Varoitus GM-Sähkö Oy Lahti.Älä tilaa ko.firmasta yhtään mitään!

Kyllästynyt...

Varoitus GM-Sähkö Oy Lahti.Älä tilaa ko.firmasta yhtään mitään!

-Onneton ja täysin ammattitaidoton toteutus

-Tyhjästä laskuttaminen on GM-Sähkö Oy bravuuri.

http://www.gm-sahko.fi/

17

6674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllästynyt....

      jos muilla kokemuksia yrityksestä niin kokemuksia mielellään kuulisin

    • Ihmisen mieli

      Hei! Kiva asenne sulla! Kerro oma nimesi ennen kuin alat täällä huutelemaan!

    • apinan raivo

      Mitäs ne on nyt niin ammattitaidottomasti ja onnettomasti sitten tehneet?

      • kytkiä

        EI ole pahempaa lysmyä kuin kaikkitietävä sähkölysmy,aikani minäkin katselin lysmyjen touhuja,jonkun pikku kykemisen takia kun lysmy viimein tulee paikalle,joka saatanan mittari kaulassa roikkuen ja kaikki työt on tosi vaativia ja vaarallisia ,ja se sähkärin virne naamalla,olenkin alkanut tekemään asennukset itse,meinaan en ole värisokea


      • fasdf
        kytkiä kirjoitti:

        EI ole pahempaa lysmyä kuin kaikkitietävä sähkölysmy,aikani minäkin katselin lysmyjen touhuja,jonkun pikku kykemisen takia kun lysmy viimein tulee paikalle,joka saatanan mittari kaulassa roikkuen ja kaikki työt on tosi vaativia ja vaarallisia ,ja se sähkärin virne naamalla,olenkin alkanut tekemään asennukset itse,meinaan en ole värisokea

        Sähkärin yleisohje on aina "Älä luota väreihin!!!!". Juuri tuo kun kaikki niitä pieniä hommia tekee itse niin mikään ei ole enää varmaa. Useammalla saneerauskohteella olen purkanut vanhoja asennuksia ja törmännyt mitä ihmeellisimpiin virityksiin. En tiedä onko ketään kuopattu noiden takia mutta ihmettelen jos ei mitään ole sattunut.
        Iso kerrostalo jossa 30-50v. ollut sama sähköjärjestelmä on tietysti nykyaikana jäänyt auttamatta vanhaksi ja riittämättömäksi. Niitä asennuksia on sitten lisätty omiin huoneistoihin "kyllä minä nämä osaan"-asenteella ja jälki on sitten sen mukaista. On väärinpäin nollattuja pistorasioita yms.
        Eli jätä asennukset kuitenkin sähkärille jolla on ne mittarit käytössään. Jos omissa asennuksissa jotain sattuu jollekin, vaikkapa siskon lapselle, on se aina kova paikka. Jos ei sähkärin naama miellytä niin soita paikalle naissähkäri, he ovat nätimpiä ja osaavat samat asiat kuin miehetkin.


      • kytketään vaan
        fasdf kirjoitti:

        Sähkärin yleisohje on aina "Älä luota väreihin!!!!". Juuri tuo kun kaikki niitä pieniä hommia tekee itse niin mikään ei ole enää varmaa. Useammalla saneerauskohteella olen purkanut vanhoja asennuksia ja törmännyt mitä ihmeellisimpiin virityksiin. En tiedä onko ketään kuopattu noiden takia mutta ihmettelen jos ei mitään ole sattunut.
        Iso kerrostalo jossa 30-50v. ollut sama sähköjärjestelmä on tietysti nykyaikana jäänyt auttamatta vanhaksi ja riittämättömäksi. Niitä asennuksia on sitten lisätty omiin huoneistoihin "kyllä minä nämä osaan"-asenteella ja jälki on sitten sen mukaista. On väärinpäin nollattuja pistorasioita yms.
        Eli jätä asennukset kuitenkin sähkärille jolla on ne mittarit käytössään. Jos omissa asennuksissa jotain sattuu jollekin, vaikkapa siskon lapselle, on se aina kova paikka. Jos ei sähkärin naama miellytä niin soita paikalle naissähkäri, he ovat nätimpiä ja osaavat samat asiat kuin miehetkin.

        Kyllä meikäläinen talläinen itseoppinut kotiasentaja kokeilee aina onko piuha kylmä ennenkuin alkaa irrottelemaan.Kerran meinasin saada tällin kun ammattilainen oli kytkenyt kolmivaihepistokkeen,painoin mittarista kolme rinnakaista automaattisulaketta auki mihinkä ryhmään tämä ammattilainen oli merkannut pistokkeen kytketyn,mutta eikö tämä ollutkin kytkenyt yhdenvaiheen kellarin valoon menevään sulakkeeseen,muuta meikä varovaisena miehenä onneksi kokeilin mittarilla tuleeko pistokkeelle virtaa,eli tässä kirjoittelen viellä.Kun näin tämän ammattilaisen niin latasin heti kulmanauki saatana.


