Miehen käytös

tytteli_20

Tässä on useamman päivän miettiny paria asiaa ja kun en niihin vastauksia oikeen saan ni ajattelin tänne sitten ne kirjoittaa.

Olen seurustellut tämän miehen kanssa vähän reilu 6kk ja olen onnellinen suhteessa. Yksi ilta olimme yhteisen kaverimme luona,joka on nainen. Mieheni sanoi tälle naiselle ettei ole koskaan nähnyt minua meikeissä (tosi tosi tosi harvoin meikkaan) ja niin tämä meidän kaverimme sai idean että meikkaa minut. No,hän meikkasi minut ja mieheni sanoi että näytät paljon kauniimmalta. Tarkoittaako tämä sitä,etten kelpaa miehelle ilman meikkiä? Mies sanoi,mukamas vitsillä,että voisit alkaa meikkaamaan ihan jokapäiväisesti. Tämä satutti minua. Tuntuu ettei mies halua minua ilman meikkiä. En ole kaunis,sen von jo sanoa. Pari kertaa tämän seurustelun aikana hän on sanonut minua nätiksi,siihen se on jäänyt.

Toinen asia mikä minua vaivaa on se,että sen mielestä naisen pitäisi miellyttää miestä. Teen kotityöt töitten jälkeen ja muutenkin huolehdin asunnosta. Mies kun tulee töistä,pitäisi olla kaikki hommat tehtynä ja sitten pitäisi jaksaa makuuhuoneen puolella panostaa,mutta sekin menee niin että kuhan mies saa tyydytyksen ni naisella ei oo väliä. Olen yrittänyt kertoa mistä tykkään ym. mut mies ei kuuntele ja jos kuulee sen ni vastausta ei tule.

Olen hellyyttä ja läheisyttä kaipaava ihminen. Tarkoitan,että olisi kiva joskus vain löhötä sohvalla,olla toisen kainalossa ja katsoa leffaa,mutta niinkään ei ole tapahtunut. Mies kun syönnin jälkeen ottaa nokoset,niin se nukkuu sinne iltaan asti. Tuntuu kuin nukkuminen on tärkein asia ja kun en edes asu miehen luona. Hänen luona kun olen niin mies nukkuu sen ajan minkä voisi olla minun kanssa.

Kolmas asia mikä vaivaa myös on se,että mies ei huomioi minua. Ei mitään eleitä,ei halausta,ei minkäänlaista kosketusta paitsi sängyssä. Jossain julkisella paikalla kun ollaan ni ei näytä mitään elettä että olisi minun kanssa yhessä,ei koskaan. Eikö mies vain yksinkertaisesti halua näyttää,että seurustelee juuri minun kanssa? Tuntuu kuin mies häpeäisi minua.

Sori tämä vuodatus mut asiat vain pyörii kokoajan päässä ja vastausta en ole saanut vieläkään. Onko muilla samanlaisia ajatuksia?

35

1844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werert

Miten voit olla onnellinen tuollaisessa parisuhteessa? Miehesi vaikuttaa minun silmiini aikamoiselta kusipäältä verrattuna esimerkiksi omaan poikaystävääni. Minun mieheni kulkee kanssani käsi kädessä julkisilla paikoilla eikä arastele halata tai pussata minua jos olemme kävelyllä. Olemme molemmat aika läheisyydenkipeitä, joten tykkäämme viettää aikaa toisen kainalossa leffoja katsellen. Ja seksi on mahtavaa, koska mieheni ottaa myös minut huomioon kaikin puolin. Tuollainen parisuhteen mielestäni pitäisi olla. Sinun tehtäväsi ei ole vain tyydyttää miestä, vaan myös hänen tehtävänsä on tyydyttää sinua! Lyö faktat vaan pöytään ja sano miehelle, että mikäli asiat eivät muutu niin hän saa etsiä itselleen toisen tyydyttäjän.

Ja tuosta meikistä, että en nyt usko että hän tarkoitti että olisit ruma ilman meikkiä. Ja aika moni mies luulee, että se on naiselle tarpeeksi kun kehaisee kerran muutamassa kuukaudessa kauniiksi. Mutta meikkaaminen on nykyään vain sellainen juttu, jota melkein jokainen nainen harrastaa, joten ehkä miehesi sen takia sitä ehdotti.

• ikisinkku36

Nätiksi sanominen tarkoittaa et ole ihan tavallisen näköinen ja mies on vähän pettynyt kun et meikkaa ja jos bvaikka kävelette kaupunkilla niin mies voi vaikka hävetä sua jos joku kaveri näkee sut ilman meikkä. Sehän on vähän kuin läppäsis sua naamaan ja sanois ettei rakasta sua. Miehes on itsekäs ja pitää sua omana palvelijanaan että sinä teet kaiken kotityöt ja sit mies alistaa sua sen takia kun pitäis seksiäkin harrastaa ja miehes on ainoo ketä se siinä ajattelee. ei ota sua lainkaan huomioon. Jonkinlainen narsisti saattaa miehes ola. Sun pitää olla tiukkana ja alkaa vaatia miestäs tekee puolia kotitöitä ja seksissä sun miehes pitää ottaa sinut huomioon.

Muuten sun ei kannata edes seurustella sen miehen kanssa. Älä anna sen käyttää sua hyväksi tolleen vaan ala olemaan tiukempi. Teitä on kaksi siinä suhteessa ja sos se ei sovi miehelles niin eroa siitä. niin just edellinenkin sanoi et miehes on kusipää jolle oma tarve on ainoo mitä ajattelee. sun tunteista se ei välitä pätkääkään suosittelen eromaan HETI!

• tytteli_20

Olen laittanut vastaan kyllä. En tiedä miksi mies haluaa aina panna heti töitten jälkeen eli joskus klo.17.00..ja sit jos en anna ni sitten se sanoo vitsinä et pitää vissiin lähtä vieraisiin ja sitten se alkaa nukkumaan. Kerran se sanoi että nukkuu niin pitkään kunnes mie annan. Enpä antanu viikkoon. Sitten se kyselee syytä,miksen anna. Olen alkanut kiristys linjalle. Jos ei kotityöt ala maistua ni ei tuu kyllä seksiäkään. Sen jälkeen teki kerran ruuan,mutta enpä antanu siltikään,ei huvittanut. Kaikista pahin oli kun se sanoi kerran, että nuku sinä vaikka sillä aikaa ni mie voin hoitaa sillä välin hommat! Kieltäydyin ja mies sitten lähti kaverinsa kanssa kahville.

Kysyin tuossa pari tuntia sitten mieheltä,että olenko sen mielestä nätti vai kaunis,vastaus oli seuraava: Ei sillä oo mulle mitään merkitystä,joten elä vaivaa semmosella asialla päätäs

Nyt tämä mies haluaisi minun kanssa muuttaa ihan saman katon alle. Sanoin,että jos ei ala kotityöt onnistua täällä ni turha toivo mun kans samaan kämppään muuttaa!

• ikisinkku36

No hyvä et olet ottanut tiukan linjan. mut et sinä tule olemaan onnellinen tollasen miehen kanssa joten parempi sun on etsiä toinen mies joka sua kunnioittaa. Teidän suhde ei tule ikinä olemaan sellanen rakkaus suhde jossa sun ei tarvii miettiä et oletko kaunis tai nätti.

• nainen..

jos seksi olisi omalta osalta pelkkää antamista, en viitsisi vaivautua...vaikka kovasti pidänkin seksistä ja harrastan sitä usein, niin todella haluaisi olal pelkkä tyydyttäjä. kyllä se niin on että siitä pitää itsekin saada. molempien kumppanien pitää huomioita toistaan niin seksissä kuin muutenikin.

• katuva

Mulle kävi vähän samalla tavalla, kun tuola aloitus viestissä kerroit. Mä olin laiska tekemään kotitöitä, mut avopuoliso sanoi yks ilta kun kysyin, että mikä mättää. Se sanoi että, jos en ala tekemään osaa kotihommista ni se lähtee.. Asutaan siis samankaton alla.
      Koska mä rakastan sitä ylikaiken niin, yritän parantaa tapojani osallistua askareisiin. Vielä en tiedä onko myöhästä korjata tilanne, puoliso kun on huono keskustelemaan asioista :(
      Mikä pahinta, niin en ottanu sen saurautta vakavasti, mitä oikeesti kadun.

Olen siis mies ja nyt tulee 6.5 vuotta yhdessä oloa.
      tämä ei ole kestänyt alusta lähtien.

