Phuket ei koko thaimaa

phom rak thai

Lopettakaa jo hyvät ihmiset tarinanne thaimaasta jos VAIN phuketia tunnette. Ei phukettia voi verrata koko thaimaahan. Aivan sama jos käytte Ahvenanmaalla ja LUULETTE että nyt kyllä Suomi tuli tunnetuksi. Phuket on pelkkä turistirysä ei todellakaan voi verrata AITOON thaimaahan. Phuketin hinnat taksit esim 70 % kalliimmat , hotellit, ravintolat, ostokset kaikki kalliimpaa verrattuna muuhun thaimaahan. Muualla thaimaassa turisteja palvellaan ystävällisesti toisin kuin phuketissa ja myös Hua Hinissä.

15

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 35 % väestöstä

Aivan ja yksi todiste on se että phuketin väestöstä 35 % on muslimeita kun muualla thaimaassa heitä on vain 4 % lisäksi phuketissa on kiinalaisperäisiä asukkaita toiset 35 % ja muualla thaimaassa heitä on 14 %. Eli ainoastaan 30 % phuketin asukkaista on aitoja thaita. Aivan niinkuin ruotsinkieliset enemmistö Ahvenanmaalla.

• xxx

Tää on käsittääkseni Phuket keskustelupalsta, jossa on tarkoitus keskustella ko. paikasta. Ihan vaan vinkiksi ap:lle jos sellanen pieni yksityiskohta on sattunut jotekin meneen sulta ohi... vika lukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä???

• Asiaa Phuket palstapan hyvinki.

• ihmejuttuja

Älä nyt tähän Hua Hinia sotke....juurihan sanoit ettei Phuket ole koko Thaimaa. Hua Hin on hieno paikka ja eikä mitään tekemistä Phuketin kanssa. Kovasti kiinnostaa mikä se sinun AITO Thaimaa on? Kai nyt Hua Hin on aidoin kaupunki koko maassa eikä turismin eikä seksin pilaama kuten moni muu paikka.

• jjjeee

Kai nyt Hua Hin on aidoin kaupunki koko maassa ....On ollut pienet kuviot kun väittää noin nim ihmejuttuja. Hua Hin on pian samanlainen turismin pilaama paikka kuin phuketkin. Kyllä niitä huoria hua hinissä on

• masa--.,mnbvc

Hua hin on paskin lomakohde missä oon koskaan ollut.Malta on kakkonen

• Fyi Fiddu

Eikä porvoo ole koko suomi,,,

• Joulupukkkkk-i

Phuketissa huorataan ja ryöstetään. Muualla thaimaassa vain huorataan, siksi vältän phuketia. Sattumia voi olla joka paikassa mutta phuket on ryöstäjien mesta.

Aitoa thaimaata ei olekaan, se huorasi itsensä setä samulille jo 60-luvulla kun Pattaya keksittiin.

• öööööö

Ihmeellistä paskaa, 5 kertaa kohteessa oltu ja yhtään ainutta kertaa meitä ei ole ryöstetty. Joulupukkkk-i ei ole edes kohteessa käynyt, näkee vain märkiä unia kohteesta!

• Eli taas tämä "luulen, että mä tiedän, mitä olen kuullut?" kirjoitus.
        Mä oon käyny 2-5 viikon reissut 23 krt.
        Koskaan ei mitään viety, päinvastoin, on palautettu.

• Joulupukkkkk-i-

Mene vajakki joskus ulos hotellistasi niin näet mikä phuket on. Säälittää tollaset sohvamatkailijat.

Ihmeellistä paskaa... sun päässäs!!!

• puketti perseestä

Koko Thaimaassa huora*taan, mutta turistirysissä aivan erityisesti. Mitään eroa ei siinä asiassa ole pattayan, phuketin,hua hinin tai ao nangin ja koh changin välillä Ei mitään eroa ! Tottakai se miehille sopii.

• Kuhmon-Pekka
        puketti perseestä kirjoitti:

Koko Thaimaassa huora*taan, mutta turistirysissä aivan erityisesti. Mitään eroa ei siinä asiassa ole pattayan, phuketin,hua hinin tai ao nangin ja koh changin välillä Ei mitään eroa ! Tottakai se miehille sopii.

Oon niin persaukinen ettei Phuketin lomailuun oo varaa. Va, minäpä käynki aina 2 krt vuodessa pohjosen riisipelloilla auttelemassa ku oon kowa työmies. Reittilennolla lentelen ku tulis muuten niin kalliiksi. Menen petsinapuriin, sielä sitä aitoa thaimaata on!

• täyttä asiaa

Tämä kirjoitus on täyttä asiaa. Phuket kallis ja muslimien ja kiinalaisten asuttama kohde.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe