Myydään fretti-pentu

Miia

oletkos jo löytänyt itsellesi ihastuttavan fretti-vauvan?

jos et ole niin nyt oisi myytävänä ihastuttava pikku veijari joka tarvitsee luotettavan ja rakastavan kodin.

hinta on 150e ja tarvikkeineen 250e tarvikkeet sisältää ison häkin kantokopan vesipullon valjaat leluja riippukeinun leluja ruokaa ja puruja.
myydään mieluiten tarvikkeineen.

kiireellinen.

jos haluat itsellesi tämän ihanan pikku veijarin niin ota yhteys sähköpostiin [email protected] tai soita numeroon 040-744 6608
Miia Tapio

89

23227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mtv

      Missäpäin fretti asustaa?

      • amaterasu

        PURUJA !!??!!


      • tumppi
        amaterasu kirjoitti:

        PURUJA !!??!!

        Samaa ihmettelin miekin.. O.o


    • Miia

      turussa asustelee

      • kiinostunut

        Missä päin asut Turussa kun mä oon käymässä täällä niin voisinko tullavaik katsoon sitä jos kertoisit enemän siitä veijarista paitsi mulla on vielä 2 chinchillaa et en sit vielä tiedä miten teen. mut voihan sitä aina suunnitella....

        PS:vastaa pian


    • miia

      fretti myytiin eilen

    • Fletcher6606

      hei! olet myymässä frettiäsi. mistä päin suomea olet? voisin olla kiinnostunut fretistäsi.Itse asun mikkelissä. kerro fretistäsi,ikä,väri,siisteys(eli osaako käydä hiekkalaatikolla),pureeko ja onko muuten kesy ym tietoa..ostaisin frettisi tarvikkeineen.
      vastaa pian.

    • Miia

      fretti myytiin edellispäivänä

    • el``

      voisiko fretin hintaa mitenkään alentaa. ja onko se uros vai naaras. pureeko paljon? lähetäthän vastauksen mahdollisimman pian. :)

      • fretinomistaja

        Et ehkä sattunut huomaamaan että ilmoitus on aika vanha :D Ja aika tyhmää ettei lueta kaikkia vastauksia läpi, pariin kertaankin omistaja oli jo sanonut että fretti on myyty... :D


      • Anonyymi

        Niin idiootti


    • Netta

      Harkitsen mutta onko Fretti Tyttö vai Poika ?
      :)

      • ...

        fretti on ilmoitettu jo myydyksi -_-' Frettiä ei kyllä purussa saisi pitää!!!


    • EllaMoi_

      minkä ikäinen tuo pikkuveijari on?
      Me ostamme fretti pennun sitten kun alkaa kesä loma koksa nyt minulla on vielä koulua ja vanhemmat ovat töissä,muttaa jos otamme fretti pennun kesällä koko perheellä on aikaa opettaa sitä temmouihin ja leikkeihin ?
      Ystävällisin terveisi: Ella suhonen orivedeltä 9 vuotias

      • ^___^

        fretti myytiin jo.


    • juu||

      Moi olen kauan haaveillu fretisrä voisitko näyttää tavaroitten kuvat

      • iitu75

        fretti on jo myyty uskokaa jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Miina Hokkanen

      Moi!

      Olisin todella kiinnostunut fretistä jota olet myymässä, minulla ei ennen ole ollut frettiä niin kysyttävää on:) Onko se muuten uros vai naaras?
      Niin ja missä mahdat asua?

      T.Miina Hokkanen

      • Nimetön

        voi vitsit mikä tyhmyri siis juttu on kijoitettu 2004 ja ämmä kirjottaa viel 2008 vaiks fretti on jo varmasti kuollut ku ne elääkin vain 3 vuotiaisk ku ketään ei usko mitä viisaat sanoo sitä paitsi se myytiinkin jo 2004 et otteks te ostajat vähän peestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Minni*
        Nimetön kirjoitti:

        voi vitsit mikä tyhmyri siis juttu on kijoitettu 2004 ja ämmä kirjottaa viel 2008 vaiks fretti on jo varmasti kuollut ku ne elääkin vain 3 vuotiaisk ku ketään ei usko mitä viisaat sanoo sitä paitsi se myytiinkin jo 2004 et otteks te ostajat vähän peestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Fretit elää vaan 3 vuotta?????
        Kannattais tutustua asiaan ennen ku täällä sitä julistaa..


