ihastumisen merkit tytöillä?

joku

Eli mistä varmasti tietää että tyttö on ihastunut

205

31657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukiolainentytteli

      No yleensä vilkuilee sinuun päin tai hakeutuu lähelle. Jos tunnette niin hymyilee ja yrittää mahdollisesti tulla juttelemaan turhistakin asioista, jos ette tunne tai tyttö on ujo niin sitten vlähinnä tuota vilkuilua

      • viisaudenmerkki:)

        Noi on yhen pojanki ihastuksen merkit nimittäi ku tapasin mun ihastuksen nii se hymyili ja vilkuili ja vinkkas silmää ja nykyää pyrkii lähelle ja sano et jos joku lyö muo nii se vetää sitä turpiin töysin :))


      • Anonyymi
        viisaudenmerkki:) kirjoitti:

        Noi on yhen pojanki ihastuksen merkit nimittäi ku tapasin mun ihastuksen nii se hymyili ja vilkuili ja vinkkas silmää ja nykyää pyrkii lähelle ja sano et jos joku lyö muo nii se vetää sitä turpiin töysin :))

        Ootteko yhes siit o 10v ku lähetit sen viestin tänne :) kysyn vaa


      • Anonyymi

        Minulle on käynyt noin mutta nyt se tytöt vihaa mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko yhes siit o 10v ku lähetit sen viestin tänne :) kysyn vaa

        hän tuskin luki viestiä XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko yhes siit o 10v ku lähetit sen viestin tänne :) kysyn vaa

        En usko että ovat..Lapset on
        Lapsia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko yhes siit o 10v ku lähetit sen viestin tänne :) kysyn vaa

        joo


    • simppa;)

      No, oon ite vähä ujompi varmasti ihastunut tyttö :D ja tykkään katella yhtä poikaa sillon ku se ei ite nää, jos siis on sen kavereita siin ympäril, mut sitte ei haittaa jos poika näkee ku ei oo kauheesti keitää muita siin ympäril. Sit jos poika vilkasee takas, nii katon ehkä hetken ja sitte käännän katseeni johki lattiaa tai muuhun paikkaan mis ei oo ihmisiä. Oon myös huomannu, et koko ajan täytyy tota otsista räplätä ja muutenki "laittaa" hiuksii. Ja vaatteita täytyy koko ajan oikoo. Joskus käytävällä hidastelen/kävelen nopeemmin et pysyisin sen pojan lähel, vaik kaverit menis jossai muualla...ja välkällä yleensä meen istuun/seisoon johki niin et nään sen. Jos joku puhuu mulle siit pojasta, niin yleensä punastun tai no, punastelen oikeestaa koko aja, ihan aiheettomasti välil. Ja faces jos se on paikalla nii yleensä oon niin kauan kunnes se lähtee, ellei oo muuta menoo. Toivottavasti autto ees vähä, vaik tää tais tulla vähä epäselvästi...mut en pysty oikee keskittyy kun se poika pyörii koko aja mun mieles :)

      • ;)))))

        Ihan samat asiat mulla :D Vilkuilu ja laittautuminen aika varmoja merkkejä (::


      • Tyttö1999

        Täsmälleen samat asiat mulla myös :D! Harmi vaa et sil mun ihastuksel on joku toine ihastus D:


      • oon poika
        Tyttö1999 kirjoitti:

        Täsmälleen samat asiat mulla myös :D! Harmi vaa et sil mun ihastuksel on joku toine ihastus D:

        oon poika mutta tuota sen huomasin ku olin yhes bileissä uunnavuonna niin olin itekki ihastunu siihen tyttöön nii sitte huomasin että se katsoi mua kokoajan silmiin :D ja sit sain kuulla bileitten loputtua yheltä sen tytön ystävältä että se olis ihastunu muhun


      • niii

        Oot melkee niiku joku ihastunu poika xd


      • ÄrsyttävätKatseet

        Mua niin v****taa ku yks tyttö kattoo aina mua.
        1. En ite tykkää siitä
        2. Jos oon tunneil ja käännän vhä sinnepäin nii se o näin :-|


      • Jaistasitte

        Ei sillä ulkonäöllä oo mitää väliä .


      • Justiinnii
        Jaistasitte kirjoitti:

        Ei sillä ulkonäöllä oo mitää väliä .

        No on sillä! Emmä ainakaa semmosen kans olisi jos ei naama miellyttäis


      • Nottisss

        Höh, ei kukaan omalle ulkonäölleen mtn voi. ;-;


      • Kyrpä826383

        XDD


      • Siikamaster
        ÄrsyttävätKatseet kirjoitti:

        Mua niin v****taa ku yks tyttö kattoo aina mua.
        1. En ite tykkää siitä
        2. Jos oon tunneil ja käännän vhä sinnepäin nii se o näin :-|

        Sama homma minulla se ja sen typerä adhd kaverinsa naureskelee mulle ja mun kaverille aina sama paikka aina ku käyään kaapilla nii siel lähistölt kuuluu vit*umaista kikatusta ja se ei oo kovi sopivan näkönenkään blondi jolla ei oo meikkejä ihme kyllä ehkä hän on ihastunu meihin vaikka oonkin 50 kilonen mursu jos se alkaa juttelee mun kaa voisin sanoa että käytä meikkiä Että näytät hotimmalta


      • EnKerroMunNimee
        Siikamaster kirjoitti:

        Sama homma minulla se ja sen typerä adhd kaverinsa naureskelee mulle ja mun kaverille aina sama paikka aina ku käyään kaapilla nii siel lähistölt kuuluu vit*umaista kikatusta ja se ei oo kovi sopivan näkönenkään blondi jolla ei oo meikkejä ihme kyllä ehkä hän on ihastunu meihin vaikka oonkin 50 kilonen mursu jos se alkaa juttelee mun kaa voisin sanoa että käytä meikkiä Että näytät hotimmalta

        Se on plussaa jos ei meikkaa...


      • ÄrsyttävätKatseet kirjoitti:

        Mua niin v****taa ku yks tyttö kattoo aina mua.
        1. En ite tykkää siitä
        2. Jos oon tunneil ja käännän vhä sinnepäin nii se o näin :-|

        Oisit ilone et ees joku tykkää susta. Mulle ei suoda edes katsekontaktia. Ja oon aikalailla luokan vihatuin henkilö.


      • Anonyymi
        Epätoivoinen_nuori kirjoitti:

        Oisit ilone et ees joku tykkää susta. Mulle ei suoda edes katsekontaktia. Ja oon aikalailla luokan vihatuin henkilö.

        Sama😐


      • Anonyymi
        ÄrsyttävätKatseet kirjoitti:

        Mua niin v****taa ku yks tyttö kattoo aina mua.
        1. En ite tykkää siitä
        2. Jos oon tunneil ja käännän vhä sinnepäin nii se o näin :-|

        Elä välitä jos se on kiinnostunu ni sit on


      • Anonyymi

        Mulla sama ;)


      • Anonyymi
        EnKerroMunNimee kirjoitti:

        Se on plussaa jos ei meikkaa...

        Niin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama😐

        Mä en oo mun luokan vihatuin mutta yks tyttö sanoo että se vihaa mua mutta se punastuu aina kun mä katon sitä ja se katsoo mua joka päivä ja se tietää että mä tykkään siitä.


      • Anonyymi
        Epätoivoinen_nuori kirjoitti:

        Oisit ilone et ees joku tykkää susta. Mulle ei suoda edes katsekontaktia. Ja oon aikalailla luokan vihatuin henkilö.

        Sama meijän yks luokan poika rikkoo niin helposti mun sydämmen sillä et se sanoo et kaikki meijän luokan pojat vihaa sua niin paljon ne ei jaksa sua vihaan itteäni harmi ku elän täs maailmas 🤐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama meijän yks luokan poika rikkoo niin helposti mun sydämmen sillä et se sanoo et kaikki meijän luokan pojat vihaa sua niin paljon ne ei jaksa sua vihaan itteäni harmi ku elän täs maailmas 🤐

        Sama


      • Anonyymi
        ;))))) kirjoitti:

        Ihan samat asiat mulla :D Vilkuilu ja laittautuminen aika varmoja merkkejä (::

        merkkejä on kans ainaki itel et haluun jutella sille ja se autto sil ollaan nyt yhes ja ollaan 11 vuotta molemmat.


      • Anonyymi
        Epätoivoinen_nuori kirjoitti:

        Oisit ilone et ees joku tykkää susta. Mulle ei suoda edes katsekontaktia. Ja oon aikalailla luokan vihatuin henkilö.

