Jostain syystä en osaa sovittaa näitä kahta yhteen :( en osaa olla seksikäs, en osaa ryhtyä seksiin vaikka mieli tekisi. Jotenki tulee "likanen" olo jos "rietastelen". Kun lapset ovat isällään (olen siis eronnut ja uudessa suhteessa) niin silloin olen ns. normaali. Mutta ei tunnu kivalle kun itsensä tavallaan kadottaa äitiyteen aina kun lapset ovat minun luona. Ja tämä ongelma oli olemassa jo silloin kun olin vielä yhdessä lasten isän kanssa,mutta nyt ehkä pahentunut.
Onko muita joilla sama pulma? Tai vielä parempi jos löytyy joku joka osaa neuvoa :)
Mten olla sekä äiti että rakastaja?
106
8390
Vastaukset
- Neljä roolia
Ei ole tuota ongelmaa. Pystyn olemaan vaimo ja äiti ja tytär ja rakastajatar...
- sisiliskot2
Etkö ole sisko?
- silti miehelle kepaa
taidat olla 1 lapsen äiti ja lapsikin jo koulussa.. mietipä 3 pikkulapsen äitiä...kyllä se on yleinen ongelma. yöunet pätkiii, tulee kipuja sairauksia...liikunta jää. oma aika vähenee
- Maksajan rooli
Mun ex vaimolla oli rooleja 6 niitä rakastajan rooleja kun oli useiita.Niin ja mun piti vetää viikonloppuisin äidin roolia.
- pukki eunukki
Parittelunhalu syntyy luonnostaan kun olet taas valmis hankkimaan lapsia.
On aivan absurdia että naisen pitäisi olla jokin miehen viiihdyttäjä, liehittelijä, rakastajatar.
Kun kiimainen naaras (nainen) on taas paritteluvalmis on uroita (miehiä) kyllä jonossa täyttämään tehtävänsä. - JLeskinen:RIP
"Ei ole tuota ongelmaa. Pystyn olemaan vaimo ja äiti ja tytär ja rakastajatar..."
aha, sinäkin olet omaksunut juicen kappaleesta nämä :-)
tämänhän jatkuu: josta silmät palaen unta näki Potifar... levotonta unta nään - jeppisjepulishepulis
Juuri näin.
- Neljä roolia
JLeskinen:RIP kirjoitti:
"Ei ole tuota ongelmaa. Pystyn olemaan vaimo ja äiti ja tytär ja rakastajatar..."
aha, sinäkin olet omaksunut juicen kappaleesta nämä :-)
tämänhän jatkuu: josta silmät palaen unta näki Potifar... levotonta unta näänJep, olit ainoa joka hokasi. ;)
PS. Olen myös sisko. - Kajagoogoo
sisiliskot2 kirjoitti:
Etkö ole sisko?
Kaunis, irstas, onnellinen...
- vaimo ja mies ja lap
olisko mennyt roolit sekaisin,saattaa olla psyykkinen.olisko jo nyt oikea aika tilata psykolokille aika.äiti on lapselle äiti.miehelle se on elämän kumppani,ja kyllä se seksi kuuluu elämään.lapset on yhdessä rakkauden tulos vai miten se olikenenkin kohdalla.
- luttiska
neljä roolia...kun joku kysyy palstalla neuvoa pulmaansa ekana kiiruhtavat vastamaan nämä mulla-menee-kaikki-hyvin-tyypit. Ei sitä kukaan kysynyt!
Ja mahtaako mennäkään kun on niin kiire sitä toitottamaan?
Mutta miksiköhän pitää rietastella, eikö se rakkauselämä voi olla semmoistakin mistä ei tule paha olo vai vaatiiko mies roolileikkejä yms, mieti silloin onko hän(kään) se oikea sulle.
sanonpa vaan: parempi yksin kuin huononkaverin kanssa. - Vanha ohjaaja
jeppisjepulishepulis kirjoitti:
Juuri näin.
On aivan sama mikä rooli Sinulla on, kaikkihan riippuu vastanäyttelijästä. Jos olet miehen seurassa Sinulla on tietysti eri rooli kuin lapsen seurassa. Tai vanhempiesi tai sisarustesi.
Pääasia, että olet itse ohjaaja omassa näytelmässäsi. - Neljä roolia
luttiska kirjoitti:
neljä roolia...kun joku kysyy palstalla neuvoa pulmaansa ekana kiiruhtavat vastamaan nämä mulla-menee-kaikki-hyvin-tyypit. Ei sitä kukaan kysynyt!
Ja mahtaako mennäkään kun on niin kiire sitä toitottamaan?
Mutta miksiköhän pitää rietastella, eikö se rakkauselämä voi olla semmoistakin mistä ei tule paha olo vai vaatiiko mies roolileikkejä yms, mieti silloin onko hän(kään) se oikea sulle.
sanonpa vaan: parempi yksin kuin huononkaverin kanssa.Niin, sinä olit yksi niistä, jotka eivät ymmärtäneet, mitä tuo vastaus piti sisällään. Älä ole katkera, vaikka et ymmärtänytkään. ;)
- RiikkaSusanna
Sama ongelma minulla.
Lapsien ikäero iso ja olin oikein PÄÄTTÄNYT että en ole yhtä tyhmä tämän uuden tulokkaan kanssa.Mutta niinpä kävi tälläkin kertaa...
Sitten kun joskus harvoin saa käännettyä mielensä seksille,tai mieshän se lämmittelyt tekee...niin hyvältähän se tuntuu,paremmalta kuin ennen lapsia.
Ja mietin aina että tätä täytyy harrastaa useammin.
Ja sitten se aika taas kuluu...
Täytyy lohduttautua sillä että kyllä se ajan kanssa siitä rupeaa sujumaan.
Ei olla liian ankaria itsellemme,minulla ainakin ihana mies joka ymmärtää. - Seksikäsvaimo
Hyvä vinkki mikä toimi ainakin meillä silloin, kun lapset oli pieniä Meillä oli seksikalenteri johon sovittiin joka viikoksi illat milloin on seksiä. Välillä huvitti.välillä ei, mutta aina tehtiin niin kuin kalenteri käski. Tämän rutiini seksin takia seksi säilyi elämässämme ja nyt se on jo taas sponttaania intohimoista ja usein oikein odottaa iltaa, kun lapset käy nukkumaan.
Ihminenhän on sellainen pässi, että se ei halua sellaisia asioita mitä se ei tee ja taas jos johinkin tottuu niin se sitten kanssa tehdään. Esim. liikunnan aloittaminen on tosi vaikeaa, mutta kun teet sitä säännöllisesti, jäät koukkuun. Mutta jätäppä sitten pari viikkoa liikkumatta, kynnys lähteä on taas tosi iso. Ei seksi ole sen kummempaa, niin kauhealta kuin se kuulostaakin niin pitäkää rutiinia yllä. Palkitsee kyllä myöhemmin paremmalla seksillä ;)- Naima-Markku
Ihan hyvä ajatus....
Ihminen ON pässi joka noudattaa sääntöjä!
Tämähän on just maalaispsykologiaa parhaimmillaan seksittömään suhteeseen.
Eli naima-aikataulutus jääkaapin oveen ja parisuhde pysyy kasassaainaskin 'pahimman' ajan yli. - Kuningatar___
No jo on kauheeta, jos pitää naiskennella kalenterin mukaan! Ei mitään järkeä!
- mieti nyt
Naima-Markku kirjoitti:
Ihan hyvä ajatus....
Ihminen ON pässi joka noudattaa sääntöjä!
Tämähän on just maalaispsykologiaa parhaimmillaan seksittömään suhteeseen.
Eli naima-aikataulutus jääkaapin oveen ja parisuhde pysyy kasassaainaskin 'pahimman' ajan yli.Kenen halut toimii kalenterin mukaan ? Entä jos just silloin onkin sairaana esim. kuumeessa tai lapset mahataudeissaan ? Aivan järjetöntä. Aikuisilla ihmisillä on väliin "kuivempia" kausia ja sitten vähän "kosteampia" kausia, niissä ei kalenterit auta.
- joo morjens
HAHHAA. Seksikalenteri, voi jeesus...
- Klamydiaa
mieti nyt kirjoitti:
Kenen halut toimii kalenterin mukaan ? Entä jos just silloin onkin sairaana esim. kuumeessa tai lapset mahataudeissaan ? Aivan järjetöntä. Aikuisilla ihmisillä on väliin "kuivempia" kausia ja sitten vähän "kosteampia" kausia, niissä ei kalenterit auta.
niin tai on sukupuolitauti eikä voi antaa miehelle ettei jää kiinni siitä"hiivatulehduksesta"
- Ei niiin, mutta ...
Kuningatar___ kirjoitti:
No jo on kauheeta, jos pitää naiskennella kalenterin mukaan! Ei mitään järkeä!
Tiijätkö, että kun perillistä ei kuulu ja syytä aletaan tutkia lääkärin opastuksella, niin se lekuri määrää ihan kellonajatkin aamuyölle, jolloin hommiin pitää ruveta. Tasan tarkkaan laskettu aika kuumekäyrien yms. rytmien ja kiertojen mukaan.
- Seksikäsvaimo
mieti nyt kirjoitti:
Kenen halut toimii kalenterin mukaan ? Entä jos just silloin onkin sairaana esim. kuumeessa tai lapset mahataudeissaan ? Aivan järjetöntä. Aikuisilla ihmisillä on väliin "kuivempia" kausia ja sitten vähän "kosteampia" kausia, niissä ei kalenterit auta.
Juuri nimen omaan kenenkään halut ei toimi kalenterin mukaan, mutta ei myöskään pitkien seksittömien aikojen jälkeen. Ja minä ainakin olin niin upputunut lapsiini, silloin kun he olivat vauvoja etten olisi ilman kalenteria varmaan ekaan kahteen vuoteen olisi edes ajatellut seksiä. Kalenteri toi seksin osaksi arkea ja pian se oli ihan kuin ennen lapsia, sponttaania (siis siinä mittakaavassa, kun lapsiperheessä voi) ja himokasta. Mutta jos emme olisi sopineet kalenterin käytöstä olisimme olleet vuosia ilman ja kyllä vain olisi ollut iso kynnys aloittaa taas, jos sitä tilaisuutta olisi sitten koskaan edes tullut. Koska onhan seksittömyys yksi pahin suhteen tappaja ja lähse varma keino päästä puolisosta erilleen.
Esitin tämän kalenteri asian ideana aloittajalle, ehkä "pakkoseksin" avulla hän pääsisi ajatustensa yli ja osaisi taas nauttia seksistä.
Ja on muuten paljon käytetty keino seksuaali- ja parisuhdeterapioissa ja monet ovat pelastaneet suhteensa seksikalenterin avulla. Kokeilkaa, niin huomaatte että se toimii ;)
- vaivaisi minuakin
Ehkäpä asia on näin:
Haluat rakastella vain silloin kun olette kahden miehesi kanssa. Tämä ei riipu siitä onko samassa huoneistossa parhaat kaverit, vanhempasi tai lapsesi. Sinä haluat pitää seksin vain sinun ja miehesi välisenä asiana. Et voi olla rennosti, jos jännität oman lapsesi heräävän ja ihmettelevän ovella. Sinähän päivystät lapsia käytännössä ympäri vuorokauden.
Onko teillä mahdollista järjestää huoneet niin, ettei lasten huoneeseen kuulu vanhempien ääniä? Voitko laittaa säpen makuuhuoneen oveen seksin ajaksi, niin ettei sinne pääse yllättäen hiipimään?- Sodoma et Gomorra
"Haluat rakastella vain silloin kun olette kahden miehesi kanssa." Eikös tuo ole jo ryhmäseksiä? Mitä jos niitä miehiä on kahden sijasta kolme, muuttaako se asiaa jotenkin?
- assssssssss
Ole huoleti. Eipä aikaakaan, niin joku muu nainen suorittaa sen toisen roolin tehtävät.
Itse olen aviomies yli 50 v ja näin taisi meillekin käydä. - 61011
Meillä ei käynyt noin. Seksielämä on ollut aktiivista aina. Koska rakastan seksiä ja nautin siitä, niin päätin jo raskausaikana omassa päässäni ettei seksielämä saa kärsiä. Tämä päätös on pitänyt 90 prosenttisesti.
- daijju
Kivat sulle, mutta ketjun aloittajalla se ei taida mennä noin.
- himoa....
lapsen synnytyä vaimoltani loppui seksi halut tyystin..itse olen erittäin viriili mies ja asiat nyt vaan meni niin että anopin erottua miehestään 61v itse 40v ajauduimme sänkyyn anopin kanssa ja harrastimme seksiä nyt on aikaa kulunut jo 2v ja naimme aina kun on tilaisuus autossa mökillä kotona kun vaimo on iltavuorossa..taidan olla rakastunut.
- veitsenterällä
Mitä luulet vaimosi sanovan, kun hän saa tietää? Jonain päivänä vaimon iltavuoro voi vaihtua. Ihmettelen anopin käytöstä. Viriili mieshän tunkee elimensä mihin koloon tahansa, mutta miten anoppi voi olla noin tökerö omaa tytärtään kohtaan.
- yök
Hyi saaplari ettäs kehtaatte, on siinä meillä pariskunta. Kunhan tuo vaimosi korviin tulee, niin menee äiti-suhde, mummola yms. Hävetkää!
- asdhnnn
Ei se pimpsa siihen mihinkään kulu.
- neljä * äitee
No ei, seksiä voi harrastaa ilman rietasteluakin. Tiedä sitten onnistuuko sinulta. Normaalisti seksistä ei tule likaista oloa.
- tuttujuttu
Sulle on jossain vaiheessa elämässäs tullu seksistä ja seksuaalisuudesta tuo "likainen ja rietasteleva" käsitys ja se kyllä kiusaa ikävästi, kunnes pääset vapauteen tuosta kurjasta elämänlaatua heikentävästä sisäisestä traumastasi.
- 18+7
Miksi seksi on aloittajan mielestä "likaista ja rietasta", onko se aina ollut?
Jos nainen rakastaa miestään ja seksiä, siinä ei ole mitään likaista, pieni rietastelukin on joskus kivaa...
Vauvat eivät reagoi vanhempien väliseen rakkauteen, ehkä mielihyvähormonit erittyvät jo äidinmaidossa. Muistan, miten hyvältä tuntui imettää, kun mies samalla nai hiljaa takaapäin...
Lasten ollessa pieniä, he saivat katsoa piirrettyjä ja syödä herkkuja, kun äiti ja isi menivät "päiväunille". Myös iltaisin ja aamuisin lasten nukkuessa oli omaa aikaa.
Vanhemmille lapsille voi kertoa, ettei nyt saa häiritä. Tai mennä itse lukkojen taakse, vanhempien intiimielämä ei kuulu lapsille.
Selvitä omat ongelmasi, ennenkuin niistä tulee liian isoja. - ei hyvää päivää
18+7 kirjoitti:
Jos nainen rakastaa miestään ja seksiä, siinä ei ole mitään likaista, pieni rietastelukin on joskus kivaa...
Vauvat eivät reagoi vanhempien väliseen rakkauteen, ehkä mielihyvähormonit erittyvät jo äidinmaidossa. Muistan, miten hyvältä tuntui imettää, kun mies samalla nai hiljaa takaapäin...
Lasten ollessa pieniä, he saivat katsoa piirrettyjä ja syödä herkkuja, kun äiti ja isi menivät "päiväunille". Myös iltaisin ja aamuisin lasten nukkuessa oli omaa aikaa.
Vanhemmille lapsille voi kertoa, ettei nyt saa häiritä. Tai mennä itse lukkojen taakse, vanhempien intiimielämä ei kuulu lapsille.
Selvitä omat ongelmasi, ennenkuin niistä tulee liian isoja.Onpas sairaan kuuloista teidänkin elämä. Ei tähän muuta osaa kirjoittaa.
- uskomatontaeinäin
18+7 kirjoitti:
Selvitä omat ongelmasi, ennenkuin niistä tulee liian isoja.Mitä, eli sanot, etä saat seksuaalista mielihyvää, kun vauvasi lutkuttaa tissiäsi ja mies nai samalla. TÄMÄ ON VÄÄRIN!! tämähän on jonkinsortin insesmiä: vauva osallistuu seksiinne. Haluatko, että vauva lutkuttaa tissejäsi isompanakin?
- hihi...
Naisen on näyttävästi pystyttävä moneen asiaan että parisuhde pysyy kasassa.
- 782rj93
Olen mies ja minulta lääkäri kielsi seksin vaimon kanssa. Sanoi että polvilumpioni eivät enää kestä sitä rukoilemista.
- Suosittelija mies.
:DDDDD
Entä kestääkö kankku jos menisit alle. Ehdota sitä vaimollesi, niin hän pääsee niskan päälle ja manipuloimaan. Taitaa käyttää seksiä vallan välineenä eli ei anna. Vaihda vaimoa. - Hormonit sekaisin?
Eikö otsakkeen olisi pitänyt olla
- hilma lumpio
Juu juu, kyllä siinä rukoillessa saattaa polvet olla kovilla koetuksilla.... parempi kuunnella lääkäriä
- 12+4
hilma lumpio kirjoitti:
Juu juu, kyllä siinä rukoillessa saattaa polvet olla kovilla koetuksilla.... parempi kuunnella lääkäriä
Doctor: You're gonna do some prayin' for me, boy. And you better pray good.
- rakkaus kestää?
Suosittelija mies. kirjoitti:
:DDDDD
Entä kestääkö kankku jos menisit alle. Ehdota sitä vaimollesi, niin hän pääsee niskan päälle ja manipuloimaan. Taitaa käyttää seksiä vallan välineenä eli ei anna. Vaihda vaimoa.Ai heti pitää vaihtaa naista jos ei miellytä miestä sängyssä.
- Vasurimies
Jotenkin tuttu juttu. Kun parisuhteeseen tulee lapsi/ lapsia on oman käden taidot taas kunniassa.
- kitor...
peset pyykit laitat ruuat ja annt isille turpiin..
- Kiima-aika?
Seksihormonit ajaa naisia salasuhteisiin.
Helsingin Sanomat 14.9.2009.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkimus Seksihormoni ajaa kauniita naisia salasuhteisiin/1135242736995
----------
- Leila Herppeenluoma
Tiedät itsekin, että ongelma on olemassa vain pääsi sisällä eikä siihen ole olemassa mitään fyysistä syytä. Sen vuoksi pystyt tsemppaamaan ja psyykkaamaan itseäsi siihen, että sinusta on monenlaiseen rooliin, sillä sitähän naisena olo on: tytär, äiti, vaimo, sisar, työkaveri, naapuri jne.
Sinä itse olet se, joka asettaa kovia paineita rakastelulle. Onko vika ehkä siinä, että sinulla on seksille liian suuria odotuksia? Tällaisten ajattelumallien taustalla on ehkä esimerkiksi omien vanhempiesi ennakkoluuloja, joita olet kuullut lapsena esim. huorintekemisestä tai siitä, että vaikkapa nuoremman miehen matkaan lähtenyttä naista on arvosteltu kovasti suvun keskuudessa. Faktahan on se, että normaalisti raskaudet kuitenkin alkavat sillä, että mies ja nainen harrastavat seksiä. Uskollisessa suhteessa ei kuulu kenellekään, että missä asennossa niitä lapsia on alulle saatettu tai että ylipäätään millaista seksielämää pariskunta viettää. Oletuksena on kuitenkin se, että jos mies ja nainen asuvat avo- tai avioliitossa, niin heillä on seksielämää.
Kannattaa tiedostaa, että tämä nykyinenkin suhde on ajautumassa eroon, jollet saa pääsi sisällä asioita järjestykseen tässä asiassa. Etene pienin askelin äläkä aseta itsellesi liian kovia tavoitteita. Harrastakaa välillä ns. tavallista seksiä. Sinun tapauksessasi yksi hyvä keino voisi olla se, että ette päästä lapsia nukkumaan makuuhuoneeseenne, vaan että se pysyy K-18 huoneena. Silloin sinun on ehkä helpompaa sisäistää se, että makuuhuone on tosiaankin varattu teille nimenomaan hyvien yöunien & seksielämän takia.
Jos huomaat, että et esim. 1-2 kuukaudessa pääse tavoitteisiisi, niin kannattaa varata aika seksuaaliterapeutille tai vaikka perheterapeutille. Usein keskustelu voi murtaa patoutumia ja huomaat itsekin, että hassun ajatusmallisi siitä, etteikö äitiys ja naiseus ja seksikkyys mahtuisi samaan pakettiin. Itseluottamusta vaan peliin ja unohda se, mitä mieltä sinun mielestäsi ulkopuoliset ovat sinusta
P.S. Mietitkö itse sitä, että millaista on ystäviesi seksielämä? Käytätkö paljon aikaa sellaisten asioiden miettimiseen? Yleensä ihmisiä kiinnostaa vain oma itsensä. Luulen, että sinua ei kiinnosta yhtään, että mikä on ollut äitisi lempiasento sängyssä tai kuinka usein paras kaverisi harrastaa seksiä tai vaikkapa millaista seksiä ex-miehesi harjoittaa. Nauti, äläkä ajattele seksin aikana mitään muuta kuin nautintoa. Tartu hetkeen! - Tuuliajolla
Et tunne itseäsi, etkä tule itsesi kanssa toimeen? Miten voisit sitten olla tasapainossa muutoinkaan. Aloita ihan omaan itseesi tutustumisesta, eihän sekään ole normaalia, että kaupan kassajonossa aletaan puuhastelemaan, koska silloin hahmo on "asiakas".. Kotona olet äiti, vaimo, tilaisuuden emäntä, siivooja, sisustaja.. Paneudu siihen hetkeen ja tilanteeseen - jossa olet. Ehkä tämä auttaisi. Tai sitten olet vaan pahasti keskittymiskyvytön?? Ja ilman oikeata rakkautta?
- iliman ei saa keltää
Niin ja Miehen rooli on MAKSAVA ASIAKAS
- Ukkovaari
Avaajan tekstissä sana "rietastelu" on melko paljastava. Et uskalla vapautua ja mennä täysillä mukaan. Mistä se mahtaa johtua! Onko äitisi aikoinaan ajanut päähäsi mallit mikä on "säädyllistä"?
Tilanne on minullekin tuttu - vaimo ei halua lähteä mukaan kaikkiin temppuihin. En ole kuitenkaan antanut sen muodostua miksikään ongelmaksi suhteellemme. Olen vuosien varrella saanut toteuttaa fantasiani. Niinpä en painosta asiassa. Ajattelen niin että jos se vaimolle riittää niin hyvä on, sopii minullekin.
Kysehän pohjimmaltaan on kumppanin kunnioittamisesta, puolin ja toisin - en kaipaa ääliöseksi
Olen ollut 7vuotta ilma seksiä ja voin helv---tin hyvin.
Ei ihminen tarvitse seksiä toisen kanssa jos ei ole rakatuut siihen toiseen, seksi itsensä kanssakin on tydyttävää ja muut asiat sujuvatkin paljon paremmin kun ei ole sitä aasia siinä viemästä kaikkea elämäniloa:))- jyrkkä kyllä seksil
Toisaalta seksi kuuluu NORMAALIIN parisuhteeseen. Ja jos nainen päättää omista lähtökohdista pidättäytyä seksistä, niin kyllä sen parisuhteen saa kevyesti tapettua alle 7 vuodessa.
- Abdullah.
Sa tahto isso musta munna? Ma voi panna sut tajuttomax.
- ihmisjakauma
jyrkkä kyllä seksil kirjoitti:
Toisaalta seksi kuuluu NORMAALIIN parisuhteeseen. Ja jos nainen päättää omista lähtökohdista pidättäytyä seksistä, niin kyllä sen parisuhteen saa kevyesti tapettua alle 7 vuodessa.
Älä säädä mikä on normaalia ja mikä ei. Meitä poikkeuksiakin on. Taidan kuulua johonkin vähemmistöön.
- anna ajan kulua
Minulla on tullut joskus samanlaiset mietteet. En ole koskaan miettinyt mistä moinen voisi johtua, mutta en ole ongelmaakaan siitä kehitellyt sen kummemmin. Aina on pitänyt vain varmistella "ettei lapset kuule". Mutta tämäkin asia on korjaantunut nyt, kun lapset ovat jo lentäneet kotoa ja seksikin taas kukoistaa.
- viiden äiti.
Mä ainakin saan toisen vaihteen päälle, kun lapet nukkumasa tai hoidossa. Ihanaa olla mieheni kassa vaikka välillä vähän tuhmakin. Pidetään virettä yllä muutenkin, päivällä, arjessa. Halaillaan, pussaillaan, istutaan käsi kädessä, vitsaillaan ja joskus salaa kosketetaan... Yhteitä taivalta takana nyt 14v. Toki välillä on huonompiakin aikoja, mutta yhdessä niistä ollaan noustu.
Mun mielestä ei siis ole ollenkaan vaikeaa yhdistää äitiyttä ja vaimona oloa...- Rakastan miestäni
Viiden äidille!
Minullakin on viisi lasta, tosin kaksi jo lukio ikäisiä, joilla on aina kiire ja todella paljon lukemista, he eivät ehdi paljon autella. Yksi lapsi on ala-asteella ja sitten kolmivuotiaat kaksoset, jotka jaksavat kokoajan olla tukkanuottasilla, varmaan johtuen siitäkin kun toinen on tyttö ja toinen poika. Sanoit että:
***Pidetään virettä yllä muutenkin, päivällä, arjessa. Halaillaan, pussaillaan, istutaan käsi kädessä, vitsaillaan ja joskus salaa kosketetaan...***
Kyllä minä, niinkuin miehenikin olemme töissä päivällä arjessa.
Sitten kun Illalla raahautuu kotiin ruokakaupan ja lasten päiväkodin kautta kolmevuotiaiden kaksosten kanssa ja laittaa ruuat, järjestää kodin ruokailun jälkeen ja samalla laittaa pyykkiä koneeseen, 7 henkiselle perheelle sitäkin kertyy joka päivä pyykätä.
Siinä jossain välissä pitää ehtiä kuuntelemaan ja auttamaan tätä ala-asteella olevaa reppanaakin. Sitten alkaakin jo aika olla pienempien mennä ilta pesulle, siinä sitten tekee iltavalmistelut, niin eipä todellakaan paljon itselle jää aikaa.
Usein on niin, että kun mies sitten ehtii kotiin, niin siellä on tosi rauhallista, kun pikkuiset ovat nukkumasa ja isomat "muurautuneet" omiin huoneisiisa ja itse olen jo yöpaitassa, joko pyykkiä silittäen, tai vaateita korjaten.
Sitten joskus vielä mies alkaa moittia, että mitä helvattua sinä olet koko illan kupannut, kun ei ole edes miehelle ruoka pöydässä? Silloin tuntee kyllä itsensä tosi kurjaksi ja tulee kyllä joskus itsesäälin kyyneleet silmiin.
Mies tulee joskus myöhäänkin kotiin, johtuen hänen liikkuvasta työstään, kun kulkee autolla ympäri suomen tuotesittelijänä. Hän auttaa kyllä viikonloppuisin viemällä kaksosia leikkipuistoon ym, että voin silloin hetken rentoutua. - öö
voisiko myös olla parisuhde asioissa mihen syy ettei kaikki siis mene hyvin..?? joskus meidän elämässä on tapahtunut jotain jota emme muista vaan yhdistämme sen jonkun tietyn aikana...olisiko rauma??
- viiden äiti
Rakastan miestäni kirjoitti:
Viiden äidille!
Minullakin on viisi lasta, tosin kaksi jo lukio ikäisiä, joilla on aina kiire ja todella paljon lukemista, he eivät ehdi paljon autella. Yksi lapsi on ala-asteella ja sitten kolmivuotiaat kaksoset, jotka jaksavat kokoajan olla tukkanuottasilla, varmaan johtuen siitäkin kun toinen on tyttö ja toinen poika. Sanoit että:
***Pidetään virettä yllä muutenkin, päivällä, arjessa. Halaillaan, pussaillaan, istutaan käsi kädessä, vitsaillaan ja joskus salaa kosketetaan...***
Sitten kun Illalla raahautuu kotiin ruokakaupan ja lasten päiväkodin kautta kolmevuotiaiden kaksosten kanssa ja laittaa ruuat, järjestää kodin ruokailun jälkeen ja samalla laittaa pyykkiä koneeseen, 7 henkiselle perheelle sitäkin kertyy joka päivä pyykätä.
Siinä jossain välissä pitää ehtiä kuuntelemaan ja auttamaan tätä ala-asteella olevaa reppanaakin. Sitten alkaakin jo aika olla pienempien mennä ilta pesulle, siinä sitten tekee iltavalmistelut, niin eipä todellakaan paljon itselle jää aikaa.
Usein on niin, että kun mies sitten ehtii kotiin, niin siellä on tosi rauhallista, kun pikkuiset ovat nukkumasa ja isomat "muurautuneet" omiin huoneisiisa ja itse olen jo yöpaitassa, joko pyykkiä silittäen, tai vaateita korjaten.
Sitten joskus vielä mies alkaa moittia, että mitä helvattua sinä olet koko illan kupannut, kun ei ole edes miehelle ruoka pöydässä? Silloin tuntee kyllä itsensä tosi kurjaksi ja tulee kyllä joskus itsesäälin kyyneleet silmiin.
Mies tulee joskus myöhäänkin kotiin, johtuen hänen liikkuvasta työstään, kun kulkee autolla ympäri suomen tuotesittelijänä. Hän auttaa kyllä viikonloppuisin viemällä kaksosia leikkipuistoon ym, että voin silloin hetken rentoutua.Meilläkin mies tekee pitkää päivää. Lapset usein jo nukkumasa, kun isä palailee kotiin. Itse olen vielä kotona sillä kaksi nuorinta alle 3v. Kiirettä meilläkin riittää, mutta kyllä silloin tällöin kohdataan ja toista silloin huomioidaan. Muutama vuosi sitten oli vaikeaa, kun vauva-arjen lisäksi oli miehen pitkien päivien päälle myös uuden talon rakennusprojekti. Siitäkin selvittiin, hajoiltiin vuorotellen. Silti kokoajan muistutettiin toisiamme että yhdessä selviämme. Nyt jo helpottaa ja toisen huomioiminen pitää meidän mielestä suhdetta yllä.
Kun meidän aikuisten suhde toimii, niin silloin mun mielestä jaksan paremmin lastenkin kanssa. - 12+18
Rakastan miestäni kirjoitti:
Viiden äidille!
Mies tulee joskus myöhäänkin kotiin, johtuen hänen liikkuvasta työstään, kun kulkee autolla ympäri suomen tuotesittelijänä. Hän auttaa kyllä viikonloppuisin viemällä kaksosia leikkipuistoon ym, että voin silloin hetken rentoutua.Vaihda miestä!
Mikäli molemmat käyvät töissä, miksi kotityöt kuuluvat vain sinulle?
Pikkulapsetkin osaavat siivota, kerätä omat tavaransa paikoilleen, auttaa ruuanlaitossa jne. Ota heidät mukaan kotitöihin! Lukioikäiset voisivat jo pyörittää koko huushollia, mikäli heidät on siihen kasvatettu.
Haluatko itse olla joku marttyyri, työn sankari?
Saatko jotain tyydytystä siitä?
Mitä muuten silität yömyöhään; miehesi paitojako?
Relaa vähän, niin aikaa voisi jäädä seksillekin...
- KIM JONG FAN
Seksi ja alastomuus on synneistä pahimpia. Pariskuntien pitäisi nukkua omissa erillisissä sängyissään yöpuvut päällä ja kädet peiton päällä. Sukupuoliyhdyntä tulisi sallia ainoastaan lastenhankinta tarkoituksessa mutta sitä pitäisi valvoa samassa huoneessa olevian vahtien toimesta ja se olisi tiukasti tekninen suoritus jossa miehellä ja naisella on yöpuvut päällä eikä pienintäkään intohimon ja mielihyvän merkkiä saa näkyä. Parasta olisi jos tässä toimituksessa miehen ja naisen välissä olisi seinä jossa reikä.
- Hemmmooo
Miten olla äiti ja rakastaja? Se on kieltämättä aika vaikeaa. Ehkäpä äiti ja rakastajatar olisi hiukka helpompaa.
- jussikka
panee parastaan ja vielä enemmän kun ehtii ja rakastaa!
- adfgadfg
Sinulla on madonna-syndrooma. Pidät jostain syystä seksiä likaisena. Itselläni ei ole tuota ongelmaa enää mutta ensimmäisessä liitossani taisi olla.
- 15+8
Moni osaa monta roolia, mutta eikös se ole esittämistä? Kuka olet oikeasti? Jos et osaa vastata tuohon kysymykseen, niin suosittelen tutustumaan kirjaan Alkuajatus - Elämän pieni käsikirja.
Kirjan mukaan opimme jo lapsuudesta lähtien ajatuksia siitä minkälaisia meidän tulisi olla eri tilanteissa, ja elämässä yleensä, mutta koska opitut ajatukset toimivat kuten käsikirjoitus, niin elämäkin muuttuu teatteriksi. Tuo ajatusoppi alkaa niin varhain, että useimmat ovat epätietoisia siitä, että esittävät roolia, ja uskovat että he ovat se henkilö joksi heidät kasvatettiin.
Tuosta kirjasta löytyvän tiedon avulla oppii tarkastelemaan ajatuksia mielessään. Kun ajatus löytyy niin siitä tulee tietoiseksi, ja siksi sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa toimintaan tiedottomuudesta, eikä tätä välttämättä edes huomaa. Löysin kirjan sivulta www.alkuajatus.org ja siellä voi myös ilmottautua ilmaiseen nettiopintopiiriin, jossa voi tutustua aiheeseen lähemmin. Kannattaa kokeilla, tämä todella toimii. - Yh-äiti minäkin
Mulla oli sama ongelma avioliitossa mutta toisinpäin: mies ei halunnut seksiä mutta minä halusin. Monta vuotta olin yksinäinen ja katselin iltaisin miehen selkää, kun kuulemma 'väsytti', 'ei huvittanut' tai oli joku muu syy. Eroonhan se liitto päättyi, mutta nyt sinkkuna olen tyytyväinen, kun saan taas nauttia seksistä. Mä luulen, että näissä asioissa me ihmiset olemme kovin erilaisia ja joskus on vaikea löytää se oikea kumppani, joka haluaa saman verran ja yhtä usein kuin sinä itse. Tsemppiä sulle ja ota mies luoksesi vaikka vain silloin, kun lapset ovat poissa. Kyllä sä saat ihan rauhassa keskittyä vain lapsiisi silloin, kun he ovat luonasi, ei siinä mitään miehiä tarvita. :-)
- gsdhdf
koitsaaja ex takasi,kuiteski kaipaat...
- osllaiilad
Olet ihan normaali suomalainen nainan. Sen jälkeen kun suomalainen nainen on saanut ensimmäisen lapsen, hänen pukautumistyyli ja olemu muuttuu niin "rantajätkä" tuuliseksi, että osa naisista alkaa käymään miesten vessassa ja kuseksimaan seisaaltaan. Joten jos mielesi tekee kuseskella seisaaltaan, se on ihan normaalia.
- hih,hii.
HAH,haa.
Palstan seksiasiantuntija.
- tietämätön
Martinan Bloki Seiskalla neuvoo sinua,kun kysyt :
- bambiiba
Minulla aivan sama juttu. Minulla on 3v. ja 1.6v. lapset. ennen heitä seksi elämämme oli tosi viriiliä ja kiihkeää. Nyt en vain osaa irtautua äidin roolista edes illalla lasten nukkumaan mennessä. Ainoa poikkeus on jolloin haluni heräävät jos pääsemme mieheni kanssa kahden esim.kylpylään viikonlopuksi tai edes yöksi.Tämä vain erittäin harvinaista koska lapsenpiikoja meillä ei juuri ole. Toivon että tilanne raukeaisi kun lapset kasvavat, mutta pelkään että suhde raukeaa sitä ennen... :n(
- 18+2
Haluaisit varmasti olla edelleen lapseton sinkku?
Viettää villejä, vapaita viikonloppuja? Alkoholi ehkä kuului kuvioihin?
Vapaaehtoisesti olet kuitenkin lapsesi tehnyt?
Onko äitivaistosi todella niin vahva, että 24/7 ajattelet vain lapsiasi?
Elämässä jokaisen täytyy tehdä valintoja; kaikkea ei voi saada. Erilaisia elämäntilanteita ja rooleja pitää pystyä yhdistämään. Parisuhdekin pitäisi saada toimimaan arkielämässä, ei vain kahdenkeskisillä lomilla.(Lomaa mistä? Omista lapsistako?)
- kokemusta_on
Seksi kuuluu avioliittoon. Valitettavasti aina ei nastaa ja toisen on oltava puutteessa. Pidemmän päälle se vie ilon elämästä.
- äitee3
Mä oon äiti ja niiden kaa nyt yhdessä..ei miestä..nautin olostani täysillä..oksetti kun ehdotuksia tuli kännissä..se oli oksettavaa..kun mies ei ollut edes tässä maailmassa..tosi alentavaa hommaa..
muuta ongelmaa ei ole..: )) - Minä haluun naista
Kyllä ongelmia on sukupuolisuhteissa,minullakin yli 50v ikää,lapsia kolme(aikuisia),vaimo parivuotta nuorempi,toista vuotta on seksi ollut tiukilla,noin kerran /2kk.ennen oli kolmekin kertaa päivässä,muuten menee hyvin,pitäskö vaihtaa vaimo?
- ehkä??
Vaihda vaan. Vaimokin voi ottaa uuden jonka kanssa menee seksikin paremmin. Oletkos ajatellut että vaimo on tympääntynyt sinuun ja seksiisi?
- JK
EI OE SAMAA ONGELMAA
- VEKU
Eihän ukolla hätää ole kun voi käydä vieraissa.Itselläni tuli ero 16-vuotta sitten kun vaimo pihtasi ja pakko oli saada. Nyt on vaimo joka antaa ja on tasapainossa avioliitto.
- Olen oivaltanut
Olen päättänyt etten vietä 40 vuotishääpäivää täysin kylmän, aloitekyvyttömän ja keskustelutaidottoman vaimon kanssa. Silloin hän on ex-vaimo.
En ole pystynyt vaikuttamaan vaimoni tuhoisiin "ominaisuuksiin" vaikka olen yrittänyt kaikin kuviteltavissa olevinb keinoin!
Kummallista kuinka mies joustaa, joustaa, joustaa, joustaa ja joustaa avioliitossa.
Aion viettää loppuvuosiani yksin ja tyytyväisenä itseeni :-)
On aivan turhaa uhrata itseään avioliiton ja puolison takia. Se on vain julkisivun pönkittämistä!
Mies, vaimo tai muu kumppani kierrätykseen jos avioliitto/parisuhde ei toimi!
- Kuultua ja nähtyä
On myös eksiä jotka mustasukkaisuudessaan ja omissa itsekkyyksissään eivät ota lapsia luokseen viikonloppusin siinä pelossa, että eksä sattuisi löytämään uuden kumppanin.
- 1+2+3
Huolehtikaa siitä ehkäisystä niin ei tule tällaisia ongelmia.
- avioliitossakaunista
Tää ei nyt kyllä vastaa sun kysymukseen, mutta olisin pohtinut sitäkin, että milloin seksi on rietasta ja milloin ei. Jos jokin asia, jota seksiin liittyen teet, tuntuu sinusta riettaalta ja pahalta, ei sinun silloin kannata myöskään tehdä sitä. Seksin on tarkoitus tuottaa iloa avioliitossa elävälle miehelle ja naiselle, luoden yhteyttä heidän välilleen; ja se voi -ja sen tulisi olla - puhdasta ja kaunista, niin ettei se tuota huonoa omaatuntoa kummallekaan osapuolelle.
- ladygägä31
Tämä on just se syy miksi miehet käyvät vieraissa kun kotona on Näitä äitejä joilta ei sitten heru mitään, ei seksiä ei paijauksia eikä muutakaan..
Mies jää toiseksi ja sitten häntä syyllistetään,haukutaan ja runnotaan kun hän löytää sitä muualta mitä tarvitsee, kun hän ei pysty kitkuttelemaan puutteessa loputtomiin!
Naisena sanon tämän, olen niin montaa tarinaa lukenut ja kuullut ja nähnyt... - kieroutunut*
Viestin aloittajalle tiedoksi, minulla oli ja on sama ongelma. Lapset ovat nyt jo aikuisia mutta tätä on jatkunut meillä vuositolkulla. Kaikki alkoi siitä kun lapset syntyivät. Ei ollut mitään synn.jälkeistä masennusta koskaan vaan olin todella onnellinen lapsista. Niin onnellinen että laitoin miehen syrjään. En enää voinut olla sellainen nainen kuin ennen lapsia. Seksi tuntui kauhean likaiselta. Aloin inhoamaan mieheni pelkkää kosketusta. Koskaan en päässyt asiasta eroon. Olin ihan kuin jokin sukupuoleton kanaemo. Sama minä joka oli ennen lapsia ollut erittäin seksuaalinen nainen. Jossain vaiheessa tajusin että voisin harrastaa seksiä kyllä jonkin muun kanssa mutta en puolisoni ja lasteni isän. En kuitenkaan sitä tehnyt. En tiedä mistä tällainen asia kehittyy naiselle mutta se on todella raskasta.
Voi olla että omalla äidilläni on osuutta asiaan siten että hän haukkui minua huorahtavaksi kun olin teini. Joka kerta kun tulin kotiin kavereiden luota niin olin kuulemma ollut poikien kanssa . Kun opettelin meikkaamaan niin laitoin kuulemma liikaa meikkiä ja kaikki minussa oli äitini mielestä provosoivaa.
16 vuotiaana jouduin raiskatuksi Espanjassa, paikallinen baarimikko juotti ensin minut humalaan ja vei sitten kämpilleen jossa käytti hyväkseen minua joka olin puolitajuton. Olin ihastunut kuitenkin siihen mieheen joten en tajunnut raiskausta ennenkuin paljon myöhemmin kotona. Sitten kun olin jo aikuinen niin äitini alkoi kertomaan minulle tarinoita syrjähypyistään, omalle tyttärelleen !!
Hänellä oli ollut ihania rakastajia Espanjassa ja Kreikassa ! Oli oksettavaa kuunnella näitä kertomuksia kun vanhempani olivat kuitenkin naimisissa! Säälin isääni joka oli aina niin kiltti. Äitini väitti että isäni oli seksipeto ja halusi seksiä aina ja kokoajan. Kun tällaisia asioita kuuntelee herkässä murrosiässä niin kai se jättää jälkensä omaan mieleen ja kierouttaa omaa seksuaalisuutta?
Olen miettinyt että kuinka paljon näillä asioilla on ollut osuutta siihen mikä minusta äitinä tuli.- jösses sentään
Joo äidin vika kun saat lapsia ja sen jälkeen et pysty seksiä harrastamaan. Ei ole mitään järkeä syyttää äitiään tästä. Hae kanssa apua ongelmiisi.
- Suber DD
Oli mutta ei ole enää.Hmm,kato kun mä rupesin familymalliksi.Hmm,rupea siis sinäkin!
- Milf huntteri
Kunnon milffii
- kysyy äitisi
Puumana tunnen milfit, mutta mitä tarkoittaa familymalli, perheauton lisäksi?
Ja miten ne liittyvät tähän keskusteluun?
- anal ok..
yllätys miehelle tarjotkaa peppu seksiä se saa miehen kuumaksi.
- esaiasko
Onkohan äitylit vähän pornoja akkoja?
- hitto mitä ongelmia
Mitä ihmeen vaikeeta on ryhtyä seksiin jos kerran mielikin tekisi. En ihmettele kovinkaan paljoa kun lasten isän kanssa tuli ero. Hae nyt hyvä ihminen apua ongelmiisi.
- ( ! ) orgasmi?
Mielikuvat ohjaavat toimintaamme. Naisten mielikuvia luovat naistenlehdet, meikkituottevalmistajat.
Eräs naisten alusasuja ja "nimettömiä" myyvä liike mainosti . Nainen- viettele mies näillä ihanilla alusasuilla.
En ole nähnyt vielä yhyään mainosta, jossa kehoitettaisiin miehiä viettelemään naisia alusasuilla?
Ehkä myös naisten seksuaaalisuudesta, orgasmista on olemassa erilaisia mielikuvia, haaveita ja unelmia, jotka saattavat naisia etsimään "elimensä miestä" .
Feministinen aikakusilehti Tulvassa pohditaan naisen seskusslisuutta ja onko nainen saanut klitoris, emätin, vai g-piste orgasmin?
Uusia trendejä naisilla ovat Oraaliseksi ja Anaaliorgasmit.
Tulva lehden artikkeli.
http://www.tulva.fi/index.php?k=15674
-----
- äpläröö
Mies kaipaa läheisyyttä ja on todella julmaa pitää hänet kuukausikaupalla ilman. En rupea puolustelemaan miehiä, jotka jättävät tai pettävät tämän asian vuoksi mutta toisaalta en ihmettelekään sillä jotkut vain eivät ole kärsivällisiä ja kykene ajattelemaan seksiasioita hyvin pitkällä tähtäimellä että ehkä se tästä vielä joskus.. Jokaisella on oikeus läheisyyteen ja hyvänäpitoon, suhteen valtiattarena se on sinun velvollisuutesi edes yrittää aina välillä.
Olen huomannut että uusperheissä se arki on sellasta poukkoilua, lasten läsnäolo hukuttaa muitakin normaaliaikuisuuteen kuuluvia asioita kuin seksin esim. normaali järki tuntuu olevan laatuajan viettäjillä välillä hakusessa (kun mussukoita ei voi komentaa, ettei suosikkivanhemman asema olisi uhattu ja ne raukat on jo kärsineet erossakin niin paljon..). Kun ei yhteistä arkea vietetä koko aikaa, siitä tulee aikamoinen näytelmä. Lapset kyllä osaavat vetää näistä parhaat palat itselleen ja takuulla touhuavat ja vaativat niin, ettei äiti voi uutta isiä edes halata.. - hoitaa kannattaa
Hyvä kaksi roolia. Onko sinulla jokin tapahtuma menneisyydessä, joka on alitajuisesti mielessäsi kun äitinä pitäisi rakastaella? Mieti asiaa tai käy asiantuntijan luona. Kun on lapsikin, kannattaisi pelastaa suhde.
Kerron tositapauksen omasta exästäni. Meillä oli intohimoinen suhde siihen asti kun tulin äidiksi. Sen jälkeen hän lakkasi haluamasta, ei taatusti myöskään käynyt vieraissa. Pääsin perille syystä. Hänen äitinsä oli jättänyt hänet lapsena. Hän inhosi äitiään ja siirsi sen minuun. Nyt hänellä on nainen, joka ei ole äiti, eikä ikänsä puolesta enää voikaa olla. Heillä menee hyvin. Myös minulla on hyvä suhde. Vasta eron vaiheessa hän kertoi, kuinka paljon hän minua rakasti, se vain oli liian myöhäistä. - sm-äityli
onhan se vähän hassua, täydet pornotamineet päällä, ukko sidottuna kontilleen sänkyyn. Just olet siinä rasvaamassa lateksikäsineitäsi-ÄITI MULLA ON PISSAHÄTÄ! Voi siinä hiukan mennä pasmat sekaisin!
- TakaTuuppari.
Näinkin voi käydä...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10483642 - sexy orja
Aaaah,,, uuuuuh ...... mulla tavaraa yhtäaikaa 2 ja 1 pesässä.
oho mua paskattaa, - sck
Oliko tuollaiset fiilikset kun olit miehesi kanssa että tuntuu likaiselta kun hänen kansa duunaat vai kävitkö silloin jo riehumassa muualla.
- Murtunutmakkara
Ymmärrän sinun huolesi. Et ole turhaan huolestunut. Itse olen jo yli 50 ja tytär
32v. Jälkiseurauksia olen saanut kantaa, vaikka olin ns. kevyet hepenet päällä
perjantai iltaisin. Vaikka yritin kuin myöhään alkaa viettää ilytaa mieheni kanssa
niin eikös vaan muksu tullut milloin jääkaapille tai muuhun ja tietty näki mun kevyet
vaateviritykset. En kuulemma olisi saanut olla lastenaikaan sellaisissa vetimissä. - se nyt vaan on niin
On näitä, vaikka ongelmaksi asti en ole asiaa ajanut. Päättelin siitä, että jos olo miehen kanssa ahdistaa,johtuipa se sitten mistä johtuukaan, niin se ei ehkä sovi eikä käy tähän aikaan. Ehkä se samalla tarkoittaa, että aika tulee ajamaan ylitseni kun se ajaa ohitseni, mutta tällä hetkellä helpointa on olla miehettä. Keskityn teini-ikäisiin lapsiini. Ja koska itse ja omat sisarukseni ovat aikoinaan törmänneet monesti siihen, että oma äiti huutaa hiihaata satulassa, en halua omien lasten siihen törmäävän.
