oletkos jo löytänyt itsellesi ihastuttavan fretti-vauvan?
jos et ole niin nyt oisi myytävänä ihastuttava pikku veijari joka tarvitsee luotettavan ja rakastavan kodin.
hinta on 150e ja tarvikkeineen 250e tarvikkeet sisältää ison häkin kantokopan vesipullon valjaat leluja riippukeinun leluja ruokaa ja puruja.
myydään mieluiten tarvikkeineen.
kiireellinen.
jos haluat itsellesi tämän ihanan pikku veijarin niin ota yhteys sähköpostiin kitkis@luukku.com tai soita numeroon 040-744 6608
Miia Tapio
fretti
Missäpäin fretti asustaa?Huh
PURUJA !!??!!jep jep
Samaa ihmettelin miekin.. O.oMyydään fretti pentu
turussa asusteleemissä päin turkua
Missä päin asut Turussa kun mä oon käymässä täällä niin voisinko tullavaik katsoon sitä jos kertoisit enemän siitä veijarista paitsi mulla on vielä 2 chinchillaa et en sit vielä tiedä miten teen. mut voihan sitä aina suunnitella....PS:vastaa pian
myydään fretti pentu
fretti myytiin eilenFretti
hei! olet myymässä frettiäsi. mistä päin suomea olet? voisin olla kiinnostunut fretistäsi.Itse asun mikkelissä. kerro fretistäsi,ikä,väri,siisteys(eli osaako käydä hiekkalaatikolla),pureeko ja onko muuten kesy ym tietoa..ostaisin frettisi tarvikkeineen.vastaa pian.
myydään fretti pentu
fretti myytiin edellispäivänähei!
voisiko fretin hintaa mitenkään alentaa. ja onko se uros vai naaras. pureeko paljon? lähetäthän vastauksen mahdollisimman pian. :)Hahha...
Et ehkä sattunut huomaamaan että ilmoitus on aika vanha :D Ja aika tyhmää ettei lueta kaikkia vastauksia läpi, pariin kertaankin omistaja oli jo sanonut että fretti on myyty... :DTyttö vai Poika ?
Harkitsen mutta onko Fretti Tyttö vai Poika ?:)
...
fretti on ilmoitettu jo myydyksi -_-' Frettiä ei kyllä purussa saisi pitää!!!moi
minkä ikäinen tuo pikkuveijari on?Me ostamme fretti pennun sitten kun alkaa kesä loma koksa nyt minulla on vielä koulua ja vanhemmat ovat töissä,muttaa jos otamme fretti pennun kesällä koko perheellä on aikaa opettaa sitä temmouihin ja leikkeihin ?
Ystävällisin terveisi: Ella suhonen orivedeltä 9 vuotias
Fretti vauva
fretti myytiin jo.Fretti
Moi olen kauan haaveillu fretisrä voisitko näyttää tavaroitten kuvatmyyty
fretti on jo myyty uskokaa jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kiinnostunut fretistä
Moi!Olisin todella kiinnostunut fretistä jota olet myymässä, minulla ei ennen ole ollut frettiä niin kysyttävää on:) Onko se muuten uros vai naaras?
Niin ja missä mahdat asua?
T.Miina Hokkanen
voi hel mikä tyhmä pää
voi vitsit mikä tyhmyri siis juttu on kijoitettu 2004 ja ämmä kirjottaa viel 2008 vaiks fretti on jo varmasti kuollut ku ne elääkin vain 3 vuotiaisk ku ketään ei usko mitä viisaat sanoo sitä paitsi se myytiinkin jo 2004 et otteks te ostajat vähän peestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!iästä
Fretit elää vaan 3 vuotta?????Kannattais tutustua asiaan ennen ku täällä sitä julistaa..
no ei
ei herra fretit elää hyvin hoidettuina jopa 13w :P niin et ne ei ole mitää 2 päivän lemmikkejä! oikesti eikö ole tullu luoettua vikipediaakaan??? ps: aika monta vuotta jauhettu siitä fretistä, j kyl sitä voi purussa pitää kun vaan siivoaa useasti meän lemmikkien häkit siivotaan 2-3 kert viikossa :D ja ne on tosi terveitä. mutta muistakaa hankkia hiekkaloova erikseen.. :)Moikka!
