Hullu exä

Todella epätoivoinen

En ymmärrä nyt mitään!Olen tapaillut jonkin aikaa miestä, jonka kanssa meillä on ollut aivan ihanaa ja kaikki hyvin.Mies on kertonut minulle paljon exästään, koska olen halunnut kuulla.He asuvat vielä yhdessä kunnes mies löytää itselleen oman asunnon.
Nyt ongelmaksi välillämme on muodostunut tuo hulle exä.Hän uhkasi tappaa minut ja pahoinpidellä tuon ns. mieheni(emme siis varsinaisesti seurustele) jos vielä tapaamme.Nyt exä ei anna miehen puhua puhelimeen eikä mennä töihin.
Mitä ihmettä tälläisessä jutussa voi tehdä kun poliisitkaan eivät voi auttaa kun en tiedä miehen tarkkaa osoitetta?

9

379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsirp tsirp tsirp

Kieltämättä kuulostat todella epätoivoiselta. Jos nyt vaikka kiltisti peruuttaisit pois tuosta sotkusta.
      Todellakin on myös mahdollista, ettet ymmärrä koko tilanteesta yhtään mitään. Vai oletko muka oikeasti ollut tuon exän kanssa tekemisisssä?
      Kyllä se mies itse ne poliisit pystyy soittamaan, mikäli sille on oikeasti tarvetta.

• Todella epätoivoinen

Yksi kysymys vielä:Miten mies pystyisi itse soittamaan poliisit kun exä ei anna puhelinta?Ja mies ei voi exälleen mitään kun siellä on myös exän isoveli ja hänen ystäviään ja minä en siis tiedä miehen osoitetta eli poliisit ei tee mitään..Pelkään todella tuon ihastukseni takia sekä hiukan tietysti itseniki, koska ei nyt tappouhkaus kuitenkaan mikään pikkujuttu ole.Haluan auttaa miestä, mutta keinot ovat todella vähissä.

• Celia81

Ja mies on niin tossu ettei mene töihin kun exä niin vaatii? ja mitähän on sitten sanonut työnantajalleen selitykseksi, "exä kahlinnu hellaan kiinni" 2 mun exä ei haluu et käyn duunissa ja haluan miellyttää häntä" tms?

Luulis et kenkää olis jo tullu duunista jos ei pysty mitenkään käymään töissä ilmoittamatta...

Vähän ristiriitaiselta kuulostaa..Et jos tää ei oo provo, niin kyl on kumma mies jos ei osaa ovea avata itse ja marssia ulos. Onko se exä sitten jossain 24/7 vahdissa ja ottanu sitä varten sapattivapaata duunista? Ja luulis et se exä joskus ees nukkuis, mut jos se mies ei sit sinä hetkenä oo kahlittuna tosiaan siihen hellaan kiinni, niin miksei vapaaehtosesti lähe nosteleen siitä kämpästä?

• ihme&kumma

Tyttö kulta nyt taitaa olla, että sua on ns. kustu linssiin ja oikein lahjalla. Taidat olla tuolle miehelle sellainen pieni piristävä seikkailu ja todennäköisesti ei ole exästään mihinkään eroamassa, kunhan vaan on satuillut sinulle, kerjännyt myötätuntoa ja vähän muutakin.

Kyllä kait on hiukan epänormaalia, ettei mies ole kertonut missä asuu? Tokihan voit asian selvittää itsekkin jos vaan tiedät miehen nimen, kaupungin niin löytyy tieto väestörekisteristä, jos on auto niin rekisterinumeron perusteella voi tiedot myös hakea vaikka tekstiviestillä.

Suosittelen tekemään jommankumman ja sitten vaan rohkeasti soittamaan ovikelloa ;)

• satuako lienee?

No onpas seurustelua tai edes kaveruutta, kun ei edes osotettakaan tiedetä...

• Todella epätoivoinen

Tämä ei todellakaan ollut provo!Ja onnekseni asia ratkesi yksinkertaisesti jättämällä mies sinne.En tosiaankaan kaipaa elämääni mitään miljoonaa naista pyörittävää idioottia.Mutta kiitos paljon kaikille apuansa antaneille, saitte minut tajuamaan etten kaipaa enkä ansaitse tuollaista.

• J K

ENNTEDÄ

• sivusta seurannut

Oletko varma että miehen kiinnostus on todellista kyllä puheillakin voidaan poliisit pitää asiasta ulkona. jos rakkaus olisi todellista ei siihen puhelinta tarvittaisi.

• ädjg'sejg

No ei toi kyllä ex:ltä vaikuta... sua on kuule taidettu vetää nenästä ja oikein olan takaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6484
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      5973
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2740
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2594
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2268
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1976
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1819
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1747
    Aihe