasta ettei vastata puhelimeen. Viesteihin vastaa jotai epämääräistä, ikinä ei kerkee tekemään sitä ja tätä, ei näkemään ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4919
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      54
      3925
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      60
      3503
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2858
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2658
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      136
      2397
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      57
      2289
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2084
    Aihe