nii itse jo 12 vuotta harrastanu ja kysyisin yleistä mielipidettä
mitä mieltä olette partiosta
20
366
Vastaukset
- samiakosssssss
Partio on tylsimysten ja rumien naisten/tyttäjen juttu! En haluu pahottaa mieltä...
partiotytöt ainaki on jotain ällöttävää. tavannu muutamia.Hahahah, kiitos vaan! :D Pitääpä sitten jatkaa harrastusta kun niin mun ulkonäölle sopivaa :))
- Partiopoika ja ylpeä
Siis partiotytöt on aina ällöttäviä? Mun tänhetkinen ihastus on partiosta, ja sillä on jumalattaren muodot, ja pääkään ei ole tyhjää täynnä. Enkä oo mikää luuseri, jonka kriteerit on niin alhaalla että kaikki tytöt on uskomattoman kauniita. Olen onnistunut elämässä tähän mennessä ihan hyvin. Minulla on kaikki mitä haluan, paitsi se tyttö, jota en välttämättä saa. Mutta pointti on että jotkut "luuseritytöt" menee partioon kun ei missään muualla saa kehuja kuinka hyvä on jossain, mutta jotkut vaan menevät sinne, koska se on niin hauskaa, sillä siinä menee liikunta, hupi, luonta ja kaverit hyvin yhteen.
- Jooooh
Siitä about 4-5v kun olin partiossa enkä kadu että olin siellä. Opin niin paljon juttuja mitä aikuisetkaan osaa, tosin nyt ei tule mieleen :))
Jamporeet ja muut bamboreet kyl jätin aian väliin ja en paljon rehvastellu koska mielikuva partiosta on mitä on ja suurimmaks osaks se on totta että tyypit oli aikas noh omalaatusia siellä.
Ite tosin nyt oon tällane rautaa nostava adonis jota nuoret ja vanhemmat typsyt katselee ja muut tyypit välttää :) Hieno juttu partio on. Oppii hienoja taitoja ja saa nauttia luonnosta.
- asd
8 vuotta oon harrastanu ja loppua ei ole tulossa, hyvä harrastus
- Partiolainen -93
Itsekin oon 12 vuotta ollu partios ja edelleenkin olen - enkä kadu! Partio saattaa joillekin urpokyllikeille vaikuttaa oudolta ym, joten he reagoivat siihen mollaamalla. Vuosien varrella oon kuullu kaikenlaista paskaa, mutta yhtä monesti olen myös niitä väärinkäsityksiä ja vääristyneitä kuvia partiosta suoristanut. Mitä vikaa muka on harrastuksessa, joka yhdistää luonnon, ystävät ja unohtumattomat kokemukset? Ei mitään. Jos joku on saanut huonon kuvan, niin se johtuu vain kyseisistä yksittäisistä jäsenistä, jotka sen ovat antaneet - mätiä omenia löytyy jokaisesta omenakorista. Suurin osa kavereistani on partiossa - tyttöystävänikin olen partiossa tavannut :) Itselläni ei siis mitään valittamista, päinvastoin :D
oon partiossa ja kuullemma ylä asteella ei niistä pidetä mut kunhan en ylpeile tai mitää nii ei oo oikeestaa tapahtunu mitään XD
- Mira98
Partio on hyvä harrastus. Siinä oppii kaikenlaista josta on hyötyä. Mun luokkalaisit yhteensä 3 harrastaa partioo mä mukaanlukien. Ollaa kaikki eri partioist. Yhteensä mun luokal on 19. Eli 3/19 harrastaa partiot.
- Mira98
Mira98 kirjoitti:
Partio on hyvä harrastus. Siinä oppii kaikenlaista josta on hyötyä. Mun luokkalaisit yhteensä 3 harrastaa partioo mä mukaanlukien. Ollaa kaikki eri partioist. Yhteensä mun luokal on 19. Eli 3/19 harrastaa partiot.
ainii kaikki 3 on tyttöi ja 98 kaks ja yks 99 se 99 on kyl tyttöpartiost.
- metsäveikko
Itse olen 11v ja olen partiossa,ja todella mukavaa ja viihtyisää on!Kiva tulla kololle kokoukseen:)
- poju 01
Totta.Itte oon muutaman vuoden käyny ja on ihan hyvä harrastus :-).........................ja jatkuu............................................................,,,,,,,,,,,,..,...,.,.,...,,,..,..,.,...,.????????????????????------------------äh ei jaksa ja muuten oon poika.....
Se on tosi hyvä jos löytää sellaisen harrastuksen, mikä omasta mielestä on kivaa! Toiset tykkää rymytä metsässä ja opetella vaikka solmujen tekoa, toiset tykkää pelata jääkiekkoa. Tärkeintähän on löytää itselleen sopiva harrastus ja jos löytyy just oikea harrastus, se saattaa kestää vuosia. Meidän mielestä partio on hauska harrastus! ;)
Outi (joka muistaa enää vain miten merimiessolmu tehdään) ja Marika, nuorisotyönohjaajat
Nettisaapas- dsopkadoia
emt ?
- Dr Dre
Voi ei ! Tällä palstalla olevilla on selvästikkin Parziona- tauti, se iskee jos on yli vuoden partiossa ! Oireita ovat Partiosta tykkääminen, rintojen pieneminen ja kivesten nousu. Toimikaa siis näin lähtekää pois partiosta niin paranette jos se ei auta olette selvästikkin käyneet liian paljon partiossa, siihen ratkaisu löytyy taas kiipeämälle Nunaktiivi nimiselle vuorelle ja ottaa sieltä kasvia nimeltä: Unparizo.
- partiolainen
Aarg kun ärsyttää noin epäluuloiset ihmiset-_- Kyllä meidän lippukunnasta löytyy kunnon jätkiä. Kaikki tytöt kuolaa niitten perää koko ajan, ja tiesitkö muuten että viimevuoden Japaninjamboreelle vietiin hurjat määrät kondomeja?
- hdashasd
mahtava harrastus... ite koht 8 v harrastanu... Parasta partios on kyl et tapaa uusii ihmisii ja varsinki isot leirit kesäl. Oppii myös vähä erätaitoja ja ei tuu armeijas äitii ikävä ku pitää nukkuu ulkona teltassa....
15 vuotias partiolainen olen :D
Kuulu kommenttia; että ne partiolaiset on sellasii hippejä ja AAMUVIRRKUJA!! :DDDDDD
repsen totaallisesti kun kuulin et partiolaiset ois aamuvirkkuja :D come oon! :D
Totuus:
Meidän leireillä kun aikuinen tulee herättää nii teltasta tulee ulos sellanen zombi lauma n. 15 min herätyksen jälkeen, sitäkin ennen valitetaan että " antakaa hei pliis viel 10 minaa aikaa nukkuu" tms .. :DDD
Näin täällä.
Ps. olen luokkani ainoa partiolainen enkä häpeä sitä- yläasteelainen
Mäki oon luokkani ainut partiolainen enkä kyllä häpee sitä :-D (ei yhtää myöhässä tai mitääXD)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama836831Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1136052Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1364165Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2192889Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782836Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?352778Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta842550Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902288- 1832139
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431676