Sain lausunnon "Työmarkkinatukeen ei ole oikeutta 02.03.2012 alkaen ennen kuin valmistuu ammattiin, täyttää 25 vuotta tai 5 kk:n työssäolo", eikö siis voi mennä työharjoitteluun ja saada normaalia työmarkkinatukea?
Työharjoittelu karenssin aikana
Jauho
1
149
Vastaukset
- jhghgggg
Kyllä sinä harjoittelussa saat tukea, kunhan et harjoittelun aikana "syyllisty" uusiin laiminlyönteihin, kuten yhteishaussa hakeutumatta jättämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761727
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471288- 671187
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 45905
- 52806
- 69778
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537735- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650