Epävarma olen.

Margo

Kirjoitin "epätoivoinen" nimimerkillä ollut eilen,mutta poistettu.Siis En tietenkin luovuttaa,mutta ihastun kovasti hetero naiseen vaikka hän on varattu miehen kanssa.Ei hänkin vielä kihloissa tai naimisissa vielä.En halua aiheuttaa tai sekaannu hänen elämästään ihastumiseni takia.Kerroin hänelle,että olen lesbo ja olin ollut ennen bi sitten hän suhtautui hyvin.Näemme toisistaan ma-to koko päivän ja minusta hän on kyllä suloinen..Kun olen ensimmäistä kerta tavata hänet niin se sai minuun yhtäkkiä syttymään ja en tiedä miksi ehkä hänessä jokin erityinen.Nyt tunnemme toisistaan 10kk ja edelleen vielä.Tiedämme kumpikin missä asumme ja jotakin asioista.Mistä tietäisin,että jos hän ihastunut tai kiinnostunut minusta?Merkitseekö se jotain,että hän katsoi minuun ehkä minuutin silmiin?Olen itse vaikeasti huonokuuloinen ja hän on kuuleva joten ei se minulle olisi ongelma.En saanut aina suusta ulos äänellä puhua hänelle ihan lukkoon:).Toki olen huomannut hänestä,että omituinen käyttäytymistapoja mitä aiemmin ei ollutkaan.En ole varma onko hän niin ihastunut.Kun puhuin itsestäni "lyhyesti" juttuja paitsi ei kertonut mistä tai miksi sitten hän silti kysyä minulta lisää tarkemmin mitä:).Kerroin,että tykkään pelaamista need for speed wanted ja hänkin myös tykkää..Ihme juttu.Sitten nyt hän kysyi minulta olenko kokeillut angry birds-peliä joten en ollut kokeillut.Lopulta menin kokeilemaan angry birds,että tosi kiva se on ja kiinnostun.Olen häntä 4v vanhempi,mutta näytän sitä nuorelta kumminkin.Hymyilimme melko paljon ja naurettiin jopa välillä,mutta aivan ihanat nämä ovat;).Nythän alkaa kevään tepposia joten tapahtuuko mitään..Oi mikähän minua vaivaa kun ajattelen hänestä välillä vaikka en saa mielestä irti..En tiedä mitä tekisin..Luopua hänestä tai mitä.

4

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7755

Jos nainen on hetero, niin tuskinpas välillänne mitään tulee tapahtumaan. Ihastuminen on tietysti ihanaa, mutta mitään pilvilinnoja ei kannata rakennella...

Ja hieman off topic, en tiedä onko äidinkielesi mikä, mutta suomi se ei taida olla, eli kokeile kirjoittaa vaikka englanniksi tai jotakin. Vaikeaa vain ymmärtää mitä yrität sanoa....:(

• Margo

Olen ihan suomalainen,mutta olen tosissaan vaikeasti huonokuuloinen ja en tiedä paljastanko tähän..No osaan myös viittomakieltä.Entä se joka hän oli vink silmästä minulle suoraan aiemmin?Yritän tässä paremmin jotakin.Kyllä hän nainen hetero,mutta arvostan myös vaikka ihastun sitä.Miksi sitten,että hän katsoi minuun ehkä minuutin silmiin ihan näin?Juttelin jostakin hetero naisen kanssa joka vasta ihastua/kiinnostua naiseen eli kyllä se voi tapahtumaan,mutta ei tietysti aina ole.Minusta ei ole mitään hävettävä,että ihastun näin ja jos käyttäydyn tavalla ja jos hän huomaisi minusta niin olkoon.Kumminkin vaistosin omituisia jotakin,että hän minun kohdalla aivan päinvastoin kuin muille normaalia.En osaa oikein selittää miten..Välillä hän vain aluksi ölöttää sitten puhumaan kuin hänellä olisi tökkii.Kyllä oli täysin normaalisti pari kuukautta eli ei tapahtunut mitään,mutta sen jälkeen jokin muuttanut hieman erilaiseksi jota olen jo huomannut.Onko nyt paremmin ymmärtää..?Saa toki kysyä vaikka tarkemmin niin vastaisin.

• tt
        Margo kirjoitti:

Olen ihan suomalainen,mutta olen tosissaan vaikeasti huonokuuloinen ja en tiedä paljastanko tähän..No osaan myös viittomakieltä.Entä se joka hän oli vink silmästä minulle suoraan aiemmin?Yritän tässä paremmin jotakin.Kyllä hän nainen hetero,mutta arvostan myös vaikka ihastun sitä.Miksi sitten,että hän katsoi minuun ehkä minuutin silmiin ihan näin?Juttelin jostakin hetero naisen kanssa joka vasta ihastua/kiinnostua naiseen eli kyllä se voi tapahtumaan,mutta ei tietysti aina ole.Minusta ei ole mitään hävettävä,että ihastun näin ja jos käyttäydyn tavalla ja jos hän huomaisi minusta niin olkoon.Kumminkin vaistosin omituisia jotakin,että hän minun kohdalla aivan päinvastoin kuin muille normaalia.En osaa oikein selittää miten..Välillä hän vain aluksi ölöttää sitten puhumaan kuin hänellä olisi tökkii.Kyllä oli täysin normaalisti pari kuukautta eli ei tapahtunut mitään,mutta sen jälkeen jokin muuttanut hieman erilaiseksi jota olen jo huomannut.Onko nyt paremmin ymmärtää..?Saa toki kysyä vaikka tarkemmin niin vastaisin.

Vaikea sanoa, mutta joillakin ihmisillä voi olla intensiivisempi tapa tuijottaa tai katsoa vastapuolta silmiin, ilman, etttä kyseessä olisi kiinnostus. Tai ehkä nainen tiesi, että olet huonokuuloinen ja sen takia halusi katsekontaktilla varmistaa, että ymmärrät mahdollisimman paljon. En tiedä. Kyllä heteronaisetkin kai voivat ihastua naiseen, mutta ei kai silloin ole kyseessä enää hetero.

Mutta ei tällä palstalla oikein vastauksia saa, kannattaa nyt jatkaa tutustumista, sillähän asiat kai selviävät. Ehkä.

• Margo
        tt kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta joillakin ihmisillä voi olla intensiivisempi tapa tuijottaa tai katsoa vastapuolta silmiin, ilman, etttä kyseessä olisi kiinnostus. Tai ehkä nainen tiesi, että olet huonokuuloinen ja sen takia halusi katsekontaktilla varmistaa, että ymmärrät mahdollisimman paljon. En tiedä. Kyllä heteronaisetkin kai voivat ihastua naiseen, mutta ei kai silloin ole kyseessä enää hetero.

Mutta ei tällä palstalla oikein vastauksia saa, kannattaa nyt jatkaa tutustumista, sillähän asiat kai selviävät. Ehkä.

Tottakai kyllä hän tiesi että olen huonokuuloinen ja niin katsekontaktilla jotta ymmärrän mahdollisimman paljon.Kun silloin ei ole mitään ketä aloittaa puhumaan aiheen silti hän katsekontaktilla minuun näin.Ei niin palstalla saa oikein vastauksia kunpa mieleeni vain kokeilla.Toivottavasti se selviävät pian,että olisinko oikeassa tai väärässä suhteen kanssa.Jos niin katsoo silmiin näin pitkään jota tiedän merkin eli rakastuminen on.Ihastuminen saattaa montakin tapoja.Kumminkin katsotaan miten käy ja en ihan yrittäisi mitään kuin näkeminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      44
      2941
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      92
      2793
    3. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      61
      2666
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      71
      2611
    5. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2571
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      105
      2154
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      51
      2031
    8. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      142
      1890
    9. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      61
      1792
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      20
      1668
    Aihe