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama meijän yks luokan poika rikkoo niin helposti mun sydämmen sillä et se sanoo et kaikki meijän luokan pojat vihaa sua niin paljon ne ei jaksa sua vihaan itteäni harmi ku elän täs maailmas 🤐

        Minkä ikäinen olit/olet


    • pöööööH

      tyttö tuijottaa tai vilkuilee koko ajan, se on varmin merkki

      • Shaash

        Voi hemmetti, kun ei voi haukkua tai nimitellä tai vihata tai hölistä tai vittuilla tai jupatella tai pälistä ja hälistä tai rikkoa telkkaria tai soittaa kaverille tai jutella postinkantajalle tAi nukahtaa jostain ulkonäöstä. Il keitä tyyppejä ootte. Katsokaa itsenne


      • Shaash kirjoitti:

        Voi hemmetti, kun ei voi haukkua tai nimitellä tai vihata tai hölistä tai vittuilla tai jupatella tai pälistä ja hälistä tai rikkoa telkkaria tai soittaa kaverille tai jutella postinkantajalle tAi nukahtaa jostain ulkonäöstä. Il keitä tyyppejä ootte. Katsokaa itsenne

        Ei ne pysty ilman että oksentaa😂


    • asdfghjklöä

      Löysin jostai:

      -Iho punoittaa
      -Ujo hymy
      -Lauseet ketkeilevat ja liikkeet ovat nykiviä
      -Ääni on korkea tai suorastaan kiihkeän kimakka
      -Kun ihastuksen kohde saapuu huoneeseen, tyttö alkaa hössöttämään
      -Hiusten näpelöiminen
      -Niskojen nakkeleminen ja pään ojenteleminen kaikenkattavan hämmennyksen, vaivautuneisuuden ja kiihtyneisyyden kera
      -Kaulan siveleminen
      -Pitkät katseet
      -Sekava käytös
      -Veikeä käytös ja erikoinen piikittelevä huumori
      -Vilkuilu siten, että katsoo välillä ujosti alaviistoon
      -Kaikkinainen rauhaton liikehdintä
      -Ihastuksen kohteen nälviminen muiden ihastuksen merkkien kanssa
      -Suhteettoman kiihkeä reagointi kaikkeen ihastuksen kohteen tekemisiin (joko positiivinen tai negatiivinen)
      -Ruumiin jäykistyminen kun ihastuksen kohde tulee lähettyville
      -Salaa tuijottelu ja säikähtäminen ja katseen pois kääntäminen kun ihastuksen kohde vastaa katseeseen

      • Ihastunut21

        Mulla on just noi samat ku oon ihastunut yhteen poikaan 🤗😍❤️


      • Ihastunu224

        Sanon vähän jälkenpäin, muta teen noit samoja yhe pojan lähellä❤❤❤❤❤


      • IhastunutPoika211
        Ihastunut21 kirjoitti:

        Mulla on just noi samat ku oon ihastunut yhteen poikaan 🤗😍❤️

        Minkäs ikänen oot?


      • Ihastunut770

        Kuulostaa pelottavan paljon multa😂❤️


      • Anonyymi

        Mulla on samat❤️


      • Anonyymi

        Xd, mul on sama vaik oon vasta 4 lk mut oon ollu ihastuneena siihen jo eskarissa asti mut musta tuntuu että sekin on ihastunut muhun koska se keksii mulle koko ajan mulle uusia lempinimiä esim:Atomi,Atomipommi,Tatti ja pahka.mutta se on sellain sen kavereille (eli meidän luokan pojat) "Vittu Atomi tulee tuolta" ja sitten ne niinkuin tulee Ns. Nälvimään/läpsimäään mua perseelle. Sitte kun mä suutun niille (ns. hyvällä tavalla) niin mä Potkaisen niitä munille... Sit ne lopettaa ja lähtee pois mut se (eli Aleksi, se on mun ihastus) tulee viel juttelee mulle jostain turhanpäiväsestä hommasta esim. Tulevista kokeista ja kysyy "haluutko tulla meille koulun jälkeen tekee läksyjä?" Sitte mä vastaan että: "ok, mä kysyn vaan vanhemmilta,mut uskon että ne päästää" ja niin että sellaista




        -Atomi


      • Anonyymi
        Ihastunut21 kirjoitti:

        Mulla on just noi samat ku oon ihastunut yhteen poikaan 🤗😍❤️

        Tykkään yhestä pojasta. Me ollaan oltu tosi pitkään kavereita niin pystyn olee aik luonnollisesti. Yritän kyl aina tunneilla saada se katseen ja se aina hymyilee mulle takas. Ainoo vaan, että se on tosi suosittu meidän koulussa 😑


      • Anonyymi
        Ihastunut21 kirjoitti:

        Mulla on just noi samat ku oon ihastunut yhteen poikaan 🤗😍❤️

        Minkä ikäinen olet


    • Ihastunut:)

      asdfghjklöä olen huomannut että jotkut noista (tai melkein kaikki) ovat totta, ainakin minun kohdallani. Olen itse ihastunut 13.v tyttö ja ihastunut samalla luokalla olevaan poikaan. Enkä oikein tiedä että onko pojalle tunteita minua kohtaan. Ainakin hänen kaverinsa (samalla luokalla) sanoo että hän pitää minusta (ja hän puhuu yleensä totta) ja olen huomannut että joskus tunnilla hän (siis tämä ihastuksen kohde) tuijottaa minua ja kun katson takaisin kääntää katseensa nopeasti pois tai lavastaa katseen pelleilyksi. Musiikin tunneilla kun en laula hän alkaa puhumaan ja ilmeilemään (hassusti).

    • ihastuva

      tarviin apuuuu!!! oon 13 vuotias poika valkee koskelt ja oon ollu lätkäs yhtee tyttöö mun luokal jo kaks vuotta mutta en tiedä mitä tehdä!!!!! ainakun tulee lähelle jähmettyy puhuu mulle en tiedä mitä sanoo PLIIS AUTTAKAAA!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Puhu sille kivasti älä oo semmone et ingnooraat snäppää sille ja kato onks mitää mahkui et se ois kans suhu. Niih et kysele vaik sen frendeilt et onks se suhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu sille kivasti älä oo semmone et ingnooraat snäppää sille ja kato onks mitää mahkui et se ois kans suhu. Niih et kysele vaik sen frendeilt et onks se suhu.

        Vastasit juuri 10v vanhaan kommenttiin, ei sullakaa hyvi meee :DD


    • IHASTUVA

      IHASTUNUT :0
      MIS ASUT????

      • ihastuva

        OLEN ollut ihastukseni kohteen kanssa samalla luokalla jo neljä vuotta.olen nyt seiskalla ja luokkani hajotettiin osiin luokalleni ei jäänyt yhtään entisen luokkani poikaa VAIN IHASTUKSENI JA pari muuta. mutta en ole varma onko ihastukseni jo suhteessa ????? se olisi harmi ;(


      • Anonyymi
        ihastuva kirjoitti:

        OLEN ollut ihastukseni kohteen kanssa samalla luokalla jo neljä vuotta.olen nyt seiskalla ja luokkani hajotettiin osiin luokalleni ei jäänyt yhtään entisen luokkani poikaa VAIN IHASTUKSENI JA pari muuta. mutta en ole varma onko ihastukseni jo suhteessa ????? se olisi harmi ;(

        Ihastukseni on toisen kans ja se tuntuu tosi pahalta. :(


    • Tyttö

      Hei! Olen itse tyttö, joten voin kertoa vähän asioita ihastumisesta:
      eli jos tyttö on ihastunut se yleensä:

      UJO TYTTÖ:
      - Vilkuilee ihastusta
      - nauraa huomaamattomasti
      - nauraa ihastuksen vitseille
      - huokailee levottomasti
      - yrittää pukeutua parhaisiin vaatteisiinsa

      ROHKEA TYTTÖ:
      - Puhuu ihastukselleen
      - kuiskii kavereilleen
      - kiusoittelee ihastukselleen
      - saattaa soittaa/lähettää tekstarin
      - pyytää tanssimaan
      - antaa lahjoja
      - puolustaa ihastustaan
      - meikkaa/ laittautuu todella hienoksi, jotta hänet erottaisi
      - pyytää puhelinnumeron
      - pyytää vaikka syömään jonnekin ravintolaan


      Ja sitten tässä on vinkkejä pojille, miten HE voisivat valloittaa tytön sydämen:

      - Antamalla lahjoja
      - puhumalla
      - olemalla oma itsensä
      - pukeutua aluksi ihan normi kuteisiin, mutta joku päivä yllättää hienoilla ja cooleilla vaatteilla
      - EHDOTTOMASTI HUUMORINTAJUINEN!
      - urheilullinen
      - innostunut olemaan ihastuksen kanssa
      - olemalla kohtelias
      - katsomalla silmiin ja hymyillä
      - olla suloinen

      • Lovely

        riippuu millainen kovis on. Poikaystäväni on kovis. Hänellä on skeittikengät, cappei yms.


      • lulz
        Lovely kirjoitti:

        riippuu millainen kovis on. Poikaystäväni on kovis. Hänellä on skeittikengät, cappei yms.

        ei vaatteet miestä tee ;D


      • agreed
        lulz kirjoitti:

        ei vaatteet miestä tee ;D

        olen samaa mieltä, persoonallisuus vaikuttaa monilla enemmän kuin vaatetus. Tietysti lissut on poikkeus


      • Lovley *facepalm*
        Lovely kirjoitti:

        riippuu millainen kovis on. Poikaystäväni on kovis. Hänellä on skeittikengät, cappei yms.

        vittu mikä badazz sullaki on oikeen skeittikengät ja cappei!


      • -

        Kovikset kuuseen!


      • 13v poika

        Minulla on ollu sama ongelma kolmos luokalta asti.Olen 13v enkä uskalla kertakaikkiaan mennä juttelemaan minun ihastukselle pelkän sen perusteella että pari kertaa ollaan fb:ssä puhuttu ja sen verran oon käyny sen kaa et oon menny sen hevostallilla käymään. Voisiko joku antaa vinkkejä mitä tehdä?


      • 13v poika
        13v poika kirjoitti:

        Minulla on ollu sama ongelma kolmos luokalta asti.Olen 13v enkä uskalla kertakaikkiaan mennä juttelemaan minun ihastukselle pelkän sen perusteella että pari kertaa ollaan fb:ssä puhuttu ja sen verran oon käyny sen kaa et oon menny sen hevostallilla käymään. Voisiko joku antaa vinkkejä mitä tehdä?

        Enkä ole mikään läski, enkä myöskään ole kovin epäsuosittu koska olen 1 koulun suosituimpia äijiä fb ssä yli 700 kaveria :D yks mun kaveri on mua houkutellu et menisin puhumaan mun ihastuksen kanssa mut emmäää...


      • nökö
        13v poika kirjoitti:

        Enkä ole mikään läski, enkä myöskään ole kovin epäsuosittu koska olen 1 koulun suosituimpia äijiä fb ssä yli 700 kaveria :D yks mun kaveri on mua houkutellu et menisin puhumaan mun ihastuksen kanssa mut emmäää...