• tytteli_20

Milloinkaan ei ole liian myöhäistä korjata tilanne,se on vaan halusta ja tahdosta kiinni.

Tällä hetkellä yksin istun kämpillä ja mietin,onko meistä oikeesti muuttamaan samaan asuntoon,saati sitten olemaan yhdessä. Ja mieheltä kun en saa suoria vastauksia ni sekään ei helpota asiaa.

• katuva

Se riippuu vähän siitäki, että mitä se toinen tuntee mua kohtaan, vieläkö tilanteen voi korjata. Yritän silti olla kärsivällinen, vaikkakin pahimpaan varautuen..

Tiedän tunteen, kun toinen ei puhu :(

• #

Meikistä: totta kai näytät paremmalta meikattuna. Jokainen nainen näyttää, jos yhtään osaa meikata. Jos omasta mielestäsi et ole mitenkään kaunis niin eikö kannattaisi hiukan panostaa ulkonäköön? Itsetuntosi paranisi ja mieskin varmaan innostuisi. Mutta ennen kaikkea näkisit itsesi kauniimpana. Jos sinulla ei ole meikkejä, yritä ostattaa ne miehellä.

Tuota kotityöasiaa en oikein ymmärtänyt. Seurustelette, ette siis asu yhdessä. Eikö silloin kumpikin hoida omat kotityönsä ja yhdessäoloaikana tehdään jotain muuta yhdessä? Mikä siinä on ongelmana?

Se, ettei mies huomioi sinua riittävästi, on ongelma. Se ongelma ei vaan ratkea millään keskustelupalstalla, vaan sillä että keskustet asiasta miehesi kanssa. Miksi hän ei huomioi sinua? Kokeeko hän ettet sinäkään huomioi häntä ja antaa sitten samalla mitalla takaisin? Miten usein tapaatte, pitäisikö teidän tavata harvemmin jos miestä väsyttää? Itse en kyllä katselisi pitkään miestä, joka vain nukkuu silloin kun pitäisi viettää aikaa minun kanssani.

• kommenttia pukkaa

Tossa suhteessa on kyllä niin moni asia pielessä, että itse en jaksaisi lähteä korjaamaan. Yksikin noista asioista aiheuttaisi allekirjoittaneelle aika isoja kysymysmerkkejä parisuhteen toimivuudesta. Parisuhteessa molemmat osapuolet kunnioittavat ja arvostavat toisiaan. Itse hyväksyy itsensä ja molemmat hyväksyvät toisensa sellaisena kuin ovat. Molemmat huomioivat toisensa teoin ja sanoin. Molemmat haluavat toisilleen hyvää, myös seksissä ja kotitöissä.

Jos ei ole minkäänlaista yhteistä "me" henkeä, ei tiimiä, ei läheisyyttä, ei hellyyttä... Huoh. Eihän se ole suhde. Se on keskenkasvuisten pakottava tarve olla yhdessä, että olisi vain joku. Älä siis hyvä ihme sentään muuta tuon miehen kanssa saman katon alle. Äläkä kenenkään muunkaan. Opettele ensin tykkäämään itsestäsi, niin osaat sitten etsiä kumppanin, jonka kanssa olette tasa-arvoisia.

Ihme kommentti myös tuo "jos et ole kaunis, niin miksi et meikkaa"... Kaikki me olemme omalla tavallamme kauniita. Meikkaus tuskin tuottaa kovin hyvää tulosta, jos sillä haluaa peittää oman ulkonäkönsä. Tutki kasvojasi ja mieti mikä niissä on kaunista. Ja sitten opettelet sillä meikillä korostamaan niitä asioita. Silloin lopputulos on eheä ja kaunis. Ilman meikkiäkin tietysti pärjää hienosti, mutta onhan se ihan kiva ja huoliteltu lisä niille perinteisesti kauniinakin pidetyille kasvoille.

• #

Kirjoitin "jos et ole omasta mielestäsi kaunis..." Siis omasta mielestä. Jos katsoo itseään peilistä eikä pidä näkemästään, kannattaisi tehdä asialle jotain. Kevyt siisti meikki, hyvä leikkaus hiuksiin, sellaiset vaatteet jotka korostavat vartalon hyviä puolia... onhan noita.

• frfsdfsdsfs

Suhde, jossa nainen sanoo että alkaa kiristämään seksillä, on aina HUONO SUHDE.

Ketään ei saisi kiristää millään asialla. Jos mies ei hoida kotitöitä ilman että saa jonkun palkinnon siitä, niin mielestäni kannattaa jättää sellainen mies. Ethän sinäkään saa mieheltä mitään palkintoa kun sinä siivoat ja laitat ruokaa, miksi siis miehenkään pitäisi saada?

• rtae32

Sanot olevasi onnellinen suhteessa - mutta mites se sitten ilmenee? Siivoat ja luuttuat miehen kämppää, laitat ruuan - miksi? Tuskin hänkään siivoaa sinun asuntoasi, kun olette sinun luonasi?

Mitä tulee meikkaamiseen, niin harva meistä tosiaan on paremman näköinen ilman meikkiä kuin meikattuna... Joten poikaystäväsi on vain lipsauttanut ilmoille totuuden tarkoittamatta mitään sen syvällisempää. Onko se nyt niin pahasta..? Itseä lähinnä nauratti, kun mieheni ensimmäisen kerran näki minut about naturel ja totesi, että no ei paha... Tiedän, etten ole hehkeä hipiäinen ruusu - mutta kukka se on perunan kukkakin..!

Kaiken kaikkiaan ihmetyttää, miksi olet yhdessä itsellesi sopimattoman kumppanin kanssa? Mies on jonkinlainen "vapaamatkustaja" elämässäsi - ei pistä hanttiin, kun pidät huushollin kunnossa ja tyydytät seksin tarpeen. Mikäs siinä on ollessa! Sitä ihmettä sinun on turha odottaa, että mies yks kaunis päivä alkaisi sinua "paapoa" samalla tavalla - kun seurustelua on takana puoli vuotta, elämän pitäisi olla yhtä auvoa ja ainakin oma mieheni on huomioinnut minua aivan eri tavalla kuin mitä sinun poikaystäväsi tekee... Huomioi edelleen ja yhteisiä vuosia on takana jo lähes 10.
      Älä jää suhteeseen vaan siksi, että "kuuluu" olla parisuhde tai että ajattelet, ettet "saa" ketään muuta. Elämä

• tytteli_20

Saimme vähän puhuttua eilen. Mies lupasi panostaa enemmän kotitöihin,katsotaan pitääkö lupauksensa vai ei. Eilen sain niin hyvää seksiä,että! Mies otti minut huomioon ja niin..tunsin itseni taas tyytyväiseksi :))

Se on kyllä niin, että kumman tahansa luona ollaan niin mie olen tiskannut ja siivonnut ja pessyt pyykkiä.Miehen luona siksi kun kämppä on niin törkyinen ni ei sinne kehtaa ketään kutsua.

Nyt alkaa asiat paremmin luistaa,katsotaan kuinka kauan se kestää..

• mun mielipide

Älä mee kylään sinne jos mies ei itse siivoa. Sanot tylysti että et tule kylään jollei kämppä ole putipuhdas. itse en kehtaisi pyytää naista kylään jos en olisi siivonnut kunnolla. Ei sun tarvii olla mikään palvelija toiselle.

• tytteli_20

Ja näin taas olemme lähtöviivalla..sepä ei kauaa kestänyt.

Mies tuli ns.normaaliksi taas. Sitä on taas saanu olla ilman ja omaan käteen tyytyä.

• llllkkkkkkkkd

Huh, ota ero tollasesta kusipäästä. Ei satavarmana tule parantamaan tapojansa. Kauheen olonen mies, kyllä sä vielä paremman löydät.

Itsekin seurustellut aikoinaan sellasen miehen kanssa joka vaan makoili kun töistä pääsi, mun piti aina siivota ja tehdä kaikki. Ja aina olla antamassa kun mies vähän vinkui. Mutta empä itekään sitten alkanu enään antamaan seksiä kun koko suhde alko tympäsee.

Onneksi tajusin erota silloin sitten, vaikka ois aikasemminkin pitäny.

Nyt oon löytäny todella ihanan miehen, tykkää halailla, pussailla ja olla lähekkäin. Koskettelee paljon ja usein sanoo kuinka tärkee sille oon ym. Seksikin on sitä että ottaa myös minut huomioon.

Että kyllä niitä HYVIÄKIN MIEHIÄ VIELÄ ON vaikka itsekin pitkän ajan ajattelin että kaikki miehet on niin surkeita paskoja jotka korkeintaan käyvät töissä mutta eivät osallistu siivoukseen, haluavat seksiä usein ja siinäkin miettivät vaan omia tarpeitaan ym. Onneksi olen ollut väärässä!!

• Yhdessä tehdään!

Mun ex-mieheni oli kanssa sellainen laiska p*ska joka ei tehnyt MITÄÄN kotimme ja suhteemme eteen! Aina oli vaan vaatimassa p*llua (kuten hän asian ilmaisi erittäin "kauniisti"), ruokaa, siisteyttä jne. Joskus hänen kavereitaan tuli kylään ja meidän piti siivota YHDESSÄ ja kas kummaa exäni pesi kätensä koko siivoushommasta ja kun asiasta "nalkutin" hän sanoi niin rehvakkaasti kavereidensa kuullen, että "ämmien kuuluu siivota". Se oli sellainen viimeinen pisara niiden kaikkien muiden surkeuksien päälle että haistatin v*tut ja lähdin pakkaamaan ja otin eron... Niin pääsin pois tuolta helvetistä ja nyt on asiat paljon paremmin :)

Olen aina ollut vähän sinisilmäinen ja kovin miellyttämisen haluinen ihminen ja se kostautuu yleensä sillä, että ihmiset helposti käyttää kiltteyttäni hyväksi, mutta nykyisin en todellakaan alistu KENENKÄÄN pompoteltavaksi ja vaadin, että jos parisuhteessa eletään niin asiat tehdään YHDESSÄ! Molempien tulee tyydyttää toisiaan ja molempien tulee kantaa kortensa kekoon :) Niin on molemmat onnellisia.

Nyt minulla on hyvä mies, jota rakastan sydämeni pohjasta

• onko järkee vai ei

Niin miehesi on ihan urpo. Mitä sitä täällä poraamaan, vaan sanot sen suoraan meihellesi päin näköä. Jos hän tästä suuttuu ja vaikka ero tulisi, niin ei paljon pitäisi haitata. Vai haluatko katsella urpoa miestä koko elämän läpi, joka ei osaa edes näyttää tunteitaan edes kerran viikossa. Jos hän sängyssäkin on ihan huono, niin mieti nyt.

• ..................

Olette seurustelleet vasta 6kk. Teillä voi olla vain huono vaihe menossa. Pyydä häntä osallistumaan kotitöihin (tai älä vain itse tee niitä: kyllä alkaa siivous maistua kun asuu sotkun keskellä). Sano sängyssä useammin, mistä tykkäät. Vaadi, että sinunkin halusi otetaan huomioon. Tee itse aloitteita: ota häntä kädestä ulkona, anna suukko kun tapaatte ym. Siitä voi tulla tapa.
      Jos ei tapahdu mitään, niin kannattaa ehkä harkita suhteen jatkamista.

Minunkin poikaystävä nukkuu joskus päiväunia tai aamulla pitkään, ja jumittuu tietokoneelle pitkiksi ajoiksi. Olen jo tottunut siihen, eikä se haittaa. Saan kuitenkin hellyyttä ja seksiä, ja teemme ruuan aina yhdessä ja hän myös siivoaa useammin kuin minä (onhan se hänen asuntonsa). Kun muuten menee hyvin, eivät yksittäiset ongelmat niin haittaa. En kuitenkaan jaksaisi sellaista miestä, joka ei ottaisi minua ollenkaan huomioon.

• tytteli_20

no ainakin se on alkanut joka päivä sanomaan et rakastaa minua ym.halaa päivittäin jne. Mutta sitten jos mie pyydän et tulee mun viereen,ihan vain viereen et pääsen sen kainaloon ni se luulee et nyt pannaan ja sitten alkaa se intohimoinen suutelu ja hinkkaus.Mut jos mie sanon et haluun sen kainaloon ni se ottaa mut pariksi minsaksi,lähtee joko muka ruokaa tekee tai sitten menee koneelle. Ärsyttävää.

No,ei siinä mitään,sain töitä taas ja työ on enemmäkseen yötyötä,siivousta siis. Sanoin et kun tulen kotiin ni en ole heti tekemässä ruokaa,tiskaamassa,oyykkäämässä ja varsinkaan siivoomassa ja minun on saatava nukuttua yövuoron jälkeen rauhassa. Ihminen,joka istuu teoriatunneilla joka päivä sen kahdeksan tuntia ei jaksa sen jälkeen muuta tehdä kun katsoa telkkaria ja mun pitäs tehä kaikki! Eilen sain jopa sen tiskaamaan,sanoin et sen vuoro on tiskata koko tämä viikko ja tehä ruoka. Kumpaakaan ei oo näkyny vielä keittiössä.

No tossa yks ilta se yritti saada mut syttymään. Kerroin mistä tykkään ym. Puoli tuntia se värkkäsi,sai jopa mut silleen et jonkun verran sytyin. Jätti kesken koko homman. Nyt se on saanu siitä asti tyytyä nyrkkikyllikkiin koska minä en anna ennekuin se onnistuu hommassa! Näin on nappulat.

• Pistä poika vielä kotiinsa kasvamaan ja opettelemaan mitä tarkoittaa PARIsuhde.

• ....

Öö. Olette olleet yhdessä 6kk ja teidän ns. "suhde" on tuollaista itsekästä sekoilua miehen puolelta?

Hei lähde nyt hyvä nainen veke.. Mitä sä odotat vielä??? Suurinpiirtein itseäs saat syyttää, kun kerta tuollaisen idiootin luo olet jäänyt. Halojaa. Eikä sulla ole omantunnon arvoa?

• tytteli_20

miehellä ikää kohta 30v. kuitenkin. Sain mie sen tiskaamaan kuitenkin kun monta kertaa huomautin asiasta ja viimein sain sen sinne keittiöön ku huusin kuin palosireeni (poikaystävä puhu just sillo yhen kaverinsa kans) et sulla on 15 sekunttia aikaa mennä keittiöön. sen jälkeen poikaystävä lopetti puhelun ja meni tiskaamaan. Sai tosi kyl poikkis vittuiluja kavereiltaan et tossun alla on mut mulle ihan sama. jos kotihommat ei kiinnosta ni siinäpähän sitten on omassa poikamiesboksissaan,mie en ala 30v. miestä passaamaan.

No tämä on toinen kerta ku mie tämän saman miehen kans seurustelen...

• deft

Kysymys kuuluu:
        Tahdotko välttämättä kiduttaa itseäsi miehen takia, jonka kanssa et tunnu näkevän tulevaisuutta?

Tuo viimeinen lause toki todistaa paljon. Rakkaudesta ei taida tässä ole kyse, joten suhde tuntuu olevan sopimus-suhde. Itse en jaksaisi sellaista, kun vielä toistaiseksi kunnioitan itseäni :)

• Lykkyä tykö

Hei tytteli!

Kovat on kasvatusmenetelmät.
      Arvaus: Suhteenne on ohi kuukauden sisällä!
      Syy: Seksillä kiristäminen.

• tytteli_20

No kyllähän tuo sanoo et rakastaa minua ja haluaa olla mun kans vaikka en antaisikaan. alkaa vaan ärsyttää jokapäiväinen ruinaaminen. sanoin et hanki toinen nainen joka antaa jos en kelpaa. En tiedä sit mitä tästä tulee.

• tytteli_20

Nyt sitä asutaan samankaton alla ja niin..samoilla asioilla mennään,tosin on tuo mies nyt alkanu tekemään kotitöitä silloin kun se on kotona. nyt se on alkanu olemaan kavereiden luona illat et yksin napotan kaiket illat kotona.

Sain tossa kerran luettua sen yhden naamakirja viestin. Mies oli jättänyt sen auki ja uteliaisuuttani menin sitä tutkimaan. Joku oli sille sanonu et "Hennalta terveisiä

• vanha nainen

Sua käytetään törkeästi hyväksi ja sinä annat sen tapahtua. Oikeasti heivaa se tyyppi kartanolle ja aloita oikea elämä. Haluatko tosiaankin olla lattiarättinä lopun elämäsi? Miehesi on lisäksi tyyppiä, joka vaikuttaa petturilta. Nainen ei parisuhdemielessä kiinnosta.

