Tiikkikysymys jälleen kerran

Lautaa vailla

Niinpä niin, jälleen tulee tämä (an)tiikkinen kysymys ihan vaan siksi, että aikaisemmat toimittajat eivät enää näytä olevan kuvioissa mukana ainakaan pääkaupunkiseudulla. Mistään suuresta tarpeesta ei ole kysymys, muutamia noin 20 - 32 milliä paksuja lautoja tarvitsisin. Kuka myy ja mihin hintaan?

14

1624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huliviili

Biltema myy , pituus pari metrii

• Lautaa vailla

Kiitos vinkistä, mutta Bilteman lauta on enimmillään 12 mm paksua.

• lautamiess

no bauhaus sitten ja esim puukeskus, mistä itse olen ostanut

• edfgyuy8

Ainoat tietämäni paikat , joissa paksua Teakkia voisi olla hyllyssä ovat
      OP-Puu Oy
      Hyljekuja 2, Suomenoja

Puukeskus
      Helsinki, Herttoniemi

• Lautaa vailla

Kiitti tästäkin, vaikka vastauksesi valitettavasti kuvaa tilanteen surullisuutta. Viimeksi olen ostanut tiikkiä juuri Herttoniemen Puukeskuksesta. Asioin siellä viimeksi syksyllä, ja kertoivat ettei tiikkilauta kuulu enää valikoimaan. Hyljekujalla olen asioinut useasti muista syistä, mutta muistikuvani mukaan olen sieltäkin tiikkilautaa tuloksetta kysynyt.

• gvköp0
        Lautaa vailla kirjoitti:

Kiitti tästäkin, vaikka vastauksesi valitettavasti kuvaa tilanteen surullisuutta. Viimeksi olen ostanut tiikkiä juuri Herttoniemen Puukeskuksesta. Asioin siellä viimeksi syksyllä, ja kertoivat ettei tiikkilauta kuulu enää valikoimaan. Hyljekujalla olen asioinut useasti muista syistä, mutta muistikuvani mukaan olen sieltäkin tiikkilautaa tuloksetta kysynyt.

Sitten vielä verkossa
        http://shop.stdeck.fi/
        Ja Vantaalla ma-pe 8-15.30
        http://www.dlh-finland.fi/

• filunkinenn

Minulla ois tiikkiviilua myynnissä jonkin verran, jos joku tarvii ..leveys noi 20 cm pituutta noin 250cm...

• tiikintarvija

kuinka paksua viilu on ja paljonko löytyy

• filunkinenn hei

kuinka paksua se sun viilu on ja paljonko löytyy

• Minä taas
    • 10

Olen ostanut Seppälän venetarvikkeesta monenmoista jalopuuta. Toimittavat matkahuolloa edullisesti.

Turussa on viilukeskuksessa myös eri paksuisia jalopuita. Se on nykyään eri nimellä, mutta löytynee helposti.

Vuosia sitten minulle antoi puuseppä jalopuun ostopaikaksi "Emer" nimisen firman yhteystiedot, en ole sieltä ostanut mitään, mutta puhelinnumeron perusteella on pääkaupunkiseudulla (jos enää olemassa ja sillä nimellä).

Minullakin pitäisi olla paksumpaa tiikkiä varastossa, voin ottaa yhteyttä jos laitat tietosi näkyviin.

• mter

Itse ostin pari vuotta sitten Hakalan puutukusta Lahdesta. Suosittelen

• Jalopuu

Kysy puukeskuksen jalopuu osastolta. Siellä on

• 9x36

Se Emeri on Keravalla. Niillä on tiikkisahatavaraa ja -viilua. Ainoo paha on, että viiluu pitää ostaa heti koko nippu kun eivät myy lehti kerrallaan. Sahatavaraa voi kyllä ostaa vaikka vaan yhen laudan. Sahatavaraa niillä oli muutenkin tosi paljon ja kansilistaa kans.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      119
      7901
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      151
      6628
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      183
      4745
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      243
      3225
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      101
      2734
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      103
      2236
    7. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      12
      1896
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      150
      1875
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      29
      1710
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1614
    Aihe