olen 39v nainen,ja elänyt koko ikäni ns.risassa perheessä. koko lapsuuden ajan äitini vaihtoi ukkoa suunnilleen alkkareitten kanssa samaa tahtia,ja nyt sitten isompana minua on alkanut asia vaivaamaan tod paljon,nimittäin en tiedä kuka on isäni. kaikilla muilla meidän "perheen" lapsilla on isät paitsi mulla. mummoni aikanaan kertoi minulle erään nimen joka olisi ehdokas numero yksi,mutta etsin yhteystiedot,ja otin riskin ja soitin.. ei ainakaan myöntänytb asiaa. minusta olisi sangen tärkeää saada selville kuka isäni on. äitini on tunnevammainen ja kaikinpuolin äärimmäisen huono ihminen pitämään minua edes tyttärenään,saati että kertoisi nuoruusajan varveistaan joka tälläiseen tapaturmaan johti. huomaan nyt olevani tosi usein isä-aatoksissa. onko mitään mahkuja saada sellaista asiaa enää selville.. :"(
isyystutkimus
3
201
Vastaukset
- cccccccccbv
ymmärrän tosi hyvin, kuinka halukas olet saamaan tiedon, kuka on isäsi. Mutta kun äitisi yhteistyöhalukkuus on tota luokkaa, niin se on jokseenkin toivotonta. Olisi varmaan parempi hyväksyä tilanne tuollaisena kun se on.
Anna anteeksi itsellesi, ettet pysty selvittämään, kuka on isäsi. Anna myös äidillesi anteeksi se, ettei hän ole kertonut, kuka isäsi on. Ja anna isällesi anteeksi, se, ettei hän ole pitänyt sinusta huolta. Anteeksi antaminen on tahdon päätös. Kun teet niin niin tunteet seuraa perässä.
Anteeksi antaminen helpottaa sun omaa oloa. selvitä tossa haastavassa perhetilanteessa. Ootko käynyt al-anon ryhmissä ? Sieltä voi saada vertaistukea.- cccccccccbv
Ota selvää kokoontuuko paikkakunnallasi ryhmää. Myös omaiset mielenterveystyön tukena järjestö toimii jollain paikkakunnilla.
Toki voit vielä saada yhteyden isääsi. Mutta nyt vaan ei kande jumittaa asiassa loputtomiin. Koita olla kadehtimatta sisaruksiasi. Ota positiivisesti asia. Kaikissa asioissa on myös positiiviset puolet. Eli kun sinulla ei kerran ole isää, niin sinun ei myöskään tarvi hänestä ja teidän suhteesta huolta kantaa.
- cccccccccccbv
Jos haluat vaihdella ajatuksia hieman yksityisemmin, niin voit postata osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve472974Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1062163Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611832Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?221715