      • TodellaKadeSulle
        kytketään vaan kirjoitti:

        Kyllä meikäläinen talläinen itseoppinut kotiasentaja kokeilee aina onko piuha kylmä ennenkuin alkaa irrottelemaan.Kerran meinasin saada tällin kun ammattilainen oli kytkenyt kolmivaihepistokkeen,painoin mittarista kolme rinnakaista automaattisulaketta auki mihinkä ryhmään tämä ammattilainen oli merkannut pistokkeen kytketyn,mutta eikö tämä ollutkin kytkenyt yhdenvaiheen kellarin valoon menevään sulakkeeseen,muuta meikä varovaisena miehenä onneksi kokeilin mittarilla tuleeko pistokkeelle virtaa,eli tässä kirjoittelen viellä.Kun näin tämän ammattilaisen niin latasin heti kulmanauki saatana.

        Just noin kuuluu tehdä. Olet hyvin tärkeä ihminen. Jatka samaan malliin!


    • asiakas2011

      Minulle tekivät sähkötyöt reilu vuosi sitten, eikä suurempia ongelmia. Yhden pistorasian paikkaa jouduin hiukan säätämään (siis pyysin poikia laittamaan hiukan vasemmalle), kun pistoke ei mahtunut. Ihan tyytyväinen olen ollut.

    • kokeiltu on..

      työn laadussa tai jäljessä ei mitään moitteita. mutta aika meni... ja ljon, yli tuplaten sen mistä oli puhe, ja laskuun olisaatu vielä lisätty yhden ylimääräisen päivän tunnit.
      mutta tosiaan jälki on siistiä, ja kaikki toimii

      • Tiatuula

        Se parikertaa minkä olen etsinyt heidän kanssaan katkennutta lämmityskaapelia sanoisin, että hienosti hoitavat homman.


    • tyytyväinen

      Meille tekivät töitä 2kuukautta sitten, eikä ongelmia ollut lainkaan. Pistorasiat oli juuri sopivilla korkeuksilla, valaisimet oli nätisti tasaisesti ja kaapeli meni tosi hyvin piilossa ja suorassa! Plussaa että komeita työntekijöitä !! Uudestaan otan, jos jotain ongelmia tulee

    • tytsykkä

      Hei!

      Jännän erilaisia kokemuksia! Siksi onkin nyt ihan pakko kommentoida.

      Oma kokemukseni on TÄYSIN PÄINVASTAINEN kuin alkuperäisen.

      En muista koskaan saaneni mistään muusta sähköfirmasta lähellekään yhtä hyvää palvelua ja täydellisesti eriteltyä laskua. Myös pitävät aikataulut...!

      Kokemukseni perustuu aiempaan teetettyyn työhön ja siksi nytkin on heidän kanssaan projekti meneillään, toivottavasti en siis tälläkään kerralla pety.

      Yleensä en suosittele yhtään mitään kenellekään, mutta GM-Sähköstä olen kertonut mielelläni omat myönteiset kokemukseni.

    • NirsoNipo

      GM-sähkön sähkäri juuri sai meillä juuri työt valmiiksi ja olen tyytyväinen. Sähkärillä oli asenne ja ajatus kohdallaan, eikä tehnyt putkipäisiä helpporatkaisuja. Reipas ja ammattimainen ote. Hyvillä mielin voin suositella tätä yritystä.

    • Anonyymi

      Joo nämä tyhjästä laskuttajat on kyllä syvältä. Koskaan ei voi tietää, mitä paskaa tulee vastaan. Yleensä jälkikäteen asiat vasta ilmenee.

      Auto Alarm niminen yritys on myös yksi roska yritys muiden joukossa, joka laskuttaa tyhjästä. Monella on kokemusta ja kiroavat ne täysin huijarifirmoiksi.

    • Anonyymi

      Olen vuosia aina tarvittaessa käyttänyt juuri kyseistä firmaa - sekä pienissä jutuissa, että isommissa peruskorjausrempoissa. Todella tyytyväinen olen ollut. Yhtään mitään valittamista en ole koskaan heistä löytänyt.

      • Anonyymi

        Minun on taas vuorostaan ollut vaikea saada sähköreitä tulemaan paikalla sovittuihin aikoihin. Aina saa soitella perään ja vaatia tulemaan tekemään työt sovitusti, jotta muut urakat pääsevät etenemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun on taas vuorostaan ollut vaikea saada sähköreitä tulemaan paikalla sovittuihin aikoihin. Aina saa soitella perään ja vaatia tulemaan tekemään työt sovitusti, jotta muut urakat pääsevät etenemään.

        En ihmettele. Ylimielistä asennetta , huonoa ja osaamatonta "palvelua".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe