Hupsista, numero katosi, kun pitäisi näpytellä kassalla. Ja jono takana.
Olen koko elämäni ollut numeroiden kanssa tekemisessä, mutta vähän "ottaa aivoon" kun selvä numero katoaa. Tai paremminkin muuttaa järjestystä. Muistan numerot yleensä kaavion mukaan. Kai siellä on jonkinlainen sähköhäiriö, tai kulumavika.........................
Oletteko hyvä muistamaan kortin tunnusmuneroita...........
14
57
Vastaukset
- neuvonta oy
Se on ns. black out, joka voi sattua kelle tahansa.
Piilota numero kännysi puhelinluetteloon esim Aabee, ja piilotat tunnuksen muiden numeroiden keskelle esim. 34105684 (tunnus 1056) Thänks. en tosiaan olisi ajatellut sellaisia konsteja. Sitä kun pitää itseään niin viisaana ja kaiken muistavana. Tuo konsti on kyllä varma.
Kerran lipsahti neljä numeroa, ihan huolimattomuutta, niin kampaaja kyllä ihan kurkkimalla kurkki numerot. Että silleen. Oli kai olevinaan luottokampaaja.- neuvonta oy
Ja kun laittaa tosiaan nimeksi Aabee, se aukeaa ensimmäiseksi. Vielä nopeammin pääsee katsomaan sen numeron, kun laittaa vaikka pikavalinta 2:lle.
- hoono muistinen m
Itsellä henk. koht. salasanan numerojärjestyksellä on merkitystä muistamisen kannalta. On ollut tapauksia, että olen jäänyt ilman bensaa kun en muistanut tunnusta.
Itse muistan numerot helposti kun olen katsonut minkäläisen geometrisen kuvion PIN-koodin numerot muodostavat.
Tuota puhelinnumero kikkaa käytin ja kirjoitin oikein 358 ja sen jälkeen pinkoodin mahdollisin täydennyksin.- ominaisuus
Ruuneperi kirjoitti:
Itse muistan numerot helposti kun olen katsonut minkäläisen geometrisen kuvion PIN-koodin numerot muodostavat.
Tuota puhelinnumero kikkaa käytin ja kirjoitin oikein 358 ja sen jälkeen pinkoodin mahdollisin täydennyksin.Jos näet geometrisinä kuvioina numeroyhdistelmät, on sinulla avaruudellista, eli kolmiulotteista kykyä nähdä.
Oliko matematiikka sinulle helppoa? - katleija
Ruuneperi kirjoitti:
Tuota puhelinnumero kikkaa käytin ja kirjoitin oikein 358 ja sen jälkeen pinkoodin mahdollisin täydennyksin.Tuo sinun 358 onkin kätevämpi kuin minun numeroiden väliin laitettu.
ominaisuus kirjoitti:
Jos näet geometrisinä kuvioina numeroyhdistelmät, on sinulla avaruudellista, eli kolmiulotteista kykyä nähdä.
Oliko matematiikka sinulle helppoa?Olin hyvä matematikassa ja deskriptiivinen geometria oli lempiaíneeni. Tuo aine vaatii hyvää avaruusajattelukykyä.
- ominaisuus
Ruuneperi kirjoitti:
Olin hyvä matematikassa ja deskriptiivinen geometria oli lempiaíneeni. Tuo aine vaatii hyvää avaruusajattelukykyä.
Näin ymmärsin, terveisin tex
- )/(
Tähän saakka olen ollut hyvä muistamaan pitkiäkin numero-
rimpsuja,eipä tuota voi vannoa,vaikka huomenna jo unohtelisi.- Atolfia
Toistaiseksi olen muistanut hyvin kaikki koodit ja muistan hyvin lasten puhelinnumerotkin ulkoa. Miehelläni on ollut hieman vaikeampaa, hän ei muista edes oman kännykän numeroa. Onneksi minä vielä muistan.
Onhan hänellä tietysti kaikki ylhäällä almanakassa, joten ei hänellä ongelmia ole niitten kanssa.
Koulumatematiikassa en ole hyvä, mutta huoman ajattelevani kuvina jotenkin kaavioina.
Minun täytyy tietää esim, missä olen ns "kartalla".
Jos saan kartan, niin matkoilla suurkaupunki ei tuota vaikeuksia, kun vaan koodaan itseni kartalle. En osaa selittää, mutta jonkilaista hulluutta kai se on, mutta matkoilla vähän raskasta kun jouttuu luotsiksi .- katleija
Kortilla maksua on ollut jo aika kauan (höyläys), mutta pinkoodin varmistus ollut voimassa vasta vähän aikaa. Kun minä digitv:n ostin tarvitsin ensimmäistä kertaa pinkoodia maksaessani.
Sattumalta pankkikorttini oli uusittu juuri ja niin kävi että black out iski siinä kun se olisi pitänyt laitteeseen näpytellä. Silloin tallensin koodin kännyyni, mutta en ole sitä tarvinnut, mutta ei sitä koskaan tiedä. Koodin vaihtuessa tietysti se on hyvä varmistus. - Makriina ek
Kaikkien neuvojen vastaisesti yritän käyttää samaa salasanaa kaikissa mahdollisissa paikoissa, sillä sen naputtaminen käy automaattisesti.
Korttien tunnusnumerot ovat eri juttu, ja niiden muistaminen ei varmasti ole helppoa, jos ei niitä jatkuvasti käytä. Kukapa ne muistaisi. Pakko keksiä muistia virkistäviä ohjelmia lompakkoon. Lappu sinne, ja salaperäisin merkein sitten numerosarjat muistiin. Kun nyt vain muistaisi, miten se tunnusluku sitten löytyy niistä!
Kun minullakin on näkömuisti, niin saattaa olla, että en muista numeroa vieraalla koneella, tai olen tehnyt lyöntivirheen tietämättäni.Virhe saatta uusiutua, ja vips, kortti katosi masiinaan!
Auts.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama837381Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1136072Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1424216Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2252906Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?362850Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782846Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta852560Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902298- 1862199
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431686