influenssa

yksin kotona

iski. Nyt olen sit kipee. Masentaa, oon yksinäinen, on liian hiljaista, räkä valuu nenästä , kurkkua sattuu, on nälkä, telkkarista tulee huonoa ohjelmaa, päätä särkee, puhelin ei soi, on kylmä vaikka on sukat jalassa, en saa unta, burana on loppu,...listaa vois jatkaa vaikka kuin kauan.

17

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8

Tuo flunnssa kestää kuulemma sellaiset 5 - 7 päivää, sitten helpottaa.

• 8979

Juo sipulimaitoo. Se auttaa ainakin minua.

• yksin kotona

emmä kestä 5-7 päivää. pitääks mun makoilla viikko vai. Salille tekis mieli lähtee.Onneks apteekki on 15 metrin päässä täs samas talos mis asun ni saa lääkettä äkkiä.

• yksin kotona

Emmä nukkunut viime yönä ku tunnin.

• yksin kotona

auttaako raaka viina pöpöihin. Jos kokeilis...

• voevoe
        yksin kotona kirjoitti:

Ainakin helpottaa hetkeks, mut varaa sitä troppia sit tarpeeks...

• 12
        yksin kotona kirjoitti:

Ei se auta mutta helpottaa sisäisesti.

• yksin kotona

No emmä koko pulloo vedä et muutaman hörpyn vaan

• 8

Laita muutama pore Cee tabletti vesilasiin ja hippasen kossua päälle.
        Luulis auttavan.

• yksin kotona
        8 kirjoitti:

Laita muutama pore Cee tabletti vesilasiin ja hippasen kossua päälle.
        Luulis auttavan.

Olen aivastanut tänään enemmän kuin 2 viime vuoden aikana yhteensä. Emmä tykkää kossusta muuten. Ainoo viina jota juon on finlandia vodka. ja sitä oli noin 2 decii jääkaapis joten join pois. Kieltämättä ei ole päätä särkenyt tänään sen jälkeen mut muuten on nenä vuotanut kuin seula.

• yksin kotona

Miten m sain tän flunssan. Luin et se tarttuu pisara tai kosketus tartuntana. En ole koskenut ketään , kukaan ei ole aivastanut muhun päin. Ainoo vaihtoehto on et olen sen salilla saanut jotenkin kun siel on muitakin ollut niis laitteissa.

• tuula-neiti

Voi olla aika pelottavaa sairastaa yksin kotona. Entäs jos tila huononee yhtäkkiä ihan totaalisesti, kuume nousee yli 40 asteen tai vaikka pyörtyy lattialle? Ei ole kukaan auttamassa tai soittamassa ambulanssia kun itse on kanttuvei-tilassa.

• yksin kotona

Niinhän se on. Mulla on ollut joskus 42 asteen kuume. Asuin silloin lastenkodissa ja oli 15 vuotias. Muistan kun olin uimahallissa ja yhtäkkiä aloin oksentamaan. Oksensin siihen uimahallin kassalle mistä niitä avaimia saa pukukoppiin. Laatta vaan alkoi yhtäkkiä lentelee ja sit meni kai taju. Sairaalasta heräilin sit jossain vaihees. Että sellasta.

• Buenos Dias

Vttukun kiinnostaa..

• haliva täti

Voi sinua - et ole yksin, ME olemme täällä! Meitä on paljon tällä palstalla! ; D

Jos se yhtään lohduttaa, niin ei sinulla taida olla influenssa vaan tavallinen flunssa. Influenssassa ei ole juurikaan nuhaa ja aivastelua, kuten ketjussa kuvaat. Influenssa alkaa lähes aina siten, että nousee äkisti tosi korkea kuume ja alkaa särkemään joka paikkaa. Sitten tulee yskä ja alahengitystieoireita mutta yleensä ei juurikaan nuhaa, etenkään vuotavaa nuhaa aivasteluiden siivittämänä. Influenssakuume voi todellakin kestää 3-5 päivää, ja paska olo 2 viikkoa. Uskon, että sinulla on tavallinen nuhakuume ja paranet nopeammin.

Eikö sinulla ole ketään sukulaista tai tuttavaa joka toisi sinulle särkylääkettä? Missä sää asut? Mulla on tosi paha mieli sun puolesta - HALII!

• yksin kotona

Ei ku velikin on niin saata..nan laiska ettei jaksanut tuoda buranaa mulle, joten itse jouduin tänään apteekkiin polkemaan kun toi vieressä oleva on kiinni.
        Ja sit kun veli on kipee niin mun tarttis tuoda sille heti jotain pillereitä kun se ei itse jaksa kilsaa kävellä edes.

• Disiis

Flunssa näköjään sekoittaa aivomehut aika tehokkaasti kun tähän mennessä pitkään aikaan ei ole ollut mitään ongelmia mutta nyt räkäisenä ja nuhaisena pientä ahdistusta pukkaa jostain syystä ja ajattelee elämää turhan syvällisesti... menis jo ohi perkeleen tauti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      129
      8026
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      156
      7135
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      184
      4883
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      250
      3307
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      102
      2804
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      131
      2377
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      153
      2000
    8. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1935
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      46
      1764
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      206
      1695
    Aihe