        Hha sehä vaatiikin paljo et saa fb kavereit ja kertoo suosiosta ;-) ps 1800 ig seuraajaa


      • vittumikäjonne
        Lovely kirjoitti:

        riippuu millainen kovis on. Poikaystäväni on kovis. Hänellä on skeittikengät, cappei yms.

        Skeittikengät ha käppei? Ei vittu, kuulostaa lähinnä 12-vuotiaalta jonnelta :DDD


      • Ihastunut typykkääää
        13v poika kirjoitti:

        Enkä ole mikään läski, enkä myöskään ole kovin epäsuosittu koska olen 1 koulun suosituimpia äijiä fb ssä yli 700 kaveria :D yks mun kaveri on mua houkutellu et menisin puhumaan mun ihastuksen kanssa mut emmäää...

        Mulla on se että katson ja vilkuilen, yritän olla piikittelevällä tavalla hauska, näpellän hiuksiani, yritän päästä pojan kanssa juttusille jonkun tekosyyn varjolla... jne ja yritän keksiä jotain keskustelun aihetta chatissa ja silleen


      • Lapinpoka
        - kirjoitti:

        Kovikset kuuseen!

        Eihä sun tarvii olla kovis ku voit olla täys nössö ja vallottaa silti kaikkien tyttöjen sydämmet... Siis jos itseluottamusta riittää


      • Anonyymi

        Toi ujo juttu on kyl mul nii totta😝


      • Anonyymi

        Ja pitää muistaa huomioida tyttö ja osottaa että välittää


      • Anonyymi
        Lapinpoka kirjoitti:

        Eihä sun tarvii olla kovis ku voit olla täys nössö ja vallottaa silti kaikkien tyttöjen sydämmet... Siis jos itseluottamusta riittää

        Mä en oo mikään kovis mutta en ole myöskään mikään nössö mun koulussa kaikki tuntevat mut mutta mun ihastus tykkää tyypistä joka on saanut mun luokalta eniten jälkkää ja se mun ihastus sanoo että se vihaa mua mutta se punastuu aina kun mä katon sitä ja se katsoo mua joka päivä.


    • p15v

      Okei ihan hyviä neuvoja, mutta mistä tietää onko tyttö tosiaan ihastunut vaikka tämä vilkuilisi ja näin.. kun oikeastaan parikin tyttöä vilkuilee minua ja hymyilee jne, mutta minusta tuntuu että ihan kaveri mielessä enkä tosiaan uskalla kysyä, kun en voisi kuvitellakkaan että joku tykkäisi minusta.. jostain syystä..

    • sattuu........

      täällä on tullut ihan hassuja ja jopa turhiakin juttuja :--D ? huoh. se nyt vaan on niin, että ei varmasti voi tietää IKINÄ. tai kai sen jotenkin vain "tuntee"... varma merkki ihastumisesta omalla kohdallani on pitkät katseet ja hymyily. tai sitten ujot ja nopeat vilkuilut, riippuu. ite juttelen ja nauran muidenkin poikien jutuille, vaikka en olisikaan ihastunut ja silmiinkin katson :--D.. niin, ja meikäläinen saattaa vältellä katsetta ihastukseen. mutta vain se yksi saa sydämeni hakkaamaan niin:(. kannattaa muuten seurata miten tyttö katselee muita poikia, jos katsoo silmiin ohimennen tms, niin yksi ja vitun sama, mutta sitten jos enemmän vilkuilee niin kanattaa olla varpaillaan! jos sellasta selkeetä silmäpeliä on niin voin sanoa että varmasti on ihastunut, jos on tyttö yhtään reilu eikä leiki toisten tunteilla. kaverimielessä tuskin kukaan tyttö vilkuilee hermostuneesti pojan suntaan. onnea teille onnen löytämiseen !

    • mikyykk

      oon poika ja oon itekki ihastunu yhtee meijän koululaiseen tyttöö ja luulen et seki on muhun koska vilkuilemme toisia pitkään välkillä :DDDD

      • 13v POIKA

        Ei oo järkee tehä mitää tomost tossa iässä Crazy heppui te oote menkää vaa sanoo että lopettaisi sen los ei lopeta nii nauti kun vielä voit


      • Anonyymi
        13v POIKA kirjoitti:

        Ei oo järkee tehä mitää tomost tossa iässä Crazy heppui te oote menkää vaa sanoo että lopettaisi sen los ei lopeta nii nauti kun vielä voit

        Yks poika on ihastunu muhun ja mä en ollaan kyl puhuttu koulussa mut ei olla samalla luokalla ja mä tykkään siitä vaa kaverina mitä teen?!


      • Anonyymi

        Mulla ihan sama :)


    • jokeri

      Miten saa 11-14 vuotiaat tytöt ihastumaan ?

      • Anonyymi

        Mmm... Mietitäämpä koita keksii niille hauskoja lempinimiä :) mulla ainakin lähti sillä käyntiin


    • janne .

      Potari voisitko kasvaa jo?

      Ja itse aiheeseen,ite vaik oon yllätys,yllätys poika nii oon huomannu et hymyilee ja tule juttelee vähän niinku "pakosti"

    • Tässä tämmönen

      Mä omasta kokemuksesta voin sanoo et suunnilleen revin päästä hiukset kun ihastuksen mopo tulee pihaan ja oon oppinu tunnistamaan mopon äänen.
      Me ollaan vaihdettu katseita ja hymyilty.Mut olen 13 ja ihastus 15 et.....en tiiä parisuhdetilannetta.

    • love...

      Mulla tulee ainakin vilkuiltua ihastusta aika useinkin mutta jos se sattuu katsomaan minuun päin käännän pään ihan väkisinkin muualle, en vain pysty katsomaan sinne päin. Kyllä muita poikia pystyy katsomaan ilman mitään ongelmaa kun ne katsovat minua.

      • :)

        Kun mä oon ihastunu niin:
        -Vilkuilen
        -laitan koko ajan hiuksia paremmin
        - meen jotenkin sekasin kun se on lähellä
        - no yleensä kävelen sen pulpetin ohi


      • Anonyymi
        :) kirjoitti:

        Kun mä oon ihastunu niin:
        -Vilkuilen
        -laitan koko ajan hiuksia paremmin
        - meen jotenkin sekasin kun se on lähellä
        - no yleensä kävelen sen pulpetin ohi

        Niin sama!


    • ;)

      Tujotan ja käännän pääni sitte pois, jos se kattoo. Jos se puhuu must tai hymyilee, nii punastun ja katon (taasx)) muualle:) Jos se on mun lähel nii punastun ja hermostun totaalisesti. Kerran yhes leikis nii se KAATU MUN päälle (mä en kaatunu...onneks...) Ja olin varmaa IHAN tomaattix)

    • epävarma

      APUAA... oon poika 16v. olin yksissä synttärikemuissa jolloin näin sen.. Kauniin tummahiuksisen tytön joka on ollut ystäväni pienestä taaperosta asti. mutta emme ole ainakaan neljään vuoteen olleet tekemisissä , olen aina tykännyt hänestä ystävänä mutta huomasin että tunteet muuttui ajan kuluessa... kaverista tuli ihastus, ja ihastuksesta tuli (rakkaus)... siellä juhlissa juttelimme ensin normaalisti, sitten aloimme juttelemaan pervoista musiikeista ... sitten oli hetki joka oli hiljainen ja erittäin tuskallinen, tein pimeässä aloitteen ja aloin suutelemaan häntä. Hän suuteli takaisin , kun suutelu loppui hän sanoi että katuu sitä koska hänellä itsellään on poikaystävä.... Nyt olen huomannut että hän vähän välttelee minua ja ja kiertelee kun kysyn jotain hänen tunteistaan .. olen sanonut olevani pahoillani että suutelin häntä mutta hän vain hymähtelee .. kysyin häneltä ''Uskotko mulla olevan pienintäkään mahdollisuutta saada sinut?'' johon hän vastaa vain '' en tiedä'' .....

    • Minäää

      Noi kaikki sopi muhu O_o
      Apuaa! En ees tunne sitä. . Mut sit mä vaa sopersin et h-hä ai em-emmä tiiä.

    • mopojonne

      Ja sekin on varma ihastumisen merkki jos tyttö tarjoo pitsan.

    • trolldad2000

      Tytöt paras tapa näyttää pojalle että kiinnostaa on tuoda voileipä

      • 0293847565

        jossa on päällä ylikypsä saunapalvikinkku ja juustoa.


      • 050 3563568
        0293847565 kirjoitti:

        jossa on päällä ylikypsä saunapalvikinkku ja juustoa.

        Öö... mitä järkee laittaa niiku voileipä ja sen päälle yli kypsä saunapalvi kinkku ja juustoo... kysyn vaa:|


      • Anonyymi
        0293847565 kirjoitti:

        jossa on päällä ylikypsä saunapalvikinkku ja juustoa.

        XD sillä saisin myrkytettyä hänet koska hän on pahasti allerginen juustolle😎


    • mopojonne

      Mä tiiän yhe tapauksen täältä kylältä ku yks tyttö on ihastunu pikkusen yhteen poikaan ni se tarjoo sille pojalle aina pitsan :O ja ihan tosi tällästä oon kuullut ja en kuseta nytte

    • awws;)

      vilkuilee ja hymyilee sulle :33

    • I'm in love <3

      Mä oon ainakii lätkäs yhteen tyyppin mitä mä aina "pakosta" teen on:
      - Vilkuilen
      - Laitan hiuksii ja yritän näyttää nätiltä
      - Yritän hakeutuu lähelle ja saada pojan huomion
      - Tuntuu et en tiiä miten kävellä, kun kävelen sen ohi, jos ei oo kavereitä vierellä
      - Nauran jos sille käy jotain hauskaa tai jos se kertoo jotain hauskaa
      - Yritän saada jonkinlaista silmäpeliä

      Oon 12 wee. Pojat kertokaa mihin tytössä yleensä ihastutte??

      • Epätoivoinen

        Mä ainakin oon tosi ihastunu yhteen tyttöön, koska siinä on kaikkea:
        Se on tosi kaunis, huumorintajuinen, mukava, ystävällinen, kohtelias....
        Mut ehkä kaikkein tärkeintä olis se, et se osaa olla, eli jos se ois ihastunu muhu ni se ei mee pakoon ja suunnilleen ei pystyis edes halaamaan. Jossaan koulun discoissa tai tansseissa jos poika tulee hakemaan, ni mene vaik et tykkäiskään siitä koska ei kukaan tykkää tytöstä joka ei osaa olla. Ujouden takia kieltäytyminen rakkaudessa on lapsellista.
        Suuri osa pojista/miehistä, mukaanlukien minä haluaisi tytön/naisen tekevän aloitteen. Mutta sopivaa tilaisuutta kandee oottaa, ole kärsivällinen.
        En myöskään pidä tytöistä, jotka yrittää liikaa.
        Mutta sitten taas tytöt, mitkä on ihastuksen tärkeimmät piirteet?
        Oon todella epätoivoinen, koska olen valtavan ujo.
        Olen tykännyt samasta tytöstä jo 2 vuotta mut se on seurustellu jo yhen kaa ja eronnu, mut se tykkää siit vieläkin. Se tykkää mustakin, mut enemmän siit entisest.


      • Anonyymi
        Epätoivoinen kirjoitti:

        Mä ainakin oon tosi ihastunu yhteen tyttöön, koska siinä on kaikkea:
        Se on tosi kaunis, huumorintajuinen, mukava, ystävällinen, kohtelias....
        Mut ehkä kaikkein tärkeintä olis se, et se osaa olla, eli jos se ois ihastunu muhu ni se ei mee pakoon ja suunnilleen ei pystyis edes halaamaan. Jossaan koulun discoissa tai tansseissa jos poika tulee hakemaan, ni mene vaik et tykkäiskään siitä koska ei kukaan tykkää tytöstä joka ei osaa olla. Ujouden takia kieltäytyminen rakkaudessa on lapsellista.
        Suuri osa pojista/miehistä, mukaanlukien minä haluaisi tytön/naisen tekevän aloitteen. Mutta sopivaa tilaisuutta kandee oottaa, ole kärsivällinen.
        En myöskään pidä tytöistä, jotka yrittää liikaa.
        Mutta sitten taas tytöt, mitkä on ihastuksen tärkeimmät piirteet?
        Oon todella epätoivoinen, koska olen valtavan ujo.
        Olen tykännyt samasta tytöstä jo 2 vuotta mut se on seurustellu jo yhen kaa ja eronnu, mut se tykkää siit vieläkin. Se tykkää mustakin, mut enemmän siit entisest.

        Mun ihastus ei tajua huumoria kun mä repeän täysin kun joku heittää läpän ja se on kaunis, sen kavereita on pari poikaa ja kaikki luokan tyttö. Mulla on pari tyttöä ja kaikki luokan pojat.


      • Anonyymi

        Hetkinen.... Missä koulussa olet ja millä luokalla??


    • Filosofialähellä<3

      ___i'm in love

    • my fuckin crush

      Itsellä ainakin nämä jutut toistuvatkun ihastus on lähellä:
      -vilkuilu
      -jatkuva hymyily jota en voi lopettaa
      -nauran hänen vitseilleen ja jutuilleen, enkä saa järkeviä sanoja suustani, nyökkäilen, nauran, hymähtelen tai vastaan vain kyllä tai ei
      -korjailen jatkuvasti hiuksiani ja vaatteitani
      -vartaloni jännittyy tai jalkani alkavat tutisemaan, kun hän istuu viereeni (okei, kerran meinasin kaatua kun jalat melkein pettivät altani ;D)
      -katson ensin silmiin, sitten alas
      -puolustan ihastustani vaikka kaikki on vitsailua ja kaikki tekevät sitä mutta hän on ainoa jota puolustan

      siinä nyt oli jonkin verran noita :)

      • jonnekki on ihan kiva nä

        Kaikki jauhaa samaa pa*kaa okeest tein tän takaisin ja se oli niin suuri merkitys korostuu ja sit ku ei voi tehdä itse olen ollut vanhassa kaupunginosassa ei se mitään tekemistä varten tarvitaan lisää ja liity jäseneksi ehdit hakea tulostinta on ollut niin paljon että on ollut niin paljon että on hyvä olla että on ollut niin ei ole ollut r my taas on ihan ok on ollut jo pitkään ollut jo aika paljon sitä on y Z ja se on


    • stalkkeri12

      Mulla itellä se on silleen et just vilkuilen. Mut yleensä niin, et hirveen moni ei näkis...... Kauempaa ontosi helppoa katsella ihastusta päin, kun vain..... Katsoo.

    • ihastunut <3

      Moi oon 13vuotias tyttö ja oon ihastunu mun luokkalaiseen poikaan. Mut se on yhen toisen tytön kaveri ja sit en uskalla puhuu sille. Mulla aina köy näin:
      -vilkuilen
      -nauran tän jutuille
      -katson sitä ja kun se kattoo mua katon pois päin
      -ku se menee ohi jäykistyn
      -tuijotan sitä koko ajan
      -kun se ei oo koulus tai mun tunneilla mulla on ikävä sitä

      • Anonyymi

        Sama😫😫😫


    • bkhdjl

      siis kuka jaksaa näitä ihastus höpinöitä??? Mulle riittää kun kaverit vauhkoo koko ajan et ne in ihastunut johonki poikaan. Sitten ne kysyy multa miks en tykkää kenestäkään.

      • jaa

        Ehkä et oo viellä siinä iässä;)


      • pierutero
        jaa kirjoitti:

        Ehkä et oo viellä siinä iässä;)

        no kuulkas mä sain pimpii Räplätä jo 12 vuotiaana mutta se oli vaa että olin saunassa äireen kans nii sitte olin kaatumas nii sain justii kiinni sen emättimestä ku se lörpötti


    • yli-ihastunut 13v

      Itelläni:
      -Vilkuilen ja tuijotan
      -pukeudun aina mahdollisimman hyvin, vaikka sitä ei ehkä huomaa kun me ei ainakaa tavata enempää ku kerran kuussa suunnilleen :((
      -Nauran sen vitseille (ja sitten mua ärsyttää kun mulla on ihan sairaan hiljainen nauru ja yhellä toisella tytöllä on paljon voimakkaampi ja mä hukun ihan kokonaan sen toisen tytön varjoon >:()
      -Vaikka yleensä olen "ihan vitsikäs" (ei ole tarkoitus olla omahyväinen) niin kun mun pitäisi laukoa sille jotain hauskaa ja ystävällistä niin mä onnistun vain piikittelemään >.<
      -vaikka kaverit hengaisi jossain muualla, mä hengaan sen ja porukoiden kanssa jotta se huomais mut ;___; ja kyl se aina välillä tuijottaa mua pitkään :D

    • KatonGladiaattoriaNy

      Voisko tarkottaa että tykkäis tämä yks tyttö ku tossa yhel välitunnil pari viikkoa sitten siinä tapani mukaan seisoa möllötin kaveriporukassa nii kattelin vähän ympärilleni nii näin ihastukseni siel jossai nii katto mua päi. Suht ujona sitten käänsin nopeahkosti pääni pois johonki ja niin tais tehä tämä tyttökin,mutta siinä alle kymmenen sekunnin päästä katoin kuitenki takas ,ja ihme ja kumma, niin kattoi hänkin. Voisiko tämä tarkoittaa että tyttö pitää tai on kiinnostunut?

      • 14 yrs old

        Ehdottomasti, itse ainakin harrastan tuollaista tuijotusta :)


      • GladiaattoriOnKatkol
        14 yrs old kirjoitti:

        Ehdottomasti, itse ainakin harrastan tuollaista tuijotusta :)

        Kiitoksia :)


    • Blöää

      Koskaan ei voi olla 100% varma, mutta tässä joitain omia "merkkejäni" (joista varmaan suurinosa on jo tullut aikaisemmin esille):

      - TYTTÖ VILKUILEE SINUA - PALJON Katseet saattavat olla pitkiä tai erittäin lyhyitä. Jos bustaat tytön vain kerran vilkuilemasta sinua, todennäköisesti tyttö ei ole ihastunut. Jos taas huomaat, että tyttö tuijottelee useamminkin, on tuo melko varma merkki.
      - NAURAA JUTUILLESI Tyttö nauraa lähes kaikelle, mitä sinä sanot - jopa niille surkeimmille vitseille, joille muut eivät naura.
      - NAURAA KOVAÄÄNISESTI KUN OLET LÄHELLÄ Tietysti on olemassa myös tyttöjä, joilla on muutenkin äänekäs nauru (kuten minä) ja tyttöjä jotka ovat liian ujoja tuollaiseen.
      - SEKAVUUS Tyttö sekoilee sanoissa, ei pysty tuottamaan järkevää tekstiä ja saattaa muuttua normaalia kömpelömmäksi. Jotkut saattavat "tyhmistyä" kun heidän ihastus puhuu heille.
      - PYRKII LÄHELLE Esim pyrkii tunneilla istumaan melko lähelle - ei välttämättä viereen, mutta niin että voi kuulla äänesi ja nähdä sinut estottomasti.
      - PUNASTUU HELPOSTI kun olet paikalla.
      - HYMYILEE SINULLE Kaikille tytöillä ei ole pokkaa tähän - varsinkaan ujoilla tytöillä, mutta ns rohkeat tytöt hymyilevät ihastukselleen.
      - SILMÄPELI JA FLIRTTAILU No eikö tuo ole jo sanomattakin selvää... Ujot tytöt eivät kuitenkaan tähän välttämättä "kykene".