Jokos fretti on mennyt?Hei
Hei, onko fretti viellä myynnissä? :)FRETTI ON MYYTY AIKOJA SITTEN
Uskomatonta :DDDDDTää topic muistuttaa lähinnä huonoa vitsiä enää :DD
FRETTI MYYTIIN 3.7.2004
Miten ihmiset eivät viitsi lukea yhtään + katsoa päivämääriä???? voi hyvä luoja..ei jumalauta
IHMISET ON TYHMIÄ KATTOKAA PÄIVÄMÄÄRÄÄ JA LUKEKAA KOKO KESKUSTELU LÄPI VAJOKIT xDDDDDFretti!
Vaikuttaa kivalta fretiltä, mutta tulevatko kissat ja fretit toimeen keskenään? Olen harkinnut fretin ostamista mutta voit laaittaa sähkärin minulle asiasta: crille.e@hotmail.comKiitos jo etukäteen
he,he
Eli jos joku lukee vietsini ja sillä on fretti joka on myynnissä niin ottaka yhteyttä!Fretti
Hei olen aina halunnut fretin! Missä päin Turussa asustelit, voisin tulla käymään katsomassa sitäMeinasin tukehtua nauruun!!!
Hahahahahahahha! Hitto tää oli hauska viestiketju lukea läpi :D!! Suosittelen xDJoo...
Samaa täs minäkin, et fretti on jo vanhus hyvässä kodissa ja sitten ku ihmiset ei viiti lukee noita edellisiä viestejä. HAHAA!no oon pilkunviilaaja
FRETTIÄ EI SAA PITÄÄ PURUISSA !HAHA!
Tää ketju luotiin 2004, ja vielä 2010 kirjotellaan. Tuskin kukaan niistä ekoista jotka kirjotti on enää täällä :)))jästipäät
HAHA sai oikeesti nauraa ko luki tätä :DDD jotku iha tohkeisaa parinki vuoden päästä "kerro lisää kerro lisää kerro lisää" :DDDDDDMutta ehkäpä ne purut...
Sorry ku kirjottelen vähä näi "uuteen" topiciin, mutta jos ne purut on esim. tarkotettu paskalaatikkoon.ei härregud..
Ei tätä viestiä pysty jumalauta millään poistamaan?! Naurettavaa näiden viestin lukeminen. Rasittavaa ku ihmiset on niin tyhmiä, etteivät osaa lukea vanhoja vastauksia läpi tai edes katsoa ilmoituksen jättämis päivämäärää... Sen nyt vielä tajuaa jos yks, mutta ku monet kyselee vielä vuosien päästä, vaikka fretti on myyty jo 6 vuotta sitten.frettisi
MoiVieläkö se fretti on myynnissä, tulen käymään, kun kerrot osoitteen.
Ostaisin ainakin ne purut, jos ne ei ole kovin pask.....
voi luoja!
ei pahalla mut ei enään tiä pitäiskö tälle enään itkee vai nauraa?! voiko jotku olla noin tyhmiä ettei älyä kattoo pvmääriä ja et onko se jo myyty vai ei? huoh sai ainaki hyvät naurut ku tätä luki ;Dsainloppuvuodennaurut :D
fretinostaja25.10.2010 14:55Hei olisimme kiinnostuneita hankkimaan fretin, mutta haluaisimme tietää missä asut, koska jos asut liian kaukana fretti on vaikea saada meille. Me asumme lapissa Sodankylän kunnassa Lokassa. Tiedätkö muuten voiko koiria tuoda silloin sisälle jos meillä olisi fretti? Kiitos jo etukäteen!
voi luoja. voiko ihminen olla viel tyhmempi. viel viime kuussakin tullu tähä jtoin.
esittäääks noi vaa tyhmii vai onks ne ? ;oooo
sai ainekii loppuvuodennaurut:DDD
Fretti myytiin jo yli 6 vuotta sitten. Perustakaa uus keskustelu
ninauroin tääl silmät päästä
MItään pentuja ei ole!
Etkö muka oikeasti lukenut yhtään tätä ketjua?