Autuus perustuu Jeesukseen Kristukseen, ja hänet otetaan vastaan USKOLLA.
Näkyy taas tulleen hämäryyttä tähän asiaan. Jeesuksen omia ei kukaan voi tuomita, tämä on absoluuttinen tosiasia. Jumalattomat ovat sen sijaan tuomittuja, heitäkään ei tarvitse toista kertaa tuomita.
Jumala etsii kadonneita lampaita kaiken aikaa, sanansa kautta. Jos hän yhdenkin löytää, hän panee sen olallensa iloiten ja vie laumaansa, toisten lampaiden joukkoon. Tämä on kristittyjen tehtävä eli missio, kuten kauniisti sanotaan.
Tämä on syy miksi täällä julistetaan Jeesusta Kristusta pelastukseksi, jokaiselle joka uskoo.
Tällä palstalla on kenekään turha perustaa yhtäkään tuomioistuinta, ei Jeesuksen omia vastaan, eikä myöskään niitä vastaan joilla ei vielä ole pelastavaa uskoa.
Koska Jeesuksessa Kristuksessa olevat ovat pelastettuja, ja jokainen joka ei usko on jo tuomittu, eikä ketään tuomita kahta kertaa samasta rikoksesta.
Siis joutukaa sielut on aikamme kallis, vuotemme virtana vierivi pois, Jeesus ei yhdenkään sortua sallis, kaikille armosta autuuden sois.
Kristuksen valtakunta on armon ja anteeksiannon valtakunta
26
80
Vastaukset
- Kiitos Jeesus
Room. 5:1-2 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.
Room. 5:3-5 Eikä ainoastaan se, vaan meidän kerskauksenamme ovat myös ahdistukset, sillä me tiedämme, että ahdistus saa aikaan kärsivällisyyttä, mutta kärsivällisyys koettelemuksen kestämistä, ja koettelemuksen kestäminen toivoa;
mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu. - Löytäjänä.
No nyt
löytyi se
lopullinen
sana
lestadiolaisuudesta.
Tässä:
http://p1.foorumi.info/ristinvalossa/viewtopic.php?t=3693
Siinä se löytyi.
Hyväksytkö sen?- Avaaja
En!
- su
Ihminen ei voi palvella kahta herraa. Kyllä voi! Helvetin hevosmies.
- Jumala ompi linnamme
Moi savon pappa...
Olen lopen kyllästynyt tuohon, jossa ei ole miestä edes kirjoittamaan yhdellä nimimerkillä...huseeraa täällä autuutta ja itse ei osaa edes anteeksi pyytää..
Aikamoinen uskovainen..
Siunauksin.... - kyl se vaan on näin
Jumala ompi linnamme kirjoitti:
Moi savon pappa...
Olen lopen kyllästynyt tuohon, jossa ei ole miestä edes kirjoittamaan yhdellä nimimerkillä...huseeraa täällä autuutta ja itse ei osaa edes anteeksi pyytää..
Aikamoinen uskovainen..
Siunauksin....SWavon ukko on loistava esimerkki kahden herran palvelijasta.
Jumala on tosin sinun uskossasi pseudo ja piru on tosiasillinen palvonnan kohde. - Jumala ompi linnamme
kyl se vaan on näin kirjoitti:
SWavon ukko on loistava esimerkki kahden herran palvelijasta.
Jumala on tosin sinun uskossasi pseudo ja piru on tosiasillinen palvonnan kohde.No..
Sinähän sen tiedät...
Sinähän tiedät kaiken ja muut eivät mitään!
Kiitos vaan!
- Kehveli
Mikä jeesus?. Jos ei usko itseensä, niin ei sitten mihinkään.
Ollaan kaikki omia Jeesuksiamme vaan.!
Annetaan itsellemme omat syntimme anteeksi, jos voimme. !!!!!- kaikkii leipä elättä
Luotat siis lapiolliseen multaa? Sinähän aika veijari olet!
- kehveli
Jatkan vielä:
Ei ole mitenkään helppoa ev.lutina tunnustaa syntejänsä vieraalle ihmiselle.
Toistan ja kertaan, että jos ei Itse pysty antamaan itsellensä anteeksi tahi muka saada tehtyjä tekemättömiksi, niin miten joku peijalkkaan parstori sen voisi tehdä, kun ei asiasta mitään tiedä. !! - kehveli
kehveli kirjoitti:
Jatkan vielä:
Ei ole mitenkään helppoa ev.lutina tunnustaa syntejänsä vieraalle ihmiselle.
Toistan ja kertaan, että jos ei Itse pysty antamaan itsellensä anteeksi tahi muka saada tehtyjä tekemättömiksi, niin miten joku peijalkkaan parstori sen voisi tehdä, kun ei asiasta mitään tiedä. !!Vieläkin:
Armoa ja anteeksiantoa jaetaan kuin kunniamerkkejä ja sotilasarvoja sosialismissa und kommunismissa yms. kaikenmaailman pastoreiden ja noitatohtoreiden toimesta.
Piru mut vieköön, jos enää lankean moiseen.! - kehveli
kehveli kirjoitti:
Vieläkin:
Armoa ja anteeksiantoa jaetaan kuin kunniamerkkejä ja sotilasarvoja sosialismissa und kommunismissa yms. kaikenmaailman pastoreiden ja noitatohtoreiden toimesta.
Piru mut vieköön, jos enää lankean moiseen.!Onko Pirua?
- kehveli
kaikkii leipä elättä kirjoitti:
Luotat siis lapiolliseen multaa? Sinähän aika veijari olet!
Eikös sen yhden opuksen mukaan tämä yksi haudattiin kiven sisälle, eikä hälle suotu edes sitä lapiollista multaa.
- valitse siis
kehveli kirjoitti:
Eikös sen yhden opuksen mukaan tämä yksi haudattiin kiven sisälle, eikä hälle suotu edes sitä lapiollista multaa.
Kaikkivaltia Jumala ei ole mullasta tehty niin kuin hän meidät teki.
Omilleen hän luo uudet kehot ja uuden taivaa asuttavaksi.
Pakkoa ei siihen valtakuntaan menemiselle ole, helve|ttiinkin saa mennä jos ikuinen kidutus kiinnostaa. - teuta
keh.
kysyt mikä Jeesus , Hän on Jumalan Poika , Jonka Jumala
synnytti ennen muut luomista , ja joka Inkarnoitui ihmiseksi ,
syntyi Neitsyt Mariasta , Ristiin naulittiin , Kuoli ja haudattiin
nousi kolmantena päivänä kuolleista , astui ylös taivaaseen
,istui jumalan oikealle puolelle , ja on tuleva tuomitemaan
eläviä ja kuolleita , tässä noin äkisti . ..itseen ei kannata luottaa
siinä käy kopelösti , kerron muutamalla sanalla kuinka Isä
taivaan Loi kauniin henkiolennon , kaika ok siihen asti kunnes
tuo löysi peilaavan seinän , hän ei uskonut rakastui omaan itseensä
ylpistyi Jumala joutui kiramaan hänet , hänestä tuli Sielunvihollinen
ei voi olla kaikki koska on Vain yksi Jeesus , Ei voi antaa itselle synti
anteeksi , koska Periaatteessa vain Jumala /Jeesus voi sen tehdä
Saarnaaja , hyvä kristitty , voi toimia apuvälneenä mutta sittenkin
tarvitaan Jumala/Jeesus .
Jes. 40:12. KUKA ON KOURALLAAN MITANNUT VEDEN JA VAAKSALLAAN
MÄÄRÄNNYT TAIVAITTEN MITÄT ? KUKA ON KOLMANNES MITTAAN MAHDUT-
TANUT MAAN TOMUN , PUNTARILLA PUNNINNUT VUORET VAALLAAN
KUKKULAT ,13. KUKA ON HERRAN HENKEÄ OHJANNUT OLLU HÄNEN NEUVONANTAJANSA JA OPETTAJANSA .?
14. KENEN KANSSA HÄN ON NEUVOTELLUT ,JOKA OLI HÄNELLE YMMÄRRYSTÄ ANTANUT JA OPETTANUT OIKEAN POLUN ,OPETTANUT HÄNELLE TIEDON, JA OSOITTANUT HÄNELLE YMMÄRRYKSEN TIEN ?
15,. KATSO, KANSAKUNNAT OVAT KUIN PISARA vESISANGON UURTEESSA
OVAT KUIN TOMU HIUKKASET VAAÄASSA KATSO, MERENSAARET HÄN NOSTAA KUIN HIEKKAJYVÄN. .
Tuossa on muutama parasta raamattua , tutki ja mene rukous asentoon
ja kerro oletko Kastettu , jos olet tee parannut palaat Kasteenliittoon. Jos
et ei ole suurikaan työ järjsetää sellainen . hyvää -yötä, ,
- kehveli
Kysymys !
Minkä takia jeesustelioiden pitää sanoa lähes kaikki asiat joillakin ihme vertauskuvilla?
Eikö Totuudessa itsessään ole Totuutta ?
Kaikki tämä hienopieriuisuus ja tekopyhyys lisää ainakin minulla epäuskoa kaikkeen siihen, mitä n.s. "uskovaiset" muka edustavat.
Olen teknokraatti, l uskon siihen ja vain siihen, minkä näen ja/tai koen.
"Uskol" ei kuulu sanavarastooni.
Fysiikka/mekaniikka/matematiikka/kemia siinä määrin, kuin ihmiskunta nämä, joita tieteenlajeiksi mainitaan, tuntee, ei toki selitä kaikkea, mutta, aina on "mutta" siinämäärin, kuin minäkin niitä aloja tiedostan, niin ne riittävät minulle.
Toistaiseksi.- MIti nyt vielä
Sanon tähän hyvästiksi kun Oriveden pappi Halmesmaa sanoi kirkosta eroville "saat|anan haltuun".
Näin siinä käy sitten, kun ylpeilee Luojaansa vastaan. Jumala on niin hyvä, että hän antaa rauhassa valita helv|etin kauhutkin jos henkilö sitä itse tahtoo. - minä en jatkaisi
Kyl mä oon yrittäny rehellisenä miehenä käyttää selkokieltä niin paljon kun mahdollista. Valinta on sinun ja elämäsi on sinun saamasi lahja Jumalalta. Voit sen vapaasti käyttää kuvaamallasi tavalla.
Tenkkapoo tulee vasta siinä vaiheessa kun viimeinen hengenveto on takanapäin.
Siihen asti kaikki menee Luojan siunauksista nauttiessa. Aurinko paistaa laineet liplattaa ja ruokaa on pydässäsi, himot hyrisee, ja perse pärisee.
:-))))
Kun henki poistuu kehostasi kaikki Jumalan siunaukset loppuvat ja mustapekka on kourassasi. Jos nykyisellä tiellä jatkat. - Jumala ompi linnamme
minä en jatkaisi kirjoitti:
Kyl mä oon yrittäny rehellisenä miehenä käyttää selkokieltä niin paljon kun mahdollista. Valinta on sinun ja elämäsi on sinun saamasi lahja Jumalalta. Voit sen vapaasti käyttää kuvaamallasi tavalla.
Tenkkapoo tulee vasta siinä vaiheessa kun viimeinen hengenveto on takanapäin.
Siihen asti kaikki menee Luojan siunauksista nauttiessa. Aurinko paistaa laineet liplattaa ja ruokaa on pydässäsi, himot hyrisee, ja perse pärisee.
:-))))
Kun henki poistuu kehostasi kaikki Jumalan siunaukset loppuvat ja mustapekka on kourassasi. Jos nykyisellä tiellä jatkat.Vai himot sulla taas hyrisee jeesustelija...
Paha, rivo setä sinä oletkin....
Jumalan verellä pestyä lasta et petkuta...kehtaatkin arvostella muita ja vielä Jeesuksen palvelijana mukamas..
Tee parannusta, kun vielä ehdit...
Kasva mieheksi ja ala kirjoittamaan yhdellä nimimerkillä...
Heippa..
- totuus esiin
Kyllä te uskovat olette sekopääsakkia. Ei voi muuta sanoa kun seurailee näitä teidän keskinäisiä otatuksianne. Yksi kaipaa yhtä Jumalaa, toinen kahta, kolmas kolmea Jumalaa. Tässähän kohta loppuu jumalat kesken. Ja yksi pesee verellä navetan seinätkin. Tulisi tosiaan äkkiä joku ja tempaisisi teidät vaikka sinne taivaaseen.
- Jumala ompi linnamme
Mitenkäs sinä Jeesus on tie nyt olet verellä pestyjä Jeesuksen omia taas rienaamassa...
Kylläpä oletkin pahan hengen vallassa...
Itsehän järjestät tätä riitaa...
Kuulepas Jumala näkee kaiken...
Verellä pestyä Jumalan lasta vieläpä naista kiusaat taas..
Mene mielenterveytesi vuoksi hyvä mies hoitoon!
Ja taas eri nimimerkillä...Jumalan Pyhällä Hengellä täytettyä lasta et petkuta...
Voi...voi...
- v.,f-r_
Jeesuksen omia eivät ole Paavalin perustaman rikollisen kristinuskon rikolliset uskovaiset!
- MIeti nyt vielä
Jumalattomia on harhaanjohtavaa nimitellä uskoviksi. Sinä muiden mukana olette tullewet pilaamaan uskovien keskustelupalstan, siitä on kysymys.
Olen avaaja ja uskova mies. Jumala on YKSI, hän on Herra.
Isä Poika ja Pyhä Henki.
Jumalaa vastaan asettumalla sinä varaat paikan helvetistä.- Jumala ompi linnamme
Enpä menisi takuuseen....
Ei voi palvella kahta Herraa...
Joka kuoppaa toiselle kaivaa...se itse siihen lankeaa...
Jumalaa ei voi petkuttaa....
Voi...voi...
- teu.
Veljeni oli tullut hasaan ennen hän oli päässut töihin .
hönen mukaan tuo lause oli Joka toisella kuoppaa kaivaa , saa 30/h
se oli hyvä raha- 63 Ja sanoi etä jos rivihauta piti ottaa auki
ennen 25 vuoden rajaa 2 miestä sai kossupullon lohdukkeeksi. - v,d,em
Te ette ole Jeesuksen perustaman seurakunnan uskovaisia!
Jeesus ei ole perustanut omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneiden, raiskanneinen jne rikollisten seurakuntia!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
"Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1298016Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1567115Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1834866Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2493305Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1012764Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1272352- 1531990
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari171933Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa411750Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?2061685