Antikristuksen henki on maailmanmielisyyden henki. Jeesus opetti, että älkää mukautuko tämän maailmanajan mukaan. Luterilaisessa kirkossa vaikuttaa vahvasti antikristuksen henki ja se vahvistuu vahvistumistaan. Sen takia siellä ei saarnata synnistä, parannuksenteosta, taivaasta, helvetistä, Jumalan tuomiosta vaan tämän maailman asioista ja halvasta armosta. Saarnaaja Mikko Lahden blogissa on samasta aiheesta Mikko Lahden ja arkkipiispa Kari Mäkisen saarnat. Kari Mäkisen saarna on täysin antikristillinen.
http://mikkolahti.puheenvuoro.uusisuomi.fi/88478-kuolemanjalkeinen-elama-arkkipiispa-makisen-ja-saarn-lahden-saarnat-jeesuksen-opetuksesta-luuk
antikristuksen henki
6
69
Vastaukset
- kerty
"Joka ei tunnusta Jeesusta Jumalan Pojaksi on antikristus!"Uuden Testamentin mukaan. Mm. muhamettilaiset eivät tunnusta Jeesusta Jumalan Pojaksi, eli siinä on teille oikea antikristus!
- totuutta.
Tuossa toisessa keskustelussa(arkkipiispan harha?) kerrotaan:
Tästä seurakuntalaisen haastattelusta saa sen käsityksen, että Suomen ev.lut.kirkon päämies ei usko Kristuksen neitseelliseen syntymään ja sitä kautta Kristuksen Jumaluuteen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10481884
Siinä meillä on oikea antikristus.
- Elämmekö lopunaikaa?
Paholainen on ottanut Suomen valtionkirkon hallintansa alle. Tällainen luopumus on kenties pakanuuttakin pahempaa. Voi näitä eksyttäjiä, pirulaisen asiamiehiä (ja -naisia!). Kun aikanaan koittaa TUOMION hetki, moisista jumalattomista ei säästy kukaan!
- totuutta.
"Tällainen luopumus on kenties pakanuuttakin pahempaa"
Juuri näin. Nämä uskonnolliset maailmaa rakastavat ovat kaikista surkeimmassa asemassa, koska ovat mielestään Jumalan palvelijoita. Enemmän on toivoa rikollisesta, juoposta tai narkomaanista, koska nämä taatusti myöntävät olevansa väärällä tiellä ja tekevät helpommin parannuksen.
Ilm.3:14-19
Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
15. Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
16. Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
17. Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
18. Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
19. Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
1.Joh 2:15-19
Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
16. Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta.
17. Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti.
18. Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
19. Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme.
- Ulos EU: sta ja pian
EU= antikristuksen unioni. Jokainen Raamatun lukija, joka rukoilee Jumalan viisautta ja peilaa aikaansa Sanan valossa tietää tämän. Valheen kaikella voimalla Suomineitokin saatiin tähän saatannalliseen Brysselin vaiutuspiiriin mukaan. Tämä on kansojen kurjistamista ja kuristamista.
- kansan ääni
Tuo totta ja piru riepoo piispojakin, jotta tämä kansa eksyisi totuuden tieltä.
Jeesus on tie totuus ja elämä. Tämä tiedoksi teille te arvoisat piispat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1298016Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1567115Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834866Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2493305Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012764Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1272352- 1531990
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari171933Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa411750Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?2061685