Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sly 4 ?

Attepatte

Tossa alla olikin jo asiasta piiiitkä keskustelu, mutta kun en löytänyt juuri muita kommentteja kuin "haista... / tyhmä / ite oot" niin en jaksanut selailla kuin pari sataa kirjoitusta.

Eli osaako joku vastata ihan vaan lyhyesti?

Koska Sly 4 julkaistaan suomessa? (vai onko jo julkaistu?)

28

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkkimerkki321123

      Huoh mikset katso googlesta -.- vastaus löytyy sieltä heti.. No okei sanon tämän : EI sly nelosta ei ole julkaistu vielä suomessa -.- heh eihän se vielä oo etes valmis... Oikeesti katso googlesta vaikka näin : google auki..näppäile vaikka sly 4 release date sitten painat ENTER..huom ENTER!!! Sitten katsot niitä linkkejä....

      Paitsi ellet osaa enkkua niin kirjoita sly 4 julkaisupäivä googleen ja sitten ENTER nappulaa painat.. Katot löytyykö sieltä infoa..

      voi perhana ES vie kaikkien järjet.... -.- ei mee hyvin

      • Latenssimies

        Eikö sitä hae nappulaa saa painaa?


    • little sly kenny

      helvetin homo esimerkki321123 SE ON JO JULKAISTU MUT EI SUOMES MUL ON SLY NELONEN OSTIN SEN ITALIASTA!!!!!!!!!!!!!(Vit** hyvä peli)

      • Erkkimerkki321123

        Älä puhu kakkaa kenny :D Ei sitä SLY nelosta ole vielä julkaistu..Taisit ostaa jonkun piraattiversion italiasta hahahaha -.- ES näyttää pärisevän ihan hyvin kennyn päässä


      • little sly kenny
        Erkkimerkki321123 kirjoitti:

        Älä puhu kakkaa kenny :D Ei sitä SLY nelosta ole vielä julkaistu..Taisit ostaa jonkun piraattiversion italiasta hahahaha -.- ES näyttää pärisevän ihan hyvin kennyn päässä

        Päriseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


    • oujee!

      soitelkaa gamestoppiin välillä ja kysykää et onko julkastu ja sit ku on julkastuni varatkaa. koska toi kenny osti sen italiasta ni se voi olla erilainen ku se sly peli mikä tulee suomeen tai se on piraattiversio. (saattaa se myös puhuu paskaa eli siinä tapauksessa se on trolli)

      • Erkkimerkki321123

        Hoo nopeammin selviää kun käyttää googlea -.- ....perkele on se niin vaikeeta
        Ja Eih sitä Sly nelosta vielä ole tullut -.- ..... google google google ja vielä kerran google google google...


    • enpastiia

      Itse katoin ni olikohan amerikoihin tulos syys- vai lokakuussa...

    • Tiedon Antaja :)

      http://gamewolrld.blogspot.com/ osoitteesta löydät kaiken tiedon Sly:sta (joka on myös varmaa ) . Tietoa löytyy Sly Raccoonista ( Sly1), Sly 2 Band Of Thieves:tä , Sly 3 Honor Among Thieves -Konnien Koplasta ja myöskin tulevasta Sly 4 Thieves In Time ! Käykäähän katsomassa !!!!

    • sly 4 fani1

      vitun urpot!sly 4 tulee 2012 syksyllä!menkää youtubessa xrogue97531x kanavalle!siellä on aivan helvetisti tietoa sly 4!