      • juppppp
        Minni* kirjoitti:

        Fretit elää vaan 3 vuotta?????
        Kannattais tutustua asiaan ennen ku täällä sitä julistaa..

        ei herra fretit elää hyvin hoidettuina jopa 13w :P niin et ne ei ole mitää 2 päivän lemmikkejä! oikesti eikö ole tullu luoettua vikipediaakaan??? ps: aika monta vuotta jauhettu siitä fretistä, j kyl sitä voi purussa pitää kun vaan siivoaa useasti meän lemmikkien häkit siivotaan 2-3 kert viikossa :D ja ne on tosi terveitä. mutta muistakaa hankkia hiekkaloova erikseen.. :)


      • Onnelliset fretit+om
        juppppp kirjoitti:

        ei herra fretit elää hyvin hoidettuina jopa 13w :P niin et ne ei ole mitää 2 päivän lemmikkejä! oikesti eikö ole tullu luoettua vikipediaakaan??? ps: aika monta vuotta jauhettu siitä fretistä, j kyl sitä voi purussa pitää kun vaan siivoaa useasti meän lemmikkien häkit siivotaan 2-3 kert viikossa :D ja ne on tosi terveitä. mutta muistakaa hankkia hiekkaloova erikseen.. :)

        Ei, frettiä EI voi pitää puruissa, siivosit sitten kuinka usein tahansa. Frettiä ei voi pitää puruissa, koska purut menevät niiden hengityksen mukana elimistöön!! Lue asiasta jostain äläkä stn rääkkää lemmikkiäsi! Tuskinpa enää edes on elossa kun on raukka elänyt HÄKISSÄ ja puruissa /: voi frettiparkaa, käy ihan sääliksi kun kaiken maailman tietämättömät idiootit ottavat lemmikkejä ottamatta niiden tarpeista selvää. Frettiin pitää perehtyä hieman enemmän kuin kissaan tai koiraan..

        En toki tarkoita millään pahalla ketään kohtaan, mutta itseäni pistää niiiiin vihaksi frettien tietämättömyydestä ja typeryydestä johtuva väärinkohtelu, mitäs syötät fretillesi, marketin kissanruokaa vai!?!?

        T. Kolmen fretin omistaja, joilla EI ole häkkiä ollenkaan, EI puruja, jotka ovat vapaana kodissani, eivät pure ja ovat leikkisiä ja iloisia. Lisäksi frettini on kaikki raakaruokavaliolla ja huolehdin ruoassa olevan kesäisinkin vähintään 35% proteiinia. Tiedätkö sinä, kuinka suuri osa fretille antamastasi ruuasta oli esim. proteiinia, rasvaa ym. välttämätöntä.

        OTTAKAA HYVÄT IHMISET SELVÄÄ ASIOISTA ENNENKUIN HANKITTE FRETIN!! PEREHTYKÄÄ ELÄIMIIN JA NIIDEN TARPEISIIN MIELELLÄÄN VAIKKA VUOSI ENNEN ELÄIMEN HANKKIMISTA!!! stn...


    • Veny

      Jokos fretti on mennyt?

    • Hamsu..

      Hei, onko fretti viellä myynnissä? :)

      • Opetelkaa lukemaan.com

        Uskomatonta :DDDDD

        Tää topic muistuttaa lähinnä huonoa vitsiä enää :DD


      • viitsimme lukea.com
        Opetelkaa lukemaan.com kirjoitti:

        Uskomatonta :DDDDD

        Tää topic muistuttaa lähinnä huonoa vitsiä enää :DD

        Miten ihmiset eivät viitsi lukea yhtään katsoa päivämääriä???? voi hyvä luoja..


      • VITUNLOL
        viitsimme lukea.com kirjoitti:

        Miten ihmiset eivät viitsi lukea yhtään katsoa päivämääriä???? voi hyvä luoja..

        IHMISET ON TYHMIÄ KATTOKAA PÄIVÄMÄÄRÄÄ JA LUKEKAA KOKO KESKUSTELU LÄPI VAJOKIT xDDDDD


    • Vaikuttaa kivalta fretiltä, mutta tulevatko kissat ja fretit toimeen keskenään? Olen harkinnut fretin ostamista mutta voit laaittaa sähkärin minulle asiasta: [email protected]

      Kiitos jo etukäteen

      • Eli jos joku lukee vietsini ja sillä on fretti joka on myynnissä niin ottaka yhteyttä!


