Olen ottanut nimimerkikseni harmaasolun, jolla kirjoitin jotain rekisteröimättömänäkin.
Yritän osallistua kykyjeni mukaan ja teidän avukkanne.
Hyvää yötä!
Saako käydä taloksi?
14
323
Vastaukset
- kiinnostaa ,,,
Hyvää yötä !
- ei tarvitse
lupaa kysyä, joukkoon vaan !
Lueskele näitä juttuja, niin pelin henki saattaa avautua. Ehkä et haluakkaan tänne nokittavaksi, niin moni on poistunut näiiten palsta jyrien takia tai hissuttelee nimettömänä. - vain.minä
Joops, paree olla nimetön, silloin ei moni nosta takajalkaansa nicillesi.
"Kauan sitten niccinsä roskittanut". ☺ - *Kukkahame*
Tervetuloa clubiin, täällä kukin kirjoittaa omilla näkemyksillään joskus mukavaa joskus mitä sattuu, välliin asiaakin.
Hyvä on saada uusi kirjoittaja tänne, kunhan et heti säiky.
Kaikkea sorttia täältä löytyy, onnea ainakin alkumatkaan, ja tervetuloa! - antaa vaan
jokaisen itse muodostaa käsityksensä, mikä ihmeen kirjoitusten luokittaja luulet olevasi ja millä valtuuksilla ?
- kissapetojen ystävä.
Eiköpähän tänne sekaan mahdu. Itse myös olen täällä anonyymina. En halua kirjoitella tuolla virallisella nikilläni, pääsee jotenkin vähemmällä.
Olen ottanut sen ajatuksen niin elävässä elämässä kuin palstaelämässä, että en enää tieten tahtoen ala riitelemään kenenkään kanssa, jos se vain on minusta yhtään kiinni. Pääsee vähemmällä.- siitä ketjusta
minäkin löysin kissaeläinten lisäksi paljon muutakin miellyttävää, joten nikittä tästä lähtiuen minälkin.
Lähtöajatuksia tai paremminkin tuloajatuksia.
Kyllä palstan viesteistä näkyy mitkä ovat mieliaiheita ja minkälaiset kirjoittajat.
Ihmisten erilaisuus paljastuu aina ja kaikessa yhteydessä. Näkyy olevan einomaisia kirjoittajia ja paljonkin vaatimattomammin asiansa ja kirjoituksensa hallitsevia.
Ihmeellisimpiä ovat nimimerkkejä koskevat viestit. Pitäisikö tuollaiset kokonaan kieltää onkin jo iso kysymys. Kyllä kokeneet ja ajattelevat ihmiset tuollaiset asiatkin ratkovat. Aikaa vaan ja ajatuksia.
Kyllä se siitä, sanoi Manukin aikanaan- vain.minä
Kieltää, outo ajatus. Erikoinen, jopa omituinen, mielestäni.
Kai en tajunnut. Minusta puska on paras paikka olla lentävä ja entävä, ilman haluja kumppautunua, tai muutenkaan piiripienipyörii-ajatukseen. - Katleija
vain.minä kirjoitti:
Kieltää, outo ajatus. Erikoinen, jopa omituinen, mielestäni.
Kai en tajunnut. Minusta puska on paras paikka olla lentävä ja entävä, ilman haluja kumppautunua, tai muutenkaan piiripienipyörii-ajatukseen.harmaa"aivo"solu tervetuloa sekalaiseen seurakuntaan.
Erilaisia toki olemme, emme klooneja. Jokainen kirjoittelemme tavallamme tietysti.
Sinusta ihmeellisimpiä ovat viestit nimimerkeistä.
Kuule, se on keskustelujen kestokiistasuosikki ilman muuta. Ne keskustelut vievätkin palstalla suurimman osan, meillä vanhoilla o näet taipumus jäädä junnaamaan saman asian ympärille.
Pitäiskös kieltää keskustelu, koetappas, hihh.
Ainakaan me emme pysty muuttamaan palstan formaattia nimimerkkikäytännön suhteen, siinä pelaa vapaa valinta. Ns.puskasta kirjoittaminen on yksi vaihtoehto siinä kuin rekisteröidyn nimimerkin käyttäminen.
Tähän on tyytyminen.
Vielä kerran, kijoittelemisiin. Tilaa on uusille tuulahduksille. - sama*
Katleija kirjoitti:
harmaa"aivo"solu tervetuloa sekalaiseen seurakuntaan.
Erilaisia toki olemme, emme klooneja. Jokainen kirjoittelemme tavallamme tietysti.
Sinusta ihmeellisimpiä ovat viestit nimimerkeistä.
Kuule, se on keskustelujen kestokiistasuosikki ilman muuta. Ne keskustelut vievätkin palstalla suurimman osan, meillä vanhoilla o näet taipumus jäädä junnaamaan saman asian ympärille.
Pitäiskös kieltää keskustelu, koetappas, hihh.
Ainakaan me emme pysty muuttamaan palstan formaattia nimimerkkikäytännön suhteen, siinä pelaa vapaa valinta. Ns.puskasta kirjoittaminen on yksi vaihtoehto siinä kuin rekisteröidyn nimimerkin käyttäminen.
Tähän on tyytyminen.
Vielä kerran, kijoittelemisiin. Tilaa on uusille tuulahduksille.Näihin näppäinvirheisiinkin on vaan tyytyminen. Oikolukutoiminto kun jäi pois.
- tote.
Osa täällä oleilevista leideistä
ei aina muista vaihtaa vaippoja.
Äreitä usein ovat.
Mutta siihinkin tottuu.- samataas
Liekkö tote. karjalaisia tuosta siihinkin (siihenkin) sanasta päätellen.
- seeprakuski M
Mitäpä nyt vaipoista? Ken vaipoistansa valittaa on vaippojensa vanki, todettiin jo ammoin. Tuohivaippoihin laitettiin heinää pehmikkeiks.
Olivat helpot polttaa tallin takana nuotiolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama815499Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1054505Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1364095Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2152841Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782826Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?322686Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta832534Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl882274- 1822093
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431666