      • Terve 112

        Ma luulen kyl et sly 4 tulee joskus mut ostan vast sitteku oon vetany sly3 ekalapi oon siin lentokone maas jumis se on tosi vaikee ja mul on mans nintendo ds1 se on sairaan hyva ma pelaan sil cod 2 sit mul on kans oma paitais lukee taa aija on saatanan tyhma yks mun kaveri antosen mulle ku taytin16 ja kaytan sita joka paiva mut mut sen jalkee mul eioo ollu kavereit entiia miks mut kaikki aina hihittelee kune kavelee mun ohi entiia miks PS mita tarkottaa taa jatka on vajaa ja viela yks asia jos Joku NAURAA TALLE NI SE SAA KUONOO


      • Terve 112

        Ma luulen kyl et sly 4 tulee joskus mut ostan vast sitteku oon vetany sly3 ekalapi oon siin lentokone maas jumis se on tosi vaikee ja mul on mans nintendo ds1 se on sairaan hyva ma pelaan sil cod 2 sit mul on kans oma paitais lukee taa aija on saatanan tyhma yks mun kaveri antosen mulle ku taytin16 ja kaytan sita joka paiva mut mut sen jalkee mul eioo ollu kavereit entiia miks mut kaikki aina hihittelee kune kavelee mun ohi entiia miks PS mita tarkottaa taa jatka on vajaa ja viela yks asia jos Joku NAURAA TALLE NI SE SAA KUONOO


      • Space
        Terve 112 kirjoitti:

        Ma luulen kyl et sly 4 tulee joskus mut ostan vast sitteku oon vetany sly3 ekalapi oon siin lentokone maas jumis se on tosi vaikee ja mul on mans nintendo ds1 se on sairaan hyva ma pelaan sil cod 2 sit mul on kans oma paitais lukee taa aija on saatanan tyhma yks mun kaveri antosen mulle ku taytin16 ja kaytan sita joka paiva mut mut sen jalkee mul eioo ollu kavereit entiia miks mut kaikki aina hihittelee kune kavelee mun ohi entiia miks PS mita tarkottaa taa jatka on vajaa ja viela yks asia jos Joku NAURAA TALLE NI SE SAA KUONOO

        Hahaa hehheh!!!! Iha oikeesti toi naurattaa!!! XD


    • gtsfdgg

      Syksyllä tulee, niin ainakin yksi niistä Sanzarun porukoista sanoi. Päivämäärää tosin ei taas ole joten eiköhän siitäkin kuulla pian.

    • GreasySweet

      Vetäsin eilen ykkösen läpi (Toisen kerran elämässäni) ja rupesin miettii että nähtäiskö kuitenkin Clockwerkkiä Sly 4:ssa...Nehän matkustaa ajassa ja ottaen huomioon Sly 1 piirosmaiset videopätkät jokaisen takaisin varastetussa thievius raccoonuksen sivuissa jossa nähdään Slyn esi-isä, on myös Clockwerk. Kuten me Sly fanit tiedämme että Clockwerk on jossain määrin "kuolematon" vaikka voikin olla palasina,kuitenkin eli tuhansia vuosia joten luulen että voi esiintyä pelissä kun Slyn esi-isistä on kyse.Ei kai se vihasirun pirstoutuminen sentään menneisyyteen vaikuta??? Sly:han sanoi näin: "Osat ikääntyivät silmiemme edessä kuin aika olisi viimein saanut linnun kiinni..." Plus olinko se vain minä vai näinkö yhessä Sly4 gameplayssa pöllönpoikasia??? (taisi olla Sir Gallethin ajan Englanti) Clockwerk:han on huuhkaja vaikka se näyttääkin haukalta...

    • sly 4

      Hyvä huomò! sly voispelastaa sen isän menneisyydessä Clockwerkilta tai jotain sellasta. Ja nyt on julkastu 3 slyn esi-isä se on se intialainen videon löydätte you tubesta nimellä: Sly Cooper. Thieves in time gamecom trailer.

    • GreasySweet
    • geggone
    • slyfanitin:)

      Jes sly 4 thieves in time julkaistaan 27.3.2013 :):) meen heti ostaassen kun tulee ja demo pelaan kokoajan ps3:))

    • juujuu6

      Kaikki sly pelit pelanneena voin sanoa, että Sly paranee vain vuosi vuodelta. Mukaan on lisätty PALJON lisää ''kalliita aarteita'' ym. mukavaa. Maat ovat isompia jolloin myös pelattavaa on todennäköisesti enemmän. Huonoa pelissä on ehkä ''koplamaisuuden'' tunteen häviäminen, kuten kolmosessa. Sly:n tiimiin tulee koko ajan porukkaa lisää, kun 1, 2 ajan ja 3 alussa oli pelkästään
      Sly, Bentley ja Murray.

      • slyfanitin:)

        en jaksa oottaaaa julkastasjo ja se on täydellinen peli


    • slyfanitin

      sehän julkastaan 27.3.2013 niin tuleeks se kauppoihin 27 pv ja sit joissai paikois on lukenu et jtn 29.3.2013 niin tuleekse kauppoihin 27 pv vai 29 pv? :)

      • njinji

        En tiedä mistä repäisit mutta kyllä se on 27. päivä jolloin se julkaistaan.


    • GreasySweet

      APUA! pitää kestää enää viikko!! Nyt kyllä tulee kuumat paikat sillä tästä viikosta tulee takuulla PISIN aikoihin.

      Ajatella että siitä on niin kauan, kun ekaa kertaa Sly pelattiin läpi. Tuli vaan mieleen kun eilen etin yhtä kirjaa hyllyjen seasta ja löysin vanhan päiväkirjani sieltä kaiken pölyn keskeltä (joo olin silloin 10 vuotias kakara ja tykkäsin silloin kirjotella päivän tapahtumia ylös...) ja yllätyin kun löysin sieltä ensimmäisen Sly kokemukseni ikinä...Luin sitä vedet silmissä ja toivoin että olisin kirjottanut siitä enemmän. Tuskin haittaa jos avaudun vähäsen, ei sillä enää väliä ole.

      Sisko tuli kotiin mukanaan uusi peli Sly konna kopla 2 (ja siitä se alkoi:)
      Rupesimme heti pelaamaan ja mukaan pääsi heti. Peli kertoo Sly nimisestä pesukarhusta joka on varas. Pelattiin Dimitrin paikan läpi ekana päivänä ja mieleni teki nähdä lisää jos kello ei olisi ollut niin paljon. Sly on mielestäni hauskin hahmo mutta tykkään muistakin.(nyt älkää välittäkö kirjotusvirheistä) Slyn kaverit on hippo Mörri lihakset ja kilppari Bentli aivot. Tykkään myös Carmelitasta joka on kettu poliisi ja konstaapeli Niila on kiva kans. (no ei ollu enää intian jälkeen, mutta silti jääny mielenkiintoiseksi hahmoksi...) Myös Dimitri on hauska ja voi jukra sen disko musa oli kyllä niin paras, mutta niin on kaikki muukin hyvää musiikkia. piirroselokuvat oli myös hienosti tehty ja pullojen ettiminen ja ryöstäminen pelissä on myös kivaa...

      Voi jos voisin ottaa Bentleyn aikakoneen ja palata siihen aikaan koska... Sly, that was day when you stole my heart, you just needed to press O button...

      • slyfanitin

        Sly 1,2,3 on iha sumusii tosi huono ctafiikka ja sillee mut tosi hyvii ja sly 4


    • GreasySweet

      OOOOH YEAH! Kyllä tuntuu taas hyvältä tuntea ittensä lapseksi ja dubbauskin menettelee sen verran että välillä tulee revettyä maha kippurassa, mutta onko kukaan joka on pelin hankkinut huomannut että se pelin asu valikko hyppii automaattisesti silmille tai asu vaihtelee automaattisesti? Raivostutti tapella El Jefen kanssa kun just oli vaihtanu samurai-asun pois niin se tuli takaisin (nopeen vaihdon muodossa) vaikken painanut yhtään näppäimiä, saisko sen jotenkin pois? Tietysti myös levyssä voi olla vikaa koska se tilttasi kerran ja otti yhdestä cut-scenestä ääninäyttelijöiden äänet pois. Mutta muuten 7-8 vuoden odotus kannatti, kylläpä sillä pesukarhulla kesti karata vankilasta...vai pitäiskö sanoa että me vapauduttiin vuosien pitkäkestosesta piinasta?

      • Daski

        Sly 4 on PARAS


    • odf

      Mul on sly 4

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe