Vaihdoin uuden laturin ja akkukin vain ½vuotta vanha. Laturi toimii mutta näillä talvikeleillä (-6-15 C) paripäivää niin eipä riitä virrat starttiin ! Minne häviää virrat ?
Auto -96 saxo 1.4i
Moniura laturissa (80 A) W liitin tyhjä ja 1 johto ylimääräsenä, vaikuttaakohan ?
Saxon akku tyhjenee ?
10
211
Vastaukset
- Sama vika
Vaihda ohjaustehostajan rele, niin ko ongelma loppuu. Itsellä oli sama viva samanlaisessa autossa.
- C5 Exclusive HdiA
Minä taas vaihdoin japsiautoni Citroeniin ja ja viat loppuivat siihen, ei tarvitse ropata eikä rassata on aikaa nauttia autoilusta.
- 'yrde
Minulla 16 urainen monitoimihihna vaikuttaako se ? Pitäisikö laturin modulaatiota säätä vähän tiukempaan ?
- antamisen riemua
C5 Exclusive HdiA kirjoitti:
Minä taas vaihdoin japsiautoni Citroeniin ja ja viat loppuivat siihen, ei tarvitse ropata eikä rassata on aikaa nauttia autoilusta.
Mä taas tein juuri päinvastoin,tosin en vaihtanut Citroenia japsiin sillä eivät moista Citikkaa paskaa edes huolineet koko markilleen vaan lahjoitin Citroenin mustalaisille linnunpelättimeksi...hyvin on kuulemma tehokas siihen käyttötarkoitukseen
- hdigtiö
Olipa iso yllätys
- 'yrde
Höh, et sinä tiedä mistään
- keskiviiva
'yrde kirjoitti:
Höh, et sinä tiedä mistään
Tiedän et moniurahihna sopii motareille missä on keskikaide.
- mekaanikko
Esitän muutamia seikkoja, en tiedä enkä tunne tarkemmin tapausta, mutta...Tarkastapa ettei mikään laite jää päälle. Esim takaluukkuun valo, navigaattoriin virta yms. Tai sitten akku on tiensä päässä, vaikka ei olekaan vanha. Lataa akku kunnolla akkulaturilla, useampi tunti, vaikka yön yli. Lyhyttä ajoa - sähkölaitteita päällä ei akku ehdi varautua kunnolla. Välttämättä kaikki halpisakut ei anna virtaa kunnolla pakkasella. Käy akkuliikkeessä mittauttamassa akun kunto. Noista lähtisin liikkeelle.
- yrderi...
Hei, olet mekaanikko ammattimies ,,,,,,, vitun takakontin valon kytkin oli risa, jumitti !!!!
- yrderi,,,.
eli takaluukun kytkin jumitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1304478Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783236- 1021530
- 881375
- 95902
- 77774
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18752- 42710
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111688