      • fggetti
        [email protected] kirjoitti:

        Eli jos joku lukee vietsini ja sillä on fretti joka on myynnissä niin ottaka yhteyttä!

        Hei olen aina halunnut fretin! Missä päin Turussa asustelit, voisin tulla käymään katsomassa sitä


      • onko myynnissä-04?
        fggetti kirjoitti:

        Hei olen aina halunnut fretin! Missä päin Turussa asustelit, voisin tulla käymään katsomassa sitä

        Hahahahahahahha! Hitto tää oli hauska viestiketju lukea läpi :D!! Suosittelen xD


      • vll
        onko myynnissä-04? kirjoitti:

        Hahahahahahahha! Hitto tää oli hauska viestiketju lukea läpi :D!! Suosittelen xD

        totta ;)


    • bfhfg

      paljo se maksaa ja missä se asuu tuleeko tavarat mukaan ja monta päivaa se on

    • Dannu111

      onko se tyttö ja mis se asuu voin ostaa sen ilman tavaroita

      • hehhe=)

        hehhe=) tos on niiku 6vuotta jauhettu yhestä fretistä mikä on myyty monta vuotta sitten!!


      • Opetelkaa lukemaan!
        hehhe=) kirjoitti:

        hehhe=) tos on niiku 6vuotta jauhettu yhestä fretistä mikä on myyty monta vuotta sitten!!

        Samaa täs minäkin, et fretti on jo vanhus hyvässä kodissa ja sitten ku ihmiset ei viiti lukee noita edellisiä viestejä. HAHAA!


    • mur !

      FRETTIÄ EI SAA PITÄÄ PURUISSA !

      • LoL mä nauran

        Tää ketju luotiin 2004, ja vielä 2010 kirjotellaan. Tuskin kukaan niistä ekoista jotka kirjotti on enää täällä :)))


      • pilkunnussija

        Sorry ku kirjottelen vähä näi "uuteen" topiciin, mutta jos ne purut on esim. tarkotettu paskalaatikkoon.


      • hahahhhhhhhha
        LoL mä nauran kirjoitti:

        Tää ketju luotiin 2004, ja vielä 2010 kirjotellaan. Tuskin kukaan niistä ekoista jotka kirjotti on enää täällä :)))

        HAHA sai oikeesti nauraa ko luki tätä :DDD jotku iha tohkeisaa parinki vuoden päästä "kerro lisää kerro lisää kerro lisää" :DDDDDD


    • vituttaa tollaset

      Ei tätä viestiä pysty jumalauta millään poistamaan?! Naurettavaa näiden viestin lukeminen. Rasittavaa ku ihmiset on niin tyhmiä, etteivät osaa lukea vanhoja vastauksia läpi tai edes katsoa ilmoituksen jättämis päivämäärää... Sen nyt vielä tajuaa jos yks, mutta ku monet kyselee vielä vuosien päästä, vaikka fretti on myyty jo 6 vuotta sitten.

      • fhgj

        tää on laatu viihdettä kun tätä lukee :D sai kyllä nauraa


    • fretit! <33

      oletko jo löytänyt kodin tälle karvaturrille vai? olen itse hankkimassa frettiä ja olisin kiinnostunut! :D

      • fretit! <33

        oi en huomannut noita aikaisempi viestejä... anteeksi... :PP eipä enään mitään, kun olet näemmä jo saanut sille kodin...


      • ratirirallaa
        fretit! <33 kirjoitti:

        oi en huomannut noita aikaisempi viestejä... anteeksi... :PP eipä enään mitään, kun olet näemmä jo saanut sille kodin...

        Moi
        Vieläkö se fretti on myynnissä, tulen käymään, kun kerrot osoitteen.
        Ostaisin ainakin ne purut, jos ne ei ole kovin pask.....


    • fretinostaja

      Hei olisimme kiinnostuneita hankkimaan fretin, mutta haluaisimme tietää missä asut, koska jos asut liian kaukana fretti on vaikea saada meille. Me asumme lapissa Sodankylän kunnassa Lokassa. Tiedätkö muuten voiko koiria tuoda silloin sisälle jos meillä olisi fretti? Kiitos jo etukäteen!

      • luoskelin vaan

        ei pahalla mut ei enään tiä pitäiskö tälle enään itkee vai nauraa?! voiko jotku olla noin tyhmiä ettei älyä kattoo pvmääriä ja et onko se jo myyty vai ei? huoh sai ainaki hyvät naurut ku tätä luki ;D


      • lolooottenoloja.
        luoskelin vaan kirjoitti:

        ei pahalla mut ei enään tiä pitäiskö tälle enään itkee vai nauraa?! voiko jotku olla noin tyhmiä ettei älyä kattoo pvmääriä ja et onko se jo myyty vai ei? huoh sai ainaki hyvät naurut ku tätä luki ;D

        fretinostaja25.10.2010 14:55
        Hei olisimme kiinnostuneita hankkimaan fretin, mutta haluaisimme tietää missä asut, koska jos asut liian kaukana fretti on vaikea saada meille. Me asumme lapissa Sodankylän kunnassa Lokassa. Tiedätkö muuten voiko koiria tuoda silloin sisälle jos meillä olisi fretti? Kiitos jo etukäteen!

        voi luoja. voiko ihminen olla viel tyhmempi. viel viime kuussakin tullu tähä jtoin.
        esittäääks noi vaa tyhmii vai onks ne ? ;oooo
        sai ainekii loppuvuodennaurut:DDD


      • Käytöstapoja
        lolooottenoloja. kirjoitti:

        fretinostaja25.10.2010 14:55
        Hei olisimme kiinnostuneita hankkimaan fretin, mutta haluaisimme tietää missä asut, koska jos asut liian kaukana fretti on vaikea saada meille. Me asumme lapissa Sodankylän kunnassa Lokassa. Tiedätkö muuten voiko koiria tuoda silloin sisälle jos meillä olisi fretti? Kiitos jo etukäteen!

        voi luoja. voiko ihminen olla viel tyhmempi. viel viime kuussakin tullu tähä jtoin.
        esittäääks noi vaa tyhmii vai onks ne ? ;oooo
        sai ainekii loppuvuodennaurut:DDD

        ni


    • höhhöh

      Hyi, toivottavasti fretti sai paremman kodin kun tuon myyjän luota. On varmaan ollut raasulla hengitystiet tukossa jos puruissa elellyt : (

    • gINTE

      AIKA HAUSKAA ET JOKU VIELÄKIN KYSYY SIITÄ FRETISTÄ VAIK SE ON MYYTYV JO 7 VUOTTA SITTE

    • ölkjölkjlkj

      Olen jo pitkään etsinyt frettiä :). Haluaisin ostaa tämän fretinpennun vai onko se nyt jo vanhus..... :D

    • minnalillah

      Pyydä ylläpidolta ketjun poistoa :)

      • Heaha

        Miks ihmeessä pitäis poistaa :) Meikä ainakin repes keskellä toimistoa niin että pitkiä katseita sateli :D Jos jotain ärsyttää, niin vinkki: älä lue. Mua ainakin piristi niin että oon kyllä happy koko loppu päivän 8)


    • sdgs

      hahahhaahahhah

    • jupsukka123

      mitä se teijä persettä kutittaa jos jotkut ei lue edellisiä viestejä tai huomaa kattoo päivämäärää? musta kyl kovasti tutuu siltä et osa noista on sama kirjottaja ja haluaa vaan esittää "tyhmää". mutta en sit tiä :)

    • pudistyttö

      ni oisin kysynyt et voiskos siitä fretistä saada hintaa alemmas. Olisin todella kiinnostunut. Syötetääänkö sille koiran ruokaa vai vihanneksia. Asiallinen palaute olisi tosi kivaa. Olis koiran häkki vapaana pihalla. Selviääkö fretti ulkona talvet?

    • tolloja ootte ite

      Kunnolla porukka menny ruokkimaan TROLLIA.

    • Ferret

      Joo, alkaa toooooosi paljon naurattamaan tämä keskustelu :D:D:D

    • Tosuka

      Mitä nauramista Ferret? Tämähän on ihan asiallinen keskustelu kun frettiä myydään! Vanha vaan...

      • Tosuka

        Siis KESKUSTELU on vanha. ;3


    • frettihullu

      :DDDDDDDDDDDDD hahaha vittu et hajos, suosittelen

    • XD

      ei herranjestas, kannattaa lukee x'DDDD
      nauroin tääl silmät päästä

    • autoimmuunityreoditi

      Voiskohan joku poistaa tämän keskustelun. Menee jo pikkasen yli?

    • Fretistä kiinnostunut

      Hei! Olisin kiinnostunut tuosta fretistäsi. Missä päin turkua asut? Itse asun kuopiossa, ja voisin tulla fretin hakemaan. Onko frettisi uros vai naaras? Millainen luonne? Vastaathan pian.

    • Käytä silmiäsi!

      Aloitus on tehty v2004!
      MItään pentuja ei ole!
      Etkö muka oikeasti lukenut yhtään tätä ketjua?

    • sannikka<3

      hoo fretti myyty 2004 ja viä 2012 ki kysellään... mahtaa olla suosittu eläin ;))

    • Joku random heepo

      Hei! Olisin kiinnostunut tuosta fretistä. Voisitko kertoa siitä lisää... NO LÄPPÄ! Paitsi, kun tämä on kerran kahdeksan vuotta vanha keskustelu niin fretillä saattaisi ehkä olla jo omia pentuja, joita voisi ostaa... Oli kyllä sairaan hauskaa lukee tää koko keskustelu läpi! XD;):)

    • :'D

      HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAAH !!!!!!!!!!!

    • Fretti

      Moi! Olisin kiinnostunut ehkä ostamaan frettisi. Voisin ostaa koko tavarapaketin myös. Millainen fretti on luonteeltaan? Osaako jo käydä laatikolla? Mikä sen nimi on? Minkä värinen se on?

      Meiltä frettisi saisi hyvän kodin, olen lukenut freteistä paljon tietoa jo vuoden ajan ja tiedän niistä kaiken.

      Lähetin sinulle jo sähköpostia ja toivoisin että vastaisit pian.

      Toivoo Anne P.

    • Osku

      Mulla ois puolvuotias tyttö fretti myynnissä. Leikkisä pikku tyttö ja osaa tehdä asiansa hiekkalaatikkoon. Lisätietoa ja kuvia sähköpostilla [email protected]

    • Kyrpix

      Onks se Fretti terve? Ei haittaa jos on vähän vammainen ja tavaroilla en tee mitään. Ajattelin mun lemmikkikäärmeelle (eläinrakkaana) lähinnä joululahjaksi antaa. Siltä Fretilltä pitää vissiin katkoo sitä ennen pari jalkaa, jotta ei oo liian vikkelä saalis.

    • tiuku

      Ihan mahtava ketju. Päivän piristys :D

    • raulip1

      Moikkamoi! Oisin TODELLA kiinnostunut tästä pikku vinterosta. Tuothan sen ovelleni 15.1.13 , sähköpostia en kuitenkaan anna varmuudeksi.(pedofiilit hyökkinyt moneen otteeseen)) Ni en tota viittis tota osotettakaa pistää. niinni jos tuot tohon ovelle , kaikki tavarat mukaan , mulla ei ole. Ei oo nyt kyllä rahnaakaa mutta katotaa vuoden päästä. Tai sit kuukausimaksulla 0,5 snt /kk??!!

      Terpat. Rauli U.

    • anmarii1

      hei, vieläköhän tämä fretti on myytävänä?:)

      NO LÄPPÄ OLI ANTEEKS :-----D

      • efefgee

        ei frettiä häkkiin...


    • NursultanTulyakhbay

      ONKO TÄMÄ VIELÄ MYYMÄTTÄ! MINÄ KIINNOSTAA TÄMÄ JOS VIELÄ MYYMÄTTÄ 250E OK!

    • miiisaaa

      onko se vielä myynnissä mä saatan ostaa pyydän äitiltä luvan ku se ei ees oo kallis ja olen haaveillut jo kauan fretistä

      • Toivon, että olet täysjärkinen ihminen, joka vain esittää tyhmää.

        Muussa tapauksessa sinun kannattaisi lukea pari ekaa viestiä ja päiväykset...


    • Anonyymi

      Onko fretti vielä myynnissä? Vai onkohan jo kuollut?

    • Anonyymi

      myytiinkö ne jo

    • Anonyymi

      Moi,

      olisin kiinnostunut fretistä jos ei ole mennyt jo :)

    • Anonyymi

      Hei. Onko pentu jo myyty? Haluaisin ostaa sen. Onnistuuko kuljetus Helsinkiin?

    • Anonyymi

      Haluaisin itsekin fretti koska ne ovat söpöjä ja ihania eläimiä ne ovat myös ihmeellisiä

    • Anonyymi

      Haluan fretin <3

    • Anonyymi

      Hei, onko vielä fretti myytävänä?

    • Anonyymi

      Että kuinka tyhmiä ihmiset on🤣 lukekaa ne viestit ja päivämäärät, se kun saattaisi avata teille sitä, miksi aloittaja ei vastaa!

    • Anonyymi

      LOL XD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe