Vuoden 2008 maaliskuusta asti on luvattu esittää leuat loksauttavat todisteet WinCapitan rehellisyydestä ja toimivasta valuuttakaupasta.
Jokohan ne todisteet kohta voitaisiin esittää? Hovioikeudessako ne esitetään? Vai vasta KO:ssa? Vai vasta EIT:ssä?
Koska leuat loksahtaa?
12
151
Vastaukset
- Pipsit rules
Leuat loksahtaa 1.4.12, jolloin esitämme todisteet toimivasta valuuttakaupasta. Huolimatta viran omais rikollisesten toiminnasta, olemme tienanneet miljardeja pipsejä neljässä vuodessa. Huutia epäilijöille!
- meinaan kansa ja mei
Aikaansaamaton kaistapää.
Olen juossut koko eilisen päivän kilpaa ajan kanssa ja jos olisin ehtinyt, olisin pysähtynyt ihan vaan hetkeksi hakkaamaan päätäni seinään.
Harmaita hiuksia tuotti tälläkertaa mahdottoman kiireen lisäksi autoni.
Olen tässä viimeaikoina havahtunut, miten hyvin huonosti sitä huollan. Laiminlyön raa'asti jos rehellisiä ollaan. En ymmärrä- pidän autostani mielettömästi ja ajan sillä jokapäivä, mutta kovin olen laiska siitä huolehtimaan.
Hyvänä esimerkkinä se, että lähden tänään ajamaan pidempää matkaa ja tuli pikkasen kiire vaihtaa autoon sitten nuo kesärenkaat. JEP, olen Suomen viimeisin talvirenkailla ajava idiootti, mutta tähän liittyy nyt ihan oikeakin syy laiskuuden lisäksi, nimittäin minulla ei ole kesärenkaita! Edelliset ottia kuluivat käyttökelvottomaksi ja voi jumantsuige miten paljon uudet maksavat!
Tässä kohtaa hakataan taas päätä seinään, nimittäin kun sinulla on n. tunti aikaa ostaa uudet renkaat ei mennäkkään ihan omilla ehdoilla. Yhtäkkiä renkaideni koko olikin "ei niin tavallinen" ja se oli joko kaikkialta loppunut, tai sellaista ei koskaan oltu nähtykkään. Sieltä mistä niitä sai, oli viikon jono, tai hinta hurrasi tähtitieteellisissä lukemissa.
Loppujenlopuksi tyypillinen "ihan sama"-minä alistuin kalliisiin renkaisiin, kuhan sain vaan ongelman pois alta. - vedin välillä henkeä
Jokatapauksessa, synninpäästöön on hyvä lopettaa. Tiedän nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja olla parempi autoihminen.
Viimeisen vuoden kuluessa:
-En ole pessyt autoani kertaakaan.
-Öljyt tarkistin vasta toissapäivänä
-En muista lisänneeni lainkaan jäähdytysnestettä?
-akku jäätyi talvella
-katsoimme netistä ohjeet ja vaihdoimme sen itse
-Vein autoni katsastettavaksi puolivuotta myöhässä
-sillon selvisi, että tämä itsevaihtamamme akku ei ole paikoillaan
-Se on edelleenkin irti
-tuulilasinpyyhkijäneste on ollut loppu viimeiset puolivuotta
-käsijarru on liian löysä
-sain yhdet ylinoppeussakot
-ja miljoona parkkisakkoa
Jos joku liikennepoliisi lukee tätä, niin tämä oli vitsi. - loks loks
vedin välillä henkeä kirjoitti:
Jokatapauksessa, synninpäästöön on hyvä lopettaa. Tiedän nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja olla parempi autoihminen.
Viimeisen vuoden kuluessa:
-En ole pessyt autoani kertaakaan.
-Öljyt tarkistin vasta toissapäivänä
-En muista lisänneeni lainkaan jäähdytysnestettä?
-akku jäätyi talvella
-katsoimme netistä ohjeet ja vaihdoimme sen itse
-Vein autoni katsastettavaksi puolivuotta myöhässä
-sillon selvisi, että tämä itsevaihtamamme akku ei ole paikoillaan
-Se on edelleenkin irti
-tuulilasinpyyhkijäneste on ollut loppu viimeiset puolivuotta
-käsijarru on liian löysä
-sain yhdet ylinoppeussakot
-ja miljoona parkkisakkoa
Jos joku liikennepoliisi lukee tätä, niin tämä oli vitsi.LOksahtiko valuuttakauppias- leukasi?
- ei nähtykään kauppia
loks loks kirjoitti:
LOksahtiko valuuttakauppias- leukasi?
Ei täällä kunnon valuuttakauppias tienistiansa levittele, nämä kaikki --jotka täällä kinaavat on näitä epävarmoja harjoittelijoita ja tuloksetkin on sen mukaisia.
- Pastori Luttinen
Miksi todisteet täytyisi lyödä pöytään, riittää että itse tietää miten asiat on.
Kristitykin vietiin areenalle leijonan syötäväksi, mutta usko ei horjunut, vaikkei jumala auttanutkaan.- loksloks
Kyllä siinä valuuttakauppiaan leuat hakkaa tyhjää kun vouti lähtee kierrokselle.
- tästä tallinpiihin
Itse aiheutettuun pulmaan on meidän Herrallammekin konstit vähissä ja niin läpinäkyvään.
- Rosvot kiinni
Käräjätuvassa leukoja loksutettiin monta kuukautta ja tuomiot tuli. Kunkahan käy suurponzoreille, pääsevätkö pelkällä rikoshyödyn palautuksella vai pannaanko osa häkkiin?
- tämä raha puoli
205e -maksaa kivisessä linnassa voorokausi makailla ja oliko avolaitoksessa se 150e, seurannassa olokin liki 60e -se voorokausi jotta nämä kustannukset pitää ottaa myös huomioon, kun helposti heitellään näitä häkkijuttuja.
- GPS pantavahti
Tämä rahan puolikas on kokonaan unohtanut tekniikan riemuvoiton. Se on jalkapanta jo koekäytössä. Sinne vaan villasukan alle se muovimötykkä, kumiteräsaapas jalkaan ja uteliainkaan naapurin akka ei huomaa yhtään mitään. Vehkeiseen on ohjelmoitu valmiiksi, että tuvan ja tallin väliä saa kulkea vapaasti. Heti kun jalka sattuu suuntaamaan ABC-baariin, GPS paikannin piipittää ja vahti valvomossa hyökkää hälytysnapille.
Eihän tämä touhu voi maksaa 60 erkkiä vuorokausi, koneethan siinä pääosin valvoo eikä kallispalkkainen vartija.- tuvan jatallin väliä
Eihän tämä touhu voi maksaa 60 erkkiä vuorokausi, koneethan siinä pääosin valvoo eikä kallispalkkainen vartija.
Näinhä sen pitäisi jo tänäpäivänä toimia, kun vehkeitä on -josko tämä vielä huomataan tuolla vähemmän viisaassa jallitus päättäjä päässäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama907532Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1216268Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604387Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333034Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902618Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh241856Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1891470- 1231460
Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21751"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19693