• tytteli_20

Ei näköjään ei. Huoh. Onneksi sain töitä ni ei pitäs kohta olla rahapula. Miehelle oon sanonu et käy iteki omalla rahalla ostaa ruokaa ku hyvä et itellä riittää sit mihinkään rahat ku pitää ostaa ruuat kahelle ihmiselle ja kahelle kanille. Kyllä tämä tästä kuhan saan ton miehen aisoihin.

• mä vaan

Miksi menit muuttamaa sen kanssa yhteen. olisi nyt vaikka mun kanssa muuttanut yhteen. Mä sentään siivoon, teen ruokaa, imuroin, halaan, pussaan , kehun, rakastelen ja tuun viereen. Teillä eiole pitkää tulevaisuutta yhdessä. miehes ei selvästikkään välitä susta vaikka sanoo haluavansas olla yhdessä mut sekin on todella vaikean näköistä. Ja annat sille vielä rahaa ja ostat ruuan. No huh huh. Olet siis palvelijakin ja äitikin vielä. Sillä lailla. Teidän suhde on omituisin ikinä muttei ainutlaatuisin.

• tytteli_20

Niimpä niin. Monta riitaa on ollu mut aina ollaan sovittu kun mies itkien pyytää anteeksi ja pyytää jäämään. Katsotaan mitä tästä tulee.

• tytteli_20

Nyt sitä sitten asutaan samankaton alla. Mies maksaa vuokran ja veden,mie maksan sähkön ja nettilaskun. Ruoka menee puoleksi,tosin se menee niin että minä ostan isommalla rahasummalla ruokaa kuin mies. Mies laittaa ruokaan 20€/vk ja minä sen 50€/vk. kanien ruuat.

Tässä oon taas miettiny eroa ku käpy tuntuu mulla palavan joka päivä. Tänäänki mies nukkui koko päivän,ite huitelin muualla. Tulin kotiin,mies nukkuu ja herää viimestään puoli 7 illalla ja sitten 5 minsan varotusajalla kuhtuu kaverit käymään vaikka olis ollu kiva pitää koti-ilta mutta ei. Nyt sitä sitten kummatki istuu naamakirjassa eri puolella asuntoa,tässä tämä meidän yhteinen aika sitten onki.

No,ei tässä mitään. Oon ihastunu yhteen mieheen,joka on tosi mukava,erilainen kuin oma mies. Viihdyn aika paljon sen seurassa ja melkein joka vkloppu oon ollu kuskina. Miehellä oli syndet tossa viime vkloppuna ja se meni kotipaikkakunnalle juhlimaan niitä koko viikonlopuksi. No,mitä voi yksinäinen ja halukas nainen tehdä? No lähtä kuskiksi. Viikonloppu melkein menikin sitten tämän mun ihastuksen kanssa mutta paluu arkeen sai taas vitutuksen päälle ja tässä sitä ollaan kuin perseelle ammuttu karhu.

• Täällä hirveästi syyllistetään miestä vaikka nainen itse roikkuu paskassa suhteessaan. AP tässä sinulla kolme ratkaisuehdotusta, täällä vinkuminen ei auta mitään:
      1. nauti paskasta suhteestasi
      2. uhkaa miestä erolla jos tämän käytös ei muutu ja eroa kans jos muutosta ei tapahdu
      3. eroa saman tien

Herää kysymys, että mikä tässä miehessä AP:ta viehättää kun noin pitää roikkua, vaikka kertomusten perusteella miehessä ei juuri mitään hyvää ole. Piti oikein yhteen muuttaa vaikka kaikki oli noin epävakaalla pohjalla. Taitaa kyseessä olla sellainen YTM. :)

Ja nyt näköjään pettämistä harkitset. Hanki apua AP.

• tytteli_20

Miestä jos rakastaa ni vaikee siitä on erota. Katsotaan mitä tapahtuu. Asunnon ehtiminen käynnissä. Kokeilen jos oltaisiin erossa et mitä mies siitä tuumaisi.

En harkitse pettämistä enkä petä. Voi sitä hengailla miesten kans siltiki vaikka olisi varattu. Mulla sattuu olemaan yli puolet ystävistä miespuolisia. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      29
      5099
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4091
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      77
      3657
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2718
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      151
      2520
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2378
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2189
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2167
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      138
      1695
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1538
    Aihe