Millä helv*llä saan noi kuntoon?? Peppu on ihan ok ja muukin kroppa mutta ku pikkuhousuissa tai bikineissä itseään kattoo peilistä takaapäin niin noi takareidet on kammottavat! ei alhaalta 10-15 cm polven yläpuolelta koska oon juossu ja tehny takareisii laitteella salilla mutta se ei ota noin ylös eikä peppuliikkeet, joita myös oon tehny, noin alas!! auttakaa..tyylii ainoo kohta mun kropas mikä ei nyt kyllä tyydytä yhtään :(( Eli siis ihan pakaroiden alapuolel oleva kohta n. 10-15 cm alas pepusta...mitat mulla on 161 cm, 54 kg et normaalit kyllä
Ylätakareidet??!
9
266
Vastaukset
- Harvinaista.
Ei lihasmassa takareisien keskikohdalla. Kyllä mulla ainakin on se korkein kohta.
- hmm hmm
Teetkö takareisilaitteella oikeilla liikeradoilla ja säädöillä?
Teetkö reiden ojentaja ja loitontajaliikkeitä? entä jalkaprässiä? Maastavetoa suorin jaloin? - korjaus edelliseen
hmm hmm kirjoitti:
Teetkö takareisilaitteella oikeilla liikeradoilla ja säädöillä?
Teetkö reiden ojentaja ja loitontajaliikkeitä? entä jalkaprässiä? Maastavetoa suorin jaloin?Teetkö reiden lähentäjä ja loitontajaliikkettä?
- alotintänketjun.com
Teen lähentäjii ja loitontajii mut eihä ne tonne taakse ota? siit ympärilt tietty auttaa..liikeradast takareisilaittees en sit tiiä mut kyl se nyt aina ihan takareisii ottaa, alemmas vaa ku misä toi kohta on..:o ei se nii "keskellä" takareittä oo, ylempänä..pepun alla. äh :/
- hmm hmm
Se täytyy varmaan vaan kokeilla eri liikkeitä takareisille. Takareisiä voi myös tehdä hihnan avulla alataljassa. Kyykyt mielestäni ottaa myös pakaroihin.
- -Body-
Suorin jaloin maastavetoja...kannattaa tutustua tekniikkaan kunnolla. Ottaa myös persuksiin kivasti :)
- tjn
http://www.youtube.com/watch?v=ybR4XJiPQ8w&feature=g-u-u&context=G26809a8FUAAAAAAAFAA Siitä vähä vinkkiä.
Suorin jaloin maastaveto on kyllä ehdottomasti kuningasliike takareiskoille! - Vinkki
Vaikka olet normaalipainoinen rasvaprosenttisi voi silti olla suhteellisen korkealla tai ainakin sen verran korkealla että ongelmakohtia on edelleen. Pienentämällä rasvaprosenttia kropassasi pääset eroon ylimääräisestä läskistä. Oikealla ruokavaliolla ja salitreenillä saat rasvaprosenttia laskettua entisestään, mutta on hyvä muistaa että rasvaa ei ole mahdollistaa polttaa paikallisesti. Oikealla dieetillä ja treenillä voi edesauttaa rasvanpolttoa mutta loppujen lopuksi kroppa päättää itse mistä rasva palaa. Ne alueet kropassa joissa on alkujaan ollut enemmän rasvaa kuin muualla niin niissä tulee olemaan rasvaa vielä pitkään sen jälkeen kun muu kroppa alkaa näyttämään suhteellisen kiinteältä. Eli pitkäjänteisyyttä tarvitaan. :)
Muutama erittäin hyvä liike takareisille on leveä jalka-asento vinossa jalkaprässissä, suorinjaloin maastaveto sekä läpiveto taljassa. Kaikkien liikkeiden kohdalla kannattaa harjoitella tekniikkaa ennen kuin lisää painoja, sillä jos oikea tekniikka puuttuu niin liikkeestä ei ole mitään hyötyä ja voi myös helposti satuttaa itseään. - Voihan se
niinkin olla, että jos kankkuset ovat suhteettoman hyvin kehittyneet, niin reidet näyttävät ohuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204978Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä633996Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723574Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272067- 1241528
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361495