Mitä näet minulle,keski-ikäiselle naiselle.Luulin jo että olin löytänyt rakkauden loppuelämäkseni,mutta näin ei käynyt vaan mies särki sydämeni.En tiedä miksi näin tapahtui kielivaikeuksien takia.Nyt olen lähdössä matkalle kesäkuussa.Miten matkani menee?Löydänkö vielä onnen elämääni.Selviääkö minulle koskaan miksi mies teki minulle näin?
Hyvä näkijä jaksaisitko
2
89
Vastaukset
Hei
päästä irti tästä miehestä, hän ei ehkä ole sitä, miksi häntä luulit. tulee aika, jolloin unohdat koko tapahtuman.
sinä olet niiiiiin kiltti ja hyväsydäminen! mutta koko loppumaailma ei ole niin kiltti, kuin sinä kuvittelet sen olevan.
maailma on rankka paikka, jossa jokainen etsii itselleen hyvää. mutta kaikki eivät ole valmiita tekemään uhrauksia hyvän eteen. sinulla on romanttinen kuva elämästä ja tavallaan se on myös sinun rikkautesi. mutta elämänmatkallasi sinä myös haavoitut, olet satuttanut itsesi jo monta kertaa.
kun sinä vahvistut sisimmältäsi ja uskot itseesi, todellakin uskot! , sitten sinä löydät oman puolikkaasi. ja hän taitaa olla lähempänä, kuin uskotkaan. takoitan maantieteellisesti, sillä hän on suomalainen ja melko lähellä kotiasi jo nyt.
päästä irti menneestä ja potki tulevaisuutta kohti! sinun kannattaisi lukea hyviä kirjoja ja löytää niistä inspiraatiota. lue vaikka hemingwaytä, aluksi vaikka "vanhus ja meri". se on kaunis kertomus elämästä ja ihmisen unelmista.
ja kun etsit lyhyempää luettavaa, hae kirjastosta lokki joonatan. sinä sytyt niistä!
ei sinun tarvitse olla aina yksin, mutta ensin on saatava tuo voimapesäke kuntoon ja siivet kannattamaan.
t. Keskiyö- Särjetty sydän
Kiitos sinulle ihana ihminen,kun jaksoit katsoa minulle.Osuit aivan oikeaan kuvauksessasi,sillä olen juuri tuollainen.Ihanaa kesää sinulle ja enkeleitä elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama133453Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve603293Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä462992Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942848On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732648Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972620Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132327Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl572077Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661971