Ei tähän kuole. ehkä rietastelusi rikkoi perheen? ja koet nyt omantunnontuskia?
- Tosinainen2012
Tuntuu, että suurimmalta osalta suomalaisista naisista eivät pidä seksikkyydestä. Suuseksi on yök, peppuseksi on yök- molemmat asiat alentaa naista. Miksi meikata, laitautua ja käyttää korkkareita. Sitten kun mies pettää tälläisen rekkakuski naisen - ja ihmettelee... apua miksi hän teki niin? Katsokaa vaikka treffipalstat- kymmeniä tuhansia miehiä etsii seksisuhdetta, koska kotona "ei kerju" mitään sellaista.
Mitä Suomessa on tapahtunut, että naiset käyttävät tuulipuvut ja poljevät pyörällä reppu selässä töihin. Poikkeus on vaan pissikset, joilla taas se sekksikyys on ylilyöty. Kun kävelee kadulla harvoin näkee kauniin, hoidetun naisen.- se nyt vaan on niin
Pakko vastata sulle tosinainen.
Vaikka minä kerronkin, että tässä tilanteessa olen katsonut olevan paremman sen, että elän miehettä, se ei tarkoita, etten minä pidä seksikkyydestä, suuseksistä, peppuseksistä tai muusta mitä olet esittänyt. En ole rekkakuski, tosin olen rekkakuskin äiti, enkä ihmettele, että miten tähän on tultu. Pyöräilen tuulipuvussa töihin, koska minihameessa ja korkokengissä voi mielestäni pyöräillä vain kesäiltana terassille, ei työmatkalla.
Kaunis, hoidettu nainen kadulla, onko se sinusta seksikkyden ja seksihalukkuuden huippu ja mittari?
Tosinainen, minusta tuntuu, että sinä yrität nyt saada ihmiset ymmärtämään, että sinä itse olet tuollainen harva poikkeus. Mutta, taitaa olla niinkin, ettei sinulla ole edes parisuhdetta, jossa joku vastaisi halukkuuteesi. - eräs nainen vaan!*
kuules "tosinainen", miksi seksikkyys mielestäsi kumpuaa siitä että naisen pitäisi miehen mieliksi ottaa mieheltä suihin ja antaa peppuseksiä?
tai mikä ongelma muka on se jos nainen harrastaa hyötyliikuntaa pyöräillessään töihin?kai se nyt parempi on kuin että ajelisi joka paikkaan autolla ja vuoden aikana lihoisi sen 10kg liikkumattomuuden vuoksi?
itse pidän seksikkyydestä, vaikka tukeva olenkin. käytän kesällä mekkoja ja korkkareita, mutta jos töihin olen menossa, niin en tasan ala tuhlaamaan aikaa meikkaamiseen ja itseni pynttäämiseen, koska alallani ei tarvitse olla mikään työpaikan "pikkuprinsessa" jota kaikki äijät himoitsee.. ja kun kerta parisuhteessa olen, niin miksi mun tarttis laittautua ketään muuta kuin itseäni ja miestäni varten kauniiksi?
ja mitä seksiin tulee, niin voin sanoa olevani..no, lievän kokeilunhaluinen..mua kiinnostaisi käyttää korsetteja ja seksikkäitä alusvaatteita, ja eri asentojen kokeilemiset on ok, kunhan mitään ei tungeta ULOSTUSREIKÄÄNI XD. ja mieheni, ihan tiedoksi vaan, ei kovinkaan paljoa suuseksistä välitä, ei edes vaadi sitä, saatika mitään peppuseksiä ei kitise, hänen mielestään peppuseksi on homoja varten(anteeksi jos jotakuta tällä loukkaan, ei ole tarkoitus).
ja minkälainen on kaunis ja huoliteltu nainen?mielestäni semmoinen joka on panostanut OMAAN TYYLIINSÄ, huolehtii hygieniastaan, käyttää itselle sopivaa meikkiä ja vaatteita ja on oma itsensä. kovin moni "kaunis ja huoliteltu" nainen ns. näyttelee ja esittää muuta kuin on.mielummin rehellinen ja itsevarma oma itsensä kuin ihminen jota ei edes itse tunnista.
seksikkyys naisella on enemmän luonteesta kiinni kuin siitä mitä on valmis tekemään miellyttääkseen miestä, koska loppupeleissä semmoiset miestenmiellyttäjät päätyvät "kynnysmatoiksi" joita miehet eivät pätkän vertaa kunnioita. - Antuanette34
eräs nainen vaan!* kirjoitti:
kuules "tosinainen", miksi seksikkyys mielestäsi kumpuaa siitä että naisen pitäisi miehen mieliksi ottaa mieheltä suihin ja antaa peppuseksiä?
tai mikä ongelma muka on se jos nainen harrastaa hyötyliikuntaa pyöräillessään töihin?kai se nyt parempi on kuin että ajelisi joka paikkaan autolla ja vuoden aikana lihoisi sen 10kg liikkumattomuuden vuoksi?
itse pidän seksikkyydestä, vaikka tukeva olenkin. käytän kesällä mekkoja ja korkkareita, mutta jos töihin olen menossa, niin en tasan ala tuhlaamaan aikaa meikkaamiseen ja itseni pynttäämiseen, koska alallani ei tarvitse olla mikään työpaikan "pikkuprinsessa" jota kaikki äijät himoitsee.. ja kun kerta parisuhteessa olen, niin miksi mun tarttis laittautua ketään muuta kuin itseäni ja miestäni varten kauniiksi?
ja mitä seksiin tulee, niin voin sanoa olevani..no, lievän kokeilunhaluinen..mua kiinnostaisi käyttää korsetteja ja seksikkäitä alusvaatteita, ja eri asentojen kokeilemiset on ok, kunhan mitään ei tungeta ULOSTUSREIKÄÄNI XD. ja mieheni, ihan tiedoksi vaan, ei kovinkaan paljoa suuseksistä välitä, ei edes vaadi sitä, saatika mitään peppuseksiä ei kitise, hänen mielestään peppuseksi on homoja varten(anteeksi jos jotakuta tällä loukkaan, ei ole tarkoitus).
ja minkälainen on kaunis ja huoliteltu nainen?mielestäni semmoinen joka on panostanut OMAAN TYYLIINSÄ, huolehtii hygieniastaan, käyttää itselle sopivaa meikkiä ja vaatteita ja on oma itsensä. kovin moni "kaunis ja huoliteltu" nainen ns. näyttelee ja esittää muuta kuin on.mielummin rehellinen ja itsevarma oma itsensä kuin ihminen jota ei edes itse tunnista.
seksikkyys naisella on enemmän luonteesta kiinni kuin siitä mitä on valmis tekemään miellyttääkseen miestä, koska loppupeleissä semmoiset miestenmiellyttäjät päätyvät "kynnysmatoiksi" joita miehet eivät pätkän vertaa kunnioita.Katsokaa Ällöttävät suomalaiset naiset vuodelta 2004. Aika moni juttu on totta, vaikka se strippaaminen. Nähty niin monta kertaa...
- suomimies41
Miten niin... On mellä Martina, Tuksu BB starat ja jne ja jne
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922773On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622655Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712601Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952561Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu992118Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502022Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411876Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve361855Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611695Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171558