      Tuossa on joitain, mutta niitä on myös enemmän. Ainut varma keino saada tietää tytön tunteista on mennä puhumaan hänen kanssaan ja kysyä ihan suoraan. Puhuminen kuitenkin kannattaa hoitaa kahdestaan, muuten tyttö voi helposti valehdella.

    • lonely boy

      Miten pitäisi kertoa tunteistaan tytölle?

      • unelmiensinä

        Aloita aluksi vaikka olemalla kohtelias työtöle ja pyydä tyttöä vaikka lenkille kahdestaan sinun kans. Katso paljon tytön silmiin, tekstaile tai soittele tytölle. Kun tunnet, että on oikea hetki (tässä tilanteessa olkaa kahdestaan jossakin rauhallisessa paikassa esim. koulu ei ole hyvä paikka tai kauppakeskus yms.ihmismassojen takia) tartu sitten tytön käteen hellästi ja katso tyttöä syvälle silmiin ja kerro hänelle tunteesi. Vinkkinä! Ole oma itsesi sillä se auttaa tyttöä saamaan luottamuksen sinuun :) onnea matkaan!


      • minäjarmoXD

        sun pitää vaa sanoo sille ja sitte se vastaa tai jtn... voit lähettää tekstaril tai soittaa jos kasvotusten ei onnistu :)


      • rakastunut! <3

        Öhh! Olen kymmenen vuotias tyttö, ja oon ihastunu yhteen poikaan mun luokalt.... Kysyn vaan sitö ett onkohan se ihastunu minuun, koska kirkossaki se rupee jtn hauskoi juttui puhuu, sit se tulee ain mun pulpetin luo juttelee jne! Onkohan se ihastunu muhun? Ja ny en nää sitä, koska on kesäloma! D;


      • rakastunu<3
        minäjarmoXD kirjoitti:

        sun pitää vaa sanoo sille ja sitte se vastaa tai jtn... voit lähettää tekstaril tai soittaa jos kasvotusten ei onnistu :)

        Ai nii lähetin sille vuos sitte rakkauskirjeen koulussa, se vaan toisti mun nimee ja sano ai ai ai amanda , :D koko luokka tiesi siit vähä nolotti! Ja amanda on sitte mun nimi! XD


    • koht15v

      Minusta ei tarvitse kertoa tunteita heti, koska silloin voi yleensä syntyy sellasii nopeita suhteit jossa kumpikaan ei tiedä toisest mtn. Suosittelisin kertomaan tunteesi sille eritavalla, ole sen kanssa, puhu sille paljon ym. sitten kun olet huomannut että hän tykkää susta alatte hengailee, esim. oma suhteeni yhteen tyttöön alkoi vasta kun oltii tykätty toisits ja hengailtu yli 1kk, siis hengattu kaksistaa, halailtu ym.

    • phases

      Jokaisen pitää itse löytää se sopiva tapa kertoa tunteistaan ja kyllä niistä kannattaa kertoa varsinkin jos olet tykännyt jo pitemmän aikaa tai tuntenut sen tytön pitkään. Ei siihen ole mitään yhtä oikeaa tapaa.

    • meni97

      olen ihastunut yhteen vuottanuorenpaan tyttöön. sanoin hänelle että hän on söpö että pidän hänestä. hän sanoi että olen kiinostava ja hän pitää minusta. en tiedä mitä teen/sanon jotta hän kiinosuisi enmmän

      APUAA!!!!

      • selventää

        Älä te.e mitään ajatelkaa noit vasta 18v ja jos se olsikin sun kanssa pari minuutia päivässä sit sen jälkee sä haluaisit panee sitä oikeesti herää oikeesti luovuta pliis :) ;) 3)


      • Anonyymi
        selventää kirjoitti:

        Älä te.e mitään ajatelkaa noit vasta 18v ja jos se olsikin sun kanssa pari minuutia päivässä sit sen jälkee sä haluaisit panee sitä oikeesti herää oikeesti luovuta pliis :) ;) 3)

        mun äiti sai ekan lapsen 18v


    • okkooookkokojks

      äähh x( mul niinku sillee mtn eikoista mut yks kysymys:

      meiä luokal on ihan kiva poika, ja meiä katseet kohtaa harvinaisen usein... mahtaakohan se tarkottaa mitää??

      • 8+11

        Sitä että hän on kiinostunut sinusta.


      • Jdkdlrkgfdlllhh

        Onks su etunime eka kirjain E


      • Anonyymi
        Jdkdlrkgfdlllhh kirjoitti:

        Onks su etunime eka kirjain E

        Kookos kookos kookoti kookos!


    • tää on tTOIvotonta

      oon kymmenen vuotias tyttö ja oon ihastunu yhtee poikaan meidän luokalta mut moni muuki meidän luokkalainen on poikaan ihastunu. en tiiä tunteeko ihastuksen kohteeni minua kohtaa mitään, ihastukseni vilkuilee minua tunnilla ja minä häntä.

      MUHUN ON IHASTUNU KOLME POIKAA!!!!!!! mitä teen

    • P01KA16

      Muistakaa toinen saattaa olla vähintään yhtä hämmentynyt kuin sinä. Minä kysyn suoraan: ei mikään paras takstiikka mutta en keksi parempaakaan

    • En tiedä mitä tehdä

      Minä olen poika ja olen kaksitoista-vuotias. Minulla on semmoinen ongelma että on kaksi tyttöä jotka ovat rakastuneet minuun [älkää kysykö mistä tiedän]. Mutta toinen asuu reilun 200-kilometrin päässä ja minä rakastan häntä tosi paljon. Ja sitten on yksi toinenkin tyttö hän asuu noin 20 kilometrin päässä ja olen seurustellut hänen kanssa kahdesti ja olemme eronneet ja olemme molemmat menossa samalle ylä-asteelle. Ja tämä jälkimmäinen tyttö alkoi seurustelemaan minun parhaan kaverini kanssa ja minun paras kaverini on minua vuoden nuorempi. Joten yrittääkö hän saada minut mustasukkaiseksi tai jotain sillä heti kun minä aloin juttelemaan hänen kanssaan ja saimme sovittua niin hän jättää parhaan kaverini. Joten voisiko hän todellakin yrittää saada minut mustasukkaiseksi. Ja rakastan häntäkin paljon mutta en tiedä kummiskaan mitä tehdä sillä ensimmäinen tyttö josta kerroin on minun ihastukseni ollut jo pitkään. Joten voisiko joku neuvoa mitä tehdä. (Ja anteeksi tämä jaarittelu) :)

    • Viljapelto

      Olen 14-vuotias tyttö ja ihastunut yhteen vuotta vanhempaan poikaan, joka on myös luultavasti ihastunut minuun. Mulla ihastuminen näkyy esim. näin:
      -Hymyilen paljon silmillä ja ihan suulla :D
      -Esitän välinpitämätöntä
      -Tuijottelen paljon ja usein pitkänkin matkan päästä
      -Esitän coolia
      -Pukeudun tarkemmin ja huolehdin ulkonäöstä enemmän kuin yleensä (mutta en mitenkään feikisti)
      -Ihastuksen ollessa kuuloetäisyydellä juttelen kavereiden kanssa kiinnostavista asioista ja bändeistä (tiedän, että meillä on paljon samoja mielenkiinnon kohteita)
      -Välttelen suoraa katsekontaktia (mutta jos sellainen sattuu, hymyilen koko loppupäivän itsekseni :D)
      -Teen asioita, jotka herättävät toivottavasti ihastukseni mielenkiinnon

      Ääk en tiedä yhtään mitä hän ajattelee minusta! Olemme siis samassa koulussa ja yleensä hän spottaa minut ja vilkuilee kaukaakin. Yleensä jos katseet kohtaavat niin molemmat kääntävät katseen nopeesti pois ja sitten se toistuu. Hakeutuu läheisyyteeni ja esittää coolia. En ole muistaakseni koskaan puhunut hänen kanssaa. En ole yhtään varma, ehkä pidän tän ihastumisen omassa mielessäni, ellen saa varmuutta tähän hommaan. Jos olen varma, että hänkin on ihastunut muhun, niin kyllä mä varmaan uskallan lähestyä häntä. Meillä on kuitenkin paljon samoja mielenkiinnon kohteita ja ollaan luonteiltammekin melko samanlaisia. Ja jos menee ihan metsään niin enpähän mitään menetä, eikä juoruilun kohteeksi joutumisesta ole varmaankaan vaaraa. Ei vaikuta yhtään sellaiselta tyypiltä.

      Kauheen pitkä avautuminen :D

      • 13v poika

        Sattuuko nimi alkamaan p llä :D


    • lgrhlhfsihIODDDD

      1.KATSEET
      2.Joskus ku ihastus sanoo mulle jtn nii en tiiä oikei mitä pitäis vastata ja hymyilen vaa ja vastaan jotai outoo, ja käytös o iha sekavaa:D
      3. yritän olla sen lähel ja saada katsekontaktin

      t.14v tyttö

      • apuaa

        Mä oon ollu iihastunu yhteen tyttöön jo puoltoist vuotta ennen näin sitä kerran viikos sit myöhemmin kerra kuukaudes nyt en oo nähny sitä 3 kuukautee ja se kattelee mua aika uusein ja nauraa mun vitseille mut sitte mun luokal on kaks tyttöö ihastunu muhu mut en oo ite nii ihastunu niihi ni miten isken tämän tytön josta ensiksi puhuin ku aina ku nään sen ni en uskalla kysyy mitää ku sen kaverit on siin vieres ja en tiiä sen sukunimee mut fb:ssä se sei oo ja ei oo sen nnumeroo mut mul on sen kaverin numero ni pitäisko mun kkysyy siltä sitä numeroo (sori ku tuli näin pitkä) t:12v poika


      • apuaa

        Mä oon ollu iihastunu yhteen tyttöön jo puoltoist vuotta ennen näin sitä kerran viikos sit myöhemmin kerra kuukaudes nyt en oo nähny sitä 3 kuukautee ja se kattelee mua aika uusein ja nauraa mun vitseille mut sitte mun luokal on kaks tyttöö ihastunu muhu mut en oo ite nii ihastunu niihi ni miten isken tämän tytön josta ensiksi puhuin ku aina ku nään sen ni en uskalla kysyy mitää ku sen kaverit on siin vieres ja en tiiä sen sukunimee mut fb:ssä se sei oo ja ei oo sen nnumeroo mut mul on sen kaverin numero ni pitäisko mun kkysyy siltä sitä numeroo (sori ku tuli näin pitkä) t:12v poika


    • HeLp Me

      Olen ihastunut yhteen mun ikäseen tyttöön ja yhdet mun kaverit kertos sille, et tykkään siit ja en ite ees tiiä tyttääks se must Help ME!

    • Ihastunut <3

      Oon ite aika lailla se rohkeempi, tai no oon.. ;D Hakeudun aina seuraan, en käännä katsetta pois vaan katon hetken söpösti silmiin sitä, ku meen sen pulpetin ohi, välil istun pulpetille, tai sen tuolil, tai vaik sylii c: Joo ikää en kerro, ettekä saa tietää! Ja juttelen, hengailen, kattelen, oon vaa sellane "eijännittynyt” ;) sekin kai ehkäehkäehkä, tosi pieni mahdollisuus, -tykkää musta. Oli toso söpöö, kun oltion kerran yhes esityksessä ja mun ihastus oli mun vieres ja ihan siin alussa kuiskas mun korvaan: "Kauhee vessahätä” ja sanoin ”No me vessaa” se sano, et ei kerkee ja esitys alkokin. Se lupas, ettei valita, kun pyysin ;) Se yritti olla iha normi ja tälle, mut kyl se aina välil vaihto asentoo sillai ja vääntelehti, se vaan oli jotenkin söpöö

    • SydämenSeuraaja

      Itse olen ihastunut erääseen tyttöön jo 3 vuotta sitten. Olen 7 luokalla ja en silti uskalla kertoa hänelle mitä ajattelen hänestä. Hän on kaunis ja olen kirjoittanut hänestä runonkin. Mutta en vain uskalla kertoa sitä hänelle. En tiedä miksi. Se vain pelottaa. Hän kyllä tietää että pidän hänestä mutta hänkään ei vain viitsi sanoa omia tunteitaan. Kaunis, tunteikas ja mukava tyttö.

      Runo: En ymmärrä miten ihastuin, näin vain tytön jota pitkään katselin.
      Henna nimeltään ja niin kauniskin, se rakkautta on ainaskin.
      Henna nimeltään.
      Hauskuutta ei puutu eikä iloista mieltä.
      Mutta tykkääkö hän minusta.
      Sitä en tiedä.

      En ole kertonut hänelle että olen tehnyt hänestä runon.
      Kyllä tästä voi nähdä että 13-vuotiaskin voi ihastua. Ja tarvitsen apua koska en niin hyvin tunne tyttöjä. =)

    • 3+12

      No tuota.. oon 15v tyttö, ja se miten mä ilmasen mun ihastumista vaihtelee tosi paljon. Esim. joskus se jää vaan vilkuilutasolle, mut jos jopa pääsen juttelemaan mun ihastukselle nii yleensä vähän kiusaan sitä siinä keskustelun ohella ja ns. väittelen sillä lailla hassusti, ja jos se poika alkaa väitellä takas nii se on yleensä aika sulosta :)

      Joskus mun ihastuminen sitte jopa etenee tuostaki, mutta mä en yleensä tee alotetta, mut jos poika tekee alotteen nii sit mä saatan tehä sen seuraavalla kerralla. Esim. jos oon vaikka kaverilla jossa on muutaki porukkaa ja se ihastus, ja se alkaa olla tyynysotaa mun kaa, nii mitä luultavimmin keksin jonku koston sille ja toteutan sen myöhemmin. Mut sit jos joku jätkä alkaa kiusata mua enkä tykkää siitä, nii koitan vaan paeta tilanteesta mahollisimman nopeesti, et dudes, ei väkisin.

    • 13vpoika

      Olen 13 v poika ja olen ihastunut oman luokan tyttöön. Olen huomannut että ruokatunneilla kun olen hänen pöyntäänsä päin niin hän usein kattoo minua päin.
      (En tiedä kattooko hän minua) . Aion pyytää häntä lähiaikoina ulos.

      Olisiko mitään mahdollisuutta että hän tuntisi samoin?

    • 13vpoika

      Minä itse katson häntä paljon.ja olen joskus muulloinkin huomannut saman asian.

      Ja olisiko ulos pyytäminen liian aikaista? (En tunne häntä hyvin, ja olemme molemmat hiljaisia ja ujoja[ ainakin minä] )

      • TakeYourShot

        Tottakai aina voi pyytää ulos, mutta muista että tyttö voi mennä hämilleen/pelästyä jos otat asian esille yht'äkkiä. Ehkäpä jonkun keskustelun lopuksi voi kysäistä ohimennen haluaisiko hän lähteä kahville yms.


    • 13vpoika

      Niin

    • 13vpoika

      Miten aloitan keskustelun ja mitä puhun sille ( faces )

      • Hmmmmmm

        No alota vaan kysymällä kulumisii etc. Ja kysele ihan tommosia yleisiä asioita:D


      • blondforlife
        Hmmmmmm kirjoitti:

        No alota vaan kysymällä kulumisii etc. Ja kysele ihan tommosia yleisiä asioita:D

        1.kun katon sitä silmii ite ainaki huomaan purevani huulta ja olevan vähä hermostunu
        2.vaiks ois huono pv hänet nähessään heti muuttuu paremmaks ja alan nauraa ja selittää kaikkee
        3.kun kävelen hänen ohi tuntuu et kaikki lihakset jäykistyy enkä osaa enää kävellä
        4.haluun kokoaja semmosel etäisyydel et sen näkee esteettä


      • Mcmmccmcm
        blondforlife kirjoitti:

        1.kun katon sitä silmii ite ainaki huomaan purevani huulta ja olevan vähä hermostunu
        2.vaiks ois huono pv hänet nähessään heti muuttuu paremmaks ja alan nauraa ja selittää kaikkee
        3.kun kävelen hänen ohi tuntuu et kaikki lihakset jäykistyy enkä osaa enää kävellä
        4.haluun kokoaja semmosel etäisyydel et sen näkee esteettä

        Huulen pureminen tarkottaa että nainen on kiimanen


      • Tyttö 14

        Jos oot samalla luokal kysy esim läksyjä.
        IRL.
        -Hymyile
        - ole kohtelias... Kysy tarvitseeko apua, nosta kynä lattialta jos se tippuu...
        -ole oma itsesi

        Vältä:
        - hänen kavereista vitsailua.
        - morkkaamista
        - älä esitä mm. Kovista,pelleä,pahista,mitään


    • Tyttö1302

      OMG oon ihastunut

      • Hazman

        Hah


      • In love
        Hazman kirjoitti:

        Hah

        Oon rakastunu :D


      • kuopiolta
        In love kirjoitti:

        Oon rakastunu :D

        Näin ku tuntematon tyttö vilkuili eli todellaaaaaa pitkään katto mua silmiin 13v iha hirvee olo olisin voinu jutella sille mut ei ollu rohkeutta (oon poika)
        Ja siitä on valitettu ku ei tytöt tykkää mistään tappeliosta oon samaa mieltä mutku se onse luonne joka hankkii mut ongelmiin ku se on ollu tapa pienestä pitäen ja oon hirveen pitkä isompi kun useimmat aikuiset iha tosi ja kukaan oikee tiiä.
        Että mä oon nii nuori eikä kukaan tyttö puhumulle elei oo iha pakko mut on mulla kavereita mut menin sen yhen jutun munaamaan vittuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!


    • 17v.tyttö

      Kerron miten ite käyttäydyn:
      -pyörittelen hiuksia, näplään ja asettelen vaatteita paremmin.
      -vaihdan/parannan asentoa paljon
      -huokailen (ei nyt mitään ääneen huoooh vaan lähinnä tuhisen nenän kautta:D)
      -parannan ryhtiä
      -saatan ehkä liiotella lantion keinutusta kävellessä
      -etsin katsekontaktia
      -esim. tunnilla en kauhiasti pysty keskittymään olennaiseen, jos tää nyt jotenki näkyy ulospäin
      -yritän etsiä katsella ihastustani väkijoukosta (eli jos näät sen tietyn tytön kuikuilemassa väkijoukon yli)
      -saatan olla jossain määrin vaivautunu mun ihastuksen seurassa
      -silittelen kaulaa omaa kaulaa tai hieron niskoja
      siinä oli muutamia.

      Ja sen verran itsestä, että oon uudemmassa seurassa ujo ja hiukka hiljanen. Eli en rohkeimmasta päästä.

      • tupsukka 02

        Oon ihastunut yhteensä poikaa mutta se varmaa vihaa muassa ajattelen sitä joka yö


      • .......................
        tupsukka 02 kirjoitti:

        Oon ihastunut yhteensä poikaa mutta se varmaa vihaa muassa ajattelen sitä joka yö

        OK mul o melkee samat jutut mut oon ite poika.

        En tiiä onks yks ihana tyttö ihastunu muhu vai ei... Elikkäs hän on aika ujo. Jos pyyfän koulus sitä ulos sen ääni muuttuu säikähtää ja sanoo jonku teko syyn. Sit se hiplailee mua ja nauraa kavereilleen no mä kosken takas ja sitä jatkuu ja jatkuu sitte se matkii mun ilmeitä, puhuu mulle sanoo esim: "Tarttetko apuu?" Koettaa laittaa tukkaa jne. Lähettelee hyvää yötä viestejä...

        T:Elias 11v


      • :D huhuh2

        hoh hoh mielikuva kun huokailet ---> "haah haah haah" :D


    • Apuanytte??

      Joo siis oon todella ihastunut yhteen tyttöön joka on tullut meijän kouluu joku 2vk sitte eli siis ainakin vielä ujo. Oon aika monella tunnilla kattonu/vilkuillu sitä ja se on välillä kattonu takas ja oon huomannu et se on välillä vähä kattonu muakin sillon kun en kato sitä :) Se on pari kertaa luokas nauranu ku oon sanonu jotai tyhmää :D Noh yks päivä ennen tuntia istuin frendin kans luokan edes ja ootin tunnin alkuu niin se tuli istuu siihen mun vieree (siin oli sen kaveri myös) sit se pudotti vahingos jotai sen koululappui ja nostin ne sille nii se kiitti mua tosi kauniilla äänellä :) Sitten kun tunti alko huomasin kun se katto mua pari kertaa heti tunni alus, sitte katoin sitä myöhemmin ja katseet kohtas ja katottii toisiimme joku 5 sekunttii ja hymyilin sille ja se hymyili takasi ja sit kateltii loppu tunti välill toisiimme. Noh tänää menin kouluu ja oltii muutamal samal tunnil, kattelin sitä vähäse, mut se ei kattonu mua kertaakaan tai en ainakaa huomannu, mut muina päivinä on syntyny ainaki jonkilaista katsekontaktii? Eli voisko se olla ihastunu/kiinnostunu??

    • jelppiä?

      Joo siis oon todella ihastunut yhteen tyttöön joka on tullut meijän kouluu joku 2vk sitte eli siis ainakin vielä ujo. Oon aika monella tunnilla kattonu/vilkuillu sitä ja se on välillä kattonu takas ja oon huomannu et se on välillä vähä kattonu muakin sillon kun en kato sitä :) Se on pari kertaa luokas nauranu ku oon sanonu jotai tyhmää :D Noh yks päivä ennen tuntia istuin frendin kans luokan edes ja ootin tunnin alkuu niin se tuli istuu siihen mun vieree (siin oli sen kaveri myös) sit se pudotti vahingos jotai sen koululappui ja nostin ne sille nii se kiitti mua tosi kauniilla äänellä :) Sitten kun tunti alko huomasin kun se katto mua pari kertaa heti tunni alus, sitte katoin sitä myöhemmin ja katseet kohtas ja katottii toisiimme joku 5 sekunttii ja hymyilin sille ja se hymyili takasi ja sit kateltii loppu tunti välill toisiimme. Noh tänää menin kouluu ja oltii muutamal samal tunnil, kattelin sitä vähäse, mut se ei kattonu mua kertaakaan tai en ainakaa huomannu, mut muina päivinä on syntyny ainaki jonkilaista katsekontaktii? Eli voisko se olla ihastunu/kiinnostunu??

    • poika15suomi

      saattaapi ollakki ihastunut ;) mutta justii niillä tunneil vaa oli muutaki tekemistä.. älä luovuta ton suhteee ;3

    • Ihastunut tyttö 15v

      Ihan eka sanon täs et en haluu et kukaan tulee aukoo pätään tai mitään....mut siis oon ihastunu miun kahteen tosi hyvään kaveriin (jotka on tyttöjä) ja ne tulee tänään tänne yöks ja ne tietää et oon Lesbo ja näin.......Nii siis ne tulee tänään TÄNNE yöks ja ajattelin laittaa jonkun ''jännän'' elokuvan ja sit ajattelin hieroo niitä ku...oon ihastunu niihin ja ku mie luin noita muita tekstejä nii IHAN SAMMALLAISTA KÄYTTÄÄYTYMISTÄ ja ajattelin nyt kysyy teiltä et onko siin mitään järkee jos haluisin hieroo niitä....siis hartioista tietenkin ;)....Ja sori tosi paljon ku toistelen noita asioita tos mut....kiitti jos voitte auttaa

      • Pohojolanpoikia

        Onko ne kaks tyttöä sattumoisin lestadiolaisia ja onko sun nimi Maria? ;D


      • ihastunuujuuuiun
        Pohojolanpoikia kirjoitti:

        Onko ne kaks tyttöä sattumoisin lestadiolaisia ja onko sun nimi Maria? ;D

        Mulla ainakin kun olen ihastunut yhteen tyttöön.hän ainaki koko ajan kattoo mua ja kolisteleepaikalla et sais mun huomion, laittaa hiuksia paremmin ja nauretaan toistemme jutuille♥♥♥


    • Kypsis

      Oon itte tyttö 11 v mut aika kypsä (rinnat ja tällee) ikäsekseni. Mä oon tykänny yhest pojasta eskarista asti eli viis vuotta. Oon tuijotellu sitä ja kun istun sen vieres ruokalassa käet menee väkisin leuan alle. Mun luokalla moni poika on vissiin jo hoksannu sen. Mun luokan pojat on keksiny lempinimiä mun luokkalaisille. Mä oon peikko ja se poika on kirahvi. Yks kerta kun tulin luokkaan se poika istu omalla paikallaan ja kaikki oli kerääntyny sen ympärille ja huus "KIRAHVI SYDÄN PEIKKO" Sitte ku tulin luokkaan kaikki vaan alko nauraan mä myös. Kaikkien mielestä me ollaan hyvä pari ku ollaan luokan pisimmät oppilaat. Eli ne merkit on just tota vilkuiluu hiusten sutiminen tai letittäminen ja se et käet menee suoraan leuan alle.

    • ihastunu3

      aina tunneil nojaan käteeni ja tuijotan sitä iha omis ajatuksis..taino sen takaraivoo koska se on mun edessä :D ssit aina ku se on jossai mun lähellä ni tuijotan sitä, pari kertaa on katseeet kohdannu jolloi äkkii käännän pääni pois mut sit kerran kyl koitin tuijottaa takas ja hymyillä mut ahfkjfhnjd alko nykii sydämest ku se oli jotai nii ihanaa ja sellast...you know, girls :p sit nauran AINA sen vitseille vaik ne ei ois hauskoi

    • Joku Poika

      Oon 10-V poika. Olen ihastunut 7-Vuotiaaseen tyttöön joka on meidän koulussa. Tykkääkö se minusta kun tulen kouluun niin se heti kattoo mua silmiin? Sit kun vilkasen sitä niin se kääntää nopeasti katseensa muualle. Usein myös se sillein leikillään esim. Tönii ja potkii (sillee hellästi) Sen jälkeen vaan hymyilee mulle. Ruokalassa se sillee yrittää lähtee samaan aikaan pois niin se pääsee jonoon mun viereen viemään astioita. Pliis auttakaa mua, haluun tietää onko se ihastunut muhun :(

    • Nostetaan ylös,jooko

      Tätä voisin pumpata vähän. On meinaan yksi niitä järkeviä ja tasokkaita keskusteluja jotka ovat valitettavan harvassa nykyään.

    • NIIINRAKASTUNUTT

      ITSE:

      -Hymyilen ja nauran hänen jutuilleen.
      -Laitan hiuksia & vaatteita siistimmin.
      -Yritän olla järkevä, mutta se menee aina siihen että jään puhumaan hänelle
      ihan random asioita. :D
      -Kävelen hänen kanssaan välitunnille ja välitunnilta pois ja jutustelemme kaikkea
      kivaa. :)
      -Kun pelaamme jalista välitunneilla, kun sanon olevani huono, hän taputtaa minua
      selkään ja sanoo: no et ees oo :)

      • pkdkdkd

        Vuos sitte olin ihastuny yhteen ttyttöön samalla luokalla , oon ehkä nytkii olla eri luokal ((oon yläkoulus () No kerran leirin diskos se pyys muo 2kertaa tansii hitait :)). se aina välil kattelee mua. MUISTAN VIELÄKIN KUN SE YHTÄKKIÄ ALKO KATTOMAAN SILMII. ei siinä voinut muutaku kattoo takas :@. mitäs viel.. ainiu joskus se lähetti mulle luokas joulukortin ♥♡. ↑↓←→☆★ miteb näistä viesteistä tulloo ain näin pitkii?? :D


    • Aijjaaa1

      Oon 14v poika ja oon ihastunu yhteen mun luokan tyttöön.se vilkuilee koko ajan ja hymyilee mulle,nauraa vitseille,lähettelee ittestään joskus iltasin kuvia..nii voitteko kertoo,että onko tyttö ihastunut vai tykkääkö ollenkaan...

