Ihastuin, sain vastakaikua. Tosi pitkiä ja kaihoisia katseita ja ihastukseni kohde käyttäytyy aina ääritavoilla lähelläni. Ääni muuttuu, ryhti muuttuu, näyttää toisinaan säikähtäneeltä, toisinaan tosi miehiseltä.. Mutta hän on niin vaikea tapaus, mahdoton!!
Olen tullut siihen tulokseen, että mies on joko äärettömän arka, huonolla itsetunnolla varustettu, tai liian ongelmainen. Vapaa hän kuitenkin ilmeisesti on.
Hän toisinaan lähestyy minua, aloittaa keskusteluja ja yrittää jotakin, nykyisin paljon enemmän, kuin ennen - Mutta sitten kerrankin unohdan katsoa häneen tai vastaan muodollisemmin, niin jäbä ikäänkuin katoaa henkisesti. Vetää naaman vakavaksi, naama vääntyy jotenkin hassusti. Ja sittenkinkin tänään hän heitti kaihoisan katseen minun suuntaani, kuin odottaen minulta jotakin. Sellaisen, jota muutkin saivat todistaa. Mutta en kestä häntä enää, hän on vaikea, hyvin vaikea. Ja silti tunnen suurta vetoa häneen. Hän vetää mut ihan veteläksi.
Hän on jollakin tavalla ongelmainen, aistin sen, uupunutkin, tiedän sen, ehkä se vaikuttaa jotakin.. Mutta täällä olisi ollut sydänystävä tarjolla..
Kun olen hänelle ystävällinen, niin hän hymyilee ja näyttää iloiselta, mutta sitten aina jostakin syystä hän alkaa näyttää jotenkin oudolta.. Haluaisin olla hänen ystävänsä, ehkä enemmänkin, mutta taidan antaa jo periksi. Kannattaako?
Annanko jo periksi?
66
3861
Vastaukset
- heitä heitä
haluan vain vastakaikua, en vaivaituneisuutta. miltä se katse näytti? ketkä muut sitä todistivat? uskotko minua vai heitä?
- Kunpa tietäisin
Jaa se oli pitkä katse. Näytti siltä että mies sekä ihailisi minua, että myös kaipaisi jotakin vähän kaihoisasti. Mutta minähän annan vastakaikua... Tai yritän parhaani. Vaikeissa tilanteissa ( kun muita läsnä) on vähän vaikea alkaa aina täysillä huomioimaan. Ja koska tiedän joidenkin junttien pilailevan jo tällä katseen luomisrituaalillamme, on vaikea tuntea oloaan täysin vapaaksi. Luonnollisesti olen joskus vaivaantunut vähäisesti, mutta siltikin.
- heitä heitä
Kunpa tietäisin kirjoitti:
Jaa se oli pitkä katse. Näytti siltä että mies sekä ihailisi minua, että myös kaipaisi jotakin vähän kaihoisasti. Mutta minähän annan vastakaikua... Tai yritän parhaani. Vaikeissa tilanteissa ( kun muita läsnä) on vähän vaikea alkaa aina täysillä huomioimaan. Ja koska tiedän joidenkin junttien pilailevan jo tällä katseen luomisrituaalillamme, on vaikea tuntea oloaan täysin vapaaksi. Luonnollisesti olen joskus vaivaantunut vähäisesti, mutta siltikin.
no en se taida olla minä. mielestäni meillä ei ole mitään katseenluomisrituaalia. miten te sellaisen loitte?
- Kunpa tietäis
heitä heitä kirjoitti:
no en se taida olla minä. mielestäni meillä ei ole mitään katseenluomisrituaalia. miten te sellaisen loitte?
Kunhan tuijotamme toisiamme yliluonnollisen paljon. Heitämme siis katseita. Ja sille nauretaan.. Mutta mitäpä tuosta. Pitäis olla kyllä halujen selvät kummallekin, niin ja muille.
- heitä heitä
Kunpa tietäis kirjoitti:
Kunhan tuijotamme toisiamme yliluonnollisen paljon. Heitämme siis katseita. Ja sille nauretaan.. Mutta mitäpä tuosta. Pitäis olla kyllä halujen selvät kummallekin, niin ja muille.
ketkä niille nauraa? tietääkö hän siitä?
- Kunpa tietäis
heitä heitä kirjoitti:
ketkä niille nauraa? tietääkö hän siitä?
Meidän "tutut", tää tapahtuu näet töissä.. Ja arvaahan sen että "kolleilla" on hauskaa ja ovat huomanneet. Mutta siksi en edes aina katso sitä miestä..kyllä hän tietänee, koska hommasta vedetään läppää jokseenkin..
- Nimetön mies (m)
Kunpa tietäis kirjoitti:
Meidän "tutut", tää tapahtuu näet töissä.. Ja arvaahan sen että "kolleilla" on hauskaa ja ovat huomanneet. Mutta siksi en edes aina katso sitä miestä..kyllä hän tietänee, koska hommasta vedetään läppää jokseenkin..
Työpaikka on kyllä kieltämättä hankala paikka näissä asioissa, mutta joskus muiden mielipiteet ja sanomiset on hyvä jättää omaan arvoonsa. Muuthan eivät osaa sanoa mikä on parasta sinulle (ja hänelle). Rohkeutta vain, kyllä se siitä :)
- asdasdasdasdsdasd
Tuota käytöstä kutsutaan myös ujoudeksi. Itse käyttäydyn melko lailla samalla tavalla ihastukseni lähellä. Tee vain rohkeasti aloite, äläkä odota hänen miehenä tekevän sitä.
- kysyy hän
oletko jo antanut reikääsi hänelle ?
- nainenmyös
Älä anna,,pyydä vaikka juttelemaan nje..itse painin samanlaisen ongelman kanssa ja aijon otta yhteyttä..kerään vaan rohkeutta siihen
- Just do it - alone!
Hän on ongelmainen ja huonoitsetuntoinen, joten hän ei voi uskoa, että sinä oikeasti tykkäisit hänestä. Siksi hän toivoo ikään kuin sun tekevän kaiken hänen puolestaan. Todistelemaan todistelemisen jälkeen.
- kaikilla ongelmansa
Aloitettatko sä odotat vai mitä sä vänkäät?
- sivusta-arvaus
Selvästihän se luulee, että mies tekee aloitteen jos on kiinnostunut. Mutta se on törmännyt mieheen, joka haluaa naisen tekevän kaiken puolestaan. Joten mies odottaa, nainen odottaa... kumpi odottaa kauemmin?
- kaikilla ongelmansa
sivusta-arvaus kirjoitti:
Selvästihän se luulee, että mies tekee aloitteen jos on kiinnostunut. Mutta se on törmännyt mieheen, joka haluaa naisen tekevän kaiken puolestaan. Joten mies odottaa, nainen odottaa... kumpi odottaa kauemmin?
mä teen kunnon aloitteen heti, kun mulla ei ole muita murheita riesana.
- Mun kävi kans
just noin. Mutta ei se sit mitään erityisempää yhteyttä halunnu. No, selvispä sitten sekin.
- Nimetön mies
Itsellä melkein samanlainen tilanne jossa toimin tuona miespuolisena osapuolena. Olen luonteeltani normaalisti avoin, mutta joissain tapauksissa hieman ujo ja varautunut. Lisäksi omalla kohdallani ympäristö jossa näemme ja muiden läsnäolo vaikuttaa paljon siihen mikä ulosantini on. Itse toki haluaisin tutustua tähän toiseen osapuoleen paremmin ajan kanssa, mutta aloitteen tekeminen siinä ympäristössä on itselleni ainakin hieman vaikeaa. Eli noin lyhyesti, haluaisin tutustua häneen, mutta en siellä missä normaalisti tapaamme.
Suosittelen lähestymään rohkeasti jos vastassa olisikin samanlainen tapaus. - nainen 123
Sama täällä.Yleensä en jää sanattomaksi mutta kuin pitäisi lähestyä toista ja seura jossa olet kiinnittävät huomioon joka asiaan, varsinkin jos toimit eri tavalla.Eli pitäisi päästä muualle , ja kysymys kuuluu että miten :) teksitiviesti ? sähköposti ? Tietty kynnys sekin :)
- just do it
Itse ainakin olisin maailman onnellisin mies jos ihastukseni kohde lähettäisi mulle tekstiviestin tai sähköpostin =)
- sasdhbasjkabshja
just do it kirjoitti:
Itse ainakin olisin maailman onnellisin mies jos ihastukseni kohde lähettäisi mulle tekstiviestin tai sähköpostin =)
Itselläni on käynyt mielessä se, että etsisi ihastukseni numeron finderilla ja pistäisi viestiä, mutten viitsi. Kerran olen noin tehnyt, ja kyrvähti niin pahasti, ettei viitsi toista kertaa.
- Nimetön mies
Voisin kuvitella että, tällaisessa tilanteessa kaikki keinot olisivat luvallisia ,) Kasvotustenkin siihen lienee mahdollisuus, kun vain käyttää tilaisuuden jos sellainen eteen tulee.
- nainen123
Tuntu vaan siltä että tilanne kavsotusten ei tule...eli joutuu ottamaan toiset keinot käyttöön..ja jos en tie mitään harmittaa jälkeenpäin meni miten meni...
- 15+13
nainen123 kirjoitti:
Tuntu vaan siltä että tilanne kavsotusten ei tule...eli joutuu ottamaan toiset keinot käyttöön..ja jos en tie mitään harmittaa jälkeenpäin meni miten meni...
Jos harmittaa kysymättäkin, niin kysy ihmeessä!
Eihän sulla siinä tapauksessa ole kuin voitettavaa :) - nainen 123
15+13 kirjoitti:
Jos harmittaa kysymättäkin, niin kysy ihmeessä!
Eihän sulla siinä tapauksessa ole kuin voitettavaa :)kiitos kannustuksesta.Täytyy vaan ensin kerätä hieman rohkeutta :)
- nimetön nainen
Käytä heti seuraava tilaisuus hyväsi ja kerro tunteesi. Ei sitten vanhana tartte katua sitä, mitä ei tullu tehtyä. Olkoon paikka mikä tahansa.
- sinisilmä
Tapasin ekan mieheni tansseissa ja rakastuin ensisilmäyksellä.Mies vain oli epävarma,koska olin niin nuorikin vielä.Kertoi kyllä tykkäävänsä,mutta ei uskaltanut ehdottaa kihloja.Hän muutti opiskelun takia Hesaan,joskus kirjoiteltiin vähän.Tutustuin sitten toiseen poikaan,hän rakastui minuun päätäpahkaa ja pyyti vanhemmilta kättäni.(Se oli sitä aikaa,kun oltiin nuoria,nättejä ja kilttejä ja sänkyyn mentiin vasta kun pappi oli sanonut aamenen..)
Sanoin,että en tiedä rakastanko häntä,koska tämä ensimmäinen oli mielessäni.Päätin ottaa ohjat käsiini ja lähdin stadiin ja löysin hänet osoitteen perusteella.Hän oli aivan yllättynyt,kun kysyin,että otatko minut vai menenkö toiselle.Ei raaskinut antaa mennä ja kihlat tuli saman tien.
Nyt jälkeenpäin olen miettinyt miten julmasti tein tälle toiselle,särjinkö sydämen,sitä en tiedä tänäkään päivänä.. - Liikuttava kertomus
Oletteko edelleen yhdessä ensirakkautesi kanssa?
Mielestäni kokemuksen perusteella olisi hyvä, että tykkäämisen taso on samoissa ja molemmat "kilpailee" toistensa kunnioittamisessa ja tekee parhaansa yhteiseen "huusholliin".
Olen nähnyt useita esimerkkejä kun toinen on umpirakastunut, toinen alkaa käyttää mitä erikoisimmilla tavoilla toista pitemmän päälle hyväkseen..
Rakastunut palvoo ja toinen alkaa ottaa eri vapauksia, joka johtaa harmitukseen ja jopa riitoihin..
En tietenkään tarkoita sinisilmää, mutta yleensä.
Kyllä pettymyksistä selviää, itselle ne on jääneet kauniina asioina, kun ei ajattele pettymyksen hetkeä, ne vaan vahvistaa.. - go4it
ujous ei liity millään tavalla huonoon itsetuntoon, jotkut on vaan ujoja varsinkin jos tunne-elementti on mukana. muuten saatetaan toimia hyvinkin reippaasti.
eli jos haluat tutustua häneen ota yhteyttä jollain muulla tavalla.kyllä se siitä kun alkujännitys on murrettu.
hän saattaa olla myös epävarma siitä mikä suhtautumisesi todella on.- Ap vaan
Nyt olen kyllä alkanut antaa periksi ja tänään tuli viimeinen niitti.. Jäbähän on yrittänyt jutella mulle ja on sanonut hei ja moi.. Mutta nyt se kävelee ohi kuin en olisi olemassa ja vielä päälle se ottaa sellaisen vihaisen ilmeen. Kuin olisi jotenkin kyrpiintynyt meikätyttöön. Tänään sanoin moi niin hänen ilmeensä oli sellainen, että minähän en sinulle vastaa, sellainen vattuuntunut. Olkoon onnensa nojassa. Mitään pahaa en ole tehnyt , kenties en ole aina huomioinut, kenties en aina itsekään ole moikannut juuri häntä kun porukkaa on ollut paljon huoneessa. Mutta en enää jaksa nähdä vaivaa todistellakseni mitään hänelle!!!! Tehköön muutoksen tai jääköön taakseni!
- teikätyttö haaveilee
Ap vaan kirjoitti:
Nyt olen kyllä alkanut antaa periksi ja tänään tuli viimeinen niitti.. Jäbähän on yrittänyt jutella mulle ja on sanonut hei ja moi.. Mutta nyt se kävelee ohi kuin en olisi olemassa ja vielä päälle se ottaa sellaisen vihaisen ilmeen. Kuin olisi jotenkin kyrpiintynyt meikätyttöön. Tänään sanoin moi niin hänen ilmeensä oli sellainen, että minähän en sinulle vastaa, sellainen vattuuntunut. Olkoon onnensa nojassa. Mitään pahaa en ole tehnyt , kenties en ole aina huomioinut, kenties en aina itsekään ole moikannut juuri häntä kun porukkaa on ollut paljon huoneessa. Mutta en enää jaksa nähdä vaivaa todistellakseni mitään hänelle!!!! Tehköön muutoksen tai jääköön taakseni!
sellassii me jäbät ollaan.
- Ap vielä
Ap vaan kirjoitti:
Tämän päiväinen tapaus sai minut kiehumaan, mutta tarkemmin ajateltuna huomaan, että se mieshän hortoili juuri siellä, missä minä olin.. Ja teki töitäni puolestani, töitä, jotka eivät hänen asiansa ole.. Ja taas hän katsoi minua myös. Ensin mietin, että hitto mikä mulkero, että yrittääkö hän osoittaa että en tee tarpeeksi hyvin hommiani.. mutta mitä tämä voi olla??!! Mutta jos vihaa minua, niin miksi änkeää isossa paikassa minun lähelleni?
Tossa tällä viikolla eräs mies flirttaili kanssani ja tämä mies näki sen.. Mutta mitä siitä. Eihän hän itse osaa toimia. En tiedä mitä teen. Jos se onkin syvästi tunteva häiskä..mutta sosiaalisesti jotenkin rajoittunut.. Ja mitä voin tehdä, en mitään?! - enkä mitään sillevoi
Ap vielä kirjoitti:
Tämän päiväinen tapaus sai minut kiehumaan, mutta tarkemmin ajateltuna huomaan, että se mieshän hortoili juuri siellä, missä minä olin.. Ja teki töitäni puolestani, töitä, jotka eivät hänen asiansa ole.. Ja taas hän katsoi minua myös. Ensin mietin, että hitto mikä mulkero, että yrittääkö hän osoittaa että en tee tarpeeksi hyvin hommiani.. mutta mitä tämä voi olla??!! Mutta jos vihaa minua, niin miksi änkeää isossa paikassa minun lähelleni?
Tossa tällä viikolla eräs mies flirttaili kanssani ja tämä mies näki sen.. Mutta mitä siitä. Eihän hän itse osaa toimia. En tiedä mitä teen. Jos se onkin syvästi tunteva häiskä..mutta sosiaalisesti jotenkin rajoittunut.. Ja mitä voin tehdä, en mitään?!tämä mies lienee herkkä ja tunteellinen, jota peittelee. vähän samaa mitä itse olen töissä tehnyt, keksinyt tekosyitä päästä lähelle, kunnes siitä itse keksimisestä on tullut ongelma ja jo lähelle meno hävettää, eikä saa sanaa suustaan, koska tuntee sisälläni olevan niin läpinäkyvä ja haavoittuvainen, eikä missään nimesssä halua antaa itsestään sellaista kuvaa, että olisi jo tunteissaan erittäin riippuvainen toisesta. mies hakee vain huomiota ja kontaktia myös sinun alotteista, iloisuutta, hymyä, vahvistusta uskolleen ja tunteilleen. Näin mä teen, ja häpeän saamattomuuttani.
- sinisilmä
Sanotaan,että se mikä ei tapa vahvistaa,kuitenkin se saattaa kovettaa ja kyynistää ihmistä.Jos rajat on rikottu,jonkun olisi hyvä olla suojelusenkelinä...vaikkapa pilven reunalla jos ei alempana.
Pieniä ajatuksia elämän varrelle;olet minulle tärkeä!Siinä kaikki.
Sano se Hänelle. - Liikuttava kertomus
Tuli perille! Olet myös tärkeä minulle!
Menen pelin eteen ja sanon!- sinisilmä
Vastaan sulle runolla:
Polkua koukeroista
metsä minua vie
ihmettä tuskin moista
tarjosi tasainen tie.
Aivan niin.Olemme peilejä toisillemme!
- Liikuttava kertomus
On sillä mutkaisella polulla puolensa, oppii varovaiseksi
Kiitos runosta
Kävin oikeasti peilin edessä..
Oli kauniisti sanottu toisaalla
poistin sen kun olin matkalla..
Kiitos.. - sinisilmä
Tässä elämässä on ollut draamaa jos johdatustakin..
Joku Sinut johdatti polulleni,uskon niin...
Kaikki tulee yllätyksenä,mihin elämä meitä vie ja mitä on tapahtunut.
Oivallus mikä kantaa,nyt.
Kiitos,virtuaalihalit sulle.. - liikuttava kertomus
Joku johdatti myös Sinut polulleni!
Kasvatamme ystävyyden puutamme ja tuemme.
Katsomme kukkiiko se?
Kuinka se menestyy?
Kasvatamme sitä yhdessä, mutta jos toista ei hetken näy, jostain syystä
toinenkin pitää sitä hengissä:)
Katsomme tuottako se hedelmää, tai onnea?
Nyt ainakin on kevyt olo, ei jäytävää tunnetta.
Siitä kiitos ystävä.. - sinisilmä
Kasvatamme ja kasvamme yhdessä,tämä tunne on hyvä ja syvä :)
Ystävyys kukoistaa,kun hoidamme ystävyyden kukkaa..
Toivottavasti se ei kuihdu ikävissään,jos ei näe hoitajaansa aikoihin? - Liikuttava kertomus
Kyllä kaksi ihmistä hyvän kukan aina hoitaa hyvin:)
Just noin hyvä ja syvä! - Liikuttava kertomus
Mikä ihmisiä vetää puoleensa, voihan mennä miljoonia ohi, ei mitään vaikutusta, sitten joku vetää(vaikka ei tarvetta), vaikka ei ole nähnyt kuin kuvan, sinä enemmän?
Mieli alkaa työstää runoja ja kauniita sanoja?
Ristiriidassa kouristaa vatsasta, rauha on poissa.
Kun soittaa samaa sävelmää, elämä/mieli on helpottunut ja kaikki sujuu..
Tekeekö mielemme kepposia, joskin miellyttäviä?
Hyviä jatkoja johdatukselle:)) - Kiittäen
Tuohon sopisi tuo kaunis laulu!
http://www.youtube.com/watch?v=_wUx_wmq_Yk&feature=share - sinisilmä
Kaunista niin kaunista;Voima rakkauden!
Ootan illan saapuvan
saan taas hetken kauneimman..
Yksi ihminen jattelee ja hän on minulle tärkeä.. - Liikuttava kertomus
Siinä olisi sanoituksen alku kauniille tunnelmaa tihkuvalle laululle,
ystävälle! Kirjoitathan jatkoa:)
Ystäväsi- sinisilmä
Vilpitöntä hassuttelua
sisälläni on utelias pieni tyttö
joka välillä pilvilinnan päällä
lämpimät muistikuvat mielessä
odottaa..jotain.
Epätodennäköinen on tullut lähelle todennäköisyyttä
- Liikuttava kertomus
"Epätodennäköinen on tullut lähelle todennäköisyyttä"
Tuotapa luin monta kertaa ja lienenkö tulkinnut oikein!
Kyllä kai minussakin on pikkupoikaa, ei kai aikuinen kirjoittaisi näin..
Nyt kaipaan vain johdatusta tulevaan..
Se olisi liikuttava hetki jos jostain ihan ihmeellisestä syystä tavattaisiin, kuin pitkään kadoksissa olleet.
Minä liikutun jo toisten taamisesta, niin kohteetkin..
Kaukainen ystäväsi... - Liikuttava kertom.
TV:ssä on ohjelmia, jossa etsitään lapsena kadonneita ihmisiä ja heidän kohtaamisensa on liikuttavaa, tippa meinaa tulla silmään. Onko ystävien tapaamisessa sama vaikutus, en tiedä, lähinnä on hymy onko se kuin hangon keksi:)
- pso8fh
Alku oli mielenkiintoista luettavaa reaalimaailmasta kunnes meni kahden(?) hihhulin lepertelyksi.
- blondi/brunette
Sana on vapaa.Laita ihmeessä jotain mielenkiintoista arvostelun sijaan.Haluaisin niin mielelläni kuulla Sinun reaalimaailman juttujasi!!Anna palaa pso8fh!!Valistumme ja saamme elämänohjeita.
- Sivusta seurannut
Lepertelyä onkin liian vähän maailmassa! Onko he ihastuneita, vai jo umpi rakastuneita, mutta eivät voi asialle mitään..
- Tutkija Janne
On ollut hienoa lukea henkisen tason iloittelua kahden aikuisen välillä! Kirjoituksissa on ollut aistittavissa syvää ihastusta jopa rakkauden ilmaisuita, joka puuttuu nykyään käsitevalikoimista.. Inhimillistä ihmisyyttä.
Toivon teille ikuista ystävyyttä jopa syvenemistä, keitä lienettekin.. - sinisilmä
Tutkija Janne.Kiitos tsempistä,tosi on.Upea tunne..joku ajattelee sinua, on sinusta kiinnostunut jopa.. ihastunut ellei rakastunut...Romanttista ja sangen inhimillistä,sellaista jota nykyaikana on aivan liian vähän.
- liikuttava kertom.
Viestittely voi olla hyvä jatkossakin, ettemme tunne toisiamme liian hyvin!
Jotain kumminkin olisi kiva tietää..
Hienoja hetkiä ja yllätyksiä koettu positiivisesti..
Niistä voi olla kiitollinen.. - sinisilmä
Olen vähän haastava tapaus,eikö vain::?Helpolla et pääse.
En tartu käteesi
lähteäkseni täältä,
vaan löytääkseni
lähemmäs luo.
Tämä tuo meille lisäarvoa,ei ole pois keltään. - liikuttava kertom.
Olet oikeassa, et ole helppo, mutta haasteet, vain sopivasti, mielenkiintoisia!
Oliko tuo loppu runo ihan itseäsi?
Lisäarvo on ihan hyvä elämässä.
Ei saa olla keltään pois.. - sinisilmä
Sinä olet haastava tapaus.
Runo oli Maaria Leinosen,pidän hänen hienoista runoistaan ja lainaan joskus tilanteeseen sopivaa..tämän seuraavan myös:
-Vaihtoehdot vähissä.
Elää päivä kerrallaan
tietämättä aamulla paistaako
vai peräti myrkyää.
Mutta iltaan päättyy
jokainen päivä.
Ja aamulla aurinko nousee.
Pilvimuuri ei sitä estä.
Ei viha ei rakkaus.
Ei mustinkaan epätoivo.- sinisilmä
Siis;myrskyää..
- liik.kertm.
Myrskyn jälkeen on pouta sää...
Vain matala paine niitä on liikkeellä
Ei aina voi olla pouta..
Ystävä voi olla sekä sateella, että poudalla.. - sinisilmä
Sataa..tuulee ja salamoi..
Silloin,juuri silloin ystävä on se pelastusliivi,
joka on kullanarvoinen.
Ei niinkuin laulussa"Kuka rinnallas ruikuttaa,
takaisin mennä saa".
Syvä ystävyys kestää suuremmatkin myrskyt,
eikö vain..? - JohnnyTheRebel
Löysin todella kivan testin, tein sen ja nyt haluan jakaa tämän riemun myös teidän kanssa!
Kannattaa kokeilla, mutta muista tehdä ohjeiden mukaan.
Tämä on oikeesti hauska ja toimiva...
Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.
Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
ja onnea!
NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
Vain 3 minuuttia ja tulet
hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
kertoi,että hänen
toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
FUSKAA!!!
Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
Ota esille kynä ja paperia:
Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!
1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.
3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.
4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
nimet(esim.ystävät, perhe jne.).
5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
8, 9,10 ja 11viereen.
6. Ja nyt, toivo jotain.
Tulokset tulossa!
Tässä avain tähän kaikkeen:
1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.
2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
rakastat.
3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
pidät kovasti mutta et
oikein ota hänestä selvää
4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.
5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
erittäin hyvin.
6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
onnea.
7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
kanssa.
8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.
9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
ajatuksistasi.
10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
elämään.
Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
kuluessa siitä, kun
olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
Erittäin merkillistä,
mutta se tuntuu
toimivan!!! - Sinisilmälle
Kyllä vain, näin sen pitäisi olla!
- sinisilmä
Merkittävä ystävä,Hän,joka ei ole vielä aineellistunut..
Voiko silloin puhua mielikuvitus ystävästä..
Ympyrää tiensä vain kulkee,erilleen
yhteen ei vie..
Ympyrä ympyrän sulkee
päättyykö milloinkaan tie..
Hassu satu,mutta miten se jatkuu? - sul/sulle
Sanos muuta, mitä olisi mielessä?
Voihan haaveista rakentaa linnaa..
Olisi hyvä rakennella pilvilinnoja?
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty:)
Nuorena olin malttamaton, en enää..
Kaikki ajallaan, jumalan pyörät pyörivät hitaasti.
Tuo oli vanha sanonta. - jossain biteissä
missähän päin tämmöistä teerenpeliä käydään ?vaikuttaa juuri ujolta joka ei halua avata kaikkea heti jotain suurta voisi olla tajolla
- sinisilmä
"Ken haaveista rakentaa sillan
tuonne tähtien tarhaan
Saa onnesta maksaa myös hinnan"...
Sehän on vanhasta laulusta :)
Jollain tasolla haluaisin olla eri tilanteessa
kuin olen...bittiavaruudessa. - Sul/sulle
Eihän pakettia kannata avata, jännempää on haaveilla mitä siellä on:)
Toivotaan ja pelätään pahinta:))
Se oli muistaakseni hyvä valssi!
Tämä on kuin aavan meren tuolla puolen jne.. - sinisilmä
Huojentava uutinen..
Tähän tämä ketju on hyvä lopettaakin..
Väsy tuli jo puolin ja toisin..
Palataan maanpinnalle ja arkeen.
Olen ja pysyn sinisilmäisenä,elämä opettaa kävelemään hiljaa
niin hiljaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama837381Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1136062Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1374201Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2252906Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782846Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?362830Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta852560Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902298- 1852178
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431686