Mies oli jättänyt facebookkinsa päälle, ja meillä oli tauko kerran suhteestamme riitoja ymsyms. Näin kun oli jutellut kaverinsa kanssa minusta vihaisena näin
"Mitään en jää siitä kaipaamaan.. Ainoo hyvä asia oli se et se oli ihan ok näkönen.."
Oon tosi nuori ja pinnallinen, mutta mulle mies on ylistänyt mun ulkonäköä vähän paremmin kuin sanoin "ok näköinen".. Tarkoittiko toi, että olenkin melko ruma, enkä olekaan niin lumoavan kaunis mitä hän aina on sanonut minulle?
Naisenlogiikka joo ehkä, mutta kaipaisin kommentteja silti..
Tyhmä kysymys naiselta..
15
371
Vastaukset
- Elämän arvot?
Siis mitä??!! Sinua ei loukannut, kun hän totesi, "Mitään en jää siitä kaipaamaan", mutta, että hänen mielestään ollutkaan lumoavan kaunis??
- ok-näköinen nainen
Hahhah hups, siis kun se oli vihapäissään kirjotettua tommosta angstausta, ja tiedän että kyllä hän mua kaipas kun nyt hän haluaakin taas olla yhdessä..
Mutta tarkoittiko toi että en olekaan mikään erityisen kaunis niin kuin hän minulle sanoo, vai oliko toikin sellanen heitto kun oli vihainen? :( hmm. - Elämän arvot?
ok-näköinen nainen kirjoitti:
Hahhah hups, siis kun se oli vihapäissään kirjotettua tommosta angstausta, ja tiedän että kyllä hän mua kaipas kun nyt hän haluaakin taas olla yhdessä..
Mutta tarkoittiko toi että en olekaan mikään erityisen kaunis niin kuin hän minulle sanoo, vai oliko toikin sellanen heitto kun oli vihainen? :( hmm.Siis edelleenkin,,, sinua satuttaa siis enemmän, kun hän facebookissa kirjoittaa että olet "vain ok-näköinen", eikä se että levittää sanaa, ettei jää sinussa mitään kaipaamaan??!!
- ok-näköinen nainen
Elämän arvot? kirjoitti:
Siis edelleenkin,,, sinua satuttaa siis enemmän, kun hän facebookissa kirjoittaa että olet "vain ok-näköinen", eikä se että levittää sanaa, ettei jää sinussa mitään kaipaamaan??!!
noh joo o. olen kai ulkonäkökeskeinen, mutta niin on kaikki tuntemani kauniina pidetyt naiset (ikävä "nättinä" olon kääntöpuoli, tulee sellainen tarve olla sitä aina ja paljon, en tiedä tiedätkö mitä tarkoitan.. jos sitten näin ei olekaan, minäkuva joka on rakentunut ulkonäön piikkiin liian isolta osin, häilyy ihan kiitettävästi..:D)
ja sekin, että tiedän mitä mun persoona on ja tiedän että mies pitää ihmisenä sellaisena ja sellaisena ja voin vaikuttaa tietenkin siihen helpostikin, mutta ulkonäkö on semmoinen asia että se on vain, ja jos on ajatellut että mies pitää todella kauniina, niin ei se hyvältä tunnu, että mies ei ehkä pidäkään.
elämässä ei todellakaan ole minulle tärkeintä ulkonäkö, mutta netissä saan purkaa näinkin turhia asioita anonyymina, mitä en todellisuudessa kehtaisi tehdä muiden ihmisten vuoksi. - Elämän arvot?
noh joo o. olen kai ulkonäkökeskeinen, mutta niin on kaikki tuntemani kauniina pidetyt naiset (ikävä "nättinä" olon kääntöpuoli, tulee sellainen tarve olla sitä aina ja paljon, en tiedä tiedätkö mitä tarkoitan.. jos sitten näin ei olekaan, minäkuva joka on rakentunut ulkonäön piikkiin liian isolta osin, häilyy ihan kiitettävästi..:D)
ja sekin, että tiedän mitä mun persoona on ja tiedän että mies pitää ihmisenä sellaisena ja sellaisena ja voin vaikuttaa tietenkin siihen helpostikin, mutta ulkonäkö on semmoinen asia että se on vain, ja jos on ajatellut että mies pitää todella kauniina, niin ei se hyvältä tunnu, että mies ei ehkä pidäkään.
elämässä ei todellakaan ole minulle tärkeintä ulkonäkö, mutta netissä saan purkaa näinkin turhia asioita anonyymina, mitä en todellisuudessa kehtaisi tehdä muiden ihmisten vuoksi.Älä nyt hyvä ihminen, lähde tuolle linjalle, (ja jos jo olet, muuta pian suuntaa)!
Olet ilmeisesti nuori ja kaunis nainen, mutta takaa tulee kauniimpia ja ajaa ohitsesi! Saattahan olla, että siippasi on huomannut sinun arvomaailmasi ja loukkasi juuri tuon takia kommentilla ulkonäöstä! Alapa nyt kiireesti rakentaa omakuvaasi muun, kuin ulkonäkösi pohjalle. Vaikka kerroit, ettei ulkonäkösi ole tärkeintä elämässäsi, ole silloin vasta tyytyväinen itseesi, kun suutut todella, kun sinusta kirjoitetaan, tai vaikka vain kerrotaan jollekin, ettei jää sinusta mitään kaipaamaan!! Luonnehtisin tuota lausumaa jopa anteeksiantamattomaksi! Sellaista ei ajatusta ei päästetä julki edes suutuspäissään!
- dsfhgsdfhsdfg
Jos on ollut oikein vihainen niin saattaa tietty sanoa ikäviä asioita. Kyllä säkin varmaan olet siitä miehestä sanonut joskus jollekin pahasti.
- vanha peura
Pakko sanoa, että alkuperäinen viesti oli lopusta ihan yllätysvoitto. Menisi hyvin jonakin komediallisena pätkänä Ponille kyytiä-sketsissä :D
Elämän arvot tässä ylempänä on kirjoitellut sulle ihan asiaa. Mä voin luvata että se maailman kauneimman naisen harhaluulo tulee alas ja kipeästi jossakin vaiheessa. Tulet huomaamaan, että valtaosa aikuisista, inhimillisistä miehistä arvostaa jotakin ihan muuta kuin sitä onko sulla symmetriset silmät ja keijun leuka. Mistäkö tiedän? Oon itse kokenut.
Pidin itseäni siinä määrin simpsakkana että koristelin itseäni vielä irtoripsin, kynsin ja hiuslisäkkein ja olin oikea sexy baby. Eikä kyse oikeastaan ollut edes mistään "pitämisestä" vaan siitä että oikeasti olin vetävä ja loin siitä ajatuksesta ihan omituisen simppelin arvomaailman itselleni kun kuulin siitä niin paljon muilta ihmisiltä. Sitä ajatteli olevansa oikeastaan pelkästään kaunis -mikä on surullista oikeastaan. Mainittakoon myös, että vähän tuppasi olemaan (olen tosi nolo tästä) myös ajattelua että tuo ja tuo ei kelpaa mun seuraan kun se ei ole tarpeeksi nätti.) Todellisuudessahan olin hyvin pinnallinen ja muovinen... Sitten tuli parisuhteen myötä muutamia lisäkiloja ja elämä muuttui piinaksi juuri oman asenteen takia: kun piti olla niin nättinä että kivetkin itki. Ja voi sitä särkyä kun ei ollutkaan niin kaunis enää, oli muutamia kiloja, posket ei ollut enää lommolla, pieni ja hauras luusto esillä. Toisista kaupungeista tuli tyttöjä jotka oli vielä kauniimpia...
Sitä epätäydellisyyden tuskaa elettiin sitten yksi 8 vuotinen kunnes oikeasti lopulta aikuistui sen järkytyksen myötä että miehet arvottaakin enemmän luonnetta kuin näköä. Toki kauniit barbitytöt kelpaa kelle tahansa niin rumille kuin kauniillekin naitavaksi, muttei tyttökavereiksi ellei heillä oikeasti ole mitään emotionaalöisesti annettavaa. Eikä ne tavallisemmat tytötkään seksittä jää ;)
Nykyinen mieheni ei puhun koskaan kauneudesta. Hän on joskus myöntänyt ottaneensa muhun aikoinaan yhteyttä ulkonäön ansiosta, mutta se tuntuu nykyisellään yhdentekevälle hänestä. Olen aurinko, on lähin ulkonäkökehu jonka saan silloin kun hymyilen hänelle täydestä naamasta. Ja yllättäen se sopiikin minulle, en koe enää mitään ulkonäköpaineita itseni suhteen sillä miehen kehuosasto painottuu taitoihini, visuaaliseen silmääni yms... kaikkeen siihen josta jäin nuorempana paitsi sillä olin pelkästään kaunis ystävilleni ja heidän vanhemmilleen. Enää ei tartte miettiä mitäs sitte kun oon ryppynen kuin rusina. Tiedän jo vastauksen, hankin huonommat silmälasit miehelleni ;)
Vähän pitkä tarina, mutta yritin sanoa, että sinua kauniimpia on ja omaa itsetuntoa ei kannata rakentaa kauneuden varaan. Ja vaikka olisit kuinka kaunis, mutta kun oot siinä vieressä, niin se kauneus muuttuu merkityksettömäksi. Persoona on se jolla miehet pidetään. Aina tulee se punatukkainen tyttö jonka aistikas hymy kuumottaa ja jonka perunanenä on sympaattinen. Ei ole yhtä kaunis kuin sinä ehkä, mutta kiihottavampi ja mielenkiintoisempi. Noin käy varmasti ellei suhde perustu muulle kuin ulkonäön arvostamiselle. Ihminen kun yksinkertaisesti jopa haluamattaan kaipaa syvällisempää kontaktia ihmiseen. Siis yhteyttä.- Elämän arvot?
No, tuohon ei juurikaan ole lisäämistä, siten kokeneen asiantuntemuksella ja tunteella kirjoitit, "vanha peruna",
- Elämän arvot?
Elämän arvot? kirjoitti:
No, tuohon ei juurikaan ole lisäämistä, siten kokeneen asiantuntemuksella ja tunteella kirjoitit, "vanha peruna",
Anteeksi, kirjoitusvirheeni, ei siis peruna, vaan peura!!! Sorry,,, noloa!
- ok-näköinen nainen
Vaikka mä oon nuori, mä satun myös olemaan sen verran fiksu ja itsekeskeinen, ettei mun elämä pyöri ENÄÄ teini-iän jälkeen yli-laittautumisen keskellä, enkä todellakaan ihannoi mitään barbi-lookkia vaan jokaista ihmistä hienona yksilönä, sitä mieltä mä olen itsestänikin enkä todellakaan vertaile itseäni muihin, mutta ego tai omanarvontunto on sitä luokkaa, että paras tai ei mitään. se mustavalkoisuus uskoakseni hälvenee ajan myötä, mutta tällä hetkellä se on osa mua ja luulisin että myös osa tulevaisuuttani, sitä hyödyntäen mä pärjään tietyillä elämän osa-alueilla. toi itsetunnon rakentuminen ulkonäön varaan oli mun mielestä hauskaa provosointia, koska näköjään ihmiset on niin negatiivisia ja tylsiä mihin oon tottunutkin jo... :D
itse en ikinä ole valinnut miestä, naista tai taloa ulkonäön perusteella. pidän vain itseäni hyvännäköisenä (en tarkoita että mun nenä ja silmä olis tasan tarkkaan symmetriassa toisen kanssa, osaan katsoa laajemminkin tätä maailmaa ja naamoja... ) ja olen tottunut siihen myös mieheltäni (ja muiltakin) joten tää on KOVA KOLAUS nyt kuulkaa. (ottakaa toiki kuolemn vakavasti ja kirjottakaa uudenlaiset ohjeet elämää varten..)
okei. en tule luultavasti saamaan vastausta tyhmään kysymykseen, se olikin liian tyhmä ja nyt mä tajuan sen itsekin jatkaen elämääni syvällisesti. - Elämän arvot?
Vaikka mä oon nuori, mä satun myös olemaan sen verran fiksu ja itsekeskeinen, ettei mun elämä pyöri ENÄÄ teini-iän jälkeen yli-laittautumisen keskellä, enkä todellakaan ihannoi mitään barbi-lookkia vaan jokaista ihmistä hienona yksilönä, sitä mieltä mä olen itsestänikin enkä todellakaan vertaile itseäni muihin, mutta ego tai omanarvontunto on sitä luokkaa, että paras tai ei mitään. se mustavalkoisuus uskoakseni hälvenee ajan myötä, mutta tällä hetkellä se on osa mua ja luulisin että myös osa tulevaisuuttani, sitä hyödyntäen mä pärjään tietyillä elämän osa-alueilla. toi itsetunnon rakentuminen ulkonäön varaan oli mun mielestä hauskaa provosointia, koska näköjään ihmiset on niin negatiivisia ja tylsiä mihin oon tottunutkin jo... :D
itse en ikinä ole valinnut miestä, naista tai taloa ulkonäön perusteella. pidän vain itseäni hyvännäköisenä (en tarkoita että mun nenä ja silmä olis tasan tarkkaan symmetriassa toisen kanssa, osaan katsoa laajemminkin tätä maailmaa ja naamoja... ) ja olen tottunut siihen myös mieheltäni (ja muiltakin) joten tää on KOVA KOLAUS nyt kuulkaa. (ottakaa toiki kuolemn vakavasti ja kirjottakaa uudenlaiset ohjeet elämää varten..)
okei. en tule luultavasti saamaan vastausta tyhmään kysymykseen, se olikin liian tyhmä ja nyt mä tajuan sen itsekin jatkaen elämääni syvällisesti.Miten vastauksissa ilmenee negatiivisyys, tai tylsyys? Korkeintaan, jos koet realismin tuollaisena, niin sitten!
Tässähän, ainakin niin minä, kuin ymmärtääkseni "vanha peura" (Nyt tais mennä oikein), korostamme sinun itsesi valintaa suunnalle sinun omaan elämääsi.
Nimenomaan, jos asetat riman sille, että olet paras tai ei mitään, niin häviät varmasti, siis aivan varmasti, niin ihmissuhteissa, kuin muussakin elämässä. Nuo tietyt elämän osa-alueet ovat juuri niitä, missä tulet kokemaan suurimmat "tappiot", kun ne takaa tulevat jättävät sinut jalkoihin tulevaisuudessa. Katselehan ympärillesi ja seuraa, miten tämä maailma toimii, et ole sen erikoisempi kuin kukaan muukaan.
Ei tämä elämä mitään ihmeellistä "syvällisyyttä" tarvitse. Terveen itsetunnon omaavana, älä jää tuollaista miettimään, mitä kysyit, vaan enemmänkin ,mitä miehesi sillä alkuosalla tarkoitti!
Hyvää kevättä ja tulevaisuutta sinulle - Vanha peura
Elämän arvot? kirjoitti:
Anteeksi, kirjoitusvirheeni, ei siis peruna, vaan peura!!! Sorry,,, noloa!
vanha peruna käy siinä missä peurakin. Ei nimi miestä pahenna vai miten sitä nyt sanotaankaan ;D
- Vanha peura
okei. en tule luultavasti saamaan vastausta tyhmään kysymykseen, se olikin liian tyhmä ja nyt mä tajuan sen itsekin jatkaen elämääni syvällisesti.Vai että oot fiksu ja itsekeskeinen? ;) No hyvä että itsekin tiedostat, itse pitäisin toki jälkimmäistä vähemmän mairittelevana luonteenpiirteenä mutta ensimmäistä kannattaakin aina mainostaa.
Mukavaa syvällistä elämää! - Elämän arvot?
Vanha peura kirjoitti:
vanha peruna käy siinä missä peurakin. Ei nimi miestä pahenna vai miten sitä nyt sanotaankaan ;D
No, kyllä tuo nyt oli tosi nolo juttu! Pahoittelen!
- sfinxi
En nyt ota sen enempää kantaa mihinkään, mutta tuo "ihan ok näkönen" ei ole kirjaimellinen ilmaisu todennäköisesti vaan hän tarkoitti kaunista. Itsekin sanon aina jos tapaan mielenkiintoisen ihmisen, että "ja se oli ihan ok näkönenkin!" tarkoittaen, että hän oli hyvännäköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama305110Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644101Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783676Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732728Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1582534Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602388Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792199Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272167- 1381695
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401548