    • Suomityttö98

      No siis ite oon semmonen tosi rohkee joten kerron nyt miten mää käyttäydyn ihastukselle tuntuu ett se tykkäis musta

      1 mää viestittelen wapissa joka päivä
      2pyyän tapaamisia
      3kun ollaan koulussa nii vilkuilen
      4vihjailen joskus vähä
      5 koitan koulussa olla sen lähistöllä
      6 ja en puhu yhtä paljon muiden poikien kanssa
      7 puhun tyttöjen kanssa hänestä
      Siinä oli joitaki ja sitt kysyn teiltä että tykkäköhä hän minusta
      1 se kahtelee mua paljo
      2 sen kaverit härnää meitä ku ollaan kahestaan
      3 se tuli kerran pyörällä ku kysyin ett voika se olla ja se asu jotain 10-15 km pois
      4 joss laitan viestiä hän vastaa heti
      5 sitt se ihtekki vihjailee juttuja
      6 koskettelee joskus niiku periaattees muka vahingossa vaan käteen
      7 sitt hitaissa tanssittiin tosi kauan
      8 puhuu ett sille kelpais tyttis
      9 vihjaili ett vois kyytsätä mua mopolla
      10 ja sano ett se tykkää ku pystyn puhumaan niiku ylipäätäen poikien kanssa ku harva mun tyttö kaverit puhuu kenenkää pojan kaa just sen mun ihastuksen kaa
      11 kysy joss tuun discoon
      12 kertoo mulle semmosia asioita mitä ei varmaankaan kerro muille koska en ole kuullut aikaisemmin tytöiltä tai pojilta mitään semmoista
      13 hymyilee paljon mulle ja nauraa mun jutuille
      Siinä oli joitakin mikkä tuli mieleen nii voitteko kertoo ett oisko mahiksia yrittää onneaan

    • hänonihanaaaaa

      oih

    • poika2003

      Meidän vpk ssa on yks tyttö joka on jo 17-18 v ja minä olen 12v olen kiinnostunut hänestä mutta en tiedä mitä sanoisin sille vilkuilen sitä koko ajan

      • Väsyttää

        Empä usko et on kiinnostunu noin nuorista, kattele omanikäsiäs vaan :)


    • urururur

      Mun tapauksessa kerran kotibileissä yks räjähtänyt läskivuori koetti iskeä, aika kohteliaasti jätin sen huomiotta niin se feikkas pyörtymisen saadakseen huomiota. Siitä sen kai tietää.

    • Nörööööö

      Itse olen ihastunut myös mutta en usko että ihastustani alkaa minä kiinnostamaan. Tässä muutama syy : olen yksi luokan rumimmista pojista ja yksi syy saatta olla se että olen nörtti.
      Vedän joka matikan ja englannin kokeesta 9 1/2 tai 10 ja saan muistakin kokeista 9 ja 8. Olen siis 7 lk

      • Nörööööö

        Ja toi loppu meni vähä leijumiseks :/


    • Love-ly

      Oon ihastunu tyttö 11v auttakaa miten puhun pojalle

      • vastailija

        no ei siin ny mitää ihmeellist oo kysy vaik et miten se teki jonkun tehtävän ja ala rakentaa keskustelua


    • Tietää siitä, että se tyttö kikattaa joka jutulle mitä poika sanoo, hymyilee, hymyilee, hymyilee XD ja on sillai hermostunu.

      p.s oon tyttö :)

    • ujotyttö1

      Moikka!
      Olen 7 lk tyttö joka on ihastunut yhteen saman ikäiseen poikaan,olen tosi ujo ja siksi pelkään katsoa häntä silmiin "yms". Hän on todella söpö ja mukava. Olen hermostunut hänen seurassaan eli yleensä hieron niskoja ja sillee en tiedä mistä se johtuu!
      Poika: Naurattaa ja yleensä kysyy minulta tehtäviin vastauksia ja sitten menen auttamaan häntä "muka" niissä. Sitten aina luokassa hän kuiskailee nimeäni ja kysyy vastauksia johonkin tehtävään tai keksii jotain muuta hauskaa :D
      Sitten hän auttaa minua esimerkiksi kaulakorun laittoa kaulalleni jos en saa sitä itse!(:
      Auttakaa minua! En oikein tiedä onko hän ihastunut minuun vai ei?
      t. 13 vuotias tyttö.

      • jokujokaselittääjotain

        no kyl se on ihastunu suhun mut älä tee samaa mitä mä tein jtn puol vuotta sittenet vaa kysyin suoraa et voit kysyy mut vaik jossai totuudes ja tehtäväs jotenki et kehen oot ihastunu


    • tyttö322

      itse ainaski koitan katsoa häntä silmiin ja yritän kävellä hänen lähellä

      • Etkai ole ns. stalkkeri?


    • dfgsdfgf
      • xccbc

        Heikko pään sivuttaisliikehdintä tuolla violettipaitasella kertoo yli 1000 sanaa


    • 758

      Sen tietää siitä että ne spämmää sulle juustoja eiku sille eiku ei mitään

    • kuolemanvarjelukset

      no mul on ainakin se et kattelen sitä tunneilla ja sit hakeudun aika usein sen viereen tai ylipäätään esim ryhmätyöhön/parityöhön sen kaa ja sit välil huomaan et saatan vaa ruveta puhuun siitä ja joo mun kaikki kaverit tietää joten...

    • Taskulamoou

      Jos rohkea tyttö tykkää sinusta sen huomaa yleensä siitä että hän tykkää kiusoitella sinua leikillään.

    • TyyTyyi

      Oon siis 13-vuotias tyttö ja mulla ainoa ihastumisen merkki on vilkuilu. Ja tiiän oon täydellisen ajoissa mut..

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Tyttöporukka seisoo ringissä välitunnilla, hihittelee ja vilkuilee poikien perään. Tytöt eivät tietoisesti halua näyttää olevansa ihastuneita.

      Jos menet juttelemaan sinuun ihastuneelle tytölle, hän saattaa punastua ja puhuessaan hänellä voi mennä sanat sekaisin tai hän ei osaa heti vastata kysymyksiin. Jokainen ihminen on kuitenkin erilainen yksilö joten tietenkään kaikista ei voi sanoa samaa.

      Jos sinä olet itse ihastunut johonkin, mene rohkeasti juttusille. Kysele vaikkapa kuulumisia tai kerro miten hauska viikonloppu sinulla on ollut. Jos juttu luistaa, voit antaa puhelinnumerosi ja pyytää koulun jälkeen vaikka kahville.

    • Tyttö12v

      Jotkut tytöt nauraa aika paljo ja helposti ihastuksen läsnäollessa. Tytöt yleensä vilkasevat tosi useesti ihastusta

    • Anonyymi

      Joo mitä tää tarkottaa yks tyttö vaikutti joku muutama viikko sit erittäin kiinnostuneelta ja nyt niinku vähän välttelee ja tuntuu et sitä ei kiinnosta yhtään.

      • Anonyymi

        Kysymällä selvii :)


    • Anonyymi

      No pitää sit varmaa kysästä

    • Anonyymi

      Yrittää useesti hakeutua lähelle ja hakee katsekontaktia tai sitten välttämättä ei edes halua seukata mutta on kiinnostunut ja piilottelee tunteitaan ja itseään.

    • Hei oon ihastunut yhteen tyttöön muttet ei mul vaa oo pokkaa sanoo sille :(

    • Anonyymi

      Mä oon ihastunut yhteen poikaan joka on mua varmaa 1v vanhempi hän kulkee aina käytävillä kuulokkeet päässä ja on semi rauhallinen meillä on samat kiinnostuksen kohteet just musiikki hänel on ihanat pitkät hiukset. Oon ite tosi ujo nii en uskalla tehä mitään mut jäin kerran tuijottelust kii ruokalas. XD

    • Anonyymi

      Juu just noi merkit on yhen mun luokan tytöl ja mun kaveri sano et se tyttö oli kertonut siitä et se on ihastunu muhun sille mun kaverille mut en tiiä onko se ihastunu enää

    • Anonyymi

      Ite oon ihastunu yhteen smaa kouluu käyvään tyttöön ja se on mua pari vuot vanhempi en tiiä mite se tähän liittyy mut what ever mun yks kaveri kerto sille että tykkään siitä ja sen jälkeen se on alkanu antamaan välkän lopussa halin mulle ja se aina ku en oo välkäl mennee ettimään mua ja aina ku näkee mut tulee puhumaan mulle ja joskus pöllii mun lippiksen mut saan sen aina kiinni ja se alussa oli vhän ujo mut nykyään tuntuu ku oltaisiin tunnettu joku 5v ja meissä on paljon samanlaisia piirteitä en vain oikein tiedä tykkääkö hän minusta.

      • Anonyymi

        tykkää


    • Anonyymi

      Nauraa cvtseille joka ei oo ees hauska

    • Anonyymi

      mulla on ihastus mutta mun ihastuksella on varma poika ystävän :d ja nyt kuulin vasta tiktokist sen ihastus on aarni tai en tiiä jotai tollaista mutta en voi etti toista ihastusta koska se mikä mä oon ihastunut on pretty mut en löydä toista ihastusta :s

      • Anonyymi

        mikä sun ihastuksen nimi on


    • Anonyymi

      Tyttöjen kesken oon minä ainaki melko vihattu/ei huomattu no oon kyl ihastunut yhtee meijän luokkalaiseen

    • Anonyymi

      Amiksessa kohdistuin ryhmäpuheluihin joka koostu tytöistä.

    • Anonyymi

      jos tuijottaa sua hakeutuu lähelle käyttäytyy oudosti sun lähellä tai vilkuilee sua vaikka samalla ku juttelee kaverin kaa

    • Anonyymi

      Mä tykkään yhdestä semmoisesta Moonasta meidän luokalla...Annoin sil tänään rahaa ku se pyysi karkkipussiin ja vinkkasin silmää...se on niin söpö...Vilkuilee sitä koko ajan ja se taitaakin tykätä must

    • Anonyymi

      Joskus ainaki ite oon huomannu että laittaa sun olkapäälle tai käden sun kädelle tai sit ku oot sen luona kylässä tai se sun luona nii sit ku jos vaikka makaatte sohval nii saattaa tulla sun viereen sillein et teil on päät vastakkain.. Siinä muutamia esim.

    • Anonyymi

      10v poika
      Jos oot saman ikäinen ja asut kokkolas nii voiaanko olla kavereit?

    • Anonyymi

      Miten löytää pojan?

    • Anonyymi

      Ku siis mä tykkään tosi paljon mun eksästä (en osaa kirjottaa) ja tuijotan sitä koko ajan ja se mua

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Me saatetaan vilkuilla poikia ja jos ne kattoo käännetään pää heti pois. Mennään jutteleen kaikkee turhaa ja nauretaan jos ne